TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 13 Dec 2024 14:48

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 331 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Next
Author Message
 Post subject: Cluj Napoca: tramvaie
PostPosted: Fri 01 Jun 2007 20:01 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Jan 2006 21:30
Posts: 74
Location: Arad
Am vazut ca vor fi ceva lucrari prin Cluj, pare ca se schimba si linia de tramvai, vor circula doar autobuse?


Attachments:
File comment: linii
lucrari4.JPG
lucrari4.JPG [ 133.96 KiB | Viewed 32817 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Jun 2007 10:18 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Jan 2006 21:30
Posts: 74
Location: Arad
Tramvaie noi Timis? :lol:

Sint eu somnoros, dar au fost inlocuite tramvaiele cu autobuse...Dac?


Attachments:
File comment: ratza
Dac.JPG
Dac.JPG [ 99.16 KiB | Viewed 32776 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jun 2007 16:46 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 618
In perioadele in care circula autobuze - adica de weekend - pot fi vazute atat DAC-uri cat si R312, Irisbusuri, SC 10 R-uri (nu e cea mai buna solutie, dat fiind faptul ca SC 10-le urca greu) si, asa cu ma spus Rooovidiu, chiar si Ikarusuri articulate care, de regula, circula pe preorasenesti. Nu mai mult de 1 astfel de autobuz la un moment dat
Linia se repara, dar solul are tendinta de a se tasa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jun 2007 17:17 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 618
Quote:
Tramvaie noi Timis?


Nu. Tendinta RATUC-ului este de a casa Timisurile, unul din motive fiind reclamatiile locuitorilor privitoare la zgomotul produs de aceste rame. De altfel, Timişurile 02 si 32 nu au trecut prin a doua reparatie capitala in conditiile in care prima RK a fost efectuata in 1998, respectiv 1997 iar 01, care a avut prima RK in 1997, a avut a doua RK in 2001-2002. 15-le, reparat capital in 2000, nu a trecut nici acesta prin a doua RK (desi, teoretic, era cazul) si, in plus, e disparut de ceva vreme. Titularul de pe 15 conduce alte tramvaie.
Alte tramvaie disparute ar fi 09, 27 si 40. 40-ul e casat din cauza starii precare a caroseriei; nu a trecut prin nicio RK, doar printr-o reparatie ceva mai serioasa (schimbarea plafonului pe care se afla lampile si asta numai in cazul primului vagon; remorca nu a trecut prin reparatii prea mari). De 27 si 09 (disparute de luni bune) nu se stia mai nimic in 13.04, cand am fost la depou. 09 se presupune ca e casat (am vazut usi de pe tramvaiul respectiv pe alt tramvai) iar de 27 nu se stie nimic.
Precizez faptul ca toate aceste tramvaie aveau si numere de inmatriculare, deci nu m-as fi asteptat sa le dea pe mana flexului / a autogenului.
-09 avea numarul de inmatriculare 006
-27 avea numarul de inmatriculare011
-40 avea numarulde inmatriculare 016

Relatia dintre numerele de parc si cele de inmatriculare (in cazul Timisurilor) e urmatoarea:
001=01
002=02
003=05
004=07
005=08
006=09
007=? Teoretic ar fi trebuit sa fie unul din tramvaiele 11, 13, 14, dar toate sunt disparute de ani buni
008=15
009=? Teoretic, ar fi trebuit sa fie ori 16, ori 23, dar 16-le nu l-am mai vazut la strada din 2002
010=? Teoretic, ori 23, ori 24, ambele disparute. 24 nu arata rau deloc, mai ales ca avea un vatman care se ingrijea de el. Din pacate, vatmanul respectiv nu se mai afla printre noi.
011=27
012=29
013=32
014=33
015=? Mi-e greu sa spun daca numarul 015 urma sa fie alocat tramvaiului 38 sau 39. Logic, 39-le ar fi trebuit sa poarte numarul de inmatriculare 015, dat fiind faptul ca in anul 2004 inca circula. 38-ul a inceput sa apara din ce in ce mai rar odata cu mutarea vatmanului pe 37 (un KT4D) ori in 1998, ori in 1999. O perioada foarte scurta de timp, 38-ul a fost preluat de vatmanul care, in prezent, conduce 59-le (Ioan Sabau, daca nu gresesc). Ulterior, 38-ul aparea rar si era condus, printre altii, de titularul de pe 52. Dat fiind faptul ca 38-ul aparea rar la strada (cel putin pe 101 il vedeam rareori dupa c titularul a trecut pe 37) disparitia lui nu am remarcat-o imediat
016=40
017=59
018=60


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 08 Jun 2007 12:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57231
Citisem recent despre planuri ale RATUC-ului referitoare la posibilitatea prelungirii liniei de tramvai.
Personal, acele planuri de introducere a tramvaiului in Apahida si Grigorescu le consider niste povestiri fara nici o ancorare in necesitate.

