TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Sun 03 Jul 2022 20:49

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sun 16 Mar 2008 15:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 52933
Trasee:

1
Str. Libertatii -b-dul Independentei -str. Garii -b-dul Decebal -str. Andrei Muresanu -str.Nasaudului -b-dul Gen. Grigore Balan -str. Stefan cel Mare

1 barat
Str. Libertatii -b-dul Independentei -str. Garii -b-dul Decebal -str. Andrei Muresanu -str.Nasaudului -b-dul Gen. Grigore Balan -str. Stefan cel Mare -Pod Jelna -str.Ghinzii -loc. comp. Ghinda

2
Str. Libertatii -b-dul Independentei -str. Garii -b-dul Republicii -str. 1 Decembrie -str. Calea Moldovei -loc. comp. Unirea

2 barat
Str. Libertatii -b-dul Independentei -str. Panait Cerna -str. Alba Iulia -str.Alexandru Odobescu- str. Garii -b-dul Republicii -str. 1 Decembrie -str. Calea Moldovei -loc. comp. Unirea

3
Str. Imparatul Traian -str. Pietrosul -str. Rodnei -str.Garii -b-dul Republicii -str. 1 Decembrie -b-dul Gen. Grigore Balan -str. C.R. Vivu

5
Str. Stefan cel Mare -str. Tudor Vladimirescu -str. Avram Iancu -str. Nasaudului -str. Andrei Muresanu -b-dul Decebal -str.Cuza Voda -str.Eroilor -str.Dimitrie Cantemir -str.Industriei -str.Sigmirului -str.Drumul Cetatii

7
Str.Rodnei -str. Garii -b-dul Decebal -str.Andrei Muresanu -str.Nasaudului -str.Calea Moldovei -loc. comp. Unirea -loc. comp. Slatinita

8
Str.Rodnei -str. Garii -b-dul Independentei -str.Sigmirului -loc. comp. Sigmir

9
str. Rodnei - str. Garii - b-dul. Decebal - str. Nasaudului - str. Avram Iancu - str. Valea Ghinzii - loc. comp. Ghinda

10
Str.Rodnei -str. Garii -str. Alexandru Odobescu -str. Alba Iulia- str. Panait Cerna -b-dul Independentei -str.Libertatii -loc.comp. Viisoara -loc. comp. Sarata

10 barat
Loc.comp. Sarata -loc.comp. Viisoara-str. Libertatii

11
Str. C.R.Vivu -str. Stefan cel Mare -str. Gen.Grigore Balan -str. Nasaudului -str. Andrei Muresanu -str. Ioan Slavici -str.Eroilor -str.Dimitrie Cantemir -str.Tarpiului -fa.Leoni- S.C.Petrocominvest

12
Str.Rodnei -str.Garii -b-dul Independentei -str.Sigmirului -str.Industriei -str.Drumul Tarpiului -fa.Leoni -S.C.Petrocominvest

13
Str. Mihai Viteazu -str. Ion Ratiu -str. Alexandru Odobescu -str.Garii -b-dul Republicii -str.1 Decembrie -str. Nasaudului -str. Andrei Muresanu -str. Ioan Slavici -str. Subcetate

14
Str.Rodnei -str. Garii -b-dul Decebal -str. Ioan Slavici -str. Subcetate


Attachments:
HCLconcesionare TP-final.doc [131 KiB]
Downloaded 568 times
expunere motive concesionare TP-final.doc [23 KiB]
Downloaded 501 times
raport final concesionare.doc [25 KiB]
Downloaded 581 times
ANEXA 1- regulament org.si desf.TR.PUBLIC - final.doc [123.5 KiB]
Downloaded 633 times
anexa1.1-registru evidenta.doc [24.5 KiB]
Downloaded 510 times
ANEXA 2- reg.ATRIBUIRE T.P.-varianta.doc [90.5 KiB]
Downloaded 656 times
ANEXA 3- caiet sarcini TR.PUBLIC -final.doc [48.5 KiB]
Downloaded 576 times
anexa 3.1-program de circulatie.doc [167 KiB]
Downloaded 619 times
anexa 3.2-conditii specifice.doc [22.5 KiB]
Downloaded 498 times
anexa 3.3-indicatori de performanta.doc [23 KiB]
Downloaded 492 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Aug 2009 20:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 52933
Un oras destul de anost, cu blocuri trantite linga case vechi, cu gara, autogara, piata, locuinte, toate amestecate. Centrul vechi se afla in reabilitare, asa ca poate o sa-mi schimb parerea dupa ce acesta este gata.

Cu dube, midibuze Cito dar si cu cateva autobuze. Autobuzele ce le-am vazut deserveau trasee periurbane.

Indicativ de statie, la gara.


Attachments:
statia Gara.JPG
statia Gara.JPG [ 82.81 KiB | Viewed 17180 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Sep 2009 14:40 
Graficele de circulatie ale liniei 2 afisate in statii


Attachments:
linia 2 l-v.jpg
linia 2 l-v.jpg [ 636.66 KiB | Viewed 11412 times ]
linia 2 s-d.jpg
linia 2 s-d.jpg [ 656.2 KiB | Viewed 11412 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jun 2010 10:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 52933
Prezentarea transportului public bistritean.

