TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 06 Dec 2019 02:01

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 43 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Sep 2009 21:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
Proiectul de Hotarare a Consiliului Local privind inlocuirea troleibuzelor cu autobuze si aprobarea noilor trasee si programe de circulatie.

www.sibiu.ro

Edit: Proiectul a fost adoptat. HCL 348/2009.


Attachments:
image002.JPG
image002.JPG [ 48.42 KiB | Viewed 18059 times ]
ph_tursib_27_09_2009.pdf [10.8 MiB]
Downloaded 231 times
hot348.pdf [41.61 MiB]
Downloaded 629 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Sep 2009 21:21 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Sibiul = Vaslui 2. Nu pot sa realizez, realitatea intrece orice imaginatie.
O pata de rusine pe fruntea unui oras legendar, vestit pentru plasarea sa de-a lungul vremurilor in avantgarda introducerii progresului tehnic. Dar toate au un sfarsit...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Sep 2009 17:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
Noile panouri, in statii. Se observa faptul ca au ramas traseele denumite A12, A13, etc.


Attachments:
Teatru -afisaj nou.JPG
Teatru -afisaj nou.JPG [ 71.72 KiB | Viewed 18003 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Nov 2009 20:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
Pentru a avea o privire obiectiva a ceea ce a fost si a ceea ce va fi dupa 16 noiembrie, am realizat tabelul ce se afla in atasament.

Observatii:
-traseul 12 (un T2 prelungit) pierde un program;
-traseul 16 reprezinta un T3 scurtat si nu asigura legatura Autogara 2 ITA - Piata Cibin - Gara;
-traseul 17 reprezinta un traseu 3 scurtat, fara a face legatura IRMES - Balanta 1 - Strand. Exista un program "surplus";
-traseul 18 ciunteste traseul 4, fara a lega zona IMAIA - IPAS cu cartierul Tiglari.

Traseul 7 este inglobat de viitorul traseu 1, lucru bun.
Legatura Turnisor - Cl. Gusteritei pierde 3 programe (prin inglobarea fostului traseu 10). Se pierde legatura IPAS - Turnisor si nu se mai intra pe str. Balea. Ce autobuze mai leaga cart. Vasile Aron de zona centrala, prin str. Stefan cel Mare si str. Balea?


Attachments:
Dispersie vehicule TURSIB SA Sibiu.doc [72 KiB]
Downloaded 238 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Nov 2009 21:30 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Intrebari.
Tramvaiul mai apare cu pozitie distincta in documentele oficiale ale "noului Cursib"? I s-a dat numar de traseu? Autobuzele vor avea in continuare indicative cu "A" in fata?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Nov 2009 21:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
Brassovia wrote:
Intrebari.
Tramvaiul mai apare cu pozitie distincta in documentele oficiale ale "noului Cursib"? I s-a dat numar de traseu? Autobuzele vor avea in continuare indicative cu "A" in fata?


Tramvaiul apare, fara indicativ de traseu. Sunt curios daca un program de "tramvai" va fi deservit cu autobuz, ca pana acum.

Autobuzele vor ramane cu indicativul "A" pe tablitele indicatoare din statii (vezi foto de mai sus). Ce sa te astepti de la "Fursib"?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Nov 2009 19:24 
Simpatica treaba cu "Fuhrsib" si cu "Cursib"! Tramvaiul ramane la fel doar in program de satelit, in rest traseul SIBIU-RASINARI va fi deservit de autobuz si parca sublineaza regresul unui prafuit oras provincial. Ca opinie personala consider ca traseul 10 nu trebuia comasat cu 8. 8-ul era important asa cum era si poate merita dus capatul de linie in cartierul Resita, astfel incat sa dai posibilitatea oamenilor din acel nou cartier sa se urce intr un autobuz. Ideea este ca te vei arunca dintr-un traseu in altul, idee buna ce putea fi sustinuta cu niste trasee de troleibuz circuit precum vechiile T4 si T4b, T6 si T6b, T7 si T7b! Nu s-a vrut. Asta este. Sa vedem politicul ce ne rezerva aici la Sibiu. Efecte vor fi, in bine sau mai putin bine.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Nov 2009 17:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
[b]Ultima zi cu trolee, prima zi cu 'Noul Tursib'

Societatea de transport local Tursib va implementa, din ultima zi a acestei săptămâni, noul plan de transport public. În afara reconfigurării traseelor, conducerea Tursib a decis, cu acordul consilierilor locali, să elimine din sistemul de transport troleibuzele.

