TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sun 29 Mar 2020 07:00

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 232 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 Feb 2011 13:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
Program linia 22 Sibiu - Paltinis.


Attachments:
Linia 22 Tursib.jpg
Linia 22 Tursib.jpg [ 199.26 KiB | Viewed 9363 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 Feb 2011 22:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
Traditionalul Tursib.


Attachments:
carpeala Adrian Popa.JPG
carpeala Adrian Popa.JPG [ 115.34 KiB | Viewed 11368 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Mar 2011 17:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
Articolul ori este prostesc ori partinitor.

Ce sa modernizezi la actuala baza a Tursib??? E vorba doar de mici modernizari.

Ce inseamna ca s-a dezvoltat orasul? S-a latit, lungit, inaltat???

Din zona industrala Vest ajungi foarte greu sa te incadrezi la traseu. Gara, Compa, V. Aurie, Cimitir sunt foarte departe de viitoarea baza noua!!!!!!!! Deci timp si combustibil in plus.

Studiu de fezabilitate de 120.000 lei!!! Nu vi se pare cam piperat pretul? Nu v-ati intrebat daca a fost vreo licitatie, ceva?

120 Autobuze noi??? V-ati intrebat cate autobuze are in total Tursibul? 70 de autobuze au fost noi, iar 11 sunt achizitiile second-hand. Mai au inca 3 autobuze din generatia veche.

Primele MAZ-uri au deja 8 ani vechime si ar trebui casate, avand durata normata de viata expirata.

Deontologia presei unde este? Nu trebuia sa fie ceruta si parerea altora referitoare la talharirea banului public sibian?


http://www.adevarul.ro/locale/sibiu/Tur ... 55410.html


Attachments:
locale-sibiu-tursib.pdf [52.72 KiB]
Downloaded 39 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Mar 2011 09:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
Tursibul are site nou. Insa nesimtitii au folosit poze de-ale mele sau preluate de pe site-ul nostru, in sectiunea "istoric" dar si la prezentarea autobuzelor, fara a specifica sursa. Le-am atras atentia ca sunt de acord sa foloseasca pozele, dar cu precizarea sursei. Raspunsul nesimtitilor, in atasament.


Attachments:
Silviu Sintea.pdf [163.21 KiB]
Downloaded 204 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Apr 2011 18:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
Tursib se mută pe str. Munchen, colţ cu Barcelona

Adresa viitoarei baze Tursib a fost stabilită.

Este vorba de un teren evaluat la 985.300 de euro, din Zona industrială vest, în apropiere de actuala fabrică Marquardt.

Terenul pe care se va construi viitoarea bază Tursib este, acum, în proprietatea municipiului Sibiu. Pentru a-l primi în proprietate, Tursib va ceda la schimb Municipiului Sibiu patru terenuri (trei cu construcţii) în suprafaţă totală de 8339 de mp (696 mp clădirile), imobile a căror valoare a fost evaluată la 971.800 de euro. În schimb, Tursib va primi de la Primărie un teren de construcţii în suprafaţă de 33.400 de mp, a cărui valoare a fost evaluată la 985.300 de euro.

Cel mai valoros teren oferit de Tursib (561.000 de euro) este situat pe strada Preot Baca f.n.. Celelalte imobile sunt situate pe str. Energeticienilor f.n., pe strada Uzinei şi pe str. Alba Iulia. Oraşul va ceda la schimb Tursibului un teren din Zona industrială vest, aflat la intersecţia străzilor Munchen şi Barcelona (vizavi de fabrica Marquardt). Strada Barcelona are legătură către centrul oraşului prin intermediul străzii Turda, prelungită şi reabilitată anul trecut.

Pe actuala bază vor fi ridicate locuinţe

Actuala platformă a Tursib, cu o suprafaţă de aproximativ 60.000 de mp, situată pe Calea Dumbrăvii va fi vândută pentru a deveni o zonă rezidenţială. Acesta este unul din motivele de ordin economic pe care societatea de transport în comun le invocă pentru a justifica necesitatea schimbării actualei adrese. „Având în vedere definitivarea şoselei de centură, accesul în oraş pentru încadrare în trasee s-ar putea face prin mai multe puncte. Cu fondurile provenite din vânzarea terenurilor (anul trecut se estimau, cam optimist, venituri de 30 de mil. de euro – n.r.), Tursib ar putea finanţa lucrări de proiectare, la parametri actuali, a unei noi autobaze moderne, construcţia acesteia, dotarea cu reţele de utilităţi noi, clădiri care respectă normele de eficienţă termică, fluxuri tehnologice eficiente şi ecologice. De asemenea, s-ar putea finanţa achiziţia de mijloace fixe moderne, autobuze, aparatură şi scule noi etc.”, se mai arată în motivele invocate de Tursib. Alături de latura economică, conducerea societăţii de transport susţine că sunt şi motive de ordin social care justifică relocarea bazei.

