TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Sun 28 Apr 2024 00:59

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 717 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Jul 2007 19:32 
Piata Victoriei - Piata Presei
Distanta 3,2 Km


Attachments:
Victoriei-Presei.jpg
Victoriei-Presei.jpg [ 58.07 KiB | Viewed 9392 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Jul 2007 19:39 
Presei-Baneasa
Distanta 2,2 Km.

Reteaua are in total o lungime de aproximativ 17 Km din care 15 Km este retea noua si se spera finalizarea ei pana la sfarsitul lui 2008. Iar primul tronson pana la sfarsitul lui 2007.
Acum asteptam efectiv inceperea lucrarilor.

Proiectul mai include si o ramificatie intre Piata Unirii si Eroilor pentru a avea si legaturi dinspre Militari si Drumul Taberei cu troleibuzul catre zona Unirii.


Attachments:
Presei-Baneasa.jpg
Presei-Baneasa.jpg [ 50.67 KiB | Viewed 9388 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Jul 2007 20:57 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Astazi, #5106 de pe linia 65 a suferit un incident cam ciudat... la trecerea peste linia de tramvai din intersectia Cal. Grivitei cu Sos. Titulescu si-a spart anvelopa rotii din spate, dreapta, interior, starnind tot praful de pe drum in timp ce s-a auzit o bubuitura zdravana. Toate anvelopele acestui troleibuz erau extrem de uzate, fiind aproape lise. Am atras atentia de mai multe ori pe forum asupra starii deplorabile a anvelopelor de sub Ikarusurile 415T si de faptul ca se prefera sa fie folosite pana pleznesc in loc sa fie schimbate dupa o anumita norma de km.
........
#5291 cu captatoarele sarite:


Attachments:
5291-069-004.jpg
5291-069-004.jpg [ 79 KiB | Viewed 9396 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jul 2007 21:35 
Cei de la Vatra au gasit metoda de a fixa aerotermele care scot tot felul de zgomote in mers la Irisbusuri. Mai primitiva dar merge. :twisted:


