TRANSPORT PUBLIC

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Thu 27 Apr 2017 10:09

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 804 posts ]  Go to page Previous  1 ... 23, 24, 25, 26, 27
Author Message
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Sun 19 Mar 2017 22:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42870
Silviu wrote:
Foto Mattis Schindler, iunie 1996.


682, 302


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Sun 19 Mar 2017 22:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42870
Silviu wrote:
Foto Mattis Schindler, iunie 1996.


684


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Sun 19 Mar 2017 22:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42870
Silviu wrote:
Foto Mattis Schindler, iunie 1996.


803, 231, 321


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Sun 19 Mar 2017 23:58 
Offline

Joined: Mon 24 Oct 2005 01:01
Posts: 132
Niste amintiri superbe pe care mi le ai putut trezi cu aceste poze. Stau si ma intreb oare cate bucurii de genul acesta vom mai putea impartasi. Desi majoritatea ne considera tzacanitzi :) eu cred ca amintirile astea s-ar putea sa devina interesante pt alti pasionati peste 100 de ani. Oare cum ar fi sa stim detalii despre tramvaiele din Sibiu in perioada interbelica? Daca nu, asta este. Internetul suporta :))

Daca ar fi sa comentam cronologic pozele expuse de tine si facute de Mattis Schindler in iunie 1996 ar fi asa:

367 in garaj este pe linie moarta si nu are faruri. Desi a trecut printr-un RC si este proaspat vopsit el nu are faruri. Acest aspect se practica atunci cand soferul era in concediu. Multe troleibuze erau descompletate in acest mod datorita lipsei de piese. Cred ca in acest instantaneu 367 este in faza de descompunere. In schimb 303 din spate pare chiar pregatit sa l depaseasca, fiind in forma desi are deja 10 ani vechime.

Urmatoarea poza ni l arata pe 363 in gara. Cred ca 363 si 255 au fost casate chiar pe traseul T3 :)) Atat 363 cat si 367 au primit initial un RC si o noua culoare, ca cea din poza, ele fiind initial crem cu fusta rosie. Au fost primele SH aduse din Weimar in 1991.

331 in capat de linie pe Mihai Viteazu pe T2. Eu imi aduc aminte chiar ca acest troleibuz avea acumulatori si se putea deplasa foarte incet din intersectie fara ca el sa fie sub tensiune. A devenit pentru scurta vreme preferatul meu deoarece in 1990 febletea 330 a disparut subit...la Medias. Se poate distinge si linia de retragere spre depoul Tursib. Acea linie a fost folosita ulterior si de T1 care datorita lucrarilor la soseaua Calea Dumbravii intre str. Ghe Dima si str. Argesului a fost deviat pe T2 si apoi pe Rahovei-Ariesului-Depou-Han Dumbrava.

Gara, 303 si 301. Daca primul a trecut printr-un RC si a devenit fumator in prima jumatate a anilor 90, 301 a murit in straie originale prin 1999. 303 era pe T1 si 301 pe T2

289 la iesirea din reteaua de depou pe Cisnadiei directia Rahovei. Este cu calatori ceea ce inseamna ca este pe T1 sau T5, aceste 2 trasee fiind modificate cu trecere prin depou. De fapt aceasta improvizatie duce 1. la contopirea T1 si T2 in T1 lung si 2. modificarea intrarii si iesirii din si in depou incepand cu anul 1996.

Vechea intrare in depou este folosita in acest context si ca iesire. 306 este singurul Roman care ia rolul de ungator. Este urmat de 320ul lui Filomita care traverseaza depoul pe T5. In acea perioada ruta traseului T5 se schimba, astfel ca el nu se mai incadreaza pe str. Argesului-Valea Aurie ci urmeaza vechiul si initialul traseu spre Han Dumbrava.

229 in Valea Aurie. In acea perioada nu putea fi decat pe T3, T5 fiind modificat si T7/T7b suspendate pe perioada lucrarilor de pe Calea Dumbravii. Cred ca acea intrerupere le-a adus si decesul. Dupa contopirea T1 si T2 intr-adevar reteaua de pe Calea Dumbravii mai era folosita rarisim de un T7 care circula in varianta initiala Gara-Valea Aurie prin Calea Dumbravii. Revenind la 229 el a fost al primul troleibuz RADIO CONTACT dupa care a urmat si 230. Era perioada lor buna, neavand dect 2 ani vechime. Cat de bine aratau! Mi aduc aminte ca 229 circula foarte repede. Devenise de aceea favoritul meu din acea generatie.

