TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 07:30

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 368 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Aug 2013 21:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
103 dupa RK


Attachments:
t1103.JPG
t1103.JPG [ 122.26 KiB | Viewed 2279 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Aug 2013 19:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
360 dupa RK


Attachments:
DSC060011.JPG
DSC060011.JPG [ 108.9 KiB | Viewed 2223 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 03 Feb 2014 16:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Quote:
Tramvaiul 41 din Capitală a rămas blocat pe şine preţ de câteva minute, luni dimineaţă, din cauza unei defecţiuni. Incidentul a avut loc în intersecţia de la Lujerului.

"A fost vorba de un tramvai din linia 41 care a avut un mic defect. El a fost cuplat şi în momentul de faţă (luni dimineaţa, ora 9.00 n.r.) circulăm la capacitate normală. Până a fost cuplat a durat undeva în jur de şapte minute. Circulăm fără nicio problemă", a declarat, pentru RomaniaTV.net, Raeceanu Brânduşa, purtător de cuvânt RATB.

http://www.romaniatv.net/trafic-ingreun ... 24213.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 30 May 2014 14:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Quote:
Un tramvai al liniei 41 a deraiat şi s-a rupt în două în zona Pieţei Presei Libere din Bucureşti

Un tramvai al liniei 41 a deraiat, vineri dimineaţă, în apropiere de capătul de linie de la Piaţa Presei Libere, nefiind înregistrate victime, a declarat pentru MEDIAFAX purtătorul de cuvânt al Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB), Constantin Tobescu.

Tramvaiul, care venea dinspre cartierul Ghencea, a deraiat în jurul orei 09.00, în apropierea capătului de linie de la terminalul Piaţa Presei Libere, în zona ultimului macaz înainte de schimbarea sensului de mers.

În momentul deraierii, burduful care delimita două dintre vagoanele tramvaiului s-a rupt, a precizat Tobescu.

Tobescu a precizat că toate tramvaiele care circulă dinspre cartierul Ghencea spre Piaţa Presei Libere vor circula cu viteză redusă.

De asemenea, pentru preluarea călătorilor pe sensul dinspre Piaţa Presei Libere spre cartierul Ghencea au fost introduse temporar autobuze ale liniei 641.

gandul.info


Attachments:
6769801-mediafax-foto-silviu-matei.jpg
6769801-mediafax-foto-silviu-matei.jpg [ 109.24 KiB | Viewed 1943 times ]
6769802-mediafax-foto-silviu-matei.jpg
6769802-mediafax-foto-silviu-matei.jpg [ 115.79 KiB | Viewed 1943 times ]
6769803-mediafax-foto-silviu-matei.jpg
6769803-mediafax-foto-silviu-matei.jpg [ 133.29 KiB | Viewed 1943 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 31 May 2014 00:09 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Silviu wrote:
Quote:
Un tramvai al liniei 41 a deraiat şi s-a rupt în două în zona Pieţei Presei Libere din Bucureşti


Aceasta ultima rupere in doua de pe Metroul Usor Bucurestean imi pare a semana perfect cu actuala politichie locala: partea din fatza a luat-o la stanga, partea din spate a luat-o la dreapta, iar pe ansamblu dezastrul e general. :evil:


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 31 May 2014 01:34 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Între 2006 şi 2012 au fost 12 incidente similare. După aia nu le-am mai ţinut eu socoteala, dar tot au mai fost câteva.

1. 08.02.2006 - în intersecţia Şos. Colentina cu Str. Ziduri Moşi, boghiul 4 al vagonului V3A-93 #179 se înscrie pe Str. Ziduri Moşi, ducând la ruperea articulaţiei dintre secţiunea C şi secţiunea B şi deraierea ultimelor două boghiuri;

2. 22.06.2006 - în intersecţia Bd. Camil Ressu cu Şos. Mihai Bravu, vagonul V2A #4015 (linia 27, pe atunci nu circula prin Cal. Dudeşti) se înscrie în curba la stânga spre Şos. Mihai Bravu (vagonul mergea spre Piaţa Unirii), însă boghiul 3 se înscrie pe directă (spre Cal. Dudeşti), ducând la ruperea vagonului şi deraierea ultimelor două boghiuri;

