TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 12:13

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 335 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next
Author Message
PostPosted: Tue 12 Apr 2016 13:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56076
Quote:
Proiect de hotarare privind aprobarea Pre-Acordului de finanțare între Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A., Municipiul Cluj-Napoca și Banca Europeană pentru Reconstructie și Dezvoltare


Attachments:
32(10).pdf [3.81 MiB]
Downloaded 211 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 10 May 2016 06:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56076
Dupa "ciuparul" oltenesc iaca si telescopul ardelenesc:

„Nu ştim exact câte cicluri de încărcare suportă aceste baterii, dar ne aşteptăm ca durata de viaţă a primului set de baterii să fie de 4-5 ani. După ce nu vor mai funcţiona, ne-am gândit la o soluţie de avarie: autobuzele să aibă posibilitatea să circule pe liniile de troleibuz, cu ajutorul unui telescop", a subliniat Liviu Neag.

O sa se agate cu undita de firele de troleibuz, d-le Neag? In cazul tau, telescopul scuza mijloacele, dar era mai economic, mai realist, sa fi cumparat direct troleibuze, in loc sa-l amagesti pe Boc cu "Cluj, capitala europeana a bateriilor uzate".

http://ziuadecj.realitatea.net/administ ... 47180.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 10 May 2016 15:11 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Eu zic ca domnul Neag, care neaga realitatea evidenta despre autobuzele pe baterii, sa se uite cu telescopul inspre Europa de dincolo de granita cu Ungaria, care e deja la distanta de ani-lumina de noi astia care incercam sa mai scoatem niste spagi de la chinezi, de unde se mai poate, inainte de alegeri, doar-doar...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 11 May 2016 08:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56076
Compania de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca a fost obligată să caute soluţii pentru momentul în care vor începe lucrările la Podul Traian. Acesta nu va fi asfaltat, modernizat sau renovat, ci va fi complet reconstruit. Lucrările ar urma să înceapă în vara acestui an.

Liniile de troleibuz 1, 3, 4 şi 5 trec zilnic Podul Traian. 1 se întoarce din Piaţa 1 Mai, 3, 4 şi 5 vin de la gară. Odată cu startul lucrărilor de la pod, nu va mai putea fi păstrat traseul actual al acestor troleibuze. Conducerea CTP a finalizat strategia pentru momentul închiderii podului şi urmează să o prezinte Comisiei de circulaţie din Primăria Cluj-Napoca.

„Propunerea noastră către Comisia de circulaţie este ca să modificăm reţeaua pentru linia 1, care se va întoarce pe strada Paris şi va intra pe Bulevardul 21 Decembrie. Liniile 3, 4 şi 5 ar urma să vină până în Piaţa Mihai Viteazul, de unde călătorii vor fi transbordaţi în autobuze (care vor avea probabil plăcuţe 3A, 4A, 5A) şi vor merge până la gară. Vrem să înfiinţăm o staţie comună vizavi de agenţia de voiaj", a declarat directorul CTP, Liviu Neag.

Pe pod circulă şi autobuze, liniile 35, 36, 50, 9, 21 barat, 32 barat, dar acestea vor folosi strada Dacia pentru a ajunge în Piaţa Mihai Viteazul. Podul Traian s-a surpat în august 2013 pe o porţiune de 20 m. Incidentul s-a produs la doar patru luni după ce o femeie de 83 de ani era să cadă în Someşul Mic, din cauza unei găuri în pod.

Primăria Cluj-Napoca a semnat în urmă cu un an contractul pentru modernizarea Podului Traian cu firma Diferit, a cărei ofertă financiară a fost de 6,5 milioane de lei, fără taxa pe valoarea adăugată. Diferit e una dintre cele două companii care modernizează trama stradală de-a lungul liniei de tramvai. Lucrările nu au fost încă recepţionate din cauza puzderiei de neconformităţi de pe Horea şi Bariţiu, deşi termenul limită pentru închiderea proiectului era decembrie 2015.

Proiectul tehnic al Podului Traian a fost realizat de societatea Expert Proiect 2002 şi prevede executarea a patru benzi de circulaţie rutieră de 3,50 m, câte două pe fiecare sens, două piste de biciclete cu lăţimea de 1,6 m şi două trotuare pietonale cu lăţimea variabilă între 2,25 şi 3,5 m.

Termenul de realizare a Podului Traian este de şase luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor.


http://ziuadecj.realitatea.net/administ ... 47209.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 11 May 2016 21:19 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Quote:
Compania de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca a fost obligată să caute soluţii pentru momentul în care vor începe lucrările la Podul Traian. Acesta nu va fi asfaltat, modernizat sau renovat, ci va fi complet reconstruit. Lucrările ar urma să înceapă în vara acestui an.
Solutia prietenoasa cu transportul public ar fi fost reintroducerea celui de al doilea sens al troleibuzelor pe Str. Horea. Dar era culmea sa se faca ceva in interesul transportului electric, cand e o ocazie asa de buna sa mai ardem niste motorina.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 11 May 2016 22:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56076
Daca se reintroduceau troleibuzele pe str. Horea, dinspre gara, acestea deveneau prea accesibile publicului.

