TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Sat 27 Apr 2024 16:26

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 542 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Mar 2008 22:45 
Offline

Joined: Sat 07 Apr 2007 14:50
Posts: 6
Si astazi au inceput sa puna si balustrade la statii (au inceput cu cea de la Piata Sudului). Mie mi se pare un pic cam subtire bara, dupa parerea mea trebuia ceva un pic mai strasnic.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Mar 2008 00:56 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Am avut (ne)placerea sa merg azi de-alungul unei portiuni din linie...
La Obor, pe sensul spre Gara de Nord, sinele vechi, stalpii si consolele sunt la locul lor in dreptul pasajului, iar pe mijloc erau cativa muncitori care frecau menta. De la intrarea in pasaj si pana la intersectia cu Str. Lizeanu sina este pusa, iar cateva stive cu borduri erau descarcate dintr-un camion. Cateva borduri erau aliniate provizoriu de-alungul liniilor, atat de provizoriu incat la noapte sigur intra vreo masina in el.
Intersectia Lizeanu/St. cel Mare arata dezolant.... in mijlocul intersectiei sa turnat un fel ciment, foarte sfarmicios, care pune laincercare orice suspensie auto.... este montat macazul dinspre St. cel Mare si Lizeanu. Deasemenea, este montat macazul de primire corespunzator celui amintit ulterior. Apoi, urmatorii 20-25m au inca dalele de beton vechi (dar fara sina), dupa care urmeaza o distata de 1-2 fara nimic, apoi incepe linia noua, finalizata complet, inclusiv catenara. Peroanele statiilor sunt apropae gata, fiind montate garduri de otel inoxidabil. Din pacate, semnalizarea lor e facuta cu o banala ,,sageata" care nici macar nu e facuta cu vopsea reflectorizanta.... deci nu le prevad un viitor prea stralucit. De-alungul liniei se aflau utilaje de asfaltare, insa asfaltul proaspat turnat acoperea, pe alocuri, sinele (sa vezi ce vor da cu spaclu sa-l razuie cand or da drumul la tramvaie). La intersectia St. cel Mare cu Barbu Vacarescu si Tunari au fost montate:
-macazul dinspre Spitalul Colentina spre Barbu Vacarescu
-incrucisarea din mijlocul intersectiei.
Nu am vazut sa fie macar in plan vreun macaz dinspre Dinamo spre Barbu Vacarescu sau Tunari. In restul intersectiei este turnat acelasi ciment de 2 bani (vechi). De aici si pana la Depoul Victoria sina este gata, la fel si peroanele (au montat si adaposturi, care deja incep sa fie vandalizate).... bineinteles, asfaltul este omniprezent si peste sine, ajuns acolo din neglijenta celor care au asfaltat. Intreaga protiune e folosita ca parcare pentru masini din cele mai diverse, de la Dacii 1300 la Jeep-ane si Mertzane de zeci de mii de euro. La intersectia cu Str. Mexic nu s-a montat macaz dinspre Iancu de Hunedoara spre Depoul Victoria.
Pe toata lungimea tronsonului parcurs, se dadea de zor la pikamer in jurul gurilor de canal, desi asfaltul de pe sosea parea destul de bun (deci... prea bun, trebuiau sa apara si ,,plombe").


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Mar 2008 18:30 
Offline

Joined: Sat 07 Apr 2007 14:50
Posts: 6
Dr2005 wrote:
Pe toata lungimea tronsonului parcurs, se dadea de zor la pikamer in jurul gurilor de canal, desi asfaltul de pe sosea parea destul de bun (deci... prea bun, trebuiau sa apara si ,,plombe").


N-ai vazut tot. De fapt, intai asfalteaza deam-pixulea peste canale, si apoi sparg asfaltul si le ridica la nivelul soselei, si asfalteaza din nou :D .

E la mare tehnica. Tipic.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Mar 2008 19:41 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Yuri wrote:
N-ai vazut tot. De fapt, intai asfalteaza deam-pixulea peste canale, si apoi sparg asfaltul si le ridica la nivelul soselei, si asfalteaza din nou.

Aceasta e tehnologia utilizata acum in toata tara. Nu e o greseala, e intentionat asa. Probabil are unele avantaje (de ex. compresorul nu atinge capacul de camin sau rigola)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Mar 2008 23:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Problema este ca asfaltul pus in jurul canalelor este decalitate mai proasta si intins manual...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 23 Mar 2008 08:41 
Vineri am fost martor la o asemenea lucrare, partea proasta este ca acest asfalt (mai mult somoala cu pietris prin ea) este varsat in acel loc, nivelat cu lopata iar peste el se pune manual :!: un pietris.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Mar 2008 18:31 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Pe sos.Mihai Bravu(intre Sos.Iancului si Strada maior Ion Coravu),linia de tramvai a fost scoasa in totalitate.
O poza facuta la intersectia Sos.Mihai Bravu cu strada Vatra Luminoasa,sens spre Piata Hurmuzachi.


