TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 20 Oct 2020 01:01

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 868 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Jul 2009 21:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
Troleibuzul "Swisstrolley 1" ex-TPB 80 a primit nr. 663 Meditur (neafisat). Este foarte apreciat de calatori dar nu foarte bine intretinut. Deja nu mai are tragatoare.


Attachments:
80 -ICPAO.JPG
80 -ICPAO.JPG [ 112.55 KiB | Viewed 15791 times ]
80 -Vitrometan.JPG
80 -Vitrometan.JPG [ 60.98 KiB | Viewed 15773 times ]
80 -Piata.JPG
80 -Piata.JPG [ 54.72 KiB | Viewed 15770 times ]
80 -Blajului.JPG
80 -Blajului.JPG [ 70.31 KiB | Viewed 15770 times ]
80 Gara.jpg
80 Gara.jpg [ 85.15 KiB | Viewed 14830 times ]
80 ya.jpg
80 ya.jpg [ 101.65 KiB | Viewed 13083 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Jul 2009 21:32 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3351
Silviu Sintea wrote:
Deja nu mai are tragatoare.
Bine ca are autocolantul de inspiratie Tursib, care impiedica afisarea traseului acolo unde ii este locul. In felul asta, daca ne trezim dimineata zapaciti, privim un vehicul de transport public si ne aducem imediat aminte in ce tara traim. Chiar nu s-ar putea plati acelui SRL care face autocolantele cati bani vrea patronul, dar sa nu mai le lipeasca pe caseta indicatoare?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Jul 2009 10:05 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 209
Location: Brasov
Acest #80 din Biel are tractiune pe axele B si C? Din fotografii se vad a fi doua diferentiale. Exista doua motoare de actionare? Dupa cate stiu a fost un prototip realizat de Hess. Care sunt diferentele fata de un troleibuz clasic? In salon are instalatie de aer conditionat? Aceasta este functionala? In troleibuzele Volvo din Biel care au ajuns la Brasov se vad urme ca ar fi existat si o amenajare pentru taxator. S-a pastrat aceasta la acest troleibuz?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Aug 2009 18:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
Kappa wrote:
Acest #80 din Biel are tractiune pe axele B si C? Din fotografii se vad a fi doua diferentiale. Exista doua motoare de actionare? Dupa cate stiu a fost un prototip realizat de Hess. Care sunt diferentele fata de un troleibuz clasic? In salon are instalatie de aer conditionat? Aceasta este functionala? In troleibuzele Volvo din Biel care au ajuns la Brasov se vad urme ca ar fi existat si o amenajare pentru taxator. S-a pastrat aceasta la acest troleibuz?


Este un prototip, insa seria Hess/Kiepe a continuat rapid, cu modelul Swisstrolley 2.
Aer conditionat este in tot salonul.
Exista doua motoare de actionare.

Fotografii cu interiorul troleibuzului:


Attachments:
int 80 88.JPG
int 80 88.JPG [ 75.27 KiB | Viewed 15542 times ]
int 80 g.JPG
int 80 g.JPG [ 66.45 KiB | Viewed 15541 times ]
int 80 86.JPG
int 80 86.JPG [ 56.46 KiB | Viewed 15541 times ]
int 80 y.JPG
int 80 y.JPG [ 61.16 KiB | Viewed 15542 times ]
int 80 s.JPG
int 80 s.JPG [ 64.51 KiB | Viewed 15541 times ]
int 80 85.JPG
int 80 85.JPG [ 59.29 KiB | Viewed 15541 times ]
interior 80 a.jpg
interior 80 a.jpg [ 126.91 KiB | Viewed 9831 times ]
interior 80 b.jpg
interior 80 b.jpg [ 112.71 KiB | Viewed 9831 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Nov 2009 23:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
Str. acad. I. Moraru.

Se sterg urmele din teren. Au disparut si urmele din contabilitate?


Attachments:
desfiintare.JPG
desfiintare.JPG [ 81.27 KiB | Viewed 11555 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jan 2010 05:44 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7833
Cum se prezenta vehiculul la 23.07.2009... a fost tras in spate, in zona de casare, iar anumite componente au inceput sa se evapore... desi vehiculul NU apartine Tursib!

Au disparut:
-geamuri
-scaune
-bord
-copuri de iluminat salon
-bare de sustinere
-contactori (!)