3. 01.12.2007 - în intersecţia Str. 11 Iunie cu Bd. Regina Maria, vagonul V3A-93 #096 ce circula dinspre Str. 11 Iunie spre Piaţa Unirii se înscrie cu boghiul 4 spre stânga, astfel se produce ruperea articulaţiei 2 şi deraierea ultimelor 2 boghiuri;

4. 07.01.2008 - în Piaţa Iancului, vagonul V3A-93 #257 circula pe Şos. Mihai Bravu dispre Piaţa Hurmuzachi spre intersecţia Şos. Mihai Bravu cu Bd. Ferdinand. Boghiul 4 se înscrie pe linia abătută spre dreapta (spre Şos. Iancului), ducând la ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4. Macazul era cu acţionare manuală;

5. 09.02.2008 - pe Şos. Colentina, un vagon V3A-93 circula spre Depoul Colentina. În acea perioadă, între Str. teiul Doamnei şi staţia ,,Pod Lacuri" se circula pe un singur fir, fiind instalate macazuri automate la capetele acestui tronson, ci nu macaze talonabile cum ar fi fost normal. La ieşirea de pe acest tronson (vagonul trebuia să se înscrie în abatere), boghiurile 3 şi 4 se înscriu pe linia directă. Incidentul este observat la timp, astfel că are loc doar avarierea rulmenţilor crapodinei boghiului 3 şi a jugului articulaţiei 2. Nu se produce deraierea niciunei osii, vagonul fiind manevrat cu spatele şi apoi înscris corespunzător pe abatere. Neoficial, în momentul trecerii vagonului peste macaz ar fi avut loc o întrerupere de curent de câteva secunde. După aceasta, macazul s-a resetat, schimbându-se pe linia directă, astfel că boghiurile 3 şi 4 s-au înscris diferit de boghiurile 1 şi 2;

6. 10.03.2008 - în intersecţia Şos. Colentina cu Str. Ziduri Moşi, boghiul 4 al unui vagon V3A-93 de pe linia 21 se înscrie pe Str. Ziduri Moşi, ducând la ruperea jugului articulaţiei dintre secţiunea C şi secţiunea B. Incidentul este observat la timp, astfel că nu are loc o deraiere;

7. 29.03.2008 - în intersecţia Str. 11 Iunie cu Bd. Regina Maria, vagonul V3A-93 #096 ce circula dinspre Piaţa Unirii spre Str. 11 Iunie se înscrie cu boghiul 4 pe directă (spre Cal. Rahovei), astfel se produce ruperea articulaţiei 2 şi răsturnarea secţiunii B. Vagonul mai fusese implicat într-o deraiere în aceeaşi zonă pe 1.12.2007;

8. 26.02.2009 - în intersecţia Str. 11 Iunie cu Bd. Regina Maria, vagonul V3A-93M-Faur #197 (linia 32) ce circula spre Piaţa Unirii se înscrie cu boghiul 4 spre dreapta (spre Str. 11 Iunie), astfel se produce ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiului 3, boghiul 4 rămânând pe şine pe linia abătută;

9. 11.04.2009 - în intersecţia Str. 11 Iunie cu Bd. Regina Maria, vagonul V3A-93M-Faur #199 (defect) este împins spre Depoul Alexandria. Întrucât #199 avea pantograful coborât, vagonul din spate schimbă macazul după ce boghiul 1 al vagonului #199 se înscrisese pe linia directă. Evenimentul este observat la timp, astfel că se produce doar deraierea osiei 3 (prima osie a boghiului 2), ea fiind repusă pe şină cu mijloace locale;

10. 15.09.2009 - în terminalul Ghencea este împins vagonul V2A-T #3005 (defect, osii blocate) cu pantograful coborât de către cuplul #3389+#3378. Din acest motiv, este acţionată patina de comandă a macazului de intrare, astfel că boghiul 1 al vagonului #3005 se înscrie pe linia 2, în vreme ce boghiul 2 se înscrie pe linia 1. Incidentul este observat la timp şi vagonul este manevrat cu spatele, apoi împins corespunzător pe linia 2, fără ca articulaţia să aibă de suferit şi fără a se produce deraiere;