“Atât municipalitatea cât şi societatea de transport public au depus eforturi pentru o cât mai bună informare a publicului călător cu privire la schimbările ce vor surveni de la data specificată mai sus. Pentru a evita situaţii neplăcute, rugăm sibienii să consulte materialele informative şi să apeleze la personalul Tursib pentru a obţine informaţii exacte cu privire la traseele pe care le pot folosi pentru a ajunge la servici, la şcoală sau la cumpărături”, se arată într-un comunicat al administraţiei locale.

Pentru a afla de noile modificări, sibienii pot accesa site-ul www.tursib.ro, linia verde 0800 800 586, pliantul de prezentare a „Noului Tursib” şi broşura de prezentare a noilor trasee . În plus, angajaţii Tursib vor sta la dispoziţia călătorilor în 12 dintre cele mai aglomerate staţii, în perioada 16 – 19 noiembrie, între orele 6 şi 9 şi între orele 13 şi 16 (ore de vârf): Teatru, Constituţiei, Parcul Tineretului, Piaţa Rahova, Piaţa Vasile Aaron, Telefoane Bulevardul Mihai Viteazu, Cimitir, Ştrand, Bosch, Premium 2, Gară, Simerom. În 15 noiembrie, fiind zi de duminică, angajaţii Tursib vor putea fi găsiţi în aceste staţii între orele 9,30 şi 13. Referitor la acest proiect, Asociaţia “Transira” a emis un comunicat în care îşi exprimă dezaprobarea pentru unele măsuri ce vor fi implementate.

“Frecvenţa în orele de vârf, pe traseele principale se menţine, neaducându-se nicio îmbunătăţire. În schimb, se reduce frecvenţa vehiculelor de pe traseele principale, în afara orelor de vârf (14 vehicule, faţă de cele 17 anterior noilor programe). Pe toate traseele, în afara orelor de vârf vor fi pe traseu 34 de autobuze, faţă de 43 vehicule anterior”, scrie Sivliu Sîntea, preşedintele Transira. Potrivit lui, cartierul Ţiglari pierde legăturile cu Valea Aurie, IRMES şi COMPA, cartierul Turnişor pierde legătura cu COMPA, prin cart. Vasile Aron, cartierul Ştrand pierde legăturile cu IRMES, COMPA şi cart. Guşteriţa, iar cartierul Broscărie pierde legăturile cu cart. Valea Aurie, cart. Hipodrom III, cart. Lazaret. Mai mult, Silviu Sîntea atrage atenţia asupra cartierului Reşiţa care nu mai este deservit de nici un traseu, iar traseul Valea Aurie – Piaţa Cibin – Gara este scurtat, până la Libertatea. “Ar fi fost momentul propice pentru reintroducerea traseelor de troleibuz Valea Aurie – Centru – Balanţa I – Vasile Aron – Valea Aurie şi Valea Aurie – Ştrand – Piaţa Cibin – Centru – Valea Aurie”, mai crede Sîntea.


Traian Deleanu, 12.11.2009
http://www.turnulsfatului.ro/1162/ultima-zi-cu-trolee-prima-zi-cu-'noul-tursib'.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Nov 2009 12:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
"Noul Tursib" scurteaza traseele

Din 15 noiembrie, sibienii care folosesc mijloacele de transport in comun vor avea parte de schimbari semnificative. "Noul Tursib" aduce modificari vizibile in traseele autobuzelor si scoate din uz troleibuzele.

"Pentru a evita situatii neplacute, rugam sibienii sa consulte materialele informative si sa apeleze la personalul Tursib pentru a obtine informatii exacte cu privire la traseele pe care le pot folosi pentru a ajunge la serviciu, la scoala sau la cumparaturi", spune Mirela Gligore, purtator de cuvant al Primariei Sibiu.