De precizat ca niciunul din aceste componente nu este compatibil cu vreunul din vehiculele din dotarea Tursib de la momentul actual (la fel era situatia si in iulie 2009) :!:


Attachments:
0330-Dep-004.jpg
0330-Dep-004.jpg [ 74.93 KiB | Viewed 22959 times ]
0330-Dep-005.jpg
0330-Dep-005.jpg [ 62.88 KiB | Viewed 22960 times ]
0330-Dep-006.jpg
0330-Dep-006.jpg [ 85.04 KiB | Viewed 22958 times ]
0330-Dep-007.jpg
0330-Dep-007.jpg [ 70.44 KiB | Viewed 22957 times ]
0330-Dep-008.jpg
0330-Dep-008.jpg [ 79.76 KiB | Viewed 22957 times ]
0330-Dep-009.jpg
0330-Dep-009.jpg [ 70.02 KiB | Viewed 22957 times ]
0330-Dep-010.jpg
0330-Dep-010.jpg [ 83.75 KiB | Viewed 22956 times ]
0330-Dep-011.jpg
0330-Dep-011.jpg [ 66.5 KiB | Viewed 22956 times ]
0330-Dep-013.jpg
0330-Dep-013.jpg [ 81.66 KiB | Viewed 22958 times ]
0330-Dep-014.jpg
0330-Dep-014.jpg [ 85.23 KiB | Viewed 22959 times ]
0330-Dep-015.jpg
0330-Dep-015.jpg [ 77.22 KiB | Viewed 22957 times ]
0330-Dep-016.jpg
0330-Dep-016.jpg [ 80.27 KiB | Viewed 22956 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jan 2010 17:45 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3351
Dr2005 wrote:
De precizat ca niciunul din aceste componente nu este compatibil cu vreunul din vehiculele din dotarea Tursib de la momentul actual (la fel era situatia si in iulie 2009) :!:
Le-au "procurat" indigenii, pentru ca le place sa se joace cu chestii din plastic, margele, beculete sau chiar contactori - de ce nu? La indigeni, nu exista notiunea de "furt". Cu cat e mai inutil obiectul, cu atat exercita o atractie mai mare. E ceva magic, intim, fara echivalent. Sa simti ca ai plecat de la serviciu cu cate ceva in geanta in fiecare zi - asta a fost si este in continuare sportul preferat al indigenilor. Totusi, sa nu va mirati daca piesele respective vor apare de vanzare in alt judet (unde mai exista DAC-uri), sau chiar in talcioc. Cand e vorba de a face bani, indigenul adevarat se poate rupe chiar si de cele mai duioase suveniruri. #330 este acum mai mult ca oricand o piesa care reflecta din plin adevarul despre indigenii in a caror tara a circulat. Pe cand un Muzeu al Jafului National?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Jan 2010 13:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
Str. Unirii. Tribunalul si Judecatoria.

653, 655


Attachments:
Tribunal -653.JPG
Tribunal -653.JPG [ 435.4 KiB | Viewed 14994 times ]
P1090066.JPG
P1090066.JPG [ 85.29 KiB | Viewed 13656 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Jan 2010 14:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
657 este descompletat, fiind retras din circulatie.

CASAT


Attachments:
657 casat.JPG
657 casat.JPG [ 332.74 KiB | Viewed 14299 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Jan 2010 14:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
659, 662 si 656 sunt defecte si nu circula de cca 3 luni.

Troleibuzele Berliet aflate la ora actuala in circulatie sunt 658, 660 si 661. Se adauga troleibuzul Steyr 654, troleibuzele Graf & Stift 653 si 655 si troleibuzul Hess 663. Mult prea putin, fata de necesitati.


Attachments:
659, 662, 656, 654, 653.JPG
659, 662, 656, 654, 653.JPG [ 334.8 KiB | Viewed 14985 times ]
659, 657.JPG
659, 657.JPG [ 362.94 KiB | Viewed 14982 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Jan 2010 14:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
Singurul troleibuz ROCAR ramas este 199. Este folosit pt. depanare (ungator).