In primul rind trebuie vazut daca mai este necesar tramvaiul in Cluj. Sa tinem seama de citeva realitati:

-tramvaiul a fost foarte bun cind CUG-ul, Terapia, industria in general, functiona;
-au fost folosite vagoane de mare capacitate, Timis, acum se folosesc KT4D, de capacitate mica;
-sint necesare lucrari de modernizare a infrastructurii tramvaiului, precum si achizitionarea unor vagoane noi.

Tramvai in Apahida?

-Clujul dispune de o retea de troleibuz care acopera zone importante ale municipiului, inclusiv cartierul Someseni. Da, extinderea retelei de troleibuz pina in Apahida este solutia. Precum si achizitionarea troleibuzelor articulate;
-ce ar trebui sa faci? Sa desfiintezi reteaua de troleibuz din Someseni si sa construiesti o alta de tramvai? Chiar daca se doreste ca ruta tramvaiului sa fie pe bul. Muncii - CUG - Sannicoara - Apahida.

Tramvai in Grigorescu?

Da, proiectul initial prevedea introducerea acestui tip de transport in cartierul Grigorescu. Ar fi o idee foarte buna introducerea troleibuzului in cart. Grigorescu -ai legaturi cu cart. Manastur, Marasti, Gara, Piata 1mai, CUG, Gheorgheni.
Cu tramvaiul ai fi redus la zona Gara - CUG.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Jun 2007 13:30 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Apr 2007 17:57
Posts: 180
Location: Tg Mures
Si in Grigorescu care ar fi fost traseul? Pe Vlahuta abia incap autobuzele, iar pe malul Somesului nu are rost.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Jun 2007 17:18 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 618
O parte din ceea ce scriu e sigur adevarat, dar o parte e din auzite. Nu imi place, dar avand in vedere topicul, voi face acest lucru, dar cu fonturi diferite pentru a separa informatia sigura "zvonistica". Deci:
1. Planul initial cuprindea, pe langa linia "de baza", doua derivatii:
-spre Baciu
-spre Aeroport
Se stie ca au fost probleme la Calvaria. Va dati seama ce dificultati ar fi ridicat panta situata intre Gara si Autogara (II)
2. Tramvaiul in Grigorescu. Da, exista un asemenea plan. Traseul ar fi fost:

-(Podul Napoca, Octavian Goga)
-(Podul Garibaldi, Giuseppe Garibaldi)
- Piata 14 Iulie, Alexandru Vlahuta, Fantanele
-Miraslau
-Donath, O parte a strazii Eremia Grigorescu
-(George Enescu, 14 Iulie, Giuseppe Garibaldi, Podul Garibaldi)
-(continuarea strazii Eremia Grigorescu, Podul Napoca)


Repet, nu sunt sigur de traseu. De altfel, ceea ce scrie intre paranteze reprezinta strazile pe care ar fi circulat tramvaiul numai daca locul de intrare in cartier ar fi fost Podul Napoca, respectiv podul Garibaldi. Strazile care nu sunt intre paranteze ar fi facut parte din traseu indiferent daca locul de intrare in cartier ar fi fost Napoca sau Garibaldi. De asemenea, se spune ca niste persoane influente ar fi intervenit ca proiectul sa nu se realizeze. Mi se pare cel putin ca proiectul sa fie reactualizat. Sa nu uitam ca, pe strada Donath, distanta dintre blocurie mica si, ca urmare, se creeaza un "tunel fonic" similar, oarecum, celui de pe Bulevardul Alexandru Lapusneanu din Constanta) fapt care ar determina o crestere exagerata a poluarii fonice.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Jul 2007 09:35 
Offline
User avatar

Joined: Sat 18 Feb 2006 23:00
Posts: 6
Tramvaiele Timis 2 din Cluj au fost modernizate la SC Remarul 16 Februarie din Cluj, de aceea inca mai circula, doua cu chopper