Attachments:
DSC00043.JPG
DSC00043.JPG [ 58.24 KiB | Viewed 5738 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Jul 2007 22:12 
5232 a ajuns si el la Berceni acum 2 zile. L-am vazut tractat pe Bd. Timsoara.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Jul 2007 19:55 
Ma gandesc daca tronsonul Romana - Charles de Gaulle via Guvern ar avea sens... Actualmente pe acolo nu exista nici un traseu de suprafata (783 nu se pune), dar exista metroul. In schimb pe varianta Romana - Perla - Piata Dorobantilor - Charles de Gaulle am 3 (trei) linii de autobuz plus 335 si 330 de la Perla. Ar fi interesant de facut un experiment cu 301 via Piata Victoriei... ar avea calatori? Eu unul nu m-as grabi sa investesc milioane intr-o varianta de traseu cand 'vadul' e pe o alta...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Jul 2007 20:50 
Daca tot apare Berceni-Baneasa, ar fi pacat sa nu re-infiinteze si troleibuzul 83. Prin anii '90 exista linia 106 P.Romana-Victoriei-Aviatorilor-Herastrau (fostul capat al troleibuzului). Linia s'a desfiintat din lipsa de calatori. Un 83 (mai lung) poate ar avea sanse mai mari.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Jul 2007 20:59 
OK. Cate statii de metrou sunt dela Victoriei la Aviatorilor ?
Ce faci de exemplu daca vrei sa mergi dela Universitate la Statuia Aviatorilor ? Tragi frana de urgenta la metrou si iesi prin gurile de evacuare, daca or fi pe acolo ? Ce ati spune atunci de un troleibuz Parvan-Universitate-Romana-..-Herastrau ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Jul 2007 21:36 
Eu nu sunt adeptul concurentei metrou-transport de suprafata. Cred in necesitatea infiintarii unei singure entitati de transport si tarife identice nu harababura de acum, care naste multe anomalii. Sunt convins ca nu multi vor renunta la metrou pt troleibuz si acesta nici nu e scopul propus. Este vorba doar de a oferi o alternativa, cu posibilitatea realizari de legaturi utile. Metroul nu va opri in fata la Patria, dar troleibuzul ar putea. Personal vad in aceasta legatura 'electrizarea' unei legaturi 381 + 131. Iar Tom are dreptate... Zona Statuii Aviatorilor e o pata gri... O solutie ar putea fi linia 300... Iar de experiment, pana apare troleul, s-ar putea incerca un 381 pana la 'nasture'. Cat despre 83... E mult de atunci, iar zona Nordului s-a cam transformat. Desfiintarea trecerii la nivel a aruncat-o intr-un con de umbra, iar experienta 106 a fost elocventa. Evident cel mai bine era ca 83 sa nu pateasca nimic, la fel ca restul, 81, 82, 84 etc...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Jul 2007 22:25 
Minune mare! Azi in Berceni pe toate liniile erau DOAR Astre!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Jul 2007 23:12 
Inca ceva... Recent, pe la topicul legat de istorie s-a amintit de traseul lui 331, pe Dionisie Lupu, Sahia, ... Judecand dupa taria impunerii benzii speciale pe artere precum Iuliu Maniu, Drumul Taberei imi vine mai usor sa cred ca s-ar putea crea un culuar lateral pt troleibuze pe acele stradute..., decat ca se va crea o banda speciala pe Magheru. In plus pe acolo traficul ar fi mai putin afectat de ambuteiaje, coloane oficiale, manifestatii... Iata o varianta, ca o prelungire a traseului lui 131. Piata Lahovari > Dionisie Lupu > C.A. Rosetti > J.L Calderon (traseul troleibuzelor spre Tei) > Tudor Arghezi (parte a fostei bucle pt 63, 64...) > Piata Rosetti. De aici s-ar putea opta pt o varianta spre Piata Unirii via Hristo Botev, str Coltei sau o varianta direct spre Calea Vacaresti (pe care acum nu e nici o linie de transport). La intoarcere, din Piata Rosetti > Vasile Lascar > I.L. Caragiale > Calderon (prin fata Teatrului Bulandra) > Eremia Grigorescu > Lahovari. Oricum ca si organizare a traficului, varianta asta de sensuri unice mi se pare mai reusita decat cea existenta in prezent, gatuita din cauza interdictiei de circulatie pe Arghezi, in dreptul ambasadei SUA.


Attachments:
Lahovari Rosetti.jpg
Lahovari Rosetti.jpg [ 148.1 KiB | Viewed 9036 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Jul 2007 19:56 
Mai devreme 5311 era mort pe cal Grivitei. Nu stiu ce patise dar se vedea iesind un fum de la capacul din spate. Probabil motorul de tractiune care se arde frecvent la aceste troleibuze. :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jul 2007 10:09 
dar motorul la Citelis nu e la fel ca la Ikarus 415T?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jul 2007 10:13 
Din ce stiu eu, este acelasi tip dar din ce am inteles are unele modificari minore. Versiunea 2006.
Dar problemele motorului nu apar neaparat de la motor, mai pot aparea si de la un power managament defectuos din partea chopperului sau altor echipamente.

Oricum la ora actuala cel mai bun troleibuz ramane Ikarusul.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jul 2007 11:10 
da, ce-i drept la partea de tractiune sunt niste diferente intre Citelis si 415T... confor sitului ICPE SAERP S.A. 415T are sistem de control cu microporcesor dezvoltat de Ganz-Ansaldo, iar Agora (care are partea de tractiune identica cu Citelis, nu?) are sistem de control cu microprocesor tip SATREC-MMA01 dezvoltat de ICPE SAERP...

chopperul e la fel la amandoua: VTCI 220FR/750


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jul 2007 19:55 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 86
Marian Andrei wrote:
Din ce stiu eu, este acelasi tip dar din ce am inteles are unele modificari minore. Versiunea 2006.
Dar problemele motorului nu apar neaparat de la motor, mai pot aparea si de la un power managament defectuos din partea chopperului sau altor echipamente.

Oricum la ora actuala cel mai bun troleibuz ramane Ikarusul.