Attachments:
199 ungator.JPG
199 ungator.JPG [ 331.23 KiB | Viewed 14984 times ]
199 v2.JPG
199 v2.JPG [ 334.68 KiB | Viewed 14936 times ]
199 -29.12.10.JPG
199 -29.12.10.JPG [ 78.24 KiB | Viewed 12847 times ]
199m.jpg
199m.jpg [ 93.61 KiB | Viewed 12256 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Jan 2010 21:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
Vechiul ungator provine dintr-un DAC articulat ce si-a pastrat nr. original de inventar, 202. A fost transformat in ungator la Cluj.

A fost casat la finele anului trecut.


Attachments:
202 gata.JPG
202 gata.JPG [ 363.15 KiB | Viewed 14934 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Jan 2010 21:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
202 in garaj.


Attachments:
202 Meditur-.JPG
202 Meditur-.JPG [ 137.5 KiB | Viewed 14933 times ]
202 -meditur.JPG
202 -meditur.JPG [ 91.62 KiB | Viewed 14933 times ]
garaj meditur 202.JPG
garaj meditur 202.JPG [ 117.93 KiB | Viewed 9831 times ]
interior 202.JPG
interior 202.JPG [ 62.55 KiB | Viewed 9735 times ]
interior 202a.JPG
interior 202a.JPG [ 127.57 KiB | Viewed 9735 times ]
interior 202b.JPG
interior 202b.JPG [ 123.15 KiB | Viewed 9735 times ]
interior 202c.JPG
interior 202c.JPG [ 134.53 KiB | Viewed 9735 times ]
interior 202d.JPG
interior 202d.JPG [ 118.76 KiB | Viewed 9735 times ]
Medias 15.07.2004 (3).jpg
Medias 15.07.2004 (3).jpg [ 123.4 KiB | Viewed 6559 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Jan 2010 21:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
Un accident la retea, in 25 noiembrie 2003, implicat fiind 202-ul. Troleibuzul a fost folosit si pt. scolarizarea soferilor. Evident ca furtunele erau desfacute si se schimbau capetele de captare cu cele clasice, rabatabile.


Attachments:
202 0003.JPG
202 0003.JPG [ 88.63 KiB | Viewed 14928 times ]
202 0004.JPG
202 0004.JPG [ 83.37 KiB | Viewed 14928 times ]
202 capt crack.JPG
202 capt crack.JPG [ 100.33 KiB | Viewed 14928 times ]
Medias 25.11.2003 (10).jpg
Medias 25.11.2003 (10).jpg [ 114.35 KiB | Viewed 7090 times ]
Medias 25.11.2003 (3).jpg
Medias 25.11.2003 (3).jpg [ 105.38 KiB | Viewed 7090 times ]
Medias 25.11.2003 (8).jpg
Medias 25.11.2003 (8).jpg [ 114.97 KiB | Viewed 7090 times ]
Medias 25.11.2003 (5).jpg
Medias 25.11.2003 (5).jpg [ 135.2 KiB | Viewed 7090 times ]
Medias 25.11.2003 (4).jpg
Medias 25.11.2003 (4).jpg [ 132.12 KiB | Viewed 7090 times ]
Medias 25.11.2003 (7).jpg
Medias 25.11.2003 (7).jpg [ 111.31 KiB | Viewed 7090 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Mar 2010 20:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
Dupa o absenta de cca un an (bloc logic defect), troleibuzul Steyr a revenit la traseu. Cu capete de captare noi, tip "randunica".


Attachments:
Parc Vitrometan -654-.JPG
Parc Vitrometan -654-.JPG [ 497.64 KiB | Viewed 11223 times ]
654 milcov 09.jpg
654 milcov 09.jpg [ 111.35 KiB | Viewed 10859 times ]
654 milcov 09 1.JPG
654 milcov 09 1.JPG [ 123.4 KiB | Viewed 10859 times ]
654 m092.JPG
654 m092.JPG [ 114.18 KiB | Viewed 10859 times ]
654 AJVPS.JPG
654 AJVPS.JPG [ 92.4 KiB | Viewed 10859 times ]
IMG_4672.jpg
IMG_4672.jpg [ 112.81 KiB | Viewed 10636 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Apr 2010 22:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
Troleibuzul Hess a fost implicat intr-un accident rutier, alegandu-se cu probleme la partea din fata dreapta. Nici tragatoarele nu au fost reparate.


