TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Tue 20 Nov 2018 10:18

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 237 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next
Author Message
PostPosted: Sat 21 Jan 2006 16:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
EVOLUTIE IJTL SIBIU 01.06.1982 -31.12.2004 TURSIB SA SIBIU

AUTOBUZE

1 SIRETULUI- RAHOVEI- SEMAFORULUI- IPAS- SPITAL- BUL. 23 AUGUST- PIATA 1MAI- BUL. VICTORIEI- CL. DUMBRAVII- SIRETULUI (anulat)

1 BARAT SIRETULUI- CL. DUMBRAVII- BUL. VICTORIEI- PIATA 1MAI -BUL. 23 AUGUST- SPITAL- IPAS- IMAIA- SEMAFORULUI- RAHOVEI- SIRETULUI (anulat)

2 HIPODROM 3 -BILEA- GARA-NICOLAE TECLU- RUSCIORULUI- 11IUNIE -PIATA CIBIN- MORILOR- A. IULIA- BANATULUI- CL. DUMBRAVII- BUL. M. VITEAZU- HIPODROM3 (anulat)

2 BARAT HIPODROM3- BUL. M. VITEAZU- CL. DUMBRAVII- BANATULUI- A. IULIA- PIATA CIBIN-11IUNIE- RUSCIORULUI- NICOLAE TECLU- GARA- BILEA-STEFAN CEL MARE-SEMAFORULUI-RAHOVEI-HIPODROM 3 (anulat)

3 VASILE ARON- STEFAN CEL MARE- BILEA- GARA- NICOLAE TECLU- RIULUI- FLARO- AUTOGARA 2ITA - A. IULIA- BANATULUI- GH. GH. DEJ- SEMAFORULUI- VASILE ARON (-INDEPENDENTA 2- ICEMENERG IN ORELE DE VIRF) (anulat)

3 BARAT VASILE ARON- SEMAFORULUI- GH. GH. DEJ- BANATULUI- A. IULIA- POLIGRAFIE- MALULUI- PIATA CIBIN- NICOLAE TECLU- GARA- BILEA- STEFAN CEL MARE- VASILE ARON (-INDEPENDENTA 2- ICEMENERG IN ORELE DE VIRF) (anulat)

4 TIGLARI- MAGHERANULUI- PIATA CLUJ- PIATA CIBIN- 9MAI- GARA- CONSTITUTIEI- STRUNGULUI- IPAS- IMAIA (anulat)

5 CALEA POPLACII- BUL. VICTORIEI- PIATA 1MAI -BUL. 23 AUGUST- SPITAL- GARA (anulat)

6 CALEA POPLACII- A. IULIA- PIATA CIBIN-11IUNIE- TIGLARI (anulat)

7 13DECEMBRIE- RECORD- PODULUI- CL. GUSTERITEI- CONSTITUTIEI- GARA (anulat)

8 TURNISOR- A. IULIA- BANATULUI- PIATA 1MAI -BUL. 23 AUGUST- SPITAL- IPAS- IMAIA (anulat)

9 STR. PLUGARILOR- BUL. M. VITEAZU- VASILE ARON- INDEPENDENTA 2- ICEMENERG (anulat)

10 AUTOGARA 2ITA- MALULUI- PIATA CIBIN- NICOLAE TECLU- GARA- BILEA- STEFAN CEL MARE- INDEPENDENTA 2- ICEMENERG (anulat)

11 HIPODROM 3- CEDONIA- GH. GH. DEJ- BANATULUI- A. IULIA- POLIGRAFIE- SIBIANA- AEROPORT- BJATM (anulat)

13 CIMITIR - HAN DUMBRAVA- RASINARI- CURMATURA STEZII (anulat)

14 GARA- PIATA 1MAI- GH. GH. DEJ- SELIMBAR- BUNGARD (-MOHU)

19 GARA CISNADIE- CISNADIOARA (anulat)

20 GARA –PIATA CIBIN- CRISTIAN

22 GARA- CIMITIR - HAN DUMBRAVA- RASINARI- CURMATURA STEZII- PALTINIS

24 GARA- PIATA CIBIN- POPLACA (pentru o scurta perioada de timp traseele 20 si 24 au avut cap de linie PIATA CIBIN iar traseul 14 statia MUZEU-BUL. CORNELIU COPOSU) (anulat)

.......................................................................................................

13 GARA- CIMITIR - HAN DUMBRAVA- RASINARI (anulat)

15 GARA- VASILE ARON- FABRICA DUMBRAVA (anulat)

15 TEREZIAN- FABRICA DUMBRAVA (anulat)

70 BUL. M. VITEAZU- CL. DUMBRAVII- GARA (anulat)

71 13DECEMBRIE- RECORD- PODULUI- CL. GUSTERITEI- SPITAL- BUL. 23 AUGUST- PIATA 1MAI- BANATULUI (anulat)

..........................................................................................................

4 BARAT TIGLARI - TEREZIAN- GARA- BILEA- STEFAN CEL MARE- INDEPENDENTA 2- ICEMENERG (anulat)

12 BLOC 113- GH. GH. DEJ- PIATA 1MAI- GARA- PIATA CIBIN (anulat)

3 GARA- PIATA 1MAI- GH. GH. DEJ- SEMAFORULUI- (ICEMENERG-) STEFAN CEL MARE- BILEA- GARA (anulat)

3 BARAT GARA- BILEA- STEFAN CEL MARE- (ICEMENERG-) SEMAFORULUI- GH. GH. DEJ- PIATA 1MAI- GARA (anulat)

7 13DECEMBRIE- RECORD- PODULUI- CL. GUSTERITEI- GARA- PIATA CIBIN- SURA MARE (IN ORELE DE VIRF CIRCULA LA FERMA DROTLEF- VIILE SIBIULUI) din anul 1983 (anulat)

12 GARA- PIATA 1MAI- KIEV- ICEMENERG (anulat)

...........................................................................................................

7 BARAT PIATA CIBIN- 11 IUNIE- VIILE SIBIULUI- CARAMIDARIE SURA MARE (anulat)

7 PIATA CIBIN- 11 IUNIE- VIILE SIBIULUI- CARAMIDARIE SURA MARE (anulat)

10 13DECEMBRIE- RECORD- PODULUI- CL. GUSTERITEI- GARA (anulat)

32 CIMITIR- HAN DUMBRAVA-CISNADIOARA- CISNADIE

..........................................................................................................

10 13DECEMBRIE- RECORD- PODULUI- CL. GUSTERITEI- SPITAL- BUL. 23 AUGUST- PIATA 1MAI- BANATULUI -din anul 1995 (anulat)

5 VALEA AURIE- BUL. VICTORIEI- PIATA 1MAI -BUL. 23 AUGUST- SPITAL- GARA

6 VALEA AURIE- CALEA POPLACII- PIATA CIBIN- TEREZIAN- TIGLARI

1 HIPODROM- KOLAROV- SIRETULUI- CL. DUMBRAVII- AVRIG- BUL. VICTORIEI- BANATULUI (anulat)

2 TIGLARI- MAGHERANULUI- PIATA CIBIN- MORILOR- BANATULUI (anulat)

40 TIGLARI- HAN DUMBRAVA (anulat)

8 BARAT TURNISOR- BANATULUI (anulat)

9 PLUGARILOR- VALEA AURIE (anulat)

14 BARAT GARA- SELIMBAR (anulat)

...........................................................................................................