„Activitatea economică se desfăşoară în zonă rezidenţială, Tursib începe activitatea înainte de ora 5 a.m. şi o încetează după ora 24, pornind în trasee cu aprox. 70 de autovehicule, fapt ce poluează fonic în orele de linişte”. Sunt invocate, de asemenea, manevrele dificile pe care trebuie să le facă şoferii Tursib pentru a ieşi sau intra în bază.

În plus, raportul Tursib susţine că actuala bază, ridicată în 1967, nu mai corespunde: clădirile nu mai prezintă siguranţă, sunt deteriorate, locurile de muncă sunt neergonomice, iar clădirle sunt neeficiente din punct de vedere termic. „Reţelele de utilităţi nu au fost înlocuite de la data dării în folosinţă, acestea fiind colmatate, ruginite şi nu fac faţă solicitărilor actuale. Amplasarea clădirilor administrative şi operative nu este făcută la parametri optimi, distanţa între acestea e mare, aprovizionarea cu piese, scule şi materiale a locurilor de muncă se face în timp necorespunzător, afectând astfel eficienţa”, mai arată reprezentanţii Tursib.

În acest an, Tursib va comanda studiul de fezabilitate şi întocmirea caietului de sarcini pentru lucrările de amenajare a viitoarelor sedii. Până la vânzarea actualei baze, Tursib intenţionează să finanţeze lucrările dintr-un nou împrumut, de aproximativ cinci milioane de euro.


27.03.11
http://www.turnulsfatului.ro/6941/tursi ... elona.html


Attachments:
baza noua fursib.jpg
baza noua fursib.jpg [ 151.41 KiB | Viewed 11179 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Apr 2011 18:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
In sedinta CL Sibiu din 31 martie s-a aprobat Proiect de hotarare privind efectuarea unui schimb de terenuri intre Municipiul Sibiu si S.C. Tursib S.A. Sibiu. http://forum.transira.ro/files/34.pdf

La ce le trebuie studiu de fezabilitate daca s-a luat deja hotararea? Asa ca sa arunci banii publici unei firme nemtesti prietene?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Apr 2011 19:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
Carduri electronice pentru abonamentele Tursib

Tursib va introduce începând din luna mai un nou instrument de plată pentru serviciile de transport: abonamentul tip card electronic. Acest instrument de plată va fi introdus ca proiect pilot în cazul serviciilor de transport asigurate pentru angajaţii unei unităţi de producţie din Zona Industrială Vest. Un număr de 300 de angajaţi de la această unitate de producţie vor primi aceste carduri.

Suportul electronic este din plastic, tip card, inscripţionat cu numele, fotografia şi un cod unic de abonat. Prin noul sistem cardurile vor fi încărcate electronic, de la sediul societăţii sau de la orice punct de vânzare. Controlorii în trafic vor fi dotaţi cu unităţi speciale care le permit să verifice dacă este încărcat cardul pentru o perioadă de valabilitate corespunzătoare.

„Sistemul va fi astfel testat şi dacă se dovedeşte a fi un instrument bun, acesta va fi extins. Prin aceasta continuăm să adaptăm activitatea societăţii de transport în comun la nevoile şi posibilităţile de acum, sistemul eletronic de plată fiind un instrument foarte simplu şi util de plată.” a declarat primarul Klaus Iohannis în conferinţa de presă.
Introducerea acestui card de abonament simplifică foarte mult procedura de eliberare a abonamentelor. Spre exemplu, în cazul abonamentelor pe hârtie, în fiecare lună trebuia emis un alt abonament.

11 automate de bilete funcţionează în Sibiu

Pentru cei care nu doresc să achiziţioneze un abonament ci bilete de călătorie, societatea de transport public a demarat un program prin care se doreşte echiparea staţiilor de transport public cu automate de bilete.