Attachments:
80 -Piata.jpg
80 -Piata.jpg [ 189.73 KiB | Viewed 14724 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 21 Apr 2010 08:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
Silviu Sintea wrote:
La vremea aceea, Mediasul avea autobaza subordonata IJTL Sibiu si, in august 1989 primea troleibuzele 323 si 330 pt. exploatare. Imediat ajunse in zona de nord a judetului Sibiu, au fost revopsite in aceeasi schema de culoare, dar un portocaliu inchis ca nuanta.


Dupa 4 ani de "interventii" la Bucuresti, in 21 august 1989 se da in folosinta prima linie de troleibuz in Medias: T1 Gara - Automecanica.

In fotografie, 323 si 330, aduse de la Sibiu. Troleibuzele erau garate pe platforma de linga Fabrica de oxigen, intrucat garajul nou de pe sos. Sibiului nu era gata.


Attachments:
323, 330 Automecanica.jpg
323, 330 Automecanica.jpg [ 72.59 KiB | Viewed 21344 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 May 2010 21:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
Pe inserat, cateva cadre cu troleibuzul Graf&Stift 653 pe str. Hermann Oberth. Filmarea am realizat-o de pe peronul garii, fiind acompaniat de anuntul devenit normal, de intarziere cu 35 de minute a unui tren de persoane.



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Jun 2010 17:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
Una din marile probleme ale Romaniei, resimtite din plin la Medias, a fost infrastructura de apa-canal. Statia de tratare invechita, priza de mal necorespunzatoare, retelele de distributie si de canalizare subdimensionate, vechi si insuficiente, ape uzate descarcate direct in emisar, statie de epurare folosita doar pt. proces mecano-chimic.

Am pus bazele finantarii pentru remedierea acestor neajunsuri majore, prin fonduri de preaderare ISPA, primarul Teodor Plopeanu dand in lucru propunerea mea. Acum incep sa se vada roadele, finantarea fiind aprobata, aflandu-ne acum la faza de executie a lucrarilor.

Inlocuirea vechilor retele este realizata de unul din marii constructori romani, SC Dafora SA Medias. Acesta lucreaza eficient, fara a produce un deranj mari si, lucru important, fara a afecta circulatia troleibuzelor. Dupa executia acestor lucrari, finantarea cu fonduri locale pt. refacerea integrala a strazilor este asigurata prin grija primarului actual, Teodor Neamtu.

In foto: troleibuzul Berliet cu nr. 660, pe str. 1 decembrie si str. Baznei.


Attachments:
660 -str. 1 decembrie.jpg
660 -str. 1 decembrie.jpg [ 187.33 KiB | Viewed 14477 times ]
660 -str. 1 decembrie 1.jpg
660 -str. 1 decembrie 1.jpg [ 211.33 KiB | Viewed 14477 times ]
660 -str. 1 decembrie 2.jpg
660 -str. 1 decembrie 2.jpg [ 225.12 KiB | Viewed 14477 times ]
660 -str. 1 decembrie 3.jpg
660 -str. 1 decembrie 3.jpg [ 183.73 KiB | Viewed 14477 times ]
660 -str. Baznei.jpg
660 -str. Baznei.jpg [ 166.2 KiB | Viewed 14477 times ]
660 -str. Baznei 1.jpg
660 -str. Baznei 1.jpg [ 165.63 KiB | Viewed 14478 times ]
660 -str. Baznei 2.jpg
660 -str. Baznei 2.jpg [ 166.92 KiB | Viewed 14477 times ]
660 -str. Baznei 3.jpg
660 -str. Baznei 3.jpg [ 168.14 KiB | Viewed 14477 times ]
660 Baznei.jpg
660 Baznei.jpg [ 88.44 KiB | Viewed 14405 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 13 Jun 2010 08:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
Meditur 205, dupa un RC la Medias.

Troleibuzele scunde au avut culoarea rosie spre bordeaux si au avut RC la Medias, fiind vopsite in schema de culori alb/albastru. Troleibuzul 202 (ce nu a avut RC) a fost transformat la Cluj in ungator iar 197 a avut RK la Cluj insa Meditur nu si-a platit factura astfel ca troleibuzul a ramas la Cluj, circuland cu nr. 148 RATUC. La Cluj a ramas si un autobuz scund de la Meditur, fara sa stiu care a fost acela.

Tot la Cluj Napoca a avut RK si 330-ul ce a avut un RC si la Medias (impreuna cu 361 si 362), fiind vopsit in aceeasi schema de culoare albastru/alb/albastru, precum troleibuzul 205.