Sibienii se pot informa prin site-ul http://www.tursib.ro, linia verde 0800 800 586, pliantul de prezentare a "Noului Tursib", brosura de prezentare a noilor trasee sau chiar prin angajatii Tursib. Acestia vor sta la dispozitia calatorilor in 12 dintre cele mai aglomerate statii, in perioada 16 - 19 noiembrie, intre orele 6 si 9 si intre orele 13 si 16.

Transira ataca din nou

Pe de alta parte, Silviu Sintea, presedintele Asociatiei Transira, vine cu acuze, care nu pun intr-o lumina favorabila modificarile aprobate de Primarie. Sintea declara ca frecventa in orele de varf, pe traseele principale, se mentine, fara nicio imbunatatire. In schimb, se reduce frecventa vehiculelor de pe traseele principale, in afara orelor de varf. Pe toate traseele, in afara orelor de varf, vor circula 34 de autobuze, fata de 43 de vehicule, cate erau pana acum. Cartierul Tiglari pierde legaturile cu Valea Aurie, Irmes si Compa. Cartierul Turnisor pierde legatura cu Compa, prin Vasile Aaron. Sintea mai arata si ca Strandul pierde legaturile cu Irmes, Compa si Gusterita. Totodata, cartierul Resita se pare ca nu mai este deservit de niciun traseu, iar traseul Valea Aurie - Piata Cibin - Gara este scurtat, pana la Libertatea. "In concluzie, Noul Tursib inseamna mult zgomot pentru nimic", este de parere Silviu Sintea.


Autor: Alina CIMPEANU
Monitorul de Sibiu, 13.11.2009
http://www.monitorulsb.ro/cms/site/m_sb ... 76531.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Nov 2009 17:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
Doriti sa va informati pe www.tursib.ro ?

Iata informatiile disponibile:


Attachments:
Noul Cur-Sib.JPG
Noul Cur-Sib.JPG [ 168.15 KiB | Viewed 16643 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Nov 2009 18:34 
Si-a pus omul planul in aplicare. Popa a vrut sa fie el ala care revolutioneaza transportul, un om de toata mila. Execrabil cum a facut-o! Din pacate astia suntem!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Nov 2009 18:47 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
Deci, o companie super-ultra-mega-profitabila, care tocmai si-a schimbat imaginea, nu isi permite sa plateasca 600 RON pe AN (adica 50 RON/luna... si vorbesc aici de domeniu cu spatiu nelimitat si banda nelimitata. Probabil pentru 1 GB cu banda nelimitata - nu le trebuie mai mult - se plateste mult mai putin)... bani care s-ar putea obtine din chiria pentru parcare (plateste, nu? :evil:) platita de fostul instructor auto Popa, ale carui masini (si nu vorbesc aici (doar) de autoturisme, ci autobuze si camioane) parcheaza in curtea autobazei Tursib! Oricum, ,,imaginea" cea noua a site-ului lor se potriveste de minune unei firme ca Tursib. Asa director, asa transport, asa site, adica zero.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Dec 2009 16:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
Asa arata acum statiile.


Attachments:
Bahluiului.JPG
Bahluiului.JPG [ 96.35 KiB | Viewed 16443 times ]
Teatru.JPG
Teatru.JPG [ 109.79 KiB | Viewed 16440 times ]
Tursib1.JPG
Tursib1.JPG [ 86.13 KiB | Viewed 16440 times ]
Tursib2.JPG
Tursib2.JPG [ 125.76 KiB | Viewed 16441 times ]
Tursib2det.JPG
Tursib2det.JPG [ 90.3 KiB | Viewed 16441 times ]
Tursib2prog.JPG
Tursib2prog.JPG [ 57.18 KiB | Viewed 16442 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Dec 2009 16:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
Traseul 1 are flux de calatori destul de mare.


Attachments:
43 -1.JPG
43 -1.JPG [ 113.57 KiB | Viewed 16438 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Dec 2009 16:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
Traseul 2 (fost 12) ramane traseul cel mai rentabil din Sibiu.