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 17:17 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 618
Pachanga wrote:
Tramvaiele Timis 2 din Cluj au fost modernizate la SC Remarul 16 Februarie din Cluj, de aceea inca mai circula, doua cu chopper


Inafara celor doua cu chopper - 07 si 33 - mai exista un tramvai modernizat la 16 Februarie: 08. Acestuia i s-a schimbat sursa si asezarea acesteia; initial, sursa se afla putin mai in spate de mijlocul vagonului motor, sub podea; in prezent, aceasta se afla intr-o "lada" situata in partea din spate a vagonului motor.
Schimbarea sursei s-a facut nu numai la tramvaiele modernizate, ci si la cele care au fost "doar" reparate capital (tot la 16 februarie) precum si la unele care nu au fost reparate capital. Dau cateva exemple:
-02 (doar o RK, efectuata in 1998)
-29 (2 RK)
-60 (RK relativ recent)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 23 Mar 2008 00:44 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 618
1. Tramvaiul a fost, din pacate, veriga slaba a IJTL-ului (RATUC-ului). in urma cu ceva ani, auzisem o discutie intre un sofer si o cunostinta a acestuia in care se afirma ca:
-daca se punea problema sa te dea afara din IJTL, nu te concedia, ci te trimitea la tramvaie
-hala de reparatii ar fi fost proiectata fara sistem de incalzire
Mi-as dori ca ceea ce am relatat mai sus sa nu fie adevarat, dar...
2. Tramvaiele de tip ITB (V3A-urile si V2A-urile, intrate in dotarea IJTL-ului in 1988 - primele 5 - si 1989 restul) scoteau niste sunete groaznice. Boghiurile purtatoare incepeau sa scoata niste sunete al caror volum era suficient de mare incat sa faca imposibila o conversatie civilizata intre pasageri. Zgomotele respective apareau, in cel mai bun caz, la 10 saptamani de la punerea in functiune, dar, frecvente erau cazurile in care vacarmul aparea la 2-3 saptamani. si, ca sa sustin cele spuse de mine, voi da o lista cu tramvaiele de tip ITB, cele scrise cu rosu au avut mari probleme la capitolul zgomot:
101 (devenit, ulterior, 018)
102
103 (devenit 020)
104 (devenit 021)
105 (disparut repede)
106 (devenit 036)
107
108; zgomotele de care spuneam au aparut imediat dupa intrarea in exploatare a tramvaiului
109
110
111
112
113

114
115
116
117
118
119
120
121
122


3. In cazul Clujului, Timisurile s-au descurcat mai bine ca VxA-urile. Evident, nu inseamna ca nu au fost probleme. Din contra. Nu odata a trebuit sa vina macaraua sa ridice partea vagonului corespunzatoare boghiului caruia i se desprindea bandajul. De asemenea, nu odata Timisurilor li se intepenea cate o osie.
4. Tatrele nu se descurca bine deloc. Ba mai mult, s-a facut prostia sa se achizitioneze tramvaie T4D fara remorca in conditiile in care T4D-ul este conceput sa traga remorca dupa el. Ce rezulta de aicia Disconfort datorat smuciturilor; Cat priveste KT4D-ul, acesta, pe langa faptul ca e naravas, mai e si instabil; montarea chopperelor a schimbat in bine situatia; pornirea e mai lina, dar... instabilitatea e aceeasi. Probabil ca niste tramvaie:
-ST 7/8
-Duewag M
-GT4+GB4
ar fi fost mai potrivite; GT4 pentru ecartament de 1435 difera fata de GT4 pentru ecartament metric prin formula osiilor, care este B B , nu 1A A1 cum e, de exemplu, la Iasi
5. In concluzie, sustin ideea inlocuirii tramvaielor cu troleibuze articulate, in niciun caz cu troleibuze solo.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Jun 2008 16:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57231
Traseul metroului usor

Toate proiectele noi pentru variantele de ocolire sunt posibile in contextul in care administratia judeteana si cea locala de la Cluj au planuit si a de modernizarea retelelor intraurbane de traverse, mai sunt in plan doua extensii insumand aproximativ 20 de kilometri, Gilau-Cluj si Cluj-Jucu.