Attachments:
meditur  205, 9763, 9764.JPG
meditur 205, 9763, 9764.JPG [ 106.57 KiB | Viewed 11637 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Jun 2010 08:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
Meditur 216, dupa un RK la Medias (in dreapta).

Schema initiala a fost crem/verde.


Attachments:
Meditur 206, 22, 216.JPG
Meditur 206, 22, 216.JPG [ 57.91 KiB | Viewed 11636 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Jun 2010 08:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
Atat a mai ramas din 361.

361 si 362 au fost aduse in anul 1991 de la Sibiu (au circulat in orasul de pe Cibin un an), din lotul nou de DAC-uri ramanand la Sibiu 356, 357, 358 (crem cu o dunga rosie).

361 si 362 erau crem cu o dunga albastra, la fel si 210, fiind ulterior revopsite de catre Meditur. 210-le a fost adus direct la Medias.


Attachments:
garaj meditur 361crack.JPG
garaj meditur 361crack.JPG [ 190.92 KiB | Viewed 11634 times ]
361 Meditur 29iunie2006.JPG
361 Meditur 29iunie2006.JPG [ 160.31 KiB | Viewed 9181 times ]
361 Meditur 29iunie2006 o.JPG
361 Meditur 29iunie2006 o.JPG [ 201.5 KiB | Viewed 9181 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Jun 2010 08:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
648.

Shema de culori initiala: doua dungi albastre (identic cu troleibzul 650, care a fost casat in straiele originale).


Attachments:
648 -piata.JPG
648 -piata.JPG [ 69.52 KiB | Viewed 11633 times ]
648 -T2- Autogara.JPG
648 -T2- Autogara.JPG [ 66.35 KiB | Viewed 11633 times ]
648 -b.a.t..jpg
648 -b.a.t..jpg [ 63.92 KiB | Viewed 11633 times ]
648 -Pod Gura Campului.JPG
648 -Pod Gura Campului.JPG [ 44.12 KiB | Viewed 11633 times ]
648 MEDITUR.JPG
648 MEDITUR.JPG [ 105.49 KiB | Viewed 11634 times ]
648, 201.JPG
648, 201.JPG [ 48.86 KiB | Viewed 11633 times ]
meditur0047.JPG
meditur0047.JPG [ 136.87 KiB | Viewed 11617 times ]
meditur0046.JPG
meditur0046.JPG [ 108.65 KiB | Viewed 11616 times ]
meditur 648 s.JPG
meditur 648 s.JPG [ 139.32 KiB | Viewed 9181 times ]
meditur0048.JPG
meditur0048.JPG [ 143.3 KiB | Viewed 9181 times ]
648, 650 y.JPG
648, 650 y.JPG [ 110.32 KiB | Viewed 9181 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Jun 2010 08:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
648, la casare.


Attachments:
garaj meditur 648crack.JPG
garaj meditur 648crack.JPG [ 83.71 KiB | Viewed 11634 times ]
garaj meditur 648crack4.JPG
garaj meditur 648crack4.JPG [ 87.78 KiB | Viewed 11632 times ]
garaj meditur 648crack3.JPG
garaj meditur 648crack3.JPG [ 117.71 KiB | Viewed 11632 times ]
garaj meditur 648crack1.JPG
garaj meditur 648crack1.JPG [ 143.5 KiB | Viewed 11632 times ]
garaj meditur 648crack2.JPG
garaj meditur 648crack2.JPG [ 110.48 KiB | Viewed 11632 times ]
garaj meditur 648crack5.JPG
garaj meditur 648crack5.JPG [ 109.13 KiB | Viewed 11631 times ]
garaj meditur 648crack6.JPG
garaj meditur 648crack6.JPG [ 130.2 KiB | Viewed 11634 times ]
garaj meditur 648crack7.JPG
garaj meditur 648crack7.JPG [ 105.05 KiB | Viewed 11633 times ]
648 semi.JPG
648 semi.JPG [ 119.56 KiB | Viewed 11633 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 Jun 2010 22:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
Soseaua Sibiului, intre str. Iacob Piso si str. H. Oberth.