8 BARAT TURNISOR- BANATULUI- RECORD (circula simbata si duminica)

16 (DE NOAPTE) GARA- 9MAI- BILEA- SEMAFORULUI- RAHOVEI- PLUGARILOR- GH. DIMA- ARGESULUI- BUL. VICTORIEI- GARA
(anulat)

17 RUSCIORULUI- 11IUNIE- RIULUI- PIATA CIBIN- MORILOR- ALBA IULIA- BANATULUI- BUL. VICTORIEI- ARGESULUI- CIMITIR- SIRETULUI- NICOLAE IORGA (fosta KOLAROV)- BUL. M. VITEAZU- CL. DUMBRAVII- BANATULUI- PIATA CIBIN- RUSCIORULUI (anulat)

17 BARAT RUSCIORULUI- 11IUNIE- PIATA CIBIN- ALBA IULIA- BANATULUI- CL. DUMBRAVII- BUL. M. VITEAZU- NICOLAE IORGA- SIRETULUI- CIMITIR- ARGESULUI- BUL. VICTORIEI- BANATULUI- PIATA CIBIN- RUSCIORULUI (anulat)

34 GARA- BANATULUI- AUTOGARA 2ITA- SURA MICA - OCNA SIBIULUI (anulat)

34 BARAT VIADUCT VASILE ARON- SEMAFORULUI- RAHOVEI- BUL. M. VITEAZU- CL. DUMBRAVII- BANATULUI- AUTOGARA 2ITA- SURA MICA - OCNA SIBIULUI (anulat)

35 GARA- BILEA LAC (anulat)

.........................................................................................................

12 ICEMENERG- TEATRU- GARA- PIATA CIBIN

17 CIMITIR- SIRETULUI- RAHOVEI- BUL. M. VITEAZU- BANATULUI- PIATA CIBIN- 11 IUNIE- OBOR

3 STRAND- MARAMURESULUI- MOLDOVEI- BUL. VICTORIEI- TEATRU- COMPA- SEMBRAZ- IRMES

2 TEREZIAN- GARA- V. ARON- PIATA CIBIN- TEREZIAN (anulat)

2 BARAT TEREZIAN- PIATA CIBIN- BANATULUI- V. ARON- GARA- TEREZIAN (anulat)

4 TIGLARI- MAGHERANULUI- GARA- COMPA- SEMBRAZ (anulat)

4 BARAT TIGLARI- STR. LUNGA- GLADIOLELOR- N. TECLU- GARA- BILEA- STEFAN CEL MARE- IRMES (anulat)

6 BARAT TIGLARI- BANATULUI (anulat)

7 PIATA CIBIN- SURA MARE

7 BARAT BANATULUI- PIATA CIBIN- VIILE SIBIULUI

8 TURNISOR- BANATULUI- TEATRU- COMPA- SEMBRAZ

10 TABACARIE- GUSTERITA- TEATRU- STRAND

11 CEDONIA- BUL. V. MILEA (fost GH. GH. DEJ)- BANATULUI- SOSEAUA ALBA IULIA- BRICOMAT- CONTINENTAL

14 GARA- TEATRU- BUL. V. MILEA- SELIMBAR- BUNGARD

24 PIATA CIBIN- GARA- TEATRU- BUL. VICTORIEI- POPLACA

32 GARA- CISNADIOARA- CISNADIE

33 GARA- VESTEM

......................................................................................................
PE TIMPUL LUCRARILOR DE REFACERE A PODULUI GARII TRASEELE CARE AVEAU RUTA PE BULEVARDUL CORNELIU COPOSU- CALEA GUSTERITEI VOR AVEA RUTE MODIFICATE, DUPA CUM URMEAZA:

3 STRAND- BUL. VASILE MILEA- SEMAFORULUI- ICEMENERG

4 si 4 BARAT TIGLARI- GARA- BILEA- COMAT- BALANTA 1

8 TURNISOR- BANATULUI- TEATRU- BILEA- COMAT- BALANTA 1 (pentru o perioada de timp a avut ruta: TURNISOR- BANATULUI- BUL. VASILE MILEA- SEMAFORULUI- COMAT- BALANTA 1)

8 BARAT TURNISOR- BANATULUI- TEATRU- BILEA- COMAT- BALANTA 1- GUSTERITA

10 STRAND- TEATRU- BILEA- COMAT- BALANTA 1- GUSTERITA

PE TIMPUL LUCRARILOR LA LINIILE DE TROLEIBUZ AU CIRCULAT AUTOBUZE PE RUTELE UNOR TRASEE DE TROLEIBUZE:

T1 GARA- TEATRU- BUL. M. VITEAZU- GH. DIMA- CIMITIR

T3 VALEA AURIE- STRAND- PIATA CIBIN- DOINA- GARA

T3 VALEA AURIE- BUL. VICTORIEI- ALBA IULIA- PIATA CIBIN- LIBERTATEA- GARA

T4 si T5 au ocolit str. RAHOVEI, in rest pastrind traseul de baza

-2004-

T1 BARAT GARA- TEATRU- CL. DUMBRAVII- CIMITIR- HAN DUMBRAVA- MUZEUL ASTRA (anulat)


TRAMVAIE


CIMITIR- HAN DUMBRAVA- MUZEUL ASTRA- RASINARI

TROLEIBUZE

17.08.1983
T1 CIMITIR- IJTL- CL. DUMBRAVII- DIODA- P.TA 1MAI- SPITAL-CONSTITUTIEI- G-RAL MAGHERU- GARA- 9MAI- CONSTITUTIEI- ...-CIMITIR (anulat)

T2 BUL. MIHAI VITEAZUL (COFETARIA PRIMAVERII)- CL. DUMBRAVII- DIODA- P.TA 1MAI- SPITAL-CONSTITUTIEI- G-RAL MAGHERU- GARA- 9MAI- CONSTITUTIEI- ...- BUL. MIHAI VITEAZUL (COFETARIA PRIMAVERII) (anulat)

-septembrie 1986-

T1 CIMITIR- IJTL- CL. DUMBRAVII- DIODA- P.TA 1MAI- SPITAL-CONSTITUTIEI- G-RAL MAGHERU- GARA- NICOLAE TECLU- VICTORIA- LIBERTATEA- RIULUI- FLARO I- PIATA CIBIN- FLARO II- AUTOGARA II ITA- MALULUI- SCANDIA- PIATA CIBIN- LIBERTATEA- NICOLAE TECLU- OSPATARIE (GARA)- 9MAI- CONSTITUTIEI- ...-CIMITIR (anulat)

T2 BUL. MIHAI VITEAZUL (COFETARIA PRIMAVERII)- CL. DUMBRAVII- DIODA- P.TA 1MAI- SPITAL-CONSTITUTIEI- G-RAL MAGHERU- GARA- NICOLAE TECLU- VICTORIA- LIBERTATEA- RIULUI- FLARO I- PIATA CIBIN- FLARO II- AUTOGARA II ITA- MALULUI- SCANDIA- PIATA CIBIN- LIBERTATEA- NICOLAE TECLU- OSPATARIE (GARA)- 9MAI- CONSTITUTIEI- ...- BUL. MIHAI VITEAZUL (COFETARIA PRIMAVERII) (anulat)

FACULTATIV : T1 BARAT CIMITIR- GARA si T2 BARAT M. VITEAZU- GARA

-1988-

T1 HAN DUMBRAVA- CIMITIR- GARA (anulat)

T2 BUL. MIHAI VITEAZUL (COFETARIA PRIMAVERII)- GARA (anulat)

T3 GARA- AUTOGARA II ITA (anulat)


-august 1989-


T4 HAN DUMBRAVA- CIMITIR- IJTL- GH. DIMA- RAHOVEI- SEMAFORULUI- VIADUCT VASILE ARON- IMAIA- IPAS- OTELARILOR- BALANTA I (anulat)

T5 HAN DUMBRAVA- CIMITIR- IJTL- GH. DIMA- RAHOVEI- SEMAFORULUI- VIADUCT VASILE ARON- BALANTA II- ICEMENERG (anulat)