Versiunea 2006 este un update la versiunea '96 datorita constructiei unui...mall pe locul fostei UMEB care facea aceste motoare. Acum ele sunt facute in graba mare prin vreo dugheana de niste dorei care habar n-au despre ce e vorba. Pentru ca, bineinteles, oamenii care se pricepeau au ajuns demult pe alte meleaguri :twisted:
Cel mai probabil n-au avut de unde sa ia alte motoare, pentru ca marii fabricanti gen Skoda fac si ei troleibuze si n-aveau nici un interes sa vanda motoare la Astra Bus.

Nu am nimic impotriva produselor autohtone daca acestea sunt de buna calitate. Daca nu, la cazan cu ele, ca PCR-ul s-a dus de mult!
Nu zic ca nu e bine sa fii si patriot, numai aceasta sa nu degenereze in prostie...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jul 2007 13:23 
5190 a avut RK si a fost dus azi la Dep. Vatra Luminoasa.


Attachments:
DSC00195.JPG
DSC00195.JPG [ 68.97 KiB | Viewed 9018 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jul 2007 14:37 
Marian Andrei wrote:
Din UMEB a mai ramas doar o hala undeva in spatele viitorului mall, care nu stiu cat va mai rezista ca grupul care face mallul va asimila in cativa ani tot terenul.


UMEB nu se va desfiinta, va fi doar relocat. Inca este profitabila afacerea :twisted: Vorbesc in cunostinta de cauza, am lucrat la UMEB.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jul 2007 14:51 
Din cauza ca la Master SA este aglomeratie cu 336 si 178 linia 61 circula pana la Liceul Auto (cap 62) incepand de azi. In comparatie de autobuze pe troleibuze am vazut afise de azi dimineata.


Attachments:
DSC00230.JPG
DSC00230.JPG [ 96.7 KiB | Viewed 6248 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jul 2007 15:05 
La data de 27 Iulie 2007 sunt in circulatie 40 Irisbus impartite in urmatorul mod:

Depoul Bujoreni 20 bucati (5301>5310; 5321>5330) pe liniile:
- 61 = 3
- 62 = 3
- 69 = 6
- 71 = 1
- 91 = 4
- 93 = 1
- 96 = 2

Depoul Vatra Luminoasa 20 bucati (5311>5320; 5331>5340) pe liniile:
- 70 = 3
- 79 = 3
- 85 = 3
- 86 = 4
- 90 = 4
- 92 = 3

Urmeaza ca incepand din acest weekend sa ajunga urmatorul lot de 10 la Depoul Bujoreni (5341>5350)


Attachments:
DSC00233.JPG
DSC00233.JPG [ 102.41 KiB | Viewed 6717 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Jul 2007 14:22 
La Bujoreni au inceput sa puna si pe bara de jos numere de parc, culoarea cred ca ramane la decizia soferilor, 5303 are si in fata nr de parc pe bara jos. Nu stiu de ce se pun mai multe numere pe ele :?


Attachments:
5303-061-04.JPG
5303-061-04.JPG [ 97.73 KiB | Viewed 6660 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Jul 2007 16:57 
A inceput sa fie dusa seria 3a de Irisbus la Bujoreni.
Azi 5343 era tractat spre depoul Bujoreni.
Nu bag mana in foc dar mai devreme cand m-am intors acasa tractarea pleca dinspre Bujoreni deci posibil sa mai fi dus unul.


Attachments:
DSC00313.JPG
DSC00313.JPG [ 116.4 KiB | Viewed 6557 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Aug 2007 19:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:11
Posts: 71
Location: Paris
Asa cum am mai spus eu de multe ori pana acuma in privinta axei de troleibuze nord-sud : traseul actual este o idiotie curata. In patria noastra europeana nu stie stanga ce face dreapta : RATB ignora traseele metroului, si face dubluri la suprafata.

Daca o legatura Resita - Unirii - Piata Victoriei are, pana la urma, o oarecare logica in ciuda redondentei cu metroul la Sincai - Unirii - Romana - Victoriei (zona extrem de aglomerata si cu mare cerere de transport), nu inteleg rostul troleibuzului pe Aviatorilor. Acolo sint numai vile ale caror propietari au, in general, doua masini, si nu Dacii 1300 (vorba prietenului nostru, Bogdan 71). Si tocmai pe axa asta, unde avem si metrou, ne pun RATBistii troleibuz ca sa dubleze metroul !