În prezent în Sibiu funcţionează 11 astfel de automate, al unsprezecelea devenind funcţional din 5 aprilie, în staţia Compa II. Automatele de bilete şi-au dovedit eficienţa, în luna martie 2011 fiind vândute aproximativ 63.000 de bilete prin aceste aparate. În aceeaşi lună a anului trecut au fost vândute aproape 49.000 de bilete. Vânzările prin automate reprezintă în prezent 22% din totalul biletelor vândute. Principalul avantaj al acestor automate este faptul că sunt disponibile 24 de ore din 24, spre deosebire de chioşcurile de bilete care se închid mai devreme.


http://www.sibiu.ro/cms/news_more.php?id=A1879_0_1_0_M


Attachments:
card_Tursib(mare).jpg
card_Tursib(mare).jpg [ 111.96 KiB | Viewed 11118 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 May 2011 22:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
Am scris mult pe acest forum despre minciunile (multe si agresive) ale oamenilor propulsati/unsi in functie de catre formatiunea numita FDGR (Forumul Democrat al Germanilor din Romania): Klaus Iohannis, primar; Adrian Popa, director general Tursib; Cristian Pavel (cel ce-si spune inginer), director tehnic Tursib, sotul consilierei locale Anita Pavel. Aceasta coloana vertebrata mafiota cuprinde mult mai multi actori, keuli (cititi in limba romana), insa noi ne ocupam doar de cei ce au praduit Tursibul.

Ni s-a spus ca vor conserva reteaua troleibuzelor. Au "dat" Hotarare de Consiliu local pt. demontarea ei, desemnand Tursibul pt. a definitiva jaful, adica lupul, paznicul oilor. Au spus ca vor vinde troleibuzele. Bineinteles ca n-am crezut nici o clipa in minciunile cu iz sasesc.

Daca ar fi vandut troleibuzele, acestea ar fi circulat mult si bine in orasul ce le-ar fi dorit. Acest lucru nu ar fi fost pe placul iohannus-urilor, asa ca au mimat interesul pt. a vinde aceste troleibuze, prin faptul ca le-au pastrat garate in curtea Tursib in asteptarea clientelei. Piatra Neamt, Craiova, Mediasul au fost interesate de troleibuzele Tursib. Mediasul a avut o oferta buna dar, deranjat de interesul crescut pt. aceste troleibuze, Popa a luat hotararea brusca de distrugere a acestora. Chiar inainte de sarbatorile pascale a inceput taierea acestora, prima victima fiind 227-ul.

Foto 3: inainte de masacru.


Attachments:
225.jpg
225.jpg [ 174.54 KiB | Viewed 11069 times ]
225a.jpg
225a.jpg [ 220.26 KiB | Viewed 11066 times ]
227.jpg
227.jpg [ 156.11 KiB | Viewed 10458 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 May 2011 22:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
La o adica, nu distrugerea transportului electric sibian (banuiesc ca nu ati avut impresia ca tramvaiul va supravietui) este pacatul capital al lui Iohannis. Ci talharirea banului public sibian: au pus retea noua, de 10 miliarde lei vechi, pt. a o distruge imediat. Azi-maine vor putea demola sediul primariei, motivand ca acesta e ba prea lat, poate prea lung, prea galben, etc.

Sunt convins ca infumuratul romanas merkelian nu mai are mult de stat in fruntea administratiei publice sibiene. Daca nu in 2012, cu siguranta ca in 2016 vom marca decesul politic al acestui sistem mincinos si pagubos, poate asezonat cu luari de declaratii. Dupa aceea vom putea vorbi despre implementarea unui transport electric modern, exista destui oameni care s-o faca.

Pana atunci, Adrian Popa si Cristian Pavel o sa aiba soarta troleibuzelor sibiene, nimic nu e vesnic.


Attachments:
229, 246.jpg
229, 246.jpg [ 215.35 KiB | Viewed 11067 times ]
230 -aprilie 2011.jpg
230 -aprilie 2011.jpg [ 186.02 KiB | Viewed 11067 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 May 2011 16:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
Se mai intampla si lucruri bune la Tursib...

In cinstea Festivalului International de Teatru de la Sibiu, societatea de transport Tursib va scoate la vanzare legitimatii speciale de calatorie

turnulsfatului.ro


Attachments:
FITS.jpg
FITS.jpg [ 92.55 KiB | Viewed 10890 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 May 2011 00:11 
Iarta ma dar designul acestui card nu numai ca este execrabil, dar te face si de rusine. Oribil precum site-ul. Degeaba ai initiativa daca nu stii s-o imbraci. Eu nu ma mai astept la o imagine adecvata Boului Tursib.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jun 2011 23:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
Ca sa stearga urmele, Tursibul a angajat firma specializata!!!