T1 si T2 ...-CONSTITUTIEI- 9MAI- GARA- RETUR (anulat)

PROVIZORIU T1 si T2 ...-CL. DUMBRAVII- SPITAL- INTERSECTIA BUL. 23AUGUST (ACUM C. COPOSU)&STR. CONSTITUTIEI&STR. BILEA- PARCUL TINERETULUI- SPITAL- (anulat)

T1 si T2 ...-CONSTITUTIEI- GENERAL MAGHERU- GARA- RETUR
T2 PIATA RAHOVEI- BUL. M. VITEAZU- GARA

-mai 1991-

T4 HAN DUMBRAVA- CIMITIR- TURSIB- GH. DIMA- RAHOVEI- SEMAFORULUI- VIADUCT VASILE ARON- IMAIA- IPAS- OTELARILOR- BALANTA I- CALEA GUSTERITEI- PODUL GARII- SPITAL- TEATRU- CALEA DUMBRAVII- TURSIB- CIMITIR- HAN DUMBRAVA (anulat)

T4 BARAT HAN DUMBRAVA- CIMITIR- TURSIB- CALEA DUMBRAVII- TEATRU- SPITAL- PODUL GARII- CALEA GUSTERITEI- BALANTA I- OTELARILOR- IPAS- IMAIA- VIADUCT VASILE ARON- SEMAFORULUI- RAHOVEI- GH. DIMA- TURSIB- CIMITIR- HAN DUMBRAVA (anulat)

T6 PIATA RAHOVEI- RAHOVEI- SEMAFORULUI- VIADUCT VASILE ARON- IMAIA- IPAS- OTELARILOR- BALANTA I- CALEA GUSTERITEI- PODUL GARII- SPITAL- TEATRU- CALEA DUMBRAVII- BUL. MIHAI VITEAZU- PIATA RAHOVEI (anulat)

T6 BARAT PIATA RAHOVEI- BUL. MIHAI VITEAZU- CALEA DUMBRAVII- TEATRU- SPITAL- PODUL GARII- CALEA GUSTERITEI- BALANTA I- OTELARILOR- IPAS- IMAIA- VIADUCT VASILE ARON- SEMAFORULUI- RAHOVEI- PIATA RAHOVEI (anulat)

scos T6 BARAT in urma unui accident de circulatie soldat cu ruperea firelor de troleibuz din PIATA RAHOVEI

-septembrie 1992-

CURSA SPECIALA GARA- CL. DUMBRAVII- STR. ARGESULUI- CALEA POPLACII- VALEA AURIE

T5 VALEA AURIE- CALEA POPLACII- STR. ARGESULUI- GH. DIMA- RAHOVEI- SEMAFORULUI- VIADUCT VASILE ARON- BALANTA II- IRMES (fost ICEMENERG)

-ianuarie 1993-

T5 BARAT VALEA AURIE- CALEA POPLACII- STR. ARGESULUI- CALEA DUMBRAVII- TEATRU- SPITAL-PODUL GARII-CALEA GUSTERITEI- BALANTA I- OTELARILOR- IPAS- IMAIA- VIADUCT VASILE ARON- SEMAFORULUI- RAHOVEI- GH. DIMA- STR. ARGESULUI- CALEA POPLACII- VALEA AURIE (anulat)

T7 VALEA AURIE- CALEA POPLACII- STRAND- STR. MALULUI- PIATA CIBIN- GARA- SPITAL- TEATRU- CALEA DUMBRAVII- STR. ARGESULUI- CALEA POPLACII- VALEA AURIE (anulat)

scos T6

T3 AUTOBUZE AUTOGARA II ITA- GARA (anulat)

T3 TROLEIBUZE AUTOGARA II ITA- LIBERTATEA (POD CIBIN) (anulat)

T7 VALEA AURIE- CALEA POPLACII- STRAND- STR. MALULUI- PIATA CIBIN- LIBERTATEA (POD CIBIN) (anulat)

T7 BARAT VALEA AURIE- CALEA POPLACII- STR. ARGESULUI- CALEA DUMBRAVII- TEATRU- SPITAL- GARA (anulat)

scos T2, T3 BARAT, T7, T7 BARAT

-septembrie 1993-
reintrodus T2, T7 BARAT

T3 VALEA AURIE- STRAND- PIATA CIBIN- GARA


-iulie 1994-


scos T5 BARAT, T7 BARAT

T7 VALEA AURIE- CALEA POPLACII- STR. ARGESULUI- CALEA DUMBRAVII- TEATRU- SPITAL-GARA- PIATA CIBIN- AUTOGARA II ITA- STRAND- VALEA AURIE (anulat)

T7 BARAT VALEA AURIE- CALEA POPLACII- STRAND- STR. MALULUI- PIATA CIBIN- GARA- SPITAL- TEATRU- CALEA DUMBRAVII- STR. ARGESULUI- CALEA POPLACII- VALEA AURIE (anulat)

-1998-

T8 GARA- PIATA CIBIN- AERPORT- BRICOMAT

Refacut calea de rulare a troleibuzelor din zona Pod Cibin Soseaua Alba Iulia-Autogara II ITA:
-scos macaze intoarcere AUTOGARA II ITA pt. fostul T3
-scos macaze pt. traseul (T9) ce nu a fost dat niciodata in folosinta, VALEA AURIE- STRAND- AUTOGARA II ITA- AEROPORT- BRICOMAT
scos T7, T7 BARAT

PROVIZORIU T8 GARA- PIATA CIBIN- AEROPORT (intoarcere troleibuze aduse din ELVETIA cu captatorii deconectati, datorita lucrarilor la drumul din zona BRICOMAT)

Incepind cu luna septembrie 2001 circulatia troleibuzelor articulate peste PODUL GARII (traseele circuit T4) a fost oprita. Troleibuzele nu mai circula deloc pe acest traseu, odata cu demolarea acestui pod.

Se reinfiinteaza vechiul traseu T4:

T4 HAN DUMBRAVA- CIMITIR- TURSIB- GH. DIMA- RAHOVEI- SEMAFORULUI- VIADUCT VASILE ARON- SEMBRAZ- COMPA- OTELARILOR- BALANTA I

-ianuarie 2002-

T7 GARA- CL. DUMBRAVII- STR. ARGESULUI- CALEA POPLACII- VALEA AURIE

PROVIZORIU traseele T1 si T4 vor ocoli str. GH. DIMA prin GARAJUL TURSIB pina la reasfaltarea str. GH. DIMA



T1 CIMITIR- TURSIB- GH. DIMA- PIATA RAHOVEI- CL. DUMBRAVII- GARA

T2 scos

DUBLURA T4 (T5) –IN ORELE DE VIRF BALANTA I- VASILE ARON- GH. DIMA- VALEA AURIE

In anul 2004, ca urmare a modernizarii unor strazi, traseele de troleibuze au suferit unele modificari provizorii :

T1 AUTOBUZE CIMITIR- TURSIB- GH. DIMA- PIATA RAHOVEI- CL. DUMBRAVII- GARA

T1 TROLEIBUZE CIMITIR- TURSIB- CL. DUMBRAVII- GARA (NU CIRCULA PE BUL. M. VITEAZU)

T3 TROLEIBUZE VALEA AURIE- LIBERTATEA (POD CIBIN)

T8 TROLEIBUZE BRICOMAT- LIBERTATEA (POD CIBIN)


Edit Silviu Sintea, 21.12.2008:
Pentru a intelege mai bine modificarile, am atasat un fisier Word. Intre fiecare modificare este inserata cite o fotografie.


Attachments:
evolutie IJTLS - Tursib.doc [2.16 MiB]
Downloaded 5 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Jan 2006 17:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
Sa vedem ce s-a intimplat in 2005.