Document prezentat la Bucuresti cu prilejul aniversarii a 20 de ani de la infiintarea URTP.
www.urtp.ro


Attachments:
5TRANSMIXTBistritaODragus.pdf [2.68 MiB]
Downloaded 590 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 12 Jan 2018 09:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 52933
Quote:
Proiect de hotarare privind aprobarea documentatiei de atribuire a contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate in municipiul Bistrita


http://www.primariabistrita.ro/portal/b ... enDocument

Quote:
Caiet de sarcini făcut pe genunchi! Primăria Bistrița scoate la licitație transportul public de călători, pe baza unor criterii vechi, antice și de demult! Nu sunt prinse motoare eco, aer condiționat obligatoriu, vechime minimă la autobuze! Bătălia e pe subvenția de 3 MILIOANE de lei/an dar și pe un contract SIGUR pe următorii 5 ani!


http://www.ziardebistrita.ro/caiet-de-s ... nditionat/


Attachments:
statie-transmixt.jpg
statie-transmixt.jpg [ 181.52 KiB | Viewed 7355 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 12 Feb 2019 14:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 52933
Pentru a afla programele de circulatie, consultati pagina de internet: http://www.transmixtbn.ro/linii

Harta trasee.


Attachments:
HARTA_Bistrita.jpg
HARTA_Bistrita.jpg [ 1.34 MiB | Viewed 6680 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 03 Feb 2022 11:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 52933
Ca să nu transforme Bistrița într-un ”cobai” la nivel național, primarul vrea să cumpere troleibuze

”Mă gândesc să schimbăm soluția pentru anumite culoare de mobilitate și să renunțăm la autobuze electrice și să mergem pe ideea de troleibuz pentru că deocamdată, fiabilitatea autobuzelor electrice rămâne să fie demonstrată și nu vreau să transformăm Bistrița într-un cobai la nivel național. În schimb, troleibuzele, chiar dacă presupun acei stâlpi cu fir, practic și-au demonstrat fiabilitatea. Practic, durata de viață în exploatarea a unui troleibuz este de 20-25 de ani. Nu știu care e durata de viață a unui autobuz electric. În primul rând, ne referim la acumulatori. Fostul primar, domnul Crețu, s-a gândit la tramvai. Recunosc că am fost în asentimentul dânsului, numai că infrastructura pentru tramvai e complicată, costă mult și îți culcă casele la pământ. În schimb, troleibuzul e silențios, noninvaziv, nu deranjează pe nimeni și merge 20-25 de ani fără probleme”, a declarat Ioan Turc într-o emisiune la AS TV.

Totodată, primarul a menționat că se va întâlni cu primarul Sibiului, oraș care are transport public dedicat elevilor în ideea de a implementa un astfel de sistem și la Bistrița.

”Mă gândesc să punem în mișcare un proiect – urmează să mă văd cu doamna primar al Sibiului fiindcă acolo se implementează – de transport public dedicat pentru școlari. Facem acest lucru în primul rând pentru copiii din localitățile aparținătoare pentru ca oamenii să nu mai vină cu automobilul să își aducă copilul la școală. Dacă au încredere în această soluție, o vor folosi. Primăria va cumpăra mijloace de transport. Nu aștept de la Ministerul Educației nimic pentru că nu cred că au un program care să răspundă așteptărilor noastre”, a adăugat el.


https://timponline.ro/ca-sa-nu-transforme-bistrita-intr-un-cobai-la-nivel-national-primarul-ioan-turc-vrea-sa-cumpere-troleibuze/

Municipalitatea are în vedere introducerea, în viitor, a troleibuzelor pe anumite trasee din oraș, deoarece costurile cu autobuzele electrice ar putea fi la un moment dat extrem de mari.

”Nu discutăm despre troleibuz în vatra veche a orașului, dar eu cred că trebuie să ținem cont de faptul că autobuzul electric, peste tot în Europa, este în perioada de testare. Avem autobuze electrice de foarte puțin timp, încă nu știm cum se vor comporta, care este fiabilitatea acestor autobuze. Ne putem trezi la un moment dat că trebuie să scoatem din buzunarul public foarte mulți bani pentru înlocuirea acumulatorilor. De aceea, pentru că avem o oportunitate, măcar pentru anumite trasee putem merge cu varianta mixtă de troleibuz care are și autonomie, adică poate circula cu alimentare pe fir dar pe anumite porțiuni poate merge cu acumulator. Și mă refer la culoarul de mobilitate Calea Clujului – Drumul Cetății – str. Lucian Blaga, mă refer la cel puțin anumite porțiuni de pe culoarul de mobilitate aferent râului Bistrița. Nu mă refer la Linia Verde, la axa Gării – Decebal – Năsăudului – Andrei Mureșanu pentru că aici proiectele sunt închise”, a spus primarul Ioan Turc în ședința Consiliului Local.


https://timponline.ro/pe-unde-ar-putea-circula-in-bistrita-troleibuzul-in-varianta-mixta/


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group