655, 662, 661


Attachments:
P1060853.jpg
P1060853.jpg [ 100.35 KiB | Viewed 13741 times ]
P1060854.jpg
P1060854.jpg [ 104.56 KiB | Viewed 13741 times ]
P1060855.jpg
P1060855.jpg [ 112.31 KiB | Viewed 13741 times ]
Vitrometan 662.jpg
Vitrometan 662.jpg [ 85.48 KiB | Viewed 13092 times ]
Sibiului 661.jpg
Sibiului 661.jpg [ 66.92 KiB | Viewed 13093 times ]
P1200659.jpg
P1200659.jpg [ 84.32 KiB | Viewed 12123 times ]
661bb.jpg
661bb.jpg [ 126.16 KiB | Viewed 9501 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 Jun 2010 22:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
Cap linie Automecanica.

660 si 658.


Attachments:
Cap linie Automecanica 660.JPG
Cap linie Automecanica 660.JPG [ 67.74 KiB | Viewed 13738 times ]
Cap linie Automecanica 660 a.JPG
Cap linie Automecanica 660 a.JPG [ 74.28 KiB | Viewed 13739 times ]
Cap linie Automecanica 660, 658.JPG
Cap linie Automecanica 660, 658.JPG [ 76.73 KiB | Viewed 13738 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 Jun 2010 22:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
Intre cap linie Automecanica/Roger Ltd si Automecanica sediu/Medias Industries (str. Aurel Vlaicu).
Aceasta portiune a fost asfaltata recent.

Pacat ca in continuare T1 si T3 circula in tandem.


Attachments:
A. Vlaicu 658, 660.JPG
A. Vlaicu 658, 660.JPG [ 83.08 KiB | Viewed 13735 times ]
A. Vlaicu 658, 660 a.JPG
A. Vlaicu 658, 660 a.JPG [ 90.64 KiB | Viewed 13736 times ]
A. Vlaicu 658, 660 b.JPG
A. Vlaicu 658, 660 b.JPG [ 99.01 KiB | Viewed 13735 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 Jun 2010 22:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
Str. Aurel Vlaicu.

660, 658


Attachments:
660, 658 Vlaicu.jpg
660, 658 Vlaicu.jpg [ 83.97 KiB | Viewed 13734 times ]
660, 658 Vlaicu 1.JPG
660, 658 Vlaicu 1.JPG [ 81.41 KiB | Viewed 13734 times ]
660, 658 Vlaicu 2.JPG
660, 658 Vlaicu 2.JPG [ 82.49 KiB | Viewed 13735 times ]
660, 658 Vlaicu 3.jpg
660, 658 Vlaicu 3.jpg [ 83.7 KiB | Viewed 13734 times ]
660, 658 Vlaicu 5.jpg
660, 658 Vlaicu 5.jpg [ 79.06 KiB | Viewed 13734 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 Jun 2010 20:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
Unul din cele 3 macaze electrice functionale se afla pe str. Pompierilor. Se permite troleibuzelor traseului T3 virarea la stanga, spre gara. Acest macaz a creat intotdeauna probleme si, desi au fost inlocuite unele elemente ale acestuia, tot descentrat a ramas.


Attachments:
P1070101.JPG
P1070101.JPG [ 74.05 KiB | Viewed 13649 times ]
P1070103.JPG
P1070103.JPG [ 60.77 KiB | Viewed 13650 times ]
macaz Pompierilor T2-T3.JPG
macaz Pompierilor T2-T3.JPG [ 56.85 KiB | Viewed 13579 times ]
macaz Pompierilor -incadrare in zona.JPG
macaz Pompierilor -incadrare in zona.JPG [ 57.51 KiB | Viewed 13580 times ]
P1140409.jpg
P1140409.jpg [ 146.6 KiB | Viewed 13338 times ]
P1140455.jpg
P1140455.jpg [ 171.17 KiB | Viewed 13338 times ]
P1140453.jpg
P1140453.jpg [ 213.42 KiB | Viewed 13339 times ]
P1140454.jpg
P1140454.jpg [ 200.17 KiB | Viewed 13338 times ]
P1140464.jpg
P1140464.jpg [ 168.47 KiB | Viewed 13338 times ]
P1140465.jpg
P1140465.jpg [ 132.06 KiB | Viewed 13339 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 Jun 2010 21:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50082
210, str. Pompierilor.

Schema initiala de culori: crem/albastru.


Attachments:
210.jpg
210.jpg [ 32.83 KiB | Viewed 11208 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 868 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group