S-a reluat circulatia pe Podul Garii. Drept urmare, traseul 10 revine la traseul de baza:
10 STRAND -BUL. VICTORIEI -PODUL GARII -RECORD

8 TURNISOR -CENTRU -BILEA -IPAS -BALANTA I

8 BARAT TURNISOR -CENTRU -BILEA -IPAS -BALANTA I -CALEA GUSTERITEI -RECORD

Bineinteles ca s-a refacut si reteaua de troleibuze de pe Podul Garii:
T6 VALEA AURIE -CALEA DUMBRAVII -CENTRU -PODUL GARII -BALANTA I (din decembrie)

Din noiembrie traseele T4 si T5 sint din nou desevite de troleibuze, fiind terminate reparatiile pe str. Semaforului.

1 BARAT (autobuz) -ce a purtat si indicativele T1 sau T1 BARAT: MUZEUL ASTRA -HAN DUMBRAVA -CALEA DUMBRAVII -GARA

113 VALEA AURIE -CRISTIANULUI -BRICOMAT -EUROPA UNITA (ce am propus noi sa fie T9)

41 MAGAZIN XXL -RAHOVEI -Mihai VITEAZU -CALEA DUMBRAVII -HAN DUMBRAVA -VARIANTA VALEA AURIE -VALEA AURIE (dupa ce, o scurta perioada, a circulat doar pina la CIMITIR)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Jan 2006 17:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
Au circulat si asa-zise MAXI-TAXI, deservite de FBW-urile Tursibului, nu mai stiu exact ce rute aveau, dar faceau turul orasului, bineinteles la pret mai mare.
Insa au circulat si pe varianta BALANTA I - Cl. GUSTERITEI - GARII - PASAJ GARA (vezi foto)- BLOCURI ANL STR. RESITA


Attachments:
pasaj-gara--fosta-i-lele.jpg
pasaj-gara--fosta-i-lele.jpg [ 75.85 KiB | Viewed 21812 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Jan 2006 17:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
17 TEREZIAN - AUTOGARA II
BANATULUI - CIMITIR
SI RETUR


Attachments:
b3347-17-.jpg
b3347-17-.jpg [ 57.38 KiB | Viewed 21809 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Jan 2006 17:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
Si o imagine rara, cu troleibuzele intorcind in sensul giratoriu Bilea - Calea Gusteritei - Constitutiei
230 -traseul T2, ambele moarte. 230 a devenit 203 si a fost revopsit si toaletat pt. ca angajatii Tursib sa-i faca "freza" cu ...autogenul.


Attachments:
230.jpg
230.jpg [ 48.13 KiB | Viewed 21808 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Jan 2006 17:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
N-am scris ca troleibuzele T1 si T7 circula pe varianta Gara - Nicolae Teclu - Constitutiei -...-
Intre timp l-au scos pe T7, odata cu introducerea lui T6 pe traseul Valea Aurie - Centru - Balanta I.
Foto: str. Constitutiei asteptind cablurile de cupru.


Attachments:
asteptind%20cablurile.jpg
asteptind%20cablurile.jpg [ 45.86 KiB | Viewed 21805 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 19 Mar 2007 15:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
Traseul 2007

1. M3355, pregatit de plecare. Fotografia am realizat-o in garajul Tursib.
2. In Parcul Tineretului.


Attachments:
3355_537.jpg
3355_537.jpg [ 98.9 KiB | Viewed 10616 times ]
3355 2007.JPG
3355 2007.JPG [ 88.12 KiB | Viewed 9966 times ]
3355 -2007-.JPG
3355 -2007-.JPG [ 98.21 KiB | Viewed 9966 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Mar 2007 16:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
T4 si T5 au circulat pe ruta Cl. Dumbravii - M. Viteazul - Rahovei, pe perioada lucrarilor de pe str. Gheorghe Dima (iulie-noiembrie 2006).


Attachments:
242-5.jpg
242-5.jpg [ 384.97 KiB | Viewed 21744 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Mar 2007 16:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
Giratoriul de pe str. Nicolae Teclu, cap de linie si pentru troleibuzul T1!
A inceput montarea infrastructurii pt. reteaua de troleibuze pe str. Constitutiei, sensul spre Nicolae Teclu.

-octombrie 2006.


Attachments:
s5000387_738.jpg
s5000387_738.jpg [ 146.91 KiB | Viewed 21745 times ]
s5000389_454.jpg
s5000389_454.jpg [ 126.95 KiB | Viewed 21742 times ]
s5000390_368.jpg
s5000390_368.jpg [ 117.75 KiB | Viewed 21742 times ]
s5000395_376.jpg
s5000395_376.jpg [ 96.3 KiB | Viewed 21742 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Mar 2007 23:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
Un traseu cu viata scurta.


Attachments:
S5001484.JPG
S5001484.JPG [ 105.15 KiB | Viewed 21733 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Apr 2007 16:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
Se asigura legaturi cu Promenada Mall, de catre Tursib. Am vazut legaturi cu Piata Cibin si Turnisor.


Attachments:
lkr.jpg
lkr.jpg [ 342.71 KiB | Viewed 21706 times ]
872.jpg
872.jpg [ 342.59 KiB | Viewed 21706 times ]
78872 w1.JPG
78872 w1.JPG [ 76.71 KiB | Viewed 19706 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 26 Jun 2007 17:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
Traseele 42 si T8 au fost anulate. Motivul invocat de catre conducerea Tursib: nerentabilitate.

In cazul lui T8 e o minciuna marca Tursib (un brand cistigat aici, cu usurinta): nu erau troleibuze suficiente (mai ales, nu mai erau soferi de troleibuze, ca vehicule s-ar mai fi gasit). Nu avea foarte multi calatori: pina la autogara 2 circula in tandem cu T3 (macar de exista vreun decalaj intre troleibuzele ce deserveau traseele respective), iar de la autogara 2 Atlassib circula doar pina la Bricomat, nefacindu-se legaturi cu Europa Unita sau Continental. O solutie ar fi fost prelungirea troleibuzului T8 pina la Balanta. Asa s-a procedat cu traseul 115 (foarte util, mai ales pe perioada desfasurarii lucrarilor pe str. Riului si Malului).

Proiectul initial prevedea traseul de troleibuz Hipodrom - str. Vasile Milea - Zona industriala Vest, realizindu-se doar tronsonul Autogara 2 Atlassib - Bricomat.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Statii
PostPosted: Mon 02 Jul 2007 18:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
Statii..

De fapt, nu prea exista statii cu dotari. Nemaivorbind de faptul ca nu sint operate modificarile la zi.


Chioscurile de bilete arata dupa cum le vedeti in foto. Sint putine.

Simbata si duminica, dupa -masa -verificat!- sint TOATE inchise. Nu stiu daca dimineata sint deschise. Nu se mai vind nici bilete de catre soferi.


Attachments:
Eroilor.JPG
Eroilor.JPG [ 559.06 KiB | Viewed 15780 times ]
chiosc Balanta.JPG
chiosc Balanta.JPG [ 362.59 KiB | Viewed 15781 times ]
chiosc Balanta I.JPG
chiosc Balanta I.JPG [ 412.2 KiB | Viewed 15780 times ]
Plus.JPG
Plus.JPG [ 398.07 KiB | Viewed 15690 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jul 2007 17:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
O bomboana pe coliva: devierea traseului 10 CEMA - Strand pe str. Vulcan. Dar cum: ... Calea Gusteritei - str. Vulcan - cartier Resita - str. Vulcan - Calea Gusteritei... O asa mostra de invirtire eu n-am intilnit niciunde. Hai, daca s-ar fi folosit str. Resita, str. Egalitatii, poate ca am fi fost de acord.