Sint doua axe de transport in comun suprasolicitate, in zona :
1. Pta Romana - Dorobantilor - Aviatorilor, si
2. Pta Victoriei - Mihalache - Marasti.
Dar desteptii nostri de RATBisti prefera sa dubleze, inept, metroul, decat sa puna troleibuzul Nord-Sud pe acolo. De ce ?

Va dati seama ca daca aceasta linie de troleibuz ar trece pe traseul lui 131 intre Romana si Aero'Baneasa, linia de autobuz ar putea fi desfiintata, vehiculele ar putea fi trimise in "intaritura" pe alte linii suprasolicitate, si toata lumea ar fi multumita. Dar mai bine e sa dubleze metroul decat sa deserveasca alte axe supraaglomerate, nu ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Aug 2007 20:29 
Probabil e vorba tot de vreo ambitie baseasca, nu de o necesitate. De atunci, de cand marinelul pastorea primaria si dadea parcul Bordei, se tot vehicula ideea asta cu troleibuzul.
Un 381 troleibuz n'ar fi o idee rea in principiu, daca tot exista traseul si e rentabil (si vad ca este, la cat de aglomerat e).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Aug 2007 20:35 
Ar fi mai mult decat utila o statie pe la Scala.
Si sa nu fie uitata si o legatura directa Gara de Nord - Berceni (asa cum au existat 94 si 95).
De la Victoriei intr-adevar as vedea mult mai utila linia de troleibuz pe Bd. Ion Mihalache pana la Clabucet, eventual cu o bifurcatie pe Bd. Expozitiei pana la P-ta Presei.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Aug 2007 21:00 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 136
Location: Toronto, Canada
Ce parere aveti de ideea ca noua linie de troleibuz (care va fi gata prin 2010? 2015? 2020??) sa urmeze traseul: Berceni - Tineretului - Cantemir - Unirii - Balcescu - Magheru- Romana- Dorobantilor - Piata Aviatorilor - Bd. Aviatorilor - Nordului- Elena Vacarescu- Aeroportul Baneasa (sau Aviatorilor - Nicolae Caranfil - Aerogarii- Aeroportul Baneasa)? In acest mod ar fi deservita mai bine zona Dorobanti (cu cerere mai mare de transport decat Piata Victoriei - Aviatorilor) si s-ar evita si zona Arcului de triumf, care oricum este supra-aglomerata cu autobuze.
Una din liniile 131, 301 si 331 ar putea fi modificata pe traseul Romana - Victoriei - Aviatorilor - Caranfil -aerogarii pentru asigurarea unei legaturi mai scurte intre Romana si Aviatorilor.
Si inca ceva: se doreste cumva construirea unu nou garaj de troleibuze in zona de nord? Nu de alta, dar in eventualitate prelungirii liniei de troleibuz pana in Baneasa, accesul de la depoul Nitu Vasile ar dura enorm, mai ales in conditiile actuale de trafic.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Aug 2007 22:13 
Offline

Joined: Sun 05 Aug 2007 11:56
Posts: 3
Location: Bucuresti
Chiar credeti ca linia pana la Unirii se va termina pana la iarna ? Vad ca nu au pus nici un stalp pana acum. Care este data inceperii daca nu au inceput inca ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Aug 2007 22:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
Conform site-ului PMB:
Bd.Dimitrie Cantemir-15.03.2007
Bd.Tineretului-30.03.2007
Cal.Vacaresti-30.03.2007

Astea cica sunt lucrari in executie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Aug 2007 09:37 
Tineretului a fost reasfaltat si bineinteles s-au inlocuit bordurile, Vacaresti a fost carpit pe ici pe colo, iar de Cantemir nu s-au apucat nici pana la data de azi. Si asta tine doar de asfaltari. De lucrari la troleibuz... eu inca le astept... Le astept de vreo 15 ani. Si cred ca o sa le mai astept mult si bine :x


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Aug 2007 10:48 
Dar schimba borduri prin sectorul 1. In fiecare an.
Aviatorilor arata mizerabil cu piatra aia cubica, dar e miculParis, nu? As muta P'ul 2 pozitii la stanga.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 717 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 24  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group