Ca un facut, reteaua ce a fost conservata incepand cu anul 1987, a fost brusc demontata anul trecut, desi se stia ca ar fi fost nevoie de ea, fiind nevoie de un pod nou, deci de devierea circulatiei. Neag, Boc, cine stie?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 11 May 2016 22:37 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Silviu wrote:
Daca se reintroduceau troleibuzele pe str. Horea, dinspre gara, acestea deveneau prea accesibile publicului.

Ca un facut, reteaua ce a fost conservata incepand cu anul 1987, a fost brusc demontata anul trecut, desi se stia ca ar fi fost nevoie de ea, fiind nevoie de un pod nou, deci de devierea circulatiei. Neag, Boc, cine stie?
Evident nu intamplator a fost desfacuta. Trebuie sa se obisnuiasca oamenii fara atatea troleibuze, cu trasee ciuntite etc, ca sa apara mai acceptabile masinutele cu baterii.

Incepe sa imi puta si Clujul.
Dar, oricum, mai au mult de retrogradat pana sa ajunga in c*** gol ca_Constanta si Brasov. Nu inseamna insa ca ceeace n-a adus anul nu poate aduce clipa. Sa distrugi e mereu la indemana, nu trebuie cine stie ce stiinta. Doar o mita subtil oferita.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 13 May 2016 16:43 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Brassovia wrote:
Quote:
Compania de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca a fost obligată să caute soluţii pentru momentul în care vor începe lucrările la Podul Traian. Acesta nu va fi asfaltat, modernizat sau renovat, ci va fi complet reconstruit. Lucrările ar urma să înceapă în vara acestui an.
Solutia prietenoasa cu transportul public ar fi fost reintroducerea celui de al doilea sens al troleibuzelor pe Str. Horea. Dar era culmea sa se faca ceva in interesul transportului electric, cand e o ocazie asa de buna sa mai ardem niste motorina.


Asta fost şi propunerea mea. Întoarcerea pe ruta anterioară verii lui 1987. Le-am scris celor de la CTP, dar nu a fost agreeată ideea respectivă.

Quote:
3A, 4A, 5A

De-a dreptul comic... Continuăm cu indicative alfanumerice??? Domnii de la CTP ar fi trebuit ca:
-3-ul să devină 2
-4 să redevină 4 barat
-5 să devină 5 barat

iar în loc de 3A, 4A şi 5A să suplimenteze 31-le.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 04 Jul 2016 14:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56076
Dupa cum era de asteptat, Neag si Boc (sau vitavercea) nu doreau autobuzele electrice pt. a rezolva o necesitate a Clujului (evident, municipiul de pe Somes nu are nevoie de experimente costisitoare cu harabale cu baterii, ci de innoirea parcului de troleibuze si tramvaie si inlocuirea pieselor speciale ale retelei de troleibuz). Sandramalele cu baterii vin doar pt. umplerea...blidelor!!!

Quote:
Astra Vagoane Arad începe producția de troleibuze și autobuze electrice, înfiinţând o nouă divizie de business, care va contribui la creşterea cifrei de afaceri, după ce anul trecut veniturile s-au redus de trei ori.

„Am lansat două linii noi de producţie, una de autobuze electrice şi una de troleibuze. Recent, m-am întors din Franţa unde am semnat un acord cu un mare producător de componente, cu care vom colabora în producţia de troleibuze şi autobuze electrice“, a spus Valer Blidar, care controlează compania.

Capacitatea de producţie a noilor linii va fi de un troleibuz şi un autobuz electric la zece zile.

„Urmează o serie de licitaţii în străinătate, dar şi în ţară. Deja avem un contract pentru troleibuze la Cluj“, a mai spus Blidar.


http://www.actualitati-arad.ro/troleibu ... e-la-arad/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 11 Jul 2016 17:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56076
Quote:
O comisie a primăriei analizează oferta făcută de Astra la licitaţia pentru cumpărarea celor zece autobuze ecologice pe fonduri elveţiene, iar verdictul ar urma să fie dat săptămâna aceasta. Patru companii s-au arătat interesate, dar în faza de evaluare a ajuns doar Astra Vagoane Călători Arad.


Dupa cum am spus, DEDICATIE. Dar cum participa firma aradeana cu un autobuz cu baterii care inca nu exista??????

http://ziuadecj.realitatea.net/administ ... 48859.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 18 Jul 2016 18:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56076
Banda dedicata transportului in comun in Piata Stefan Cel Mare din Cluj-Napoca.

Proiectul pilot a fost aprobat in Comisia de circulatie a Municipiului si face parte din strategia de incurajare si prioritizare a transportului in comun in oras.

Pe latura estica a Pietei Stefan Cel Mare, pe o lungime de aproximativ 300 m s-a dedicat banda 1 de circulatie transportului in comun. Astfel, pentru traficul general au ramas in circulatie 3 benzi: Una pentru virajul la dreapta pe Calea Dorobantilor si 2 benzi pentru inainte spre bd.21 decembrie.

Scopul modificarii reglementarilor de circulatie este prioritizarea transportului in comun si efectuarea virajului a dreapta pe Calea Dorobantilor in alta faza de semaforizare, fara a mai intra in conflict cu traversarea pietonilor de pe Calea Dorobantilor. Principala recomandare pentru conducatorii auto este incadrarea corecta, din timp, pe benzi functie de directia dorita de deplasare.

Emil Boc


Attachments:
Troleibuze Cluj 07.2016.jpg
Troleibuze Cluj 07.2016.jpg [ 95.51 KiB | Viewed 14207 times ]
Troleibuze Cluj 07.2016a.jpg
Troleibuze Cluj 07.2016a.jpg [ 88.76 KiB | Viewed 14207 times ]
Troleibuze Cluj 07.2016b.jpg
Troleibuze Cluj 07.2016b.jpg [ 90.62 KiB | Viewed 14207 times ]
Autobuze Cluj 07.2016.jpg
Autobuze Cluj 07.2016.jpg [ 103.48 KiB | Viewed 14207 times ]
Autobuze Cluj 07.2016a.jpg
Autobuze Cluj 07.2016a.jpg [ 107 KiB | Viewed 14207 times ]
Autobuze Cluj 07.2016b.jpg
Autobuze Cluj 07.2016b.jpg [ 99.91 KiB | Viewed 14207 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 27 Jul 2016 21:18 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Silviu wrote:
Consider ca solutia optima ar fi modificarea traseului 46 barat, ce sa circule prin cart. Gheorgheni.

Consilierul local Ioan Bîldea solicită conducerii Companiei de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca introducerea unei noi linii de autobuze, care să facă legătura între Gheorgheni şi Zorilor.

Liberalul susţine că problema conectării călătorilor din cele două cartiere clujene ar putea fi rezolvată cu uşurinţă, ţinând cont de numărul ridicat de autobuze recent achiziţionate.

"În prezent trebuie schimbate două mijloace de transport care tranzitează zone centrale pentru a ajunge din cartierul Gheorgheni în cartierul Zorilor și invers. Nici măcar nu există stații comune, în care să se realizeze ușor transferul, ci călătorul trebuie să se deplaseze între două stații. Deci în acest caz, mult-amânatul sistem de tiketing nu ar rezolva problema.

În schimb acum, în urma achiziției unui număr considerabil de mijloace de transport în comun noi, cred că starea parcului auto nu mai poate fi o scuză pentru a motiva un nou refuz de implementare a unei asemenea linii, decât dacă vorbim de rea intenție, cum sper că nu este cazul.

Din respect față de clujenii care locuiesc în cartierele Zorilor și Gheorgheni, vă solicit, domnule director al CTP, Liviu Neag, introducerea unei lini de transport în comun care să lege cartierul Zorilor de cartierul Gheorgheni, pentru că acum autobuze avem", arată Bîldea în cererea trimisă.

Ideea introducerii acestei noi linii de autobuze nu este nouă, ea fiind avansată în repetate rânduri.


http://ziuadecj.realitatea.net/administ ... 40092.html


Cred că o soluţie - mai scumpă, dar cu avantaje mai mari în timp - ar fi o linie de troleibuz Unirii - Titulescu - Breteaua Casei Învăţătorului (cea dintre Casa Învăţătorului şi Parking), Calea Turzii - Observatorului. Din anul 1990, extinderea transportului s-a făcut aproape exclusiv cu autobuze. Dacă în 1990 aveam 13 linii de troleibuz (1-10, 14, 23 şi 25), acum sunt 7 (1, 3, 4, 5, 6, 7 şi 25).


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 29 Jul 2016 19:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56076
Dedicatia Neag-Boc pt. blidari a dat gres (deocamdata).

Quote:
Adio, autobuze electrice în Cluj. Cel puţin până în vara lui 2017

Licitaţia prin care Primăria Cluj-Napoca doreşte să cumpere 30 de autobuze electrice, dintre care cel puţin 10 achiţionate cu sprijin elveţian, va fi reluată, a anunţat directorul Companiei de Transport Public Cluj-Napoca (CTP), Liviu Neag, la Realitatea FM Cluj. Costul acestora se ridică la suma totală de 71 de milioane de lei.

Depunerea ofertelor pentru licitaţie a avut loc în 1 iulie 2016, iar în data de 4 iulie 2016 o comisie a primăriei a deschis ofertele şi a descoperit că există patru firme interesate: polonezii de la Solaris Bus&Coach, Anadolu Automobil Rom SRL - reprezentanta pentru România a companiei SOR Libchavy Cehia, Revicom Oil din Bucureşti şi Astra Vagoane Călători SA Arad - partenera CTP într-un alt contract prin care vor fi aduse 20 de troleibuze la Cluj; primul a sosit la începutul lunii iunie 2016.

În secţiunea de evaluare a licitaţiei, în termenul limită, s-a înscris doar oferta celor de la Astra Vagoane Călători SA Arad. Însă aceasta a fost declarată neconformă de către comisia de evaluare.

"În oferta făcută, vehiculul nu avea omologare totală. Ce înseamnă autobuz electric? Să înlocuieşti motorul electric cu baterii. Şi aici era problema. Astra avea toate celelalte aspecte omologate, mai puţin înlocuirea motorului", a explicat Neag.

În consecinţă, licitaţia va fi reluată. Caietul de sarcini va fi retrimis la ANRP pentru verificare, în termen de 10 zile lucrătoare urmând să fie consemnate recomandări suplimentare sau clarificări. Urmează publicarea licitaţiei pe SEAP.

"Anunţul de licitaţie ar urma să intre undeva între 15-25 august 2016. Luna octombrie ar urma să ne prindă cu noi oferte. Sperăm ca acum să avem parte de mai multe firme interesate de acest proiect. Cel mai repede, Clujul ar putea să aibă autobuze electrice în vara anului 2017", a conchis directorul CTP.

Cluj-Napoca devine primul oraș din țară prin care vor circula regulat autobuze electrice, în urma unui proiect finanțat prin Programul de Cooperare Elvețiano-Român. Compania de Transport Public (CTP) ar urma să beneficieze de 30 de astfel de autobuze, dintre care cel puţin zece cumpărate cu sprijin elveţian. Preţul estimativ pentru maşinile ce urmează a fi cumpărate este de 71.241.776 lei, fără TVA.

Autobuzele sunt solo (nearticulate), cu planșeu jos (podea coborâtă), facilități pentru accesul nelimitat al pasagerilor cu mobilitate redusă (rampă, kneeling), fără etaj, caroserie CE, conform Directivei nr. 2007/46/CE. Mijloacele de transport vor avea o capacitate de transport de minim 70 persoane, din care minimum 27 pe scaune.

Cele 3 stații de încărcare ale bateriilor vor permite realizarea unei încărcări rapide, într-un timp mic, cca. 5-10 minute și a unei încărcări lente pe durată a 4-6 ore. Încărcarea rapidă se va face de la rețeaua de alimentare cu energie electrică a troleibuzelor, prin intermediul unor ansambluri de captare, de construcție specială, comandate. Încărcarea lentă (4-6 ore) va fi făcută de la rețeaua de 400 V curent alternativ prin intermediul unor prize trifazate.

Stațiile de încărcare completă, din incinta microbazei Grigorescu și cea din cadrul microbazei autobuze și troleibuze din cartierul Aurel Vlaicu - Pod Someșeni, vor avea câte un post de încărcare rapidă și câte 5 posturi (prize trifazate) pentru încărcarea lentă pe timpul nopții. Necesarul de putere pentru fiecare stație de încărcare este de cel puţin 150 KW. Stația de încărcare autobuze electrice din incinta autobazei troleibuze, din cartierul Gheorgheni, va fi prevăzută cu un post pentru încărcarea rapidă și un post pentru încărcare lentă.

Prin Programul de Cooperare Elvețiano-Român, în Cluj se vor finanța trei proiecte: primul urmărește modernizarea și extinderea iluminatului public și a sistemului de iluminat în două clădiri ale Primăriei municipiului Cluj-Napoca, folosind tehnologia LED în valoare de peste 1,8 milioane de franci elvețieni; al doilea proiect prevede înlocuirea vechilor autobuze diesel, zgomotoase și poluante, care încă mai circulă prin oraș, cu autobuze electrice, silențioase și cu emisii minime de bioxid de carbon, cu două stații de încărcare; al treilea proiect vizează tot eficiența energetică și va consta în reabilitarea termică a unor unităţi de învățământ preuniversitar din Cluj-Napoca.

Bugetul total al proiectului este de 7.596.398 de franci elvețieni (echivalentul a 32.094.021,91 de lei), din care contribuţia elveţiană nerambursabilă este de 6.456.938 de franci elvețieni (echivalentul a 27.279.917,35 de lei), reprezentând 85% din costurile eligibile.


http://ziuadecj.realitatea.net/administ ... 49409.html

Quote:
"În oferta făcută, vehiculul nu avea omologare totală. Ce înseamnă autobuz electric? Să înlocuieşti motorul electric cu baterii. Şi aici era problema. Astra avea toate celelalte aspecte omologate, mai puţin înlocuirea motorului", a explicat Neag.


Cum sa inlocuiesti motorul, Neag??? Si bateriile ce rol au? Sa faci poze cu telefonul?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 17 Aug 2016 12:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56076
Quote:
TRASEE DEVIATE INCEPAND CU DATA DE 22.08.2016

Ca urmare a inceperii lucrarilor la Podul Traian si a inchiderii circulatiei auto generale CTP Cluj-Napoca SA anunta urmatoarele modificari de trasee ale liniilor care au tranzitat P-ta M. Viteazu, incepand cu data de 22.08.2016:

Troleibuze

Linia

1 – Din P-ta 1 Mai, traseul deviat pe str. Paris, B-dul 21 Dec. 1989, P-ta Unirii, Str. Bucium;
3 – Traseul scurtat pana in P-ta M. Viteazu cu statie pe latura sudica (Fierul);
4 – Desfiintata pe perioada lucrarilor;
5 – Traseul scurtat pana in P-ta M. Viteazu cu statie pe latura sudica (Fierul) si cu un numar marit de mijloace de transport.

Autobuze

Linia

8 – Desfiintata pe perioada lucrarilor;
9 – Din P-ta Garii, traseul deviat pe str. Traian, Dacia Horea, Regele Ferdinand, P-ta Unirii, Str. Bucium;
22– Din P-ta Garii, traseul deviat pe str. Traian, Dacia, Horea, Regele Ferdinand, P-ta Unirii;
23, 23L – Traseul deviat din str. Traian pe Dacia, Horea, P-ta M. Viteazu cu statie la Fierul;
26,26L – Traseul deviat in ambele sensuri din str. Dragalina pe str. Horea, P-ta Garii, Caii Ferate, Oasului, B-dul Muncii;
28, 28B – Traseul deviat din P-ta M. Viteazu Sud pe P-ta M. Viteazu Nord, Horea, Dragalina;
32B – Traseul deviat din P-ta Garii pe str. Horea, P-ta M. Viteazu Sud, P-ta A.Iancu, P-ta St. Cel Mare, Str. C-tin Brancusi;
35 – Traseul deviat din P-ta A. Iancu pe B-dul 21 Decembrie 1989, Regele Ferdinand, Horea, P-ta Garii, Horea, P-ta M. Viteazu Sud, P-ta A.Iancu, P-ta St. Cel Mare, Cart. Zorilor;
36B, 36L– Traseul deviat din str. Traian pe Dacia, Horea, P-ta M. Viteazu Sud (statie comuna cu 19, 28, 28B, 29, 37, 38 , 41, 42) Ploiesti, Constanta, Somesului, P-ta Abator;
41 – Traseul deviat din P-ta M. Viteazu Sud pe str Ploiesti, Constanta, Somesului, P-ta Abator, P-ta 1 Mai;
47B – Desfiintata pe perioada lucrarilor;
50, 50L– Traseul deviat din P-ta A. Iancu pe str. Constanta, Somesului, P-ta Abator, P-ta 1 Mai, B-dul Muncii iar la reintoarcere din str. Paris pe B-dul 21 Decembrie 1989, P-ta A. Iancu, P-ta St. Cel Mare, Cart. Zorilor;
52 – Din str. Traian, traseul deviat pe str. Dacia, Regele Ferdinand, P-ta Unirii, Str. Bucium;

Abonamentele pentru liniile 3, 4 si 5 sunt valabile pana in P-ta Garii. Corespondenta cu P-ta Garii este asigurata din statiile P-ta A. Iancu (32B, 35), Sora (32B, 35) si Central (9, 32B, 35) prin liniile de autobuze, iar spre cartierele Marasti, Someseni si Gheorgheni din P-ta M. Viteazu statia nou infiintata Fierul. In P-ta Garii liniile 32B si 35 vor avea statia comuna cu liniile de tramvai 101 si 102 (P-ta Garii Nord).

Posesorii de abonamente pe linia 8 vor calatori pana la Aeroport cu linia 5 de troleibuze.

Persoanele care se deplaseaza pana in statia Electromontaj pot utiliza una din liniile metropolitane care deservesc comuna Apahida (M41, M41L, M42, M43, M44) incepand cu statia Maresal C-tin Prezan.

Statiile importante din P-ta Garii, P-ta M. Viteazu si vecinatati vor deservi urmatoarele linii de transport:

P-ta GARII NORD (peron tramvai GARA MARE): 31, M31, 32B, 35, 39, 100, 101, 102
P-ta GARII VEST (str.Horea, dupa intersectia cu str. I.L.Caragiale): 26, 31, M31, 39
P-ta GARII SUD (intre str.Horea si str.Burebista): 9, 22, 26, 27
CAII FERATE NORD: M32, M33, M34, M37, M38, M39
P-ta M.VITEAZU SUD (intre Reg.Ferdinand si D.Ferenc):19, 28, 28B, 29, 36, 36L, 37, 38, 41, 42
FIERUL ( intre D.Ferenc si Cuza Voda): 3, 5, 23, 32B, 35
P-ta M.VITEAZU VEST (bretea Republica): 21, 32, 33, 47
P-ta M.VITEAZU VEST (bretea Republica): 21, 32, 33, 47
P-ta M.VITEAZU VEST (bretea Republica): 21, 32, 33, 47
P-ta M.VITEAZU EST ( I.P.Voitesti est) : 31, M31, 37, 38, 39
POD TRAIAN ( Flip): 28, 28B
DACIA (strămutată inspre intersecţia cu str. Decebal): 9, 22, 27, 41, 52
SORA (spre Gara): se suplimenteaza cu linia 35
CENTRAL (Reg. Ferdinand, spre Gara) : 3, 5, 9, 32B, 35


http://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi ... 8-2016/984


Attachments:
statii_PMV_organizare_temporara.jpg
statii_PMV_organizare_temporara.jpg [ 279.44 KiB | Viewed 14120 times ]
statii_piata_garii_organizare_temporara.jpg
statii_piata_garii_organizare_temporara.jpg [ 242.12 KiB | Viewed 14120 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 23 Aug 2016 18:12 
Linia 1, deviata si inapoi pe Strada Paris.



Top
  
 
PostPosted: Tue 23 Aug 2016 22:12 
Trei poze cu unele trasee deviate.


Attachments:
DSC_1272copy.jpg
DSC_1272copy.jpg [ 750.25 KiB | Viewed 14150 times ]
DSC_1286copy.jpg
DSC_1286copy.jpg [ 753.42 KiB | Viewed 14150 times ]
DSC_1349copy.jpg
DSC_1349copy.jpg [ 719.36 KiB | Viewed 14150 times ]
Top
  
 
PostPosted: Sat 10 Sep 2016 13:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56076
Quote:
La solicitarea publicului calator, incepand cu data de 1 septembrie 2016 linia de autobuze 30 (cart. Grigorescu – str. A. Vlaicu) va fi prelungita, conform intervalelor orare de mai jos, pana la P-ta Agroalimentara IRA, cu statie de imbarcare nou infiintata in dreptul parcarii din apropierea pietei:
Luni – Sambata: 7:00 – 21:00
Duminica: 7:00 – 14:00


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 10 Sep 2016 13:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56076
Quote:
Din data de 12.09.2016, odată cu începerea noului an şcolar, Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A va suplimenta cu 30% numărul mijloacelor de transport în comun.

Tot de la această dată, în colaborare cu Primăria municipiului Cluj-Napoca, se va relua transportul elevilor prin cursele speciale, cu ora de plecare 7,25 din cartiere spre zona centrală şi ora de întoarcere 14,10, pe următoarele linii:

Autobuze: Linia 8 P-ta. M.Viteazu – Str. T.Vuia, Linia 9 Str. Bucium – P-ta Garii, Linia 24 Str. Unirii – Str. Bucium, Linia 30 C.Grigorescu – Str. A.Vlaicu; Linia 31 P-ta M.Viteazu – Calea Baciului, Linia 43 C.Grigorescu – C.Zorilor, Linia 46b S.E.Ionesco – P-ta St. Cel Mare.

Troleibuze: Linia 3 Str. Unirii – P-ta M.Viteazu, Linia 6 Str. Bucium – Str. A.Vlaicu, Linia 25 Str. Bucium – Str. Unirii.

Tramvaie: Linia 101 P-ta Garii – B-dul. Muncii, Linia 102 Str. Bucium – B-dul Muncii.

Apelăm pe această cale la înţelegerea publicului călător de a nu folosi cursele care vor avea însemnele “TRANSPORT ELEVI”. Controlorii de bilete vor veghea la buna desfăşurare, în condiţii optime, a transportului elevilor.

Cu sprijinul Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca, conform Legii 1/2011 si HCL 119/11.03.2016, elevii începând cu clasa pregătitoare şi până la clasa a XIII-a, curs de zi, din învăţământul de stat şi particular, beneficiază de abonamente gratuite pe maxim doua linii de transport în comun, abonamente cu reducere 50% pe una sau două linii la alegere, respectiv abonamente gratuite pe toate liniile pentru elevii orfani sau proveniţi din casele de copii in baza HCL 194/11.05.2010.

În baza Convenţiilor încheiate de către CTP Cluj-Napoca SA cu unităţile de învăţământ preuniversitar de stat şi particulare, abonamentele elevilor din anul şcolar 2015 – 2016 sunt valabile până la data de 30.09.2016. Noile abonamente pentru anul şcolar 2016 – 2017 vor fi eliberate începând de luni - 12.09.2016. Conform HCL 121/2016, Primaria Cluj-Napoca va subvenţiona şi transportul elevilor din Colonia Sopor, Valea Fânatelor respectiv Colonia Pata Rât, până în Cluj-Napoca. Se menţine programul de transport al tinerilor nedeplasabili cu dizabilităţi neuromotorii, cu microbuze special dotate, pe trasee stabilite de comun acord cu Primăria municipiului Cluj–Napoca şi, respectiv: Directia de Asistenta Sociala si Medicala Cluj-Napoca , Asociatia Caritatea Umanitar Internationala, Gradinita Malteza, Asociactia pentru Protejarea si Ajutorarea Handicapatilor Motor (Centrul de zi Napoca Proteus, Clubul Prietenia si Tanarul Singuratic), Asociatia Hans Spalinger, Scoala Gimnaziala Speciala Transilvania Baciu si Asociatia Handicope.

Începând cu data de 12.09.2016 se va reintroduce linia 8 P-ta M. Viteazul – Str. T. Vuia, care va suplimenta linia de troleibuze 5 P-ta M. Viteazul – Aeroport.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 19 Sep 2016 16:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56076
Era nevoie de mai multe troleibuze articulate, nu de aberantele autobuze electrico-blidaresti!!!

Quote:
Sesizare pentru primaria Cluj Napoca, judetul Cluj
Postata de: Delia Chirtos
La data: 19 septembrie 2016
Tip: Reclamatie
Cod: 100955

Vreau sa va supun atentiei modul in care circula troleibuzele dimineata intre orele 7 si 7.20 din Manastur spre centru. Fata de numarul foarte mare de persoane care folosesc acest mijloc de transport, troleibuzele sunt insuficiente : sunt in circulatie troleibuze mici si vin la o perioada mult prea mare fata de necesitati. In statia Minerva, de ex., in intervalul mentionat, troleibuzele ajung deja pline. Troleibuzele pentru elevi, datorita aglomeratiei din trafic, nu pot fi folosite de copii pentru a ajunge la timp scoala . Cred ca ar fi mult mai bine ca in intervalul mentionat sa fie puse in circulatie un numar mult mai mare de troleibuze, astfel incat conditiile de transport sa fie macar decente, daca nu comode. Ati putea testa modul in care se circula dimineata, in intervalul orar mentionat, folosind un troleibuz pentru a ajunge in centru din oricare statie intre Minerva si Calea Manastur. Va multumesc ! P.S. astazi o persoana a lesinat intr-un troleibuz 25 super-aglomerat, cu geamurile aburite, in care stam in conditii nedemne de Cluj-Napoca, anul 2016 !


http://www.domnuleprimar.ro/100955-Vrea ... -intre.htm


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 27 Sep 2016 19:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56076
Quote:
Circulând prin Cluj, este imposibil să nu observi o serie de inadvertenţe în circulaţia rutieră, create tocmai de către cei chemaţi să vegheze ca aceasta să se desfăşoare în condiţii de relativă securitate. Un astfel de exemplu, îl constituie macazul liniilor de troleibuze, aflat pe strada Primăverii, înaintea sensului giratoriu de la intersecţia cu strada Izlazului.

Încă de la înfiinţarea liniei de troleibuz, numărul 7, Compania Autonomă de Transport a montat un macaz spre a permite vehicolelor care se deplasează dinspre Calvaria, deservind această linie, să vireze la stânga de pe strada Primăverii, pentru a se înscrie pe strada Izlazului. Până aici, totul pare a fi în regulă. Spun „pare”, întrucât macazul respectiv este amplasat în apropierea sensului giratoriu, pe drumul cu prioritate, fiind o potenţială cauză de accidente.

La trecerea peste macaz, troleibuzele sunt nevoite să reducă extrem de mult viteza, fapt care dă senzaţia că acestea acordă prioritate autoturismelor intrate în sensul giratoriu din direcţia Izlazului, spre Primăverii. Mănăşturenii cunosc acest fapt şi acordă, regulamentar, prioritate troleibuzelor, dar străinii fac semne amicale spre aceste mijloace de transport, în semn de mulţumire pentru „bunăvoinţă” şi-şi continuă drumul, determinând troleibuzele să frâneze violent.

Această mică „neplăcere” s-ar putea evita, dacă CTP ar binevoi să mute macazul buclucaş cu câţiva metri mai în jos, pentru ca troleibizele să nu fie nevoite să reducă viteza tocmai la intrarea în sensul giratoriu, respectând doar indicatorul de drum cu prioritate.


http://manastur.info/macazul-buclucas/


Attachments:
m01acaz-e1474963465769.jpg
m01acaz-e1474963465769.jpg [ 99.26 KiB | Viewed 15069 times ]
m05acaz-5-e1474963533725.jpg
m05acaz-5-e1474963533725.jpg [ 124.28 KiB | Viewed 15069 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 31 Oct 2016 14:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56076
Piata Stefan cel Mare.

844, 687



Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 25 Feb 2017 08:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56076
Quote:
Un stâlp ce susţine cablurile de curent necesare deplasării troleibuzelor Companiei de Transport Public a cedat, în această dimineaţă. Incidentul a dus la paralizarea întregului oraş, zeci de troleibuze fiind blocate în trafic.

În această dimineaţă, călătorii care utilizează mijloacele de transport în comun au avut parte de o mică surpriză. Au fost nevoiţi să aştepte zeci de minute până când angajaţii CTP au remediat problema stâlpului de pe strada Memorandumului.

Ce este ciudat însă în acest incident nefericit pentru mulţi călători este faptul că stâlpul, al cărui braţ de susţinere a firelor pentru troleibuze s-a rupt azi, a fost montat în urmă cu un an, în cadrul proiectului de reabilitare pe fonduri europene a străzii Memorandumului.

Cititorii trebuie să ştie că lucrarea a fost realizată de firma Viarom, cu mari întârzieri. Dacă şi restul stâlpilor montaţi au aceeaşi calitate, nu este exclus ca pe viitor să mai avem incidente asemănătoare.

Liviu Neag, directorul CTP, nu a putut fi contactat, iar purtatorul de cuvant al Primariei e in sedinta, nu a putut oferi detalii.


http://www.ziardecluj.ro/traficul-din-c ... randumului


Attachments:
blocaj_in_trafic_troleibuze1835_0.jpg
blocaj_in_trafic_troleibuze1835_0.jpg [ 80.62 KiB | Viewed 16369 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 01 Apr 2017 13:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56076
Quote:
În perioada 8-9 martie 2017 în cadrul proiectului TRAM a avut loc la Karlskrona, Suedia Workshopul Tematic Interregional intitulat “Bune practici în domeniul transportului verde şi al emisiilor scăzute de carbon” şi vizita de studiu organizată de partenerul suedez din cadrul parteneriatului, Regiunea Blekinge.

Scopul workshopului a fost de a prezenta exemple de succes din regiunile partenere privind soluţiile inovative legate de transportul verde şi reducerea emisiilor de carbon. Din Regiunea Nord-Vest au fost prezentate iniţiativele Companiei de Transport Public din Cluj-Napoca, cu accent pe proiectele de reconversie a mijloacelor de transport diesel în troleibuze şi planurile pentru viitorul apropiat în ceea ce priveşte transportul electric. Prezentarea a fost susţinută de invitatul ADR Nord-Vest, dl. Gabriel Lupşa, şef serviciu tehnic în cadrul Companiei de Transport Urban Cluj. Prezentările au fost urmate de o masă rotundă unde participanţii au lucrat împreună la identificarea elementelor cheie care au contribuit la succesul iniţiativelor prezentate şi care ar putea fi transferate în alte regiuni partenere în funcţie de specificul acestora.

Proiectul TRAM vizează valorificarea experienţei regiunilor partenere prin schimburi de experienţă şi realizarea unor planuri de acţiune pentru creşterea impactului Planurilor de Mobilitate Urbană Durabilă prin mobilizarea stakeholder-ilor locali. TRAM este finanţat din Programul de Cooperare Teritorială, Interreg Europe 2014-2020 şi are un buget total de 1.264.078 euro, din care bugetul ADR Nord-Vest este de 122.390 euro.


https://www.nord-vest.ro/solutii-pentru ... na-suedia/

http://www.interregeurope.eu/tram/event ... -workshop/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 16 Apr 2017 09:56 
O actualizare a listei traseelor

Autobuze

8 Piața Mihai Viteazul - Strada Traian Vuia
8L Piața Mărăști - Agro Transilvania
9 Strada Bucium - Piața Gării
19 Piața Mihai Viteazul - Strada Edgar Quinet
20 Piața Ștefan cel Mare - Colonia Borhanci
21 Piața Mihai Viteazul - Cartier Bună Ziua
22 Piața Gării - Spitalul de Boli Infectioase (Strada I. Moldovan)
23 Piața Mihai Viteazul - B-dul Muncii (CUG)
23L Piața Mihai Viteazul - Emerson
24 Strada Bucium - Strada Unirii
24B Vivo (fostul Polus Center) - Strada Unirii
25N Strada Bucium - Strada Unirii
26 Cartier Grigorescu - B-dul Muncii (CUG)
27 Cartier Grigorescu - Piața Gării
28 Cartier Grigorescu - Piața Mihai Viteazul
28b Vivo (fostul Polus Center) - Piața Mihai Viteazul
29 Strada Bucium - Piața Mihai Viteazul
30 Cartier Grigorescu - Strada Aurel Vlaicu
31 Piata Mihai Viteazul - Napolact (Calea Baciului)
32 Strada Constantin Brâncuși - Piața Mihai Viteazul
32B Strada Constantin Brâncuși - Piața Gării
33 Strada Băișoara - Piața Mihai Viteazul
34 Strada Băișoara - Piața 1 Mai
35 Strada Gheorghe Dima - Piața Gării
36B Piața Mihai Viteazul - Strada Ion Ionescu de la Brad
36L Piața Mihai Viteazul - Emerson
36S Piața Mihai Viteazul - Autobaza Plevnei
37 Piața Mihai Viteazul - Strada Romulus Vuia
38 Piața Mihai Viteazul - Strada Vânătorului
39 Piata Mihai Viteazul - Valea Chintăului
39L Piața Mihai Viteazul - Cătun
40 Piața Ștefan cel Mare - Colonia Făget
40S Piața Ștefan cel Mare - Colonia Făget
41 Cartier Grigorescu - Piața 1 Mai
42 Piața Mihai Viteazul - Strada Câmpului
43 Cartier Grigorescu - Strada Observatorului
43B Cartier Grigorescu - Calea Turzii (Dacia Service)
43P Vivo (fostul Polus Center) - Strada Observatorului
46 Strada Eugen Ionesco - Piața Ștefan cel Mare
46B Strada Gheorghe Dima - Strada Aurel Vlaicu
47 Strada Harghitei - Strada Dunarii - Piața Mihai Viteazul
47B Strada Dunarii - Piața Gării
48 Strada Băișoara - B-dul Muncii (CUG)
48L Strada Băișoara - Emerson
50 Strada Gheorghe Dima - B-dul Muncii (CUG)
50L Strada Gheorghe Dima - Emerson
52 Strada Bucium - Strada Plevnei (intersecție cu Strada Blajului)

87B Strada Bucium - Vivo (fostul Polus Center)
Cora 1 Strada Unirii - HiperMarket Cora
Cora 2 Piața Mihai Viteazul - HiperMarket Cora
Cora 3 Strada Observatorului - HiperMarket Cora

M11 Piața Cipariu - Feleacu
M12 Piața Cipariu - Vâlcele
M13 Piața