Attachments:
44 -2.JPG
44 -2.JPG [ 94.17 KiB | Viewed 16438 times ]
35 -2.JPG
35 -2.JPG [ 158.04 KiB | Viewed 16438 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Dec 2009 17:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
Traseul 5: destul de putini calatori.


Attachments:
30 -5.JPG
30 -5.JPG [ 110.2 KiB | Viewed 16435 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Dec 2009 17:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
Traseul 13 (fostul traseu de troleibuz T1): autobuze pline!


Attachments:
31 -13.JPG
31 -13.JPG [ 92.89 KiB | Viewed 16435 times ]
21-13.JPG
21-13.JPG [ 125.1 KiB | Viewed 16435 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Dec 2009 17:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
Traseul 12 (fostul traseu de troleibuz T2): calatori multi.


Attachments:
56 -12.JPG
56 -12.JPG [ 119.65 KiB | Viewed 16433 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Dec 2009 17:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
Traseul 10: multumitor.


Attachments:
42 -10.JPG
42 -10.JPG [ 104.06 KiB | Viewed 16433 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Dec 2009 17:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
Traseul 17: dezamagitor. Era de asteptat.


Attachments:
36 -17.JPG
36 -17.JPG [ 108.49 KiB | Viewed 16752 times ]
36 -17a.JPG
36 -17a.JPG [ 137.53 KiB | Viewed 16752 times ]
36 -17b.JPG
36 -17b.JPG [ 136.67 KiB | Viewed 16753 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Dec 2009 17:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
"DEFECT".

Astfel de mesaje o sa abunde, mai ales la iarna.


Attachments:
27 defect.JPG
27 defect.JPG [ 99.68 KiB | Viewed 16750 times ]
29 defect.JPG
29 defect.JPG [ 131.1 KiB | Viewed 16750 times ]
29 defect 2.JPG
29 defect 2.JPG [ 144.6 KiB | Viewed 16750 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Dec 2009 11:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
Acomodare
Din 15 noiembrie, sibienii se chinuie sa se obisnuiasca, din mers, cu noile trasee ale autobuzelor

Sibienii, nemultumiti de Noul Tursib

Noul Tursib nu este pe placul sibienilor. Din pacate, calatorii resimt lipsa vechilor circuite, mai ales ca in noua grila nu se mai regasesc autobuzele cu care sibienii s-au obisnuit. Astfel ca, pe langa retragerea din circulatie a troleibuzelor, traseele multor autobuze au fost modificate sau combinate. Singurul avantaj este ca, pretul platit de calatorii sibieni este mai mic.

Sibienii sunt nemultumiti de noua grila Tursib deoarece aceasta combina traseele unor autobuze, iar calatorii trebuie sa schimbe des vehicolele.

Drumurile sibienilor prin oras au devenit un adevarat calvar de cand Tursib si-a schimbat traseele, si a scos din circulatie troleibuzele. Traseele actuale combina, practic, traseele vechilor autobuze. In plus, marile magazine Real si Promenada au renuntat la microbzele puse la dispozitie de firma Tursib. Abonamentele sunt eliberate pentru toate linile indiferent de perioada valabilitatii acestora. Incepand cu 15 noiembrie, autobuzele nu mai au, decat cu putine exceptii, vechile trasee. Si acestea sunt doar cateva din schimbarile pe care Noul Tursib le-a adus si care nu prea sunt pe placul sibienilor.