Strada Vulcan este ingusta si neasfaltata. Priviti Capitala Culturala Europeana 2007:


Attachments:
8-1.JPG
8-1.JPG [ 406.13 KiB | Viewed 15740 times ]
8-2.JPG
8-2.JPG [ 406.45 KiB | Viewed 15739 times ]
8-3.JPG
8-3.JPG [ 411.22 KiB | Viewed 15739 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jul 2007 17:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
Fotografiile de mai sus le-am realizat duminica 1 iulie a.c. De ce fac precizarea aceasta?

Simbata, duminica si sarbatorile legale, traseele 8 Turnisor - Balanta si 10 CEMA - Strand nu sint folosite. Este folosit traseul 8barat Turnisor - CEMA. Dar nu se sinchiseste nimeni sa afiseze traseul 8barat, ci se foloseste afisajul traseului 8, cu ruta lui cu tot.

S-au facut propuneri pentru infiintarea unui nou traseu Cartier Gusterita - Gara - Piata Cibin - Terezian - Obor (sau chiar prelungire pina la Viile Sibiului - Sura Mare, practic reactivarea rutei traseului 7).


Attachments:
8barat.JPG
8barat.JPG [ 406.24 KiB | Viewed 15738 times ]
8b.JPG
8b.JPG [ 220.96 KiB | Viewed 15738 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jul 2007 17:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
Soferii de troleibuz si tramvai au fost obligati sa poarte veste reflectorizante. Nimic rau pina aici. Dar sint obligati sa le poarte tot timpul, nu doar atunci cind este necesar, adica atunci cind se avariaza mijloacele de transport.

Ce costume, cravata sau sacouri, camasi avind culori placute...


Attachments:
detaliu 246-1.JPG
detaliu 246-1.JPG [ 343 KiB | Viewed 15734 times ]
246-1.JPG
246-1.JPG [ 415.33 KiB | Viewed 15735 times ]
243-5722.JPG
243-5722.JPG [ 428.37 KiB | Viewed 15735 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jul 2007 23:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
Anul trecut toata presa a scris despre Hotarirea de Consiliu Local prin care Tursibul primea fonduri pentru reconfigurarea retelei de troleibuz in Piata garii si inlocuirea retelei pe tronsonul Cimitir - Han Dumbrava.

Pina acum, nimic! Vezi foto.


Attachments:
retea 1.JPG
retea 1.JPG [ 572.79 KiB | Viewed 15720 times ]
retea 103.JPG
retea 103.JPG [ 478.35 KiB | Viewed 15719 times ]
retea 171.JPG
retea 171.JPG [ 545.59 KiB | Viewed 15720 times ]
retea 179.JPG
retea 179.JPG [ 398.16 KiB | Viewed 15721 times ]
retea 189.JPG
retea 189.JPG [ 368.45 KiB | Viewed 15720 times ]
S5005575.JPG
S5005575.JPG [ 107.36 KiB | Viewed 10633 times ]
S5005576.JPG
S5005576.JPG [ 91.68 KiB | Viewed 10633 times ]
S5005577.JPG
S5005577.JPG [ 71.35 KiB | Viewed 10633 times ]
S5005578.JPG
S5005578.JPG [ 114.37 KiB | Viewed 10634 times ]
S5005580.JPG
S5005580.JPG [ 153.97 KiB | Viewed 10634 times ]
S5005581.JPG
S5005581.JPG [ 124.25 KiB | Viewed 10635 times ]
S5005582.JPG
S5005582.JPG [ 129.93 KiB | Viewed 10633 times ]
S5005583.JPG
S5005583.JPG [ 202.33 KiB | Viewed 10636 times ]
S5005584.JPG
S5005584.JPG [ 125.96 KiB | Viewed 10634 times ]
S5005585.JPG
S5005585.JPG [ 139.75 KiB | Viewed 10634 times ]
S5005586.JPG
S5005586.JPG [ 193.96 KiB | Viewed 10635 times ]
S5005587.JPG
S5005587.JPG [ 185.07 KiB | Viewed 10635 times ]
S5005588.JPG
S5005588.JPG [ 97.36 KiB | Viewed 10633 times ]
S5005590.JPG
S5005590.JPG [ 105.05 KiB | Viewed 10636 times ]
S5005595.JPG
S5005595.JPG [ 110.5 KiB | Viewed 10633 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jul 2007 23:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
Nu cred ca exista un singur tronson intre doua console sa nu aiba cleme de prindere a firului rupt. Din cauza aceasta se produc deraieri frecvente ale captatorilor troleibuzelor.

Duminica 1 iulie 2007, ora 15:35. Frina brusca a troleibuzului 243. Soferul, o relicva nevricoasa. Precum seful, asa si subordonatul.


Attachments:
243e.JPG
243e.JPG [ 451.49 KiB | Viewed 15717 times ]
243f.JPG
243f.JPG [ 319.39 KiB | Viewed 15717 times ]
increpid.JPG
increpid.JPG [ 193.32 KiB | Viewed 15717 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jul 2007 23:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
Hai sa vopsim consolele. Dar cu cele mai lungi ce facem? Las' ca ne descurcam noi, tursibenii. Vopsim doar jumatate din consola.


Attachments:
v93.JPG
v93.JPG [ 506.91 KiB | Viewed 15714 times ]
v94.JPG
v94.JPG [ 426.83 KiB | Viewed 15713 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jul 2007 10:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
Hai sa vedem si autobuzele turcesti.

Inaugurare
Zece autobuze noi au ajuns la Sibiu, iar alte 18 sint pe drum

Creste flota galbena

Autor: Laura CATUNEANU -Monitorul de Sibiu, 23.07.2007
Sarbatoare mare, vineri, in curtea Tursib. Primarul Johannis, directorul Adrian Popa, dar si citiva consilieri locali, au inaugurat zece autobuze noi, sosite tocmai din Turcia.


Modernizarea transportului public de calatori este una dintre prioritatile municipalitatii
Dupa cele sapte midibuzuri care au impinzit deja strazile Sibiului, Tursib a mai adus, vineri, inca zece autobuze. Alte 18 autobuze mai trebuie sa soseasca „In cel mai scurt timp, pina la sfirsitul lunii iulie", asa cum anunta reprezentantii societatii de transport in comun. Mult mai spatioase decit cele existente, noile autobuze sint si mai bine dotate. Nu au aer conditionat, insa au spatii amenajate special pentru persoanele cu dizabilitati. Achizitiile Tursib au fost laudate si de primarul Johannis, care a vorbit, vineri, despre necesitatea maririi flotei de autobuze. „Consider ca transportul in comun in municipiul Sibiu necesita aceasta innoire a flotei de autobuze. Modernizarea transportului public de calatori este una dintre prioritatile municipalitatii, alaturi de imbunatatirea infrastructurii stradale. Doresc sa felicit conducerea Tursib pentru rezultatele bune obtinute in vederea eficientizarii sistemul de transport public", a declarat primarul Klaus Johannis.

Dotari europene

Trei din noile achizitii Tursib au o capacitate de 53 de locuri pe scaune si un total de 157 de pasageri, doua sint de tip autocar si au cite 55 de locuri pe scaune, iar cinci autobuze au amenajate cite 33 de locuri pe scaune, avind, fiecare, o capacitate totala de 96 de locuri. „Mijloacele de transport prezinta toate caracterele de modernitate cerute de tehnica si de legislatia in vigoare. Ele sint destinate unui transport din ce in ce mai civilizat, pe care calatorii sibieni il merita cu prisosinta", a spus Adrian Popa, directorul SC Tursib SA. La bordul autobuzelor vor fi montate si validatoare de bilete automate, dar si sisteme audio care vor informa calatorii asupra urmatoarei statii, dar si a intreg traseului. Motoarele cu care sint echipate autobuzele indeplinesc norma antipoluare Euro 3. „Pe masura efectuarii formalitatilor vamale si de inmatriculare, autobuzele vor circula pe traseele cu un numar mare de calatori. Midibuzele circula deja, suplinind necesarul de mijloace de transport la ore de virf", a mai spus Popa.