Dupa cum a explicat arhitectul judetului Radu Spanu, traseul pentru metroul usor va merge pe cele doua portiuni pe traseul studiat pentru autostrada urbana de catre Iptana - de la nodul de prelungire a B-dului Eremia Grigorescu pana la Gilau, iar cea de a doua, de la prelungirea Bulevardului Muncii pana la nodul Apahida, spre Jucu.

In total, este vorba despre 20 de kilometri. In toamna ar urma sa fie gata documentatia de expropriere pentru ambele tronsoane, in acceptiunea cu cate doua benzi pe sens, despartite de o banda verde, unde ar urma amenajarea a doua cai pentru transportul cu tractiune electrica – latimea variantei urmand sa fie de 26 de metri. Conform lui Spanu, studiul de fezabilitate si documentatia tehnica pentru expropriere se va face pentru tot traseul, doua benzi pe sens, plus doua cai pentru metroul usor, insa proiectul va debuta in doua etape.

"In prima etapa se vor amenaja doar doua fire de circulatie. Dupa finalizarea lor, se va trece la celalalt sens si la caile electrice. In timpul in care se va lucra la partea a doua, de la Cluj pana la Gilau si pe Autostrada Transilvania, se va putea circula pe primele doua benzi. Una se va folosi pentru dus, iar alta, pentru intors. La fel se va proceda si cu tronsonul Bulevardul Muncii - Jucu", a explicat Radu Spanu.

El a adaugat ca, per total, vor fi aproximativ 45 de kilometri de traverse pentru metroul usor pe directia vest-est, Gilau-Jucu. Aceasta, daca se iau in calcul si liniile din oras, dar si bucla de la nodul Apahida, spre sud, care urmeaza sa deserveasca Aeroportul International Cluj-Napoca.

"De studiul acesta de fezabilitate se ocupa Regia Autonoma de Transport Urban de Calatori, Consiliul Judetean, dar si primariile Floresti, Gilau, Apahida si Jucu, care trebuie sa ne furnizeze date. Documentatia este programata sa fie gata in octombrie anul acesta, cand proiectul va fi depus pentru a beneficia de fonduri europene", a declarat Spanu.

Investitia este evaluata, doar in cazul metroului usor, la peste 60 de milioane de euro, insa toate acestea chestiuni se vor sti cu exactitate cand va fi gata si studiul de fezabilitate. Municipalitatea clujeana a aprobat anul aceasta indicatorii tehnico-economici aferenti proiectului de modernizarea a liniilor de tramvai din oras. Aceasta a fost evaluat la peste 30 de milioane de euro, care vizeaza 26 de kilometri de traverse, iar planul Primariei este ca investitia sa fie realizata tot prin accesarea de fonduri structurale.


Luminita SILEA
Ziua de Cluj, 11.06.2008
http://www.ziuadecj.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Jun 2008 22:12 
Cred ca V3A si V2A au fost o catastrofa pentru regiile de transport din tara, de aici rezultatele pe care le stim la tramvaie: Brasov fara tramvai si Constanta cu tramvai pe cale de disparitie siPloiesti, Oradea si Botosani VxA inlocuite quasi-complet.
Peste tot s'au plans ca aceste tramvaie le-au distrus linia.
Desfiintarea tramvaiului si inlocuirea lui cu troleibuz va crea un precedent periculos, care va merge mai departe, cu inlocuirea troleibuzului cu autobuz si de acolo la duba.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 09 Nov 2008 22:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57231
Traseul rentabil este cel ce face legatura cartierului Manastur cu Gara. Legatura Gara-CUG are probleme datorita reducerii activitatii colosului industrial. Dar depoul este situat chiar in zona CUG.

Cei din Cluj au avut grija in permanenta atit de calea de rulare a traseului 101 (Bucium-Gara) cit si de tramvaiele propriu-zise. Insa, strada Oasului, ce leaga CUG-ul de Gara, este un adevarat iad. Locuitorii din zona au cerut de nenumarate ori municipalitatii desfiintarea tramvaiului de pe traseul 100 (Gara-CUG). Greu de realizat, avind in vedere amplasamentul depoului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Nov 2008 02:33 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 618
1. Din 1999 nu s-a mai achizitionat niciun tramvai. Cele aduse in 1998-1999 (Tatrele) au fost la mana a doua
2. Casari se fac. Efectivul de tramvaie a scazut. Nu foarte mult, dar s-a diminuat. Sunt vizate Timisurile, dar au fost retrase si T4D-uri. Unul din motivele retragerii Timisurilor il constituie zgomotul pe care il fac, element amintit de Silviu in mesajul de mai sus
3. Cu toate reparatiile efectuate, calitatea caii de rulare nu e grozava. Sa nu uitam un lucru. Solul pe care se gaseste linia de tramvai (in zona Splaiului Independentei) este aluvionar. Are tendinta de a se tasa.
A. Ori se vor face niste lucrari de stabilizare a terenului pentru ca acesta sa nu "fuga" din cauza vibratiilor
B. Ori se va recurge la dezvoltarea retelei de troleibuz
Evident, metroul usor ar fi ideal pentru o zona metropolitana, dar, pentru aceasta trebuie facut in asa fel incat sa nu fie nevoie de reparatii majore un numar cat mai mare de ani