Trasee modificate

Acum, autobuzul 1 circula pe fostul traseu al autobuzului 17. Pleaca de la Cimitir inspre statia finala Obor, fara sa mai treaca pe la gara, asa cum erau calatorii obisnuiti. De pe fostul traseu 2 acesta preia strazile Rusciorului, Str. Lunga si Calea Surii Mari. Noul traseu A2 ajunge la gara, plecand de pe bulevardul Vasile Milea si de aici are acelasi traseu cu fostul A12 pana la Piata Cibin. La intoarcere acesta ia vechiul traseu la dus al lui A12, de la Piata Cibin pana la IRMES - Poliflex. Traseul autobuzului 5 ramane neschimbat, iar celelalte trasee de la 6 la 9 nu se mai regasesc in circuit. Traseele acestora au fost combinate cu traseele autobuzelor A10-A18 dupa cum urmeaza: autobuzul 10 a luat locul autobuzului 8, doar ca acesta de pe Calea Gusteritei opreste pe strada Podului in continuarea acesteia, ocolind zona strazilor Herny Coanda, Otelarilor, si Macaralei pe care mergea vechiul A8. La intoarcere are aproximativ acelasi traseu ca si la dus. Autobuzul 11 pastreaza vechiul traseu, in schimb noul A12 este cel care la intors pleaca din cartierul Lazaret, trecand pe strazile mai sus amintite. Autobuzul 13 ia locul lui T1 cu acelasi traseu neschimbat Gara - Muzeul Satului, doar ca noul A13 are statia finala la gara si nu in sensul giratoriu (Abatorului) iar A14 ia locul vechiului A91 in mare cu acelasi traseu. A15 pe acelasi traseu ia locul lui A41 cu statia finala la XXL.

Pensionarii se plang

O imbunatatire radicala aduc noile abonamente, care din 15 noiembrie sunt emise automat pe toate traseele, fara a se mai elibera pe una sau doua linii. Abonamentele pentru studenti si elevi se vand la jumatate din pretul unui abonament intreg. O angajata a firmei TAKATA si-a exprimat nemultumirea legata de o zona neacoperita de traseele profesionale din cartierul Tiglari precum si de aglomeratia din aceste autobuze, la orele diminetii. Pe de alta parte, doamna Margareta, angajata la SIMEA, s-a aratat multumita pe deplin atat de noile abonamente cat si de sistemul de legaturi pentru cei care sunt nevoiti sa circule cu autobuze pe mai multe linii. Nici sibienii de rand nu s-au acomodat cu noile trasee ale curselor Tursib. Cursele autobuzelor care nu isi mai respecta traseul la dus sau la intors ii intriga pe sibieni, in special pe calatorii de varsta a treia „nu se mai stie unde sa te urci si unde sa te dai jos", a precizat o pensionara din Sibiu.

Johannis indeamna la rabdare

Primarul Sibiului, Klaus Johannis a marturisit ca sibienii vor trebui sa se obisnuiasca sa schimbe mai multe autobuze pana ajung la locul de munca. Aceasta, deoarece traseele actuale nu vor fi modificate cel putin cateva luni de acum incolo. „Sibienii sunt obisnuiti sa mearga tot orasul cu un singur autobuz, dar acum vor trebui sa schimbe mai multe autobuze pana ajung la destinatie. Am discutat cu cei din conducerea Tursib, care au propus aceasta schimbare de trasee si de ore, pe care am aprobat-o. Deocamdata, deci, nu se pot schimba traseele. Vom mai astepta cateva luni, pana vom vedea exact daca sibienii se acomodeaza sau nu cu noile trasee", a declarat primarul Johannis.


Autori: Alina CIMPEANU, Radu COMSUTA
Monitorul de Sibiu, 09.12.2009
http://www.monitorulsb.ro/cms/site/m_sb ... 78096.html


Attachments:
tursib_650.jpg
tursib_650.jpg [ 117.35 KiB | Viewed 16598 times ]
pagina1-091209.pdf [198.62 KiB]
Downloaded 240 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Dec 2009 12:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
Noul Tursib – un an 2010 mai bun pentru călători

Societatea de transport public din Sibiu, TURSIB SA, mulţumeşte onoratului public călător pentru încrederea arătată în acest an. Transportul public este mereu în evoluţie, urmând dinamica oraşului.

Faţă de propunerile deja primite de către societatea noastră, conducerea Tursib doreşte ca şi în 2010 să fie aproape de sibienii care folosesc transportul public şi va încerca în continuare să răspundă cât mai bine nevoilor călătorilor.

În 2010 vor sosi încă 10 autobuze moderne, care vor contribui la rândul lor la creşterea confortului pe rutele de transport public din Sibiu. De asemenea, s-au achiziţionat încă 6 seturi de panouri de afişaj electronic, care vor ajuta la creşterea mobilităţii mijloacelor de transport, în avantajul publicului călător.

