TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Sun 28 Apr 2024 10:52

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 537 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Feb 2009 12:58 
Evident, blocaj pe 41, pe la 11:30 toate tramvaiele traversau goale Podul Grand spre Presei, vreo 2 spre Ghencea asteptau si nu puteau urca podul din cauza oamenilor care mergeau pe jos printre sine si se fereau de cardul care venea din sens opus, card care tinea pana la Ciurel.
Ca sa fie treaba treaba, un turn actiona in curba de la Crangasi pe sensul spre Presei, se pare incercand sa fixeze un cablu care se rupsese si cazuse peste reteaua tramvaiului.

In statiile Crangasi si Pasaj Grand ar trebuii sa fie instalate panouri informative care sa marcheze modul corect si civilizat pentru traversarea pasajului de catre pieteni si anume: pasaj subteran Grivita - pasaj Grand (breteaua pietonala) - pasaj subteran Giulesti (asta nu stiu daca este functional).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Feb 2009 13:45 
Si pe Mihai Bravu dincolo de Dristor spre Dambovita a fost azi un blocaj de tramvaie provocat se pare de un accident grav. 19 mergea pe Dudesti. Daca are cineva amanunte este binevenit.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Feb 2009 18:42 
Astazi linia 42 a fost blocata ceva timp pe Bd. Expozitiei. O masina era parcata in calea tramvaiului si din cauza a vreo 15cm vagonul nu putea trece. Vatmanul era destul de suparat ca nu ajunsese la ora schimbului ca mai trebuia sa ajunga sa isi ia si copilul de la scoala. Am incercat sa impingem masina dar era infranata si bagata in viteza :evil: . Pana la urma m-am dus la presei sa il caut pe schimbul vagonului, cat am stat eu pe acolo vreo 15 minute se vedea ditamai Krazul :twisted: la locul faptei, sper ca nu a mai durat mult blocarea.

P.S. Oricum la intoarcere era alt obstacol pe linie - niste cabluri cu un distribuitor picate de pe stalp.


Attachments:
DSC03383.JPG
DSC03383.JPG [ 73.31 KiB | Viewed 5731 times ]
DSC03384.JPG
DSC03384.JPG [ 108.72 KiB | Viewed 5731 times ]
DSC03382.JPG
DSC03382.JPG [ 88.46 KiB | Viewed 5730 times ]
DSC03381.JPG
DSC03381.JPG [ 107.4 KiB | Viewed 5730 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Feb 2009 19:38 
Bietul brasovean, la cat de multe tramvaie trec pe acolo si la ce stie el acasa ca foloseste linia de tramvai, credea ca linia e dezafectata si a dat mai in spate spre ea sa nu-l loveasca vreun jeep din fata.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Feb 2009 20:53 
Un tramvai a deraiat joi după amiază în zona Regina Maria din Capitală. În urma incidentului nu s-au înregistrat victime, însă circulaţia este blocată în zonă. Vom reveni cu amănunte.

Este vorba de linia 32

Antena 3

Stirea se va actualiza!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Feb 2009 22:15 
Offline

Joined: Sat 26 May 2007 21:41
Posts: 54
Tramvaiul venea spre Piata Unirii, a deraiat in intersectia din spatele Patriarhiei. primele 2 boghiuri au trecut inainte (corect) boghiul 3 a deraiat iar ultimul a luat-o pe abatuta. Ora aproximativa a deraierii: 19. Din cate stiu, intersectia aia e "blestemata" din acest punct de vedere, aici inregistrandu-se mai multe deraieri. Macazurile de acolo sunt automate, comandate prin patina de comanda de catre tramvai.
Nu am retinut numarul, desi am incercat; cred ca era vorba de 193 sau 173, dar sunt doar 30% sigur


Attachments:
Image005.jpg
Image005.jpg [ 88.34 KiB | Viewed 5551 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Feb 2009 22:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Este de la sine inteles ca ar trebui sa se solutioneze problemele cu aceste macaze automate. Cazul intersectiei Calea Rahovei - Str. 11 Iunie este notoriu. Si, cu toate acestea nu s-au luat masuri pentru monitorizarea situatiei. Ma intreb cat de mult ar fi costat sa se monteze un sistem de diagnoza pentru macaz si care sa masoare toti parametrii sistemului?