11. 23.09.2009 - în intersecţia Căii Rahova cu Şos. Progresului, cuplul de Tatre #3348+#3330 (linia 8) circula dinspre Zeţarilor spre Depoul Militari. Ultimul boghiu al vagonului #3330 se înscrie pe linia directă (spre Piaţa Unirii), astfel se produce deraierea boghiului 1 al vagonului şi ruperea cuielor cuplei dintre cele două vagoane, vagonul #3330 ajungând de-a latul Căii Rahovei. Datorită prinderilor boghiurilor Tatra de cutie, vagonul #3330 nu este avariat, fiind repus pe şine şi apoi condus spre Depoul Militari;

12. 22.10.2009 - în intersecţia Bd. Basarabia cu Bd. 1 Decembrie 1918, vagonul V3A-93 #292 (linia 36) circula spre terminalul Republica. Boghiul 4 se înscrie pe abatere (spre Bd. 1 Decembrie 1918), ducând la ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4. Macazul era cu acţionare manuală;

13. 3.09.2010 - pe Şos. Colentina, vagonul V3A-93 #030 (linia 21) circula spre Pasaj Colentina. La trecerea peste macazurile de intrare în Depoul Colentina, boghiul 4 s-a înscris pe abatere (spre depou), ducând la ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4;

14. 23.12.2010 - la intrarea în terminalul Ghencea, vagonul V3A-93 #196 (linia 41) se înscrie cu primele 3 boghiuri pe linia 1 şi cu boghiul 4 pe linia 2. Incidentul este observat la timp, având loc doar ruperea jugului articulaţiei doi, fără ca vagonul să deraieze;

15. 8.02.2010 - în intersecţia Căii Călăraşi cu Str. Traian, un vagon V3A-93 circula pe linia 14 dinspre Piaţa Sfânta Vineri spre Foişorul de Foc. Boghiul 4 s-a înscris pe linia directă (spre Piaţa Eudoxiu Hurmuzachi), producând ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4. Macazul era cu acţionare manuală;

16. 10.02.2010 - în intersecţia Căii Călăraşi cu Str. Traian, un vagon V3A-93 circula pe linia 55 dinspre Piaţa Sfânta Vineri spre Foişorul de Foc. Boghiul 4 s-a înscris pe linia directă (spre Piaţa Eudoxiu Hurmuzachi), producând ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4. Cu două zile înainte, un incident identic avusese loc pe acelaşi macaz;

17. 6.02.2012 - în intersecţia Str. Traian cu Bd. Pache Protopopescu, vagonul V3A-93 #183 (linia 55) circula spre Bd. Pache Protopopescu. Boghiul 4 s-a înscris pe linia directă (spre Foişorul de Foc), ducând la ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurlor 3 şi 4. Macazul era cu acţionare manuală;

18. 18.07.2012 - în intersecţia Căii Rahovei cu Cal. Ferentari, vagonul V3A-93-CH-PPC #136 circula spre Depoul Alexandria. Boghiul 4 s-a înscris pe abatere (spre Cal. Ferentari), ducând la ruperea completă a articulaţiei 2 şi deraierea boghiului 3. Din sens opus, vagonul V3A-93-CH-PPC #306 (linia 32) a tamponat lateral secţiunea B a vagonului #136, ducând la avarierea echipamentelor electronice de sub podeaua acesteia şi deraierea boghiului 4. Cabina vagonului #306 a fost şi ea grav avariată. Accidentul s-a soldat cu 18 răniţi transportaţi la spital.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 13 Mar 2019 17:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Ieri, în zona Parcului Carol...


Attachments:
53807498_1207527249414538_235747555126804480_o.jpg
53807498_1207527249414538_235747555126804480_o.jpg [ 212.25 KiB | Viewed 861 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 09 Apr 2019 03:55 
Offline
User avatar

Joined: Sun 18 Mar 2007 18:17
Posts: 106
Silviu wrote:
Ieri, în zona Parcului Carol...


Dar asta pare sa fie reconditionat. Nu am vazut niciodata sa se desprinda roata tramvaiului din prezoane.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 368 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group