Acum, la sfârşitul anului, SC TURSIB SA urează sibienilor un Crăciun fericit şi LA MULŢI ANI!


21.12.2009
http://www.tribuna.ro/stiri/eveniment/n ... 45249.html

Nota mea, Sintea: este un articol publicitar al unui produs prost. Sunt cuvintele rudimentarului director al Tursib SA, vorbind de transportul public si dinamica de dezvoltare a orasului. Nici macar un traseu nu este conceput dupa acea dinamica de dezvoltare. Mai mult decat atat, un cartier relativ nou, cartierul Resita, nu mai are asigurat transport public.

Minciunile nerusinate ale directorului cu salariu enorm, platit din bani publici, continua si de sarbatori: se spunea ca 10 autobuze noi vor fi aduse in Sibiu incepand cu 15 noiembrie 2009. Acum se vorbeste de 2010.

La cat mai putine zile la conducerea Tursib, Popa si Pavel!


Reproduc aici un comentariu din ziarul Tribuna, referitor la articolul citat anterior:

Autobuze moderne? Cu caldura in ele cumva? Cu consum de motorina rezonabil? Cu clima? Cu podea joasa? Noul Tursib cu astfel de trasee? poate BOUL TURSIB! Atat timp cat sunteti dvs acolo nu putem avea pretentia unui suflu nou.
Boul Tursib inseamna astfel de trasee de k k t! 15? 17? v ati gandit mult? Defapt nu aveti cu ce! Cel mai mult dezamageste Johannis ca va mai tine in brate. Pt sibieni ati demonstrat de mult gradul de incompetenta! Din pacate primarul e orb, nu CHIOR! As fi vrut sa ajunga premier! Sincer! mai bine el decat Boc! V as fi pus la Transporturi! Erati mai bun ca Berceanu...la injuraturi si vulgaritati! BOUL TURSIB sunteti defapt dumneavoastra!!
Nu avem cum sa cerem ceva ce un om nu poate vedea pt ca nu are viziune! Banda speciala de transport in Sibiu? Niciodata cat sunt inca oameni ca dvs in functii de conducere! nu aveti bani sa faceti un site cu o adevarata prezentare? Acelasi tramvai din anii 20? Va mai aduceti aminte ca Sibiul a avut transport electric? Dar pe BOUL TURSIB nu puteti pune o harta actuala? Habar nu aveti ce inseamna internetul si un design frumos! habar nu aveti pt ca nu mai aveti varsta. la 64 de ani ar fi bine sa va pregatiti naiba pt pensie nu sa revelati transportul in comun dintr un oras respectabil dupa bunul dvs plac!
Johannis aici a pierdut si vad ca inca mai asteapta sa va inlature! Pierde pe zi ce trece. Deci, la multi ani dar la putini spre deloc in fruntea BOULUI TURSIB


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Dec 2009 14:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
Un alt traseu nascut mort, nr. 16. Un amestec nereusit intre fostele 6 si T3, ciuntite.

S-au vrut schimbari radicale, printre care sa dispara troleibuzele. Cu exceptia traseelor principale, ce au ramas si in prezent (desi cu intervale slabe de succedare a vehiculelor in statii, mai ales in afara orelor de varf), celelalte trasee sunt jignitor de proaste.


Attachments:
38 -16-.JPG
38 -16-.JPG [ 109.31 KiB | Viewed 16472 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Dec 2009 14:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
Dupa cum s-a vazut deja, traseele sunt afisate cu acelasi font, dar scris cu galben pe fond albastru.