Pe de alta parte este evident si ca multe dintre aceste incidente puteau macar sa fie limitate ca daune daca nu evitate daca se urma o simpla regula: pana cand nu a parasit in totalitate vagonul tronsonul pe care se afla macaze se va merge cu limitare de viteza. Daca la CFR se poate nu vad de ce nu s-ar putea si la RATB. Dar, de fapt, nici nu trebuie sa ne mire cand ne gandim la o treaba simpla: cate indicatoare de limitare de viteza sunt (sau au fost) pentru anumite tronsoane de linie si de cate ori au fost respectate. Ignoranta si indiferenta celor care conduc vehiculele este lesne de observat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 02:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
dave wrote:
Nu am retinut numarul, desi am incercat; cred ca era vorba de 193 sau 173, dar sunt doar 30% sigur


Este vagonul V3A-93M #197.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Mar 2009 10:08 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Dimineata se pare ca a avut loc un incident pe linia 41 la Ciurel - o masina a intrat pe linia de tramvai; la 8.30 circulatia se desfasura normal.
Sunt ceva de groaza astia cu masinile, se grabesc, rateaza virajul si se infig in gardurile lui 41 - si astia cu proiectul lor, le-au pus pana in intersectie


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Mar 2009 10:09 
Asta dupa ce ieri la pranz s-a intamplat acelasi lucru, in acelasi loc :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Mar 2009 10:16 
Ar trebui puse in zona niste denivelari pentru reducerea vitezei.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Mar 2009 19:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
Quote:
Momente de panica in Dristor! Un tramvai a luat foc in plin trafic

Un tramvai care circula pe linia 19, aflat la intersectia strazilor Camil Ressu cu Dristor, a luat foc sub ochii ingroziti ai pasagerilor, nu putini la numar, intrucat incidentul s-a petrecut in jurul orei 17:00.

Imaginile surprinse de un utilizator stirileprotv.ro arata cum partea superioara a tramvaiului a fost cuprinsa de flacari, foarte aproape de cablurile de curent electric. Fumul gros a cuprins in scurt timp mijlocul de transport.

Pompierii ajunsi la fata locului au stins imediat incendiul. A fost nevoie de interventia a doua masini cu apa si spuma.

Calatorii au fost evacuati in siguranta, insa unii dintre ei s-au speriat atat de tare incat si-au cautat scaparea cu disperare. O persoana a fortat usile si a avut nevoie de ingirjiri speciale din partea unui echipaj SMURD.

Circulatia in zona a fost reluata in scurt timp de la stingerea incendiului.


Filmuletul e pe site.

Ref: Pro(s)Teve


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Mar 2009 00:41 
Cel mai probabil a intrat o suprasarcina in urma trecerii pe separatorul cu injectie din statia aia, suprasarcina care a dus la acel incident.

Chiar ieri am stat la poze in statia aia si am pozat separatorul de care vorbesc...
http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=3444


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Mar 2009 11:39 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Se spune ca o persoana a fortat usile - la unele vagoane maneta deschizatorului lipseste de la majoritatea usilor, doar in fata mai exista (asa e si la unele RDS, IK415). Comanda de avarie pentru usi se poate da centralizat si de la vatman? In momentele alea trebuie sa nu te pierzi si sa stii unde sa umbli - daca ai o ustensila potrivita manevrezi broastele patrate si ridici capacul dupa care apesi pe contactul potrivit (pe vremea cand VXA vechi mai circulau cu capacele ridicate se vedea un bloc contactor cu butoane care sareau in functie de comanda). La accidentul din Constanta cu tramvaiul care a luat foc, tot asa a procedat cineva, nu si-a pierdut firea si a stiut unde si cum sa umble.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Mar 2009 12:55 
rosetti61 wrote:
La accidentul din Constanta cu tramvaiul care a luat foc, tot asa a procedat cineva, nu si-a pierdut firea si a stiut unde si cum sa umble.

Da acel om era sofer de pe linia 40.
Tot vorbind despre acest accindent,din ce se vede pe inregistrari pare a fi AV2-ul de vina.Am vazut la PROtv un angajat RATB care a declarat ca de vina ar fi fost motorul.Pai teoretic daca era de vina motorul automat arunca AV2-ul.Daca nu sa intamplat asta inseamna ca a fost un scrut puternic care a lipit contacti AV2-ului.Asa sa intmplat si cu 182 la Constanta.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Mar 2009 19:37 
Azi scurta blocare din cauza unei "fufe" (unul din cei mai frumosi termeni cu care a fost exclamata de calatorii nervosi) pe linia 21. Aceasta a parcat aiurea si tramvaiul a ramas blocat in intersectie, calatorii au coborat iar tipa a aparut dupa cateva minute. Calatorii si o parte din trecatori au inceput sa o injure si sa o huiduiasca, apoi si-a luat ceva pungi si pumni in masina, a plecat repede, daca nu pleca cred ca iesea cam sifonata din incident.