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 29 Dec 2008 22:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57231
02


Attachments:
Depou tramvaie -02.JPG
Depou tramvaie -02.JPG [ 92.62 KiB | Viewed 30727 times ]
Depou tramvaie -002.JPG
Depou tramvaie -002.JPG [ 61.42 KiB | Viewed 30727 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Dec 2008 22:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57231
03 Cluj Napoca

9014 Berlin


Attachments:
03 -depou trv..JPG
03 -depou trv..JPG [ 93.58 KiB | Viewed 30725 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Dec 2008 22:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57231
04 Cluj Napoca

9013 Berlin


Attachments:
Depou tramvaie -04.JPG
Depou tramvaie -04.JPG [ 126.73 KiB | Viewed 30724 times ]
Depou tramvaie -04, 62.JPG
Depou tramvaie -04, 62.JPG [ 126.93 KiB | Viewed 30724 times ]
04 -Gara Est.JPG
04 -Gara Est.JPG [ 63.82 KiB | Viewed 30723 times ]
04 -Gara.JPG
04 -Gara.JPG [ 94.04 KiB | Viewed 30724 times ]
04 Str. Caii ferate.JPG
04 Str. Caii ferate.JPG [ 80.49 KiB | Viewed 30723 times ]
Depou tramvaie -04a.JPG
Depou tramvaie -04a.JPG [ 110.92 KiB | Viewed 30723 times ]
Depou tramvaie -04b.JPG
Depou tramvaie -04b.JPG [ 117.84 KiB | Viewed 30725 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Dec 2008 22:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57231
04

-dupa RK-


Attachments:
04 -100- Str. Caii Ferate.JPG
04 -100- Str. Caii Ferate.JPG [ 109.58 KiB | Viewed 30722 times ]
04 -depou trv.3.JPG
04 -depou trv.3.JPG [ 83.89 KiB | Viewed 30722 times ]
04 -depou trv.1.JPG
04 -depou trv.1.JPG [ 112.58 KiB | Viewed 30721 times ]
04 -depou trv..JPG
04 -depou trv..JPG [ 110.77 KiB | Viewed 30721 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Dec 2008 22:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57231
05


Attachments:
Depou tramvaie -05.JPG
Depou tramvaie -05.JPG [ 118.02 KiB | Viewed 30721 times ]
05 -depou trv..JPG
05 -depou trv..JPG [ 118.21 KiB | Viewed 30720 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Dec 2008 22:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57231
07


Attachments:
Manastur -07.JPG
Manastur -07.JPG [ 86.99 KiB | Viewed 30718 times ]
Manastur 07.JPG
Manastur 07.JPG [ 97.72 KiB | Viewed 30719 times ]
Manastur 07 -101-.JPG
Manastur 07 -101-.JPG [ 115.7 KiB | Viewed 30718 times ]
Manastur -07a.JPG
Manastur -07a.JPG [ 111.9 KiB | Viewed 30719 times ]
Manastur -07b.JPG
Manastur -07b.JPG [ 96.82 KiB | Viewed 30718 times ]
Manastur -07c.JPG
Manastur -07c.JPG [ 107.9 KiB | Viewed 30719 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Dec 2008 23:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57231
01


Attachments:
Manastur -001.JPG
Manastur -001.JPG [ 85.51 KiB | Viewed 30717 times ]
Manastur -01, 41.JPG
Manastur -01, 41.JPG [ 95.72 KiB | Viewed 30717 times ]
gara -01 -101-.JPG
gara -01 -101-.JPG [ 124.2 KiB | Viewed 30655 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Dec 2008 23:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57231
08