Attachments:
52-870.JPG
52-870.JPG [ 103.8 KiB | Viewed 16471 times ]
lko 5.JPG
lko 5.JPG [ 100.65 KiB | Viewed 16472 times ]
lko 5a.JPG
lko 5a.JPG [ 92.62 KiB | Viewed 16474 times ]
lko 5c.JPG
lko 5c.JPG [ 88.83 KiB | Viewed 16472 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Dec 2009 15:25 
Ce am constatat eu:
  • Trasee cu adevarat proaste sunt 16 si 17, nerentabile si ilogice.
  • Intervale de succedare jenante in afara orelor de varf pe toate traseele. In weekend - bataia de joc e desavarsita, pentru ca tursibenii au conceput programe separate pentru sambata si duminica. Nu cumva sa se obisnuiasca si calatorul cu ora la care ajunge masina in statie. Pe traseele secundare duminica, dupa pranz, se circula la intervale de o ora sau mai mari. Bataie de joc! Fara a jigni pe cineva, orarele sunt concepute pentru pensionarii care se duc dimineata la piata si apoi stau acasa. Si care au oricum gratuitate. Nu s'a gandit nimeni sa atraga de partea Tursibului persoanele mai tinere, care in weekend circula in Sibiu mai mult cu taxiul. Oare de ce?...
  • Repartizare pe trasee facuta cu dosul. Pe 15 circula midibuze arhipline, calatorii au multe bagaje (cei care pleaca din zona comerciala a orasului) si, culmea, sunt si multi calatori care circula din Vasile Aaron pana in Valea Aurie. Deci T5-ul nu era asa nerentabil cum zicea Popa. In acelasi timp, pe 16 si 17 circula MAZuri si MANuri goale. Un articulat mai lipseste pe aceste trasee.
  • Calatorii au invatat mai degraba capetele de linie ale noilor trasee, dar inca nu cunosc bine ruta. E normal, nici nu au de unde, Tursibul ofera informare 0.
  • Ca un aspect cat de cat pozitiv, majoritatea MAZurilor au fost revopsite la exterior si usor cosmetizate la interior. Trei dintre ele au afisaj digital matriceal (ca cel al MANurilor). Surprinzator, functioneaza caldura in interior.

Una peste alta - nu s'a inregistrat nici un progres in Sibiu. Normal... unde nu'i cap, vai de picioarele calatorilor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Dec 2009 15:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
Statia "Bosch". Aceeasi statie, trasee diferite?!!!


Attachments:
Statia Bosch.JPG
Statia Bosch.JPG [ 75.39 KiB | Viewed 16460 times ]
Statia Bosch 2.JPG
Statia Bosch 2.JPG [ 78.36 KiB | Viewed 16459 times ]
Statia Bosch -trasee noi.JPG
Statia Bosch -trasee noi.JPG [ 82.03 KiB | Viewed 16460 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Dec 2009 15:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
Pe partea opusa, statia "Turnisor". Aici nu opreste traseul 10, doar traseul 11 si traseele denumite pompos "profesionale".


Attachments:
Statia Turnisor.JPG
Statia Turnisor.JPG [ 84.52 KiB | Viewed 16455 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Jan 2010 21:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
Noul Tursib transportă sardele din Valea Aurie

După două luni de la implementare, noul concept de transport urban vine la pachet cu înghesuiala. De când elevii au început şcoala, zeci de călători nu mai încap în autobuzul de pe linia 5, dimineaţă între 7.30 şi 7.50.

Deşi circulă din zece în zece minute, dimineaţă după 7, autobuzul 5 nu face faţă la numărul mare de călători de pe traseu. Oricât de mult s-ar înghesui oamenii, în final mulţi trebuie să renunţe şi să mai stea o tură sau chiar două, dacă e vorba de autobuzele de la 7.30-7.40, când pleacă elevii la şcoală. Situaţia a apărut după lansarea noului plan de transpiort, pentru că înainte, la 7.30, când era vârful de trafic, plecau două autobuze din Valea Aurie la aceeaşi oră.


Ora de Sibiu, 11.01.2010
http://www.oradesibiu.ro/2010/01/11/nou ... lea-aurie/


Attachments:
Tr. 5 Tursib.jpg
Tr. 5 Tursib.jpg [ 22.71 KiB | Viewed 16375 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Jan 2010 10:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48811
Tursib-Poluare si nepasare!

De cateva saptamani incoace asistam la ceea ce numesc unii ,,Noul Tursib,,! Daca privim in detaliu reactiile si parerile calatorilor,si nu numai, putem spune ca este un esec total.