Soferi in uniforme

Pentru ca planurile de promovare ale directorului Popa sa dea roade, pina si soferii autobuzelor au fost luati in calcul. Potrivit conducerii Tursib, acestia vor avea echipamente personalizate si tinuta mult mai ingrijita. Odata cu imbunatatirile din propria ograda, Popa spera sa diminueze fluctuatia conducatorilor auto, care ar fi nemultumiti de nivelul de salarizare, desi, potrivit lui Popa, salariile au crescut. Anunturile de angajare a soferilor mai pot fi vazute in interiorul vechilor autobuze.

Planuri de viitor

Cei de la Tursib stiu care sint nemultumirile sibienilor vizavi de mijloacele de transport in comun. Asteptarile lungi in statii, uneori de peste 30 de minute, aglomeratia si caldura din autobuze, dar si gradul de confort al vechhilor masini sint probleme pe care Adrian Popa vrea sa le dea uitarii. Conducerea Tursib planuieste insa ca, in viitoarele sase luni, sa imbunatateasca sistemul public de transport. Potrivit lui Popa, un prim pas a facut in urma achizitionarii celor 35 de autobuze, printr-un credit contractat de Tursib de la Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare.



Sublinierile imi apartin, Silviu Sintea.
Fotografiile din atasament sint preluate de pe site-urile publicatiilor Tribuna Sibiului si Monitorul de Sibiu. Vedeti alaturi de directorul Popa, un nou dispecer, cu cravata, ce mai, herrenwolk.


Attachments:
7bbead89e6.jpg
7bbead89e6.jpg [ 64.71 KiB | Viewed 15650 times ]
dsc_0040650.jpg
dsc_0040650.jpg [ 90.09 KiB | Viewed 15651 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jul 2007 11:44 
Offline

Joined: Tue 01 Nov 2005 12:41
Posts: 147
Location: Bucuresti
deci nici vorba de demitere, din contra felicitari pentru starea jalnica in care a ajuns transportul public din Sibiu; pai in ritmul asta de incurajari, in curind trebuie sa ne asteptam la alte idei fanteziste ale "competentului" director


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jul 2007 16:57 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 684
1. Un aspect aparent nesemnificativ: deviza (ca sa nu spun sloganul) Tursib:
Image

Uitat-va cum litera U din cuvantul "tursib" a fost transformata in O prin "inchiderea" ei in partea de sus. Sincer, imi pare rau de FBW-ul care trebuie sa indure o asemenea inscriptie. Bravada duce pana la modificarea valorii fonetice a literei; se face orice pentru a se iesi in evidenta; pentru respectivii chiar si alfabetul trebuie sa se "adapteze"!!!
2. Istoria se repeta; asistam la o cucerire otomana, dar intr-o maniera considerabil mai eleganta. In locul calaretilor, sulitelor si tunurilor vedem turcisme pe roti care au asediat deja Brasovul iar acum se pregatesc o noua invazie a Sibiului. Oare ce oras va mai fi asediat? Daca atitudinea directorului Tursib nu ma mira deloc, nu acelasi lucru pot sa spun despre primar. Sa admita Klaus Johannis asemenea gunoaie e de neinteles.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jul 2007 17:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
Am facut sublinierile acelea tocmai pt. ca primarul Sibiului gireaza actiunile directorului Tursib.

Cine/ce este consiliul local sibian? Fedegeristi si atit.

Despre afisajul de la turela, no comment. Acolo trebuiau afisate traseele.
Ati obsevat ca troleibuzele nu au stema primariei?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jul 2007 17:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
"Sper sã conving Sibiul cã are un sistem de trolee si tramvaie cu valoare în Europa"

Salzburgul sperã sã devinã în 2012 gazda Olimpiadei de iarnã. Unul din atuuri este reteaua de transport, impecabil pusã la punct. Directorul general al societãtii care administreazã transportul în comun în orasul austriac, Gunter Mackinger, s-a aflat ieri în Sibiu, pentru a se întâlni cu primarul Klaus Johannis. Scopul întâlnirii: sibienii pot învãta din exemplul Salzburgului.

Reporter: De ce a renuntat Salzburgul la autobuze?

Gunter Mackinger: Noi am vrut sã reînnoim parcul auto. Am luat în calcul mai multe variante si am ajuns la concluzia cã dezvoltarea retelelor de troleibuze este cea mai rentabilã din punct de vedere economic. A realizat un program bazat pe mai multe criterii si acesta a demonstrat cã trebuie sã dezvoltãm troleiubuze si trenuri. În 2005 am renununtat total la autobuze. Deja am observat cã dupã multi ani în care cifra cãlãtorilor era în scãdere, am avut un numãr crescut de cãlãtori.

Rep.: La ce sumã se ridicã o astfel de investitie?

G.M.: În Salzburg s-au cheltuit pe dezvoltare, în jur de 3 milioane de euro pe an.

Rep.: Existã asemãnãri între Salzburg si Sibiu?

G.M.: Existã chiar o bunã asemãnare. Ambele orase au aproximativ aceasi structurã, aceeasi arhtecturã, cu un numãr foarte mare de turisti, cu aceeasi putere de a atrage imaginea asupra lor. Salzburg se pregãteste ca în 2012 sã devinã gazda Olimpiadei de iarnã, asta si datoritã transportului în comun. De fapt, si Atena a fãcut acelasi lucru, a investit foarte mult în transport, iar Peking a fãcut acum acelasi lucru.

Rep.: Ce atuuri are troleibuzul în fata autobuzului?

G.M.: Noi în ultimii trei ani am introdus trei linii, iar la anul vom avea o altã linie nouã. Vom iesi din oras si vom lega anumite localitãti de lângã oras. Am realizat multe studii, am tras linie si am vãzut avantajele si dezavantajele. Se poate porni chiar de la structura psihologicã a omului. Tramvaiul si troleibuzul dau o anumitã sigurantã, cã merg pe o anumitã linie. Am constatat cã tramvaiul aduce 25 la sutã mai multi cãlãtori, iar troleibuzul 15 la sutã. Troleibuzul este mult mai economic, nu polueazã si are o duratã de viatã dublã fatã de autobuz.

Rep.: Ce asteptati de la întâlnirea cu primarul Klaus Johannis?

G.M.: Sper sã conving orasul Sibiu cã sistemul de troleibuze prezent în oras este o valoare, pe care multe orase din Europa nu o au si dupã care acum tânjesc. Este extrem de dificil acum sã implementezi un astfel de sistem, într-un oras în care pânã acum nu a existat. Suntm multe orase care au renuntat si acum revin la acest tip de transport. În mod special în Uniunea Europeanã, troleibuzele sunt indicate din punct de vedere economic si al emisiilor de CO. Uniunea are anumite limite ecologice care sunt pe an ce trece tot mai drastice. Pentru Sibiu, troleibuzul este rãspunsul corect..

Rep.: Deja în Sibiu s-a investit foarte mult în autobuze. A fost o investitie gresitã?