Attachments:
DSC05024.JPG
DSC05024.JPG [ 99.65 KiB | Viewed 4520 times ]
DSC05027.JPG
DSC05027.JPG [ 95.15 KiB | Viewed 4519 times ]
DSC05031.JPG
DSC05031.JPG [ 91.81 KiB | Viewed 4519 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Mar 2009 20:28 
Observ cum sare testosteronul din diversi maimutoi care imputesc tramvaiele, cand dau de o femeie la volan, fie ea si o fufa de doi bani. O masina similara, dar neagra si condusa de unul la fel de negru n'ar fi produs aceleasi efecte. Dupa un aratat de sabie sau pistol si un "baga-mi-as ceva in voi si in tramvaiul vostru", vitejii calatori s'ar fi intors inauntru cu coada intre picioare si cu pantalonii uzi. Deja daca vorbim de 2-3 personaje in aceeasi masina, tramvaiul se golea si crestea densitatea de pietoni pe strazile laterale.
Nu-i iau fufei apararea, pacat ca nu era videanka cu mercedesul ei roz, dar nu-mi plac manifestarile acestea de macho fata de femei, iar cand il iei de guler pe ala care da cu pumnul i-ai facut deja drum pe la primul bloc, daca nu face pe el mai inainte.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Mar 2009 21:00 
Deci cat de prost trebuie sa fii ca sa parchezi asa? :wink:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Mar 2009 21:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
Mihai wrote:
Deci cat de prost trebuie sa fii ca sa parchezi asa? :wink:


Pe aproape: http://forum.transira.ro/viewtopic.php?p=87136#87136


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Mar 2009 15:52 
In jurul orei 14:15 se pare ca o Tatra a reusit sa distruga reteaua pe Bd. Timisoara in zona Bujoreni, astfel incat liniile 8, 25 si 47 sunt blocate in acest moment.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Mar 2009 16:01 
Tot din zona, pe linia 41: 131 s'a defectat imediat dupa iesirea din statia Crangasi, pe sensul spre Piata Presei. In spatele lui se formase o coada de cateva tramvaie (4014, 4021, 306, 4023), dar blocajul a durat foarte putin pentru ca 4014 l'a impins pe 131 (cu ajutorul cuplei, bineinteles, dar si cu calatori inauntru). Dupa aproximativ o ora, 131 venea dinspre Piata Presei pe propriile roti si fara calatori, indreptandu'se spre depou.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Mar 2009 18:16 
RobertC wrote:
In jurul orei 14:15 se pare ca o Tatra a reusit sa distruga reteaua pe Bd. Timisoara in zona Bujoreni, astfel incat liniile 8, 25 si 47 sunt blocate in acest moement.


Incidentul a avut loc la ora 14:20 iar traficul a fost reluat la ora 15:45. O tatra a facut un scurt si a pus toata reteaua in suprasarcina si apoi la masa, lucru care a dus la sudarea pantografului care era pe separator (pantograful 2) si ruperea separatorului. Incidentul a avut loc in zona Radox, dar din cauza socului firul a fost smuls si din separatoarele de la intersectia cu Dep. Bujoreni. Tensiunea a fost scoasa iar toate vagoanele au ramas blocate intre Valea Cascadelor si Dep. Bujoreni iar cele care veneau dinspre Razoare au stat in zona Plaza Romania. Eu cand am ajuns deja problema era remediata si au fost verificate toate pantografele vagoanelor ca nu cumva sa fie vreo problema. Traficul a mai fost perturbat cred ca vreo 2 ore dupa incident.


Attachments:
DSC05258.JPG
DSC05258.JPG [ 71.79 KiB | Viewed 4238 times ]
DSC05262.JPG
DSC05262.JPG [ 70.09 KiB | Viewed 4238 times ]
DSC05264.JPG
DSC05264.JPG [ 83.35 KiB | Viewed 4237 times ]
DSC05265.JPG
DSC05265.JPG [ 67.02 KiB | Viewed 4238 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Mar 2009 18:19 
Pantograful cu pricina si primul vagon care a trecut dupa mai bine de o ora spre Dep. Militari.


