Ieri am avut ocazia sa revad benzile dedicate RATB-ului de pe Bd. Unirii. Pe ele erau, in general, masini care stationau cu avariile puse, iar la Unirii smecheri care vroiau sa scape de coloana. Eventual apareaua si niste autobuze.
Revenind la intervale... saptamana asta si saptamana trecuta a trebuit sa imi schimb traseul, intrucat trebuia sa ajung la practica la Rev. Vagoane Grivita, intrarea fiind undeva langa Podul Constanta.
Toate bune si frumoase, in prima zi de practica plec cu 41 (la care niciodata nu am stat in statie... mereu am alergat, am trecut pe rosu, am facut pe
-n 4 sa ajung la tramvaiul care intra in statie, pentru ca cine stie cand venea urmatorul?), cobor la ,,Turda" si ma duc frumos sub Podul Grant sa astept troleul. Era ora 9:00 (eu trebuia sa ajung la 9:30 la revizie). Pe la 9:20 apare un 105 full (l-am luat, n-am avut de ales) care a reusit sa faca vreo 8 minute pana la RAR... si de acolo... la fuga pana la revizie. La intoarcere am aplicat alta metoda... tramvai pe Ion Mihalache + 41. Si am facut 35 de minute pana la Ghencea (fata de 1h cu 41+troleu/autobuz).
Din ziua a 2a am aplicat aceeasi metoda... la 41, dupa cum spuneam, nu astept in statie (ca altfel risc sa raman acolo juma' de zi), iar pe Ion Mihalache niciodata nu am asteptat mai mult de 10 minute la tramvai (la 20... ca 45-ul vine din An in Paste, nu mai zic de 42).
Ca off-topic: acum cateva zile ma pun in statie la Cal. Plevenei (cap linii 20, 42). Dupa 2 minute apare tramvaiul... pe linia 42
Am fost singur in tramvai pe portiunile Cal. Plevnei - Cismigiu (era 20 in fata... eu il ratasem la mustata) si, desigur, Clabucet - Piata Presei. In niciun moment al calatoriei nu au fost mai mult de 10 calatori in tramvai, desi era ora 15 (dar in fata erau, in aceasta ordine, 45, 20 si 24). Tramvaiul era un V3A de 300 de locuri, cu sistem de franare hidraulica H&K.