240 si 237


Attachments:
IMG_0463.JPG
IMG_0463.JPG [ 88.42 KiB | Viewed 10537 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jun 2011 23:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
241


Attachments:
IMG_0465.JPG
IMG_0465.JPG [ 65.79 KiB | Viewed 10534 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jun 2011 23:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
242


Attachments:
IMG_0460.JPG
IMG_0460.JPG [ 92.3 KiB | Viewed 10534 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jun 2011 23:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
236


Attachments:
IMG_0456.JPG
IMG_0456.JPG [ 128.49 KiB | Viewed 10533 times ]
IMG_0461.JPG
IMG_0461.JPG [ 130.98 KiB | Viewed 10531 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jun 2011 23:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
244

Vanzare "a la Fursib".


Attachments:
IMG_0459.JPG
IMG_0459.JPG [ 95.67 KiB | Viewed 10531 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jun 2011 23:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
246, 238, 237


Attachments:
IMG_0458.JPG
IMG_0458.JPG [ 113.69 KiB | Viewed 10529 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jun 2011 23:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
"Marele Alb" o asteapta pe aia neagra...


Attachments:
IMG_0464.JPG
IMG_0464.JPG [ 89.77 KiB | Viewed 10529 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Jun 2011 07:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
Ziua transportului public local de calatori din Romania, la Sibiu.


Attachments:
afis Sibiu.jpg
afis Sibiu.jpg [ 164.01 KiB | Viewed 11026 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Jun 2011 08:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
Programele de circulatie in perioada 20 iunie - 11 septembrie 2011:


Attachments:
sb11.pdf [9.24 MiB]
Downloaded 302 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Jul 2011 20:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
Sistemul de plată cu abonament tip card se extinde

În luna mai a acestui an, societatea de transport public în comun a demarat un proiect pilot prin care introducea abonamentul de tip card. Datorită succesului înregistrat în prima etapă, SC Tursib SA extinde utilizarea acestui tip de abonament prin emiterea a încă 1.000 de carduri, care va ridica numărul total de carduri active la 1.300.

Abonamentele pot fi achiziţionate de societăţile comerciale pentru angajaţi, prin intermediul unui acord încheiat cu Tursib-ul pentru acest tip de servicii.

În funcţie de nevoile de deplasare ale călătorilor, cardul abonament poate fi încărcat cu diferite perioade de valabilitate. Iată pachetul oferit în prezent de SC Tursib SA pentru abonamentul card:
- abonament 1 lun㠖 50lei,
- abonament ˝ lună - 30 lei,
- abonament săptămânal – 18 lei,
- abonament Sibiu-Răşinari lunar – 80 lei,
- abonament Sibiu Răşinari 1/2 lun㠖 50 lei,
- abonament Sibiu Răşinari săptămânal – 30 lei.

Printre beneficiile acestui nou mod de plată şi prezentare a abonamentului se numără faptul că la achiziţionarea a cardului, călătorului nu i se percepe o taxă de emitere, acesta achitând contravaloarea călătoriilor cu care doreşte să încarce cardul. Cardul poate fi reîncărcat oricând, suportul având perioada de utilizare de 3 ani (în cazul abonamentelor pe hârtie, în fiecare lună trebuia emis un alt abonament). Fiind în regim de abonament, validarea nu este obligatorie la fiecare urcare în vehicul, confirmarea achitării călătoriei realizându-se odată cu încărcarea cardului cu perioada de valabilitate.

Procedura de încărcare a cardului este mult simplificată faţă de abonamentul convenţional: cardurile sunt încărcate electronic de la sediul Tursib, pe baza unei comenzi ce conţine o listă cu toţi angajatii ce vor beneficia de abonamente în luna ce urmează.

Acest tip de suport de abonament elimină posibilitatea falsificării, perioada de valabilitate a abonamentului se verifică în traseu, de către inspectorii de trafic, cu aparatură specială, iar în caz de pierdere sau furt se emite contra cost alt card, pe care se încarcă abonamentul achitat deja.

Abonamentul card urmează să fie introdus şi pentru persoane fizice

Cele 1.300 de carduri emise până în prezent au rezultat în urma încheierii unor acorduri cu societăţi comerciale. Aceste carduri vor putea fi achiziţionate începând cu data de 15 septembrie şi de persoanele fizice interesate.