230 in depou. Arata superb. Avea totul inca pe el, inclusiv tragatoare si primise chiar si 2 faruri de tractor-supliment.

232 intrat pe Calea Dumbravii din depou tot cu calatori in el. In poza captatorul drept are o deraiere dar este tinut de tragator. Noroc ca el se afla in statie. La ce trafic era atunci chiar nu deranja.

233 in piata Garii. Ce inverzita era pe atunci bisericuta dar ce bine arata 233.

235 la Ciresica din Cisnadiei in Rahovei tot cu calatori desi acel fir era de incadrare in traseu. era pe T1 sau T5.

Exista probabilitatea ca o scurta perioada sa fi fost blocat total accesul din Dumbravii in Dima, nemaiexistand posibilitatea circuitelor T4 si T4b astfel ca si acestea se comaseaza in T4 care si ia vechiul traseu tot prin depou alaturi de T1 si T5. Asa mi explic cum de 235 e pe T4 in statia Cimitir urmat cel mai probabil de 684.

238-sarim in celalalt colt al orasului si anume in partea de vest, mai exact BJATM. Dupa scurt timp el primeste un RC si fusta devine bleumarin exact ca bara din fata. In poza se distinge ca a suferit o interventie la fata. Ce camp si ce pustiu era pe atunci acolo. Fantastic ce trece timpul.

239 le a fost singurul care a avut un pastel interesant rosu-galben. In aceeasi statie Ciresica.

O alta poza ineresanta surprinde strainele in Sibiu. O poza facuta in depou cu 681 pe dreapta garat si 684 in plina actiune cu calatori in el.

Al 3lea starin este 682 care este garat chiar in fata canalului 1 din garaj. In spatele lui se distinge si 302 fost 272.

In bucla de la Cimitir se distinge 684 care intra in statie dar si tramvaiul de Rasinari in aceeasi nuanta portocalie cu vagon iar la umbra stejarului chiar si 991 cu remorca urmand a se incadra in traseu. Doamne, ce vremuri!!! Tot aici in cadru apropiat se vede si reteaua de intoarcere a vechiului T1 care a ramas ghirlanda pentru ca mai era folosita pentru retragere in garaj. Troleibuzele intrau in depou din Calea Dumbravii pe coborare. Ca sa nu mai bata 2km dus intors pana la Han se folosea acea retea care special nu a fost desfacuta desi nu mai era utilizata. Dupa modificarea T1 lung ea a fost refacuta si folosita ca intoarcere pt T1.

684 tot la cimitir dar venind dinspre oras. Aici se pot distinge inca acele console duble indoite in V-model Brasov.

684 in depou dar pe traseu cu calatori in el.

Nu in ultimul rand 803 sau Marele alb. A fost unul dintre cele mai apreciate troleibuze, acesta sosind cam in acelasi timp cu Skodele din Weimar. Sa nu uitam ca el a purtat pt scurt timp si numarul 366.

Niste poze absolut superbe! Multumim Mattis, multumesc Silviu!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Mon 20 Mar 2017 23:56 
Offline

Joined: Mon 24 Oct 2005 01:01
Posts: 132
Revazand pozele mi am tot adus aminte de modificarile de traseu ce s-au facut o data cu intrarea in reparatii a celor 100 m din strada Calea Dumbravii intre Ghe Dima si Argesului.

T1 Gara-Mihai Viteazu (mutare manuala pe firul de retragere spre Rahovei-piata cu macaz mecanic)-Rahovei-Ghe. Dima-Calea Dumbravii coborare-Teatru-Gara

T4 si T4b in sistem circuit din Cl. Dumbravii direct in Ghe. Dima. In acea perioada a fost sectionata reteaua si modificata partial cu elemente de tip timisoara care permiteau mobilitatea pe ancora.