Traseele autobuzelor au fost scurtate,mai putine masini pe trasee,cei de la Tursib uitand sa spuna ca se circula la 20 de minute in orele de varf,in rest chiar si la 30-40 de minute pe anumite trasee.Chiar si traseele principale circula la 13-15 minute in afara orelor de varf.S-a conceput acest proiect fara ca macar sibienii sa fie intrebati ce vor de fapt,iesind ceea ce putem vedea la ora actuala.Din pacate putem observa autobuze care transporta sardele in orele de varf,cuvinte de batjocura adresate celor de la Tursib,acestia fara nicio rusine continua sa ghideze transportul in comun spre prabusirea lui.

Dar poate aceste lucruri nu sunt atat de importante ca si scoaterea troleibuzelor din Sibiu.Daca analizam situatia totul a inceput in 2007 cand a fost scos traseul de troleibuz T8 pe motiv ca nu este rentabil.Apoi a urmat cel mai profitabil traseu de troleibuz T4,si asta, doar pentru ca pe o strada s-a instituit sens unic.Au urmat mai apoi traseele de troleibuz T7,T6,T3,T5 si mai la urma T1 si T2.A fost un plan bine pus la cale,care a sfarsit anul trecut in 15 Noiembrie. Directorul Tursib,de fiecare data a promis lucruri si nu a fost in stare sa se tina de cuvant.A promis ca va mai tine troleibuzele inca 3 ani de acum incolo,a promis ca va achizitiona autobuze si troleibuze cu aer conditionat,dar aceste lucruri nu s-au materializat nici pana in acest moment.

Poate ca nu multi sibieni stiu acest lucru,dar anul trecut acest director a participat la Ploiesti,unde s-a organizat o conferinta despre transportul electric.Sibiul a avut tema:,,Dezavantajele troleibuzului in Sibiu,,.In acel moment acea lucrare a starnit foarte multe comentarii si care se contraziceau cu temele oraselor cu o anumita istorie in domeniul troleibuzului si tramvaiului(Cluj-Napoca,Bucuresti chiar si Salzburg din Austria).Directorul Tursib a facut referire la costurile de exploatare fara sa tina seama de pretul curentului electric,si de mentenenta unor troleibuze noi,care ar fi consumat cu mult mai putina energie! Totodata,am fi putut reface toata reteaua de troleibuze cu elemente de mare viteza aici incluzand macaze cu telecomanda,incrucisari peste care troleibuzul ar fi putut trece cu 50 km/h fara sa opreasca si sa sara captatorii, plus achizitionarea de trolee noi cu ajutorul Uniunii Europene,contributia Sibiului fiind de doar 2%,restul de 98% fiind suportat de UE.

In 2007,revenind la autobuze s-au cumparat 28 de vechicule,marca MAN din Turcia.Insa,acestea nu tin cont de reglementarile Uniunii Europene,conform carora 2/3 din podeaua autobuzului trebuie sa fie joasa.Insa,autobuzele au 100% podea ridicata,creand probleme persoanelor cu handicap in ciuda acelui dispozitiv montat la usa 2,persoanelor in varsta,timpul de urcare si coborare fiind mult mai mare.De asemenea s-au cumparat doar 3 autobuze articulate,mult prea putin pentru Sibiu.

Oare cand o sa putem fi mandri de Tursib?Oare cand o sa putem circula cu niste autobuze perfomante cu podea joasa si articulate mai ales pe traseele principale fara sa fim nevoiti sa ne inghesuim?Cand oare sa sa vedem troleibuze din nou in Sibiu,si sa aratam lumii ca ne pasa de mediul inconjurator? Sunt niste intrebari care nu au raspuns,dar poate ca la conducerea Tursib ar trebui sa vina o echipa tanara cu alte mentalitati fata de un transport curat si eficient.Atunci poate o sa circulam la nivelul tarilor din Vest!


Bogdan, Turnul Sfatului, 15.01.2010
http://www.turnulsfatului.ro/1833/tursi ... .html?sst=


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 43 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group