Attachments:
08 -pasarela Oasului.JPG
08 -pasarela Oasului.JPG [ 101.21 KiB | Viewed 30716 times ]
08.JPG
08.JPG [ 72.69 KiB | Viewed 30558 times ]
Manastur 08.JPG
Manastur 08.JPG [ 102.22 KiB | Viewed 28809 times ]
Manastur 08a.JPG
Manastur 08a.JPG [ 122.91 KiB | Viewed 28809 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Dec 2008 23:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57231
09


Attachments:
Manastur 09 -101-.JPG
Manastur 09 -101-.JPG [ 104.44 KiB | Viewed 30716 times ]
Manastur 09.JPG
Manastur 09.JPG [ 87.28 KiB | Viewed 30715 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Dec 2008 23:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57231
10 Cluj Napoca

9193 Berlin


Attachments:
Depou tramvaie -10a.JPG
Depou tramvaie -10a.JPG [ 108.03 KiB | Viewed 30715 times ]
Depou tramvaie -10.JPG
Depou tramvaie -10.JPG [ 133.64 KiB | Viewed 30714 times ]
Depou tramvaie -10b.JPG
Depou tramvaie -10b.JPG [ 117.76 KiB | Viewed 30714 times ]
10 h.JPG
10 h.JPG [ 129.28 KiB | Viewed 29499 times ]
Manastur 10.jpg
Manastur 10.jpg [ 95.53 KiB | Viewed 28808 times ]
Manastur 10a.jpg
Manastur 10a.jpg [ 128.01 KiB | Viewed 28808 times ]
P1080489.jpg
P1080489.jpg [ 111.4 KiB | Viewed 27893 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Dec 2008 23:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57231
12 Cluj Napoca

9130 Berlin


Attachments:
12 -Horea.JPG
12 -Horea.JPG [ 98.57 KiB | Viewed 30714 times ]
str. Plopilor 12.JPG
str. Plopilor 12.JPG [ 81.49 KiB | Viewed 30505 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Dec 2008 23:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57231
15


Attachments:
15 -gara.JPG
15 -gara.JPG [ 89.13 KiB | Viewed 24791 times ]
Manastur -15.JPG
Manastur -15.JPG [ 90.07 KiB | Viewed 24789 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Dec 2008 23:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57231
17 Cluj Napoca

9204 Berlin


Attachments:
17 -Str. Caii Ferate.JPG
17 -Str. Caii Ferate.JPG [ 72.81 KiB | Viewed 24788 times ]
17 -Str. Caii Ferate 1.JPG
17 -Str. Caii Ferate 1.JPG [ 92.28 KiB | Viewed 24787 times ]
17 -Horea.JPG
17 -Horea.JPG [ 84.26 KiB | Viewed 24787 times ]
17.jpg
17.jpg [ 116.12 KiB | Viewed 22516 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Dec 2008 23:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57231
18 Cluj Napoca

9166 Berlin


Attachments:
Manastur 18 -101-.JPG
Manastur 18 -101-.JPG [ 89.8 KiB | Viewed 24785 times ]
str. Splaiul Independentei 18 a.JPG
str. Splaiul Independentei 18 a.JPG [ 77.33 KiB | Viewed 24579 times ]
Manastur 18.JPG
Manastur 18.JPG [ 122.89 KiB | Viewed 23570 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Dec 2008 23:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57231
19 Cluj Napoca

9157 Berlin


Attachments:
19 -101  manastur.JPG
19 -101 manastur.JPG [ 109.02 KiB | Viewed 24783 times ]
Manastur -19.JPG
Manastur -19.JPG [ 89.58 KiB | Viewed 24783 times ]
Manastur 19 -101-.JPG
Manastur 19 -101-.JPG [ 82.5 KiB | Viewed 24784 times ]
19 gara.JPG
19 gara.JPG [ 110.18 KiB | Viewed 24575 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Dec 2008 23:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57231
20 Cluj Napoca

9147 Berlin


Attachments:
Manastur -20.JPG
Manastur -20.JPG [ 105.1 KiB | Viewed 19202 times ]
Manastur 20.JPG
Manastur 20.JPG [ 98.54 KiB | Viewed 19201 times ]
Manastur 20 -101-.JPG
Manastur 20 -101-.JPG [ 102.33 KiB | Viewed 19203 times ]
Calvaria 20.JPG
Calvaria 20.JPG [ 123.1 KiB | Viewed 19006 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 331 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group