T5 prin depou din Rahovei pe Ariesului-depou- Calea Dumbravii poarta 2!

Odata ce santierul a intrerupt si ingusta portiune pe unde putea trece un troleibuz, s-a facut modificarea tuturor traseelor prin depou. Deoarece traficul a crescut pe acel segment de depou dar si datorita faptului ca modificarea retelei ar fi fost prea complicata pentru o perioada determinata la ambele statii terminale existau 2 persoane ce mutau manual captatorii pe singurul fir ce facea legatura intre aceste statii. De multe ori se intalneau in depou si atunci unul dintre soferi cobora captatorii manual. Datorita disconfortului, cele 2 persoane care mutau in statiile „terminale” captatorii primisera dupa un timp si niste statii de comunicare astfel ca troleibuzul astepta in statie sosirea din contrasens al celuilalt.

Acest santier provizoriu a adus la modificarea ulterioara a traseului T1 care a ”inghitit” T2 mai bine de 10 ani dar si intrarea si iesirea troleibuzelor pe poarta 3 a ITSului. Configurarea retelei in depou nu mai includea propriuzis garajul acoperit, ci ocolea o magazie in depou. Astfel se mai folosea pe poarta 1 o noua intrare a troleibuzelor ce doreau sa intre ”pe saht”. Acea intrare pe poarta 1 se va face din nou principala dupa vreo 7-8 ani timp in care Poarta 2 devine aproape neutilizata.

Sa nu uitam ca totodata a fost reconfigurata reteaua de intoarcere in Cimitir-mutare manuala dar cu intrare in macaz mecanic. Acel macaz a fost o scurta perioada singurul neancorat ci care statea in greutatea retelei. Apoi s-a introdus si macaz electric astfel ca T1 intorcea la Cimitir iar T4 la Hanul Dumbrava.

O buna perioada reteaua de troleibuz pe segmentul Calea Dumbravii intre Dima si Mihai Viteazu nu a fost utilizata decat de traseul T7. Nu mi duc aminte insa de circuitele T4 si 4b. Sa fi functionat pana in 2003 cand a intrat podul garii in reparatii? Apoi in acea perioada reteaua Cimitir-Gara (vechiul T1) a fost refacuta din temelii cu elemente Kummler Matter si segmentul amintit mai era folosit de luni pana vineri de T7. Abia in 2007 se reintroduce T1 vechi.

Pentru completari e responsabil Silviu :)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Sat 01 Apr 2017 18:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42870
236 in 1998.

Foto: Klaus Mundt - phototrans.eu


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Sat 01 Apr 2017 19:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42870
231 in 1996.

A avut schema de culoare cea mai frumoasa din seria 228-231, dar si viata cea mai scurta dintre articulatele din seria amintita. Killerul a fost soferul ce a distrus prematur si 260-ul...

Foto: Klaus Mundt - phototrans.eu


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Sun 02 Apr 2017 12:24 
Offline

Joined: Mon 24 Oct 2005 01:01
Posts: 132
Te referi la acel cetățean care a distrus si 329 le. Da da. Cunoaștem. Locuia la parterul blocului de pe Dumbravii spre cimitir.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Sun 02 Apr 2017 21:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42870
237

Foto: Klaus Mundt - phototrans.eu


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Sun 02 Apr 2017 21:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42870
681, 684

Foto: Klaus Mundt - phototrans.eu


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Sun 02 Apr 2017 21:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42870
803

Foto: Klaus Mundt - phototrans.eu


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Sun 02 Apr 2017 21:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42870
357. In stanga lui, 356.

Foto: Klaus Mundt - phototrans.eu


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Sun 02 Apr 2017 23:27 
Offline