G.M.: Cred cã Sibiul va necesita si pe viitor autobuze, pentru cã parcul de autobuze trebuie înnoit. Nu sunt investitii pierdute. S-a investit mult si în troleibuze, Sibiul este dealtfel singurul oras din România care elemente moderne de prindere. În Sibiu sunt si retele de curbã ce ar permite o vitezã mult mai mare în viraje. Trebuie doar folosite. Cred totusi cã reteaua deja existentã trebuie structuratã din nou. Retelele de troleu ar trebui circulate mult mai des. Transportul paralel, cu trolee si autobuze este relativ scump si ar trebui sã se renunte la aceastã procedutã. O linie sau alta ar trebui prelungitã. Sunt retele mai rapide.

Rep.: Cum vedeti o posibilã colaborare cu Sibiul?

G.M.: Am putea sã sprijinim oamenii din Tursib pentru a-i califica si pentru a fi mai profesionisti în implementarea retelelor care existã. Oricând vom putea face o prezentare, în care troleibuzul sã arãtãm cã troleibuzul este mult mai ieftin decât autobuzul.

S-a realizat de exemplu un studiu în Solingen. Orasul are 80 de troleibuze, dar si autobuze. Costurile pe kilometru pentru un autobuz sunt de 1,46 euro. Costurile pentru un troleibuz sunt de 1,49 de euro. Dar troleibuzele au un sistem care arunc înapoi în retea curentul electric produs atunci când ruleazã în relanti. Cu acest sistem implementat, troleibuzul consumã 1,39 euro pe kilometru. Troleibuzul înseamnã bani economisiti, înseamnã protejarea naturii, dar si cãlãtori mai multi. Dacã în Salzburg am avea autobuze am avea 5.600 tone de emisii de dioxid de carbon în plus, anual. Un alt aspect important este dezvoltarea energiei electrice. Din 1991, pânã în prezent pretul curentului electric a fost cam pe aceasi linie. În schimb, pretul motorinei este în crestere. Am fãcut totodatã un total al duratei de viatã al masinilor. Un troleibuz costã la început aproape dublu, însã putem sã vedem cã are o duratã de viatã mult mai lungã si costuri de întretinere mult mai mici decât autobuzul.


Alin BRATU

Data aparitiei: 2006-11-28

http://www.ziaruldesibiu.ro/

http://www.sibiul.ro/stiri-locale/sper- ... ropa/8062/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Aug 2007 13:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
Tursib scumpeste biletele cu 50%.

Adrian Popa, director Tursib:
„Autobuzele noi sint motivul de baza pentru scumpirea biletelor. Trebuie sa acoperim cheltuielile cu imprumutul, pentru ca trebuie sa-l returnam"

http://www.monitorulsb.ro/cms/site/m_sb ... 22001.html


Era de asteptat sa se intimple acest lucru.

Dar de ce sa platim noi cresterea confortului? Tu, ca director, ce ai intreprins pentru imbunatatirea calitatii transportului public sibian? Ce criterii de performanta ai de atins, stipulate in Contractul individual de munca?
Ai obligatia sa cresti calitatea serviciilor prestate, asta iti spune legea. Insa faradelegea de la Tursib depaseste orice limita.
Nu uitati: cercul vicios plin de capete patrate sau obtuze a fost felicitat de catre burgmeister. Cirdasie sau nepasare?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Sep 2007 15:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
Impotriva scumpirii biletelor

Protestele legate de majorarea pretului la biletele pentru transportul in comun sint departe de a se fi incheiat. Dupa ce sindicatul Compa a solicitat Consiliului Local sa amendeze hotarirea adoptata saptamina trecuta, ieri a venit rindul Asociatiei TRANSIRA, prin presedintele acesteia, ing. Silviu Sintea.

"Scumpirea legitimatiilor de calatorie Tursib reprezinta inca o etapa de nepasare si neprofesionalism consumata in transportul public sibian.

Motivatiile directorului Tursib pentru aceasta actiune, de rambursare a imprumutului contractat pentru achizitionarea autobuzelor MAN si midibuzelor BMC, precum si de scumpire a carburantilor sint nefondate (...) Precizam ca municipalitatea, societatea de transport public sint obligate prin lege sa asigure imbunatatirea calitatii serviciilor oferite, prin resurse proprii. Nu prin indatorarea populatiei", arata Sintea.


Monitorul de Sibiu, 06.09.2007
http://www.monitorulsb.ro/cms/site/m_sb ... 22505.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Sep 2007 20:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
14.09.2007

Noi trasee Tursib

Conducerea S.C. TURSIB S.A. anunta ca in urma analizarii cerintelor calatorilor si a posibilitatilor de optimizare a traficului, incepand cu 17 septembrie se infiinteaza urmatoarele trasee:
* T2: Piata Rahovei - M. Viteazu - Calea Dumbravii - Bd. Coposu - str. Lazaret - Hotel Libra (Balanta) si retur
* 9: Valea Aurie - str. Ludos - Calea Dumbravii - str. Gh. Dima - str. Rahovei - str. Semaforului - Henri Coanda - str. Otelarilor - Hotel Libra (Balanta) si retur
* 21: Piata V. Aaron - str str. Semaforului - Bd. V. Milea - Bd. C. Coposu - str. Balea - str. Sefan cel Mare - str. Semaforului - Piata V. Aaron
* 111: - dus: intersectia Calea Cisnadiei/str. Rahovei - str. Rahovei - Bd. M. Viteazu - Calea Dumbravii - str. A. Saguna - Sos. Alba Iulia - str. Europa Unita; intors: str. Europa Unita - Sos. Alba Iulia - str. A. Saguna - Calea Dumbravii - Bd. M. Viteazu - str. N. Iorga - Calea Cisnadiei - intersectia Calea Cisnadiei/str. Rahovei
* 112: IRMES - str. Stefan cel Mare - str. Semaforului - Bd. V. Milea - str. A. Saguna - Sos. Alba Iulia - S.C. Continental si retur.
De asemenea, incepand cu data de 17 septembrie:
* 114 va avea cap de linie la IRMES, in loc de Piata Vasile Aaron. Restul itinerarului ramane nemodificat;
* T4 se desfiinteaza. Abonamentele de pe traseul T4 deja eliberate vor fi valabile pe traseul de autobuze 9, nou infiintat. Abonamentele de pe traseul 12 sunt valabile si pe traseul 21.
Noile orare vor fi afisate in toate statiile TURSIB incepand cu 16 septembrie si vor putea fi accesate si pe site-ul societatii www.tursib.ro.
Informatii suplimentare se pot obtine la Dispeceratul Tursib, tel. 0269/42.23.52, 0723/55.59.89, de luni pana vineri, intre orele 5.00-22.30, iar sambata si duminica intre orele 6.00-22.00.


Sursa: www.tribuna.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Sep 2007 20:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
Protest
O asociatie a cerut demisia directorului Tursib


Tursib nu renunta la scumpiri

Autor: Laura CATUNEANU
Data publicarii: 07/09/2007, Monitorul de Sibiu
http://www.monitorulsb.ro/cms/site/m_sb ... 22578.html

Biletele si abonamentele Tursib nu se vor ieftini, indiferent de nemultumirile sibienilor. Directorul Tursib spune ca scumpirile sint absolut necesare, altfel nu ar mai fi cerut consilierilor locali sa schimbe tarifele.

Raspuns final: Tursib trebuie sa-si amortizeze investitia

In ciuda tuturor nemultumirilor si acuzatiilor primite, Adrian Popa, directorul Tursib, spune ca nu exista nicio alta solutie de acoperire a imprumutului de la BERD, in valoare de aproximativ cinci milioane de euro. Cheltuielile pentru cele 35 de autobuze noi din curtea Tursib nu puteau fi acoperite nici din fonduri nerambursabile, pentru ca Uniunea Europeana nu aloca fonduri pentru dezvoltarea liniilor de troleibuz sau pentru cele de autobuze, ci doar pentru tramvaie, din simplul motiv ca tramvaiele polueaza cel mai putin. „Daca as fi putut sa iau fonduri europene, pe care sa nu le dau inapoi, as fi luat. Dar pentru investitii in autobuze nu se acorda. Nu se dau fonduri nerambursabile pentru investitiile pe care le-am facut eu", a motivat Popa. Directorul Tursib a tinut sa precizeze ca a aflat de nemultumirile angajatilor de la Compa, dar ca, din situatia in care se afla acum, nu poate face nici o propunere de ieftinire a costurilor unei calatorii cu mijloacele de tarnsport in comun.

Nu pleaca de la Tursib

Asociatia nationala Transira, preocupata de transportul in comun din intreaga tara, a deschis subiectul demiterii lui Popa. Unul din membrii medieseni ai asociatiei, Silviu Sintea, a luat la rost toate miscarile de la Tursib, incepind cu imprumutul de la BERD si pina la noile trasee, despre care mai multi forumisti, chiar si cei de pe forumul Tursib, spun ca ar fi inutile si ca nu nu vin in ajutorul sibienilor. „Noile trasee la care lucram sint necesare. Sint cerute de sibieni si noi am venit in ajutorul lor", sustine Popa. Cit despre demisie, nici nu se pune vorba, pentru ca nu exista motive, spune directorul. „Asociatia respectiva mi-a mai facut sugestii sa schimb trasee, dar eu nu ii cunosc decit din ziare. I-am invitat in Sibiu, sa stam de vorba, dar nu au venit. Nu se pune problema de demisie. Eu am alte proiecte mai importante", a fost raspunsul lui Adrian Popa.

Mai scump decit la Bucuresti

Suma de 5 milioane de euro primita de la BERD pentru cumpararea de autobuze a fost discutata si stabilita la nivel de Primarie, iar directorul Tursib s-a aratat multumit. Dobinda este secreta. Dar e foarte buna, a dat asigurari Popa. „Nu va pot spune dobinda, dar va pot spune ca e foarte buna pentru o rambursare pe zece ani. Cinci milioane de euro este o suma care poate fi suporata pe zece ani", este de parere directorul Tursib. Suportata de sibieni. Pentru ca ei sint cei care platesc 1,5 lei pe un bilet. Mai mult chiar decit bucurestenii, care scot doar 1,1 leu pentru un bilet de o singura calatorie si, daca se vor aproba noile tarife RATB, vor plati 1,3 lei. „Cu tot respectul fata de cetatenii orasului, societatea trebuie sa-si acopere imprumutul. In plus, nu am mai majorat tarifele de doi ani de zile", conchide Adrian Popa.

Ioan Stroie l consilier local PSD
„Eu o sa incerc sa readuc problema tarifelor Tursib in Consiliu, pentru ca hotarirea poate fi modificata printr-un proiect de hotarire. Nu stiu de ce a trecut proiectul, pentru ca noi sintem acolo sa-i ajutam pe oameni"



Tribuna Sibiului, 11.09.2007
http://www.tribuna.ro/?id=360&tx_ttnews[tt_news]=12446


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Sep 2007 21:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46562
Incompetenta se scalda intotdeauna in minciuna.

Precizez ca nu am fost niciodata contactat de catre directorul Popa. Si nici nu i-am transmis domniei sale nici o propunere. Pentru ca este nevoie de aprobarea legislativului local pentru infiintarea unor trasee noi.

Diletantism: de unde stie dumnealui ca nu sint accesibile fonduri pentru troleibuze, ci doar pentru tramvaie???

Sint curios ce proiecte are domnul Popa. Ca ne tot ameninta cu ele. Oricum, demisia nu poate fi un proiect. Nu dorim, repet, moartea pacatosului, ci indreptarea lui. Insa, se continua cu ilegalitatile, infiintind trasee noi si desfiintind traseul T4!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Oct 2007 15:45 
In perioada 25.09-30.09 am participat la o conferinta internationala organizata la Sibiu, avand totodata si ocazia de a studia indeaproape oferta de transport public a Tursib.
Daca Sibiul in sine lasa o impresie buna (curat, asfaltat, centrul istoric cu o infatisare mult schimbata in bine, la fel si zona garii), serviciul de transport public oferit de catre Tursib este un adevarat dezastru. Ce mi-a fost dat sa observ:

1. autobuze MAN si midibuze BMC noi, care spala imaginea dezolanta oferita de autobuzele MAZ (atentie, nu pun in discutie marca, ci un alt aspect - vezi mai departe!), care, prin felul in care sunt "intretinute", dau impresia de vehicule deja mult prea obosite si distruse, cu reclame jerpelite sau cu urme teribile de la reclamele anterioare.
2. autobuze noi articulate MAN, insa mult prea putine fata de necesarul care se vede cu ochiul liber pe o serie de trasee foarte aglomerate.
3. autocare noi pe traseul catre Paltinis (22).
4. troleibuze vechi, ce inca se incapataneaza sa reziste pe 3 trasee, in ciuda programului de circulatie ingrozitor.
5. reteaua de contact pentru troleibuze arata deplorabil.
6. tramvaiul de Rasinari, si el incapatanandu-se sa nu fie rapus de indiferenta. Din fericire, inca reprezinta o atractie pentru turisti. Din pacate, materialul rulant lasa impresia de neingrijit. Si tot din pacate, cei carora li se adreseaza acest mijloc de transport il sunteaza, "cursele" ilegale tip "ia-ma, nene", cu autoturisme, fiind parte din peisajul capatului de la Cimitir.
7. programe de circulatie infioratoare - trasee cu frecvente incredibil de mari. Si nu lipsa calatorilor le genereaza, intrucat pe foarte multe trasee se circula cu vehicule extrem de aglomerate. Cum spuneam intr-un alt mesaj, daca in cursul saptamanii mai e cum mai e, sambata si duminica transportul public din Sibiu e un cosmar.
8. traseele de autobuz si troleibuz cu aceleasi numere, chiar daca in cazul troleibuzelor au T-ul in fata, sunt derutante pentru noul sosit in oras.
9. indicatoare de statii cu un aspect dezolant (exceptand cateva - in 2 sau 3 zone - mai noi, cu alt "design").
10. chioscuri de bilete mult prea putine pe intreaga retea.
11. un automat de bilete stingher la Gara, cu un pomelnic numit "instructiuni de utilizare", care ii inspaimanta pe cei care doresc sa achizitioneze un bilet si-i fac sa se lase pagubasi (sambata, in timpul asteptarii prelungite a autobuzului 5, 5-6 persoane au dorit sa foloseasca automatul, insa au renuntat).
12. calatorii din statii derutati de ultimele modificari de trasee.
13. soferi care opresc sau nu in statii, dupa cum le e cheful.
14. la capatul de la Balanta, pentru autobuzele 8 si 9 trebuie sa citesti gandurile soferilor pentru a sti de unde te urci (unii iau calatori din statia de debarcare si trec si prin rond, altii nu se mai obosesc sa ajunga si in statia de imbarcare din rond).
15. pentru a incheia cu un aspect pozitiv: programe de circulatie afisate in statii si respectate, cel putin cat mi-a fost dat mie sa vad (exceptand cazurile in care soferii fac "pas" vreunei curse).

Cu toata bataia de joc evidenta din partea Tursib, calatorii asteapta rabdatori (mult prea rabdatori) venirea urmatorului vehicul (in multe cazuri fiind vorba chiar de zeci de minute). Nu am putut decat sa-i compatimesc...

Cu acest mesaj nu am vrut sa fac altceva decat sa infatisez imaginea transportului public sibian, vazuta cu ochii unui vizitator al orasului. Dau dreptate pe deplin si ma alatur tuturor celor care si-au exprimat dorinta de schimbare profunda a calitatii serviciilor oferite de catre Tursib.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 237 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group