Abonamentul card se poate emite doar în cazul persoanelor care plătesc integral tariful de transport, fără a beneficia de diverse deduceri (pentru elevi, pentru studenţi, pensionari, donatori sau persoane cu handicap).

Abonamentul card pentru persoane fizice se poate procura de la centrul de emitere din cadrul SC Tursib SA. Odată cu eliberarea acestuia, are loc şi prima încărcare cu orice valoare. În baza actului de identitate, la emitere, cardurile se inscripţionează cu datele de identitate ale posesorului.


http://www.sibiu.ro/cms/news_more.php?id=1973_0_1_0_C


Attachments:
card_Tursib2(mare).jpg
card_Tursib2(mare).jpg [ 124.98 KiB | Viewed 10849 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Jul 2011 16:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
Gata! Klaus Iohannis, Hans Klein, Adrian Popa, sotii Pavel au reusit "vanzarea" troleibuzelor.


Attachments:
Tursib 21.07.2011.jpg
Tursib 21.07.2011.jpg [ 196.98 KiB | Viewed 10557 times ]
Tursib 21.07.2011 a.jpg
Tursib 21.07.2011 a.jpg [ 193.82 KiB | Viewed 10557 times ]
Tursib 21.07.2011 b.jpg
Tursib 21.07.2011 b.jpg [ 234.86 KiB | Viewed 10555 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Jul 2011 16:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
Urmeaza 330-ul. Nu numai ca tursibenii nu ne-au ajutat sa-l reconditionam, dar s-a furat tot ce s-a putut de pe el. Cum nici Muzeul Industriilor n-a reusit sa existe, troleibuzul noastru va urma calea DAC-urilor RATP Iasi cerute d-lui Gherca. Se va intoarce la Medias, ca hartie.


Attachments:
330 Tursib 21.07.2011.jpg
330 Tursib 21.07.2011.jpg [ 218.43 KiB | Viewed 10555 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Jul 2011 16:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
Poate el sa mai aiba sansa supravietuirii.


Attachments:
217 Tursib 21.07.2011.jpg
217 Tursib 21.07.2011.jpg [ 188 KiB | Viewed 10553 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Aug 2011 11:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
Traseele si programele de circulatie valabile din 12 septembrie 2011, in atasament.

Ca noutate (nedorita): apare traseul de autobuz 23 Cimitir - Rasinari, in locul traseului de tramvai!!


Attachments:
1-CLSibiu 25.08.2011.pdf [10.8 MiB]
Downloaded 270 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Nov 2011 16:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
Tursib, 11 august 2011.

Inca ma intreb de ce nu s-a autosesizat DNA-ul!


Attachments:
Tursib 11.08.2011.JPG
Tursib 11.08.2011.JPG [ 84.84 KiB | Viewed 9709 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Nov 2011 16:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
Au mai ramas masinile de interventie.


Attachments:
P1000682.JPG
P1000682.JPG [ 112.15 KiB | Viewed 9710 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Nov 2011 16:16 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7903
Ce e cu traversele alea acolo? Au scos deja si linia de tramvai?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 Nov 2011 22:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
Dr2005 wrote:
Ce e cu traversele alea acolo? Au scos deja ÅŸi linia de tramvai?

O parte din linia din garaj.

Alte cateva imagini realizate anul acesta (iunie, iulie) de Radu Coica, cu Cacapitala Europeana a Minciunii Institutionalizate.


Attachments:
Tursib 26.06.2011.jpg
Tursib 26.06.2011.jpg [ 397.39 KiB | Viewed 5658 times ]
Tursib 26.06.2011a.jpg
Tursib 26.06.2011a.jpg [ 482.43 KiB | Viewed 5658 times ]
Tursib 02.07.2011a.jpg
Tursib 02.07.2011a.jpg [ 555.67 KiB | Viewed 5658 times ]
Tursib 02.07.2011b.jpg
Tursib 02.07.2011b.jpg [ 358 KiB | Viewed 5658 times ]
Tursib 07.07.2011.jpg
Tursib 07.07.2011.jpg [ 422.07 KiB | Viewed 5658 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Dec 2011 00:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49232
Incepand cu 1 ianuarie 2012, apar modificari la traseele Tursib.


Attachments:
Tursib 2012.jpg
Tursib 2012.jpg [ 45.15 KiB | Viewed 10065 times ]
6.pdf [2.91 MiB]
Downloaded 453 times
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 232 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group