Joined: Mon 24 Oct 2005 01:01
Posts: 132
Absolut superbe aceste imagini. In imaginea lui 236 se distinge pe fundal si eticheta lui 239.
231 la gara a fost singurul si ultimul 217 E fara tragatoare. Din pacate nu a avut parte de o intretinere adecvata, exact cum a spus si Silviu.
237 pe podul garii-cel mai bine intretinut troleibuz Rocar. A fost casat in 2010 odata cu celelalte troleibuze.
681 in depou-in spatele lui as fi tentat sa spun ca se afla 329. Totodata in imaginea surprinsa la poarta 3 a ITSului se vede si numarul de inmatriculare lipit insa tot cu autocolant de elvetieni 5 SB 912 /RO. (inseamna ca 682 a avut 5 SB 913, 683- 5 SB 914 si 684- 5 SB 915)
In poza marelui alb se distinge si 229 Radio Contact si si 356.
357 a fost ultimul din seria 356-358 care a primit RK dar a si fost casat la scurt timp. Eu nu cred ca a circulat un an jumatate in culoarea asta. Totodata sablonul numarului de parc este unul modern dar care nu a fost folosit mult timp. In spatele lui cred ca e 328.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Mon 10 Apr 2017 17:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42870
686, 688

Foto: Klaus Mundt - phototrans.eu

Ce bine aratau cand au fost aduse, chiar daca erau vechi. Mi-au placut numerele de inventar de genul 68x, 69x...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Mon 10 Apr 2017 17:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42870
691, 690, 321

Foto: Klaus Mundt - phototrans.eu

Vazand poza aceasta, acum am certitudinea ca 321 a fost pastrat (renumerotat 214), alaturi de 331 (215), 324 (216) si 358 (213). Cele doua troleibuze scunde pastrate au avut o reparatie capitala ca lumea, fiindu-le inlocuite inclusiv scaunele. Pt. piese de schimb a fost pastrat 328-ul.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Mon 10 Apr 2017 17:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42870
233, 234

Foto: Klaus Mundt - phototrans.eu

Cand au fost aduse, erau bijuterii, fatza de rablele de DAC-uri articulate!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Mon 10 Apr 2017 23:56 
Offline

Joined: Mon 24 Oct 2005 01:01
Posts: 132
215=331 100%!! A fost un moment important in viata cand le am vazut. Si 214 era sigur 328 pt ca avea si niste patratele vopsite, lucru care nu l vad la 321 din poza. Se poate sa fi fost 213 acest 321 din poza, desi ii lipsesc triunghiurile vopsite in albastru pe braul alb. De 324 nici nu poate fi vorba, era prea obosit si usor de recunsocut de catre noi, anume stopurile din spate montate orizontal jos. Repet 213=321(probabil), 214=328 (dupa modelul captatorilor si a usilor) iar 215=331 100%. 216 era 358(dupa masca din fata) pt ca 356 din pozele publicate acum o saptamana, avea un albastru prea deschis.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Tue 11 Apr 2017 06:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42870
Am mai spus ca 328 nu putea fi, devreme ce am pozat o parte din el (peste numarul initial a fost aplicat un start de vopsea, ramanand, deci, fara numar de inventar)! A fost pastrat pt. piese de schimb. viewtopic.php?f=35&t=497&start=570

Revazand pozele, e clar ca 356 a fost si el pastrat pt. piese de schimb.

Quote:
213 (fost 358)
214 (fost 321)
215 (fost 331)
216 (fost 357)


Asta am scris mai demult. Acum imi dau seama ca 216-le nu putea fi 357, deoarece acela, dupa RK, a circulat f. putin, fiind repede casat. Sa fi fost 324-le (acesta a avut RK)?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Tue 11 Apr 2017 18:53 
Offline

Joined: Mon 24 Oct 2005 01:01
Posts: 132
Uitandu ma la pozele la care faci trimitere, ele au fost facute pe vremea cand in curtea Tursib erau venite si ultimele elvetiene (236-246). Asta inseamna anul 2006. Daca in anul 2006 mai era ”fundul” lui 356 asta inseamna ca el a fost casat cu numarul original. Daca e sa luam in evidenta faptul ca renumerotarea facuta la sfarsitul lui 2001 a respectat o cronologie, adica 228-239 au devenit 201-212 atunci cele 4 pozitii ramase au fost tot cronologice. Datorita faptului ca aceste 4 troleibuze nu au mai circulat mult (estimez jumatate de an) nu am ajuns sa le surprindem detaliile. Asta si datorita faptului ca ele, fiind cele mai ”vechi” din parcul de sorginte autohtona, au fost tinute mai mult in garaj. Ele mai erau folosite ca si sateliti. Tind sa cred vazand poza de ieri ca au fost luate cronologic in felul urmator: 213=321 (nu mi l aduc aminte ca in poza de ieri, dovada ca nici nu a circulat foarte mult cu numarul 321 dar la cum arata as tinde sa cred ca a primit acest numar 213), 322 casat- fata lui cred ca este langa fundul lui 356 si nu cea a lui 328 care tind sa cred ca a devenit 214 (captatorii strambi a lui 328 imi aduc aminte de 214). 215=331 si mai ramane un singur E217 adica inalt. Tind sa cred ca a fost 358 desi daca ma uit la ultimul RK din poza cu 357...nu as fi suta la suta sigur.

324 era atat de obosit incat nu cred ca s a mai meritat RK, desi el a mai primit o vopsea-imi amintesc poza cu el in curba Constitutiei-Magheru avand aceleasi numere de parc electronic modernizate. Stopurile erau tot orizontale la baza de jos. Si apropos numere de parc-fontul folosit la 685-699 nu le am mai vazut folosite la nici un alt troleibuz/autobuz nici inainte nici dupa acea perioada-1997. Cred ca depanarile au fost numerotate la un moment dat cu astfel de fonturi 130-133 pe usile laterale ale cabinei, respectiv pe spate. Si daca tot vorbim de masini de depanare oare zic bine? Au existat initial 2 masini: un Bucegi adus din Bucuresti(probabil-sau Brasov) vopsit crem cu dungi rosii. Era singurul care avea platforma mobila. Cea de a 2 a masina era un ROMAN Diesel rosu cu axa dubla spate transformat din utilitara in depanare cu platforma fixa cu balustrazi mobile (acesta a avut si un kleber cu Micky Mouse deasupra mastii fata). La scurt timp-85 sau 86 au mai venit un Bucegi cu rampa mobila si s-a transformat un al 2lea ROMAN Diesel cu cabina albastra in depanare. in 1988 toate sunt casate pe rand si inlocuite cu 3 utilitare noi, doar cea albastra a mai ramas pt scurt timp(130) si cele noi 131-133. A mai existat un 134 ca depanare pt autobuze, fara platforma pt interventii retea troleibuz.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Tue 11 Apr 2017 19:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42870
Foto 1: 328 in circulatie, dupa RK.

Foto 2: 328 casat.

Nu am dubiu nici cu 213=358, pt. ca pe acesta l-am vazut garaj langa iesirea de pe Ariesului. De fapt, acolo erau si cel putin inca doua DAC-uri.

Pe mine m-a mirat RK-ul lui 324, ce era ca vai de el. A avut reparatie ca lumea, fiindu-i inlocuit inclusiv geamul din spate.

Mi-ai starnit amintirile... de fapt, vis-a-vis de resturile lui 356 era un troleu scund, pastrat si el pt. piese de schimb (ce avea strat alb de vopsea peste numarul de inventar). Posibil 326!!! Trebuie sa bem o cafea impreuna, ca sa punem cap la cap informatiile :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Sun 23 Apr 2017 22:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42870
Bul. Spitalelor.

242, 245, 229, 230


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Tue 25 Apr 2017 17:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42870
Cand au fost aduse din Biel/Bienne, sibienii au fost incantati de ele: ecologice, silentioase, aspectuoase, confortabile (scaune tapitate, caldura in vehicul), cu motor termic auxiliar. O parte din reteaua de contact a fost modernizata (fir nou, elemente de prindere Kummler-Matter) pt. ca troleibuzele sa poata rula cu viteza.

Au incaput pe mana unor carpaci, asa ca motorul auxiliar a fost inlaturat, turela a fost acoperita (numarul traseului era afisat pe o hartzoaga). In final, au fost distruse de neispravitii ce au condus (o parte din ei inca sunt la butoane) Sibiul necuvantator, nepasator, arogant.

229, str. Constitutiei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Tue 25 Apr 2017 17:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42870
Parcul Tineretului.

229


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sibiu: troleibuze
PostPosted: Tue 25 Apr 2017 17:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42870
Str. Nicolae Teclu.

226


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 804 posts ]  Go to page Previous  1 ... 23, 24, 25, 26, 27

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group