Attachments:
DSC05267.JPG
DSC05267.JPG [ 86.83 KiB | Viewed 4235 times ]
DSC05268.JPG
DSC05268.JPG [ 132.08 KiB | Viewed 4235 times ]
DSC05266.JPG
DSC05266.JPG [ 239.32 KiB | Viewed 4235 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Mar 2009 16:19 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 100
Location: BUCURESTI
Aseara pe la ora 20 in statia de tramvai Baba Novac un autoturism a vrut sa intre printre refugii si s-a infipt in gardul despartitor dintre linii. Bineinteles ca incidentul s-a lasat cu distrugerea autoturismului si blocarea circulatiei tramvaielor in ambele sensuri. Greu de inteles de ce a luat-o pe acolo din moment ce bulevardul este destul de lat in acea zona.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Mar 2009 02:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
Ieri un tramvai a rupt reteaua la intersectia Calea Ferentari/Calea Rahovei in jurul orei 17. Timp de 30 de minute linia 32 a fost blocata,iar vagoanele din 8 si 23 care nu au ajuns in Ferentari au intors la Ghencea,respectiv Piata Unirii. Vagoanele ramase in Ferentari au stationat unde au putut pentru ca le-a fost oprit curentul pentru a remedia situatia.

Din linia 8 au ajuns la Ghencea 7 ture.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Mar 2009 08:18 
Offline

Joined: Wed 18 Feb 2009 10:10
Posts: 7
Poate vreti sa spuneti ca mai bine de o ora....Sotia a asteptat la Unirii aproape 2 ore pentru un tramvai spre Alexandria. Si Bineinteles nici urma de 632 sau macar vreo informare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Mar 2009 16:50 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
NU asteptati 42-ul! Il gasiti pe Str. Dr. Felix, blocat de masinile parcate. Astfel, el nu poate sa vireze la dreapta, iar daca o va lua in stanga partea din spate va agata autoturismul parcat ILEGAL sub semnul de oprire interzisa.


Attachments:
IMG_0285.jpg
IMG_0285.jpg [ 113.77 KiB | Viewed 5702 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Apr 2009 19:24 
Astazi aceeasi situatie, linia 42 fiind perturbata de cel putin 3 ori pana la ora 16.30.
Dimineata dupa o scurta blocare din cauza unei parcari anapoda la Claubcet vagonul a intors in depou, la sch2 abia a trecut pe langa un parcat identic cu cel din poza de mai sus, apoi la capat in timp ce faceam poze un grup de puradei care se jucau in corpul C au rupt un cheder de la usa, vagonul plecand spre depou... :roll:

P.S. Observati si firma facuta de colegul nostru macheta218 deoarece pe majoritatea vagoanelor firmele nu au fost updatate.


Attachments:
DSC06531.JPG
DSC06531.JPG [ 94.32 KiB | Viewed 5592 times ]
DSC06532.JPG
DSC06532.JPG [ 95.77 KiB | Viewed 5592 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Apr 2009 20:29 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
#4755 de la Militari era parcat in aceasta seara in zona Pietei Drumul Taberei.Probabil a fost deteriorat in interior din cauza suporterilor din zona stadionului Ghencea,iar procesul verbal s-a facut la Sectia 22.Merg pe aceasta ipoteza,deoarece era foaia de parcurs la vedere,din care a reiesit ca era turul 1 pe linia 173. :?

Totodata,in urma unui accident,azi la pranz,#4306 de la Alexandria a fost lovit in zona statiei "Poiana Muntelui" de un Cielo rosu in partea din spate-stanga-jos.In urma acestui incident,autobuzul nu a mai circulat azi.


Attachments:
P1010460.JPG
P1010460.JPG [ 67.03 KiB | Viewed 5413 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Apr 2009 22:41 
Regula noua in caz de blocare din cauza de trafic (masini parcate mai ales) - daca masina este parcata impiedicand cat de putin trecerea vehiculului (in special tramvaie, troleibuze) angajatii RATB nu au voie sa intervina pentru eliberarea traseului pana nu sosesc agentii de politie si nu se intocmeste amenda si dosar de blocare, la RATB fiecare minut de blocare este platit de soferul vinovat, lucru care rezulta bani in bugetul RATB. La acest capitol linia 42 este cea mai rentabila a RATB :twisted:


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 537 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group