Attachments:
P1010207.jpg
P1010207.jpg [ 235.49 KiB | Viewed 4480 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Mar 2008 19:13 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Se spunea ca pe 1 aprilie se da drumul la 34. Probabil ca a fost o pacaleala. Mai e putin si se implineste 1 luna de cand se chinuie sa schimbe macazurile la Lizeanu si la Dinamo. In ritmul asta o sa se dea drumul odata cu pasajul basarab. Probabil ca cei care se ocupa de lucrare si-au incasat 90% din bani si si-au trimis oamenii in alte santiere.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Mar 2008 19:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
Saptamana viitoare pe niciun santier nu se lucreaza!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Mar 2008 22:54 
EMO wrote:
Saptamana viitoare pe niciun santier nu se lucreaza!!!


Probabil pe nici un santier pe linia 34. Ca la pasajul Basarab se lucreaza intens, chiar si azi trageau tare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 31 Mar 2008 11:51 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 100
Location: BUCURESTI
Si pe Calea Vacaresti se lucra azi dimineata de zor la montarea sinelor de tramvai si deasemenea la gropile pentru stalpi din bucla de la tineretului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 Apr 2008 16:39 
De maine incepe lucrul la bucatica ramasa intre Vitan si Dudesti. E foarte ciudat faptul ca aseara la 10 si ceva seara, cativa muncitori sudau in prostie la linia aia, chiar langa macazul de la Dudesti. Evident se chinuiau nitel, fiind o ruptura maricica. Nu pricep care era rostul sa mai sudeze ceva pentru cele maxim 40 de tramvaie care o vor mai traversa 8-| . Ca dupa aia, oricum demonteaza tot.
Referitor la stadiul lucrarilor: intre Baba Novac si Dudesti, nu au demontat nici un cm de sina, zona fiind foarte delicata (nu e aproape deloc spatiu sa lucrezi in traficul infernal). Cred ca vor fi devieri majore, cand se vor apuca si de portiunea aia. Decat sa ramana 3/4 de banda pe care sa circule tot traficul de pe inelul principal, mai bine deviaza toate masinile pe Dristorului sau Unitatii, si sa si mareasca strada pe cat posibil in zona aia (lucrarea oricum va include si refacere sos Mihai Bravu.
Am observat ca inainte de podul Mihai Bravu, muncitorii au montat sinele, au turnat beton sa le fixeze in loc, insa in zona unde ar fi trebuit sa fie sudate sinele, au lasat spatiu; sinele nu erau sudate :!: . Mi se pare o mare bataie de joc, din moment ce pentru unirea acestora va fi nevoie sa traga putin de ele, existand riscul sa crape betonul intarit intre timp. Lucrare facuta cu *****, de catre M*** Vila :evil:

PS: cunoaste cineva proiectul, se stie daca vor inlocui tot ansamblul de macazuri de la Dudesti?? Ca l-au refacut abia acum 3-4 ani, odata cu refecerea liniei din zona, si ar fi culmea sa-l schimbe iar. Ar dura o luna jumate pe putin 8-| ... Cel de la Vitan, sigur dispare, ca oricum au aliniat prost liniile noi :roll: (sunt cu vreo 20 cm mai apropiate sensurile intre ele)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 Apr 2008 21:13 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 90
Location: Bucuresti
La Dep.Colentina ansamblul de macazuri a fost inlocuit cu vreo jumatate an inainte de inceperea modernizarii liniei 21(si erau foarte,foarte asemanatoare cu cele ce se folosesc acum,numai ca nu aveau comanda electrica)si le-au schimbat,asa ca nu m-ar mira ca si cele de la Dudesti sa aiba aceeasi soarta. :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Apr 2008 14:33 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 100
Location: BUCURESTI
Azi noapte au montat primii stalpi pe Vacaresti de la Piata Sudului spre Vitan. La ce balamuc este cu circulatia bine ca nu o fac ziua. Poate vedem si ceva retea de troleibuz pana la urma.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Apr 2008 15:05 
liv_liv30 wrote:
Azi noapte au montat primii stalpi pe Vacaresti


Ce model sunt stalpii ? Cei cu care ne-am obisnuit sau unul nou ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Apr 2008 16:03 
Oficial, nu mai exista nici o sectiune de pe linia 34 care sa nu fie in lucru (sau gata facuta, dar nu prea avem d-astea). Au inceput de ieri sa scoata sinele de pe Mihai Bravu, intre Vitan si Baba Novac :!: . Asta explica de ce ieri am vazut 3 de 634, venind in sir indian, dupa o pauza de juma de ora :!: :evil: . Merita mentionat faptul ca autobuzele astea vin atat de greu, si sunt atat de pline, ca unii soferi au ajuns sa sara statii in care stiu ca vor gasi multi calatori, care nu mai incap. Dar in mod curios, Ratb-ul n-a facut nici pe dracu, ca sa schimbe ceva :evil: Tipic...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Apr 2008 18:05 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 100
Location: BUCURESTI
Stalpii sunt din cei metalici cu care ne-am obisnuit deja. Probabil ca au un singur furnizor ales si cred ca sa impus sa fie totul la fel.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Apr 2008 18:12 
liv_liv30 wrote:
Stalpii sunt din cei metalici cu care ne-am obisnuit deja. Probabil ca au un singur furnizor ales si cred ca sa impus sa fie totul la fel.


IMSAT. :wink:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Apr 2008 23:54 
Offline

Joined: Tue 26 Feb 2008 13:17
Posts: 15
Buna seara.Ieri am trecut pe la Obor.Iesirea de la metrou inspre magazin sau primarie era decopertata toata.Au terminat si ultimul pilon de sustinere pentru tramvai de linga aceasta iesire de deasupra metroului.Dar erau si citiva omusori in costume inchise la culoare, care nu prea pareau fericiti de ce vad acolo.Cred,repet cred ca de vina era stilpul ce se afla pe mijloc,stilp ce era mascat de un perete fals si flancat de acele usi metalice de acces in statie.M-am uitat mai atent si ce a ramas dupa demolare era cam subtirel fata de ce s-a construit nou peste metrou.Sigur vor gasi o solutie structurala.Fierul beton se prezenta sanatos,asa cum se facea pe vremea stim noi cui,gindindu-se si la solutii de upgradare in viitor-acum.Zic subtirel ,pentru ca au dat tot jos si a ramas dor stilpul in sine.E doar o parere.Stam cu ochii pe ei.O zi buna.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Apr 2008 23:15 
Macaz la intersectia Mihai Bravu/Vitan dinspre Piata Sudului spre Posta Vitan


Attachments:
DSC00669x.jpg
DSC00669x.jpg [ 91.92 KiB | Viewed 3924 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Apr 2008 23:29 
Sunt eu carcotas, sau macazul ala e inutil??? Dudesti e la doar 2 statii distanta, si tot catre stanga are, si acolo poti chiar sa ajungi la depou 8-| . Am zis ca sunt paranoic cand am vazut acum 2 zile asfaltul spart in exces, dar nu-mi imaginam ca ii apuca nebunia cu macazul :? . In fine. Ceva e tare ciudat... Nu imi pot imagina o ruta care sa merite introdusa pe linia aia. Nici macar un motiv pentru un tramvai de a o lua pe acolo :!:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Apr 2008 23:50 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Hmm... sa inteleg ca de pe Cal. Vitan se va putea face dreapta spre Piata Sudului? Dar daca nu se face si macaz stanga dinspre Cal. Dudesti spre Cal. Vitan nu prea o sa ajute la nimic macazul ala, poate doar pentru niste linii pe traseul Romprim-Posta Vitan, una cu ducere prrin Nerva Traian si intoarcere prin Vacaresti si una invers (cum erau 47 si 48 pe vremuri).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Apr 2008 23:53 
Daca fac la Posta Vitan o bretea dinspre cal. Vitan spre cal. Dudesti ar putea inlocui bucla de la Dristor


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Apr 2008 19:20 
Stadiul lucrarilor la linia lui 34 in zona Obor:


Attachments:
img_1841_506.jpg
img_1841_506.jpg [ 99.83 KiB | Viewed 3857 times ]
img_1843_844.jpg
img_1843_844.jpg [ 109.64 KiB | Viewed 3856 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Apr 2008 14:15 
Daca ar fi sa visam frumos, ne-am putea imagina o linie 22 refacuta, care sa mearga pe traseul Romprim - Calea Vacaresti- Calea Vitan - P-ta Unirii. Pe de alta parte, la ce penurie de tramvaie are Bucurestiul, noi nu putem avea macar un traseu 15 care sa lege Ghencea de Titan, legatura f. utila.
Oricum, eu ma bucur ca RATB-ul si primaria au revenit la sentimente mai bine si au introdus noi macaze care vor ajuta in cazul devierilor temporare. In privinta aceasta, este mult mai bine decat ce s-a intamplat in zona de sud-vest a orasului unde multe macaze extrem de utile au disparut.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Apr 2008 14:46 
Cred ca am gasit o explicatie decenta pentru acele macaze. Ca totusi, cam bat la ochi (sunt prea inutile). Dupa cum se poate observa, Oltenitei, calea Vacaresti si Mihai Bravu pana la Vitan, se afla intr-un stadiu mult mai avansat decat restul lucrarilor din zona de SE a orasului. Din cate vad e foarte posibil ca acestea sa se termine inainte de termen, cam pe la vara. E evident ca restul lucrarilor vor fi gata abia prin septembrie, plus ca vor trebui sa refaca macazurile de la Dudesti (e putin probabil sa n-o faca, si sunt sanse sa se apuce si de Dudesti cu ocazia asta...).
In conditile astea, acea bucla spre Vitan va permite mentinerea unei linii de tramvai in zona intre Romprim si Sura Mare sau Unirii (cu un ocol fantastic prin Vitan). In felul asta se scurteaza linia 634 pana la Dudesti, sau chiar il deviaza pe Liviu Rebreanu (ca tot vor inchide tramvaiele din cauza lucrarilor in intersectie la Mihai Bravu). Ceva de genul asta, vad eu in orice caz. Nu cred ca am ghicit-o exact, dar pun pariu ca asta e scopul principal al acelui macaz.

Oricum, mai au mult lucrarile de pe Stefan cel Mare!?!? Ca din cauza lor are 634 un traseu ridicol de lung, care de cand a aparut nu face fata (azi am stat doar 15 min in statie, si au incaput chiar toti oamenii de pe traseu (mai putin aerul din plamanii lor...). Noroc cu ploaia. Ar fi bine sa mearga un mini-34 pana la Tei, si pe restul traseului sa raman 634 (de preferinta scurtat la Dristor :) ) Intrebarea e, unde ar intoarce? Pe Lizeanu, Reinvierii si inapoi? Sau sa-i faca un capat temporar in curtea URAC? :lol: Cu Dacuri pe traseu :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Apr 2008 11:03 
Dupa ce au modernizat Titulescu si au schimbat borduri si au facut capatul acela minunat dela Banu Manta, linia respectiva rugineste, iar la capatul acela au parcat deja masini peste el. Uneori chiar pe linia principala parcheaza masini si mai iau zappa cate unii care se baga pe acolo.
Cam la ce foloseste aceasta risipa inutila de ban public in 2008, daca nimic nu circula pana acolo, iar pasajul videan e gata undeva prin 2009? Care e logica acestei lucrari, dela macaz spre Banu Manta? Mai mult decat o parcare cu surprize nu este acea linie de tramvai.
Ca sa nu mai vorbim ca la fel de idioata este modernizarea retelei pana pe bd. Cuza, unde nu are cum sa mai mearga tramvaiul in acest moment.
Niste bani publici aruncati in buzunarul MariPila sau altei firme de Cocosi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Apr 2008 16:54 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 146
Location: Bucuresti, sector 3
icsilviu wrote:
Daca ar fi sa visam frumos, ne-am putea imagina o linie 22 refacuta, care sa mearga pe traseul Romprim - Calea Vacaresti- Calea Vitan - P-ta Unirii. Pe de alta parte, la ce penurie de tramvaie are Bucurestiul, noi nu putem avea macar un traseu 15 care sa lege Ghencea de Titan, legatura f. utila.


Iar dacă ar fi să visăm chiar mai frumos (oare ?) - ţin?nd ?nsă cont şi de noile involuţii din zona Sf. Vineri - Piaţa Unirii, ne putem g?ndi la refacerea unui planşeu de beton peste D?mboviţa, de data asta pe distanţă mult mai mare, ?ntre Podul Mărăşeşti şi Izvor. ?n felul ăsta:
1) s-ar crea condiţii de trafic auto civilizat prin Piaţa Unirii şi pe Splaiul Independenţei, p?nă la Izvor cel puţin;
2) s-ar putea prelungi un 20 dinspre 1 Mai - Izvor - Unirii - Mărăşeşti - Vitan - Romprim, linie care mie cel puţin mi se pare OK.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Apr 2008 22:11 
Am observat ca deja au intrat in bucla la Sura Mare, deja azi in statia de langa blocul acela se tasa pietrisul. Pe Sos. Oltenitei (Sudului-Sura Mare) linia este in proportie de 50% finalizata, restul in curs de punere/finalizare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 14:54 
Lucrarile la Obor. Cu siguranta statia de metrou nu se va deschide pe 25 mai ca nu cred ca au timp sa termine asa repede, banuiesc ca se va mai prelungi 1-2 saptamani.


Attachments:
DSC07443.JPG
DSC07443.JPG [ 110.51 KiB | Viewed 3373 times ]
DSC07444.JPG
DSC07444.JPG [ 84.97 KiB | Viewed 3373 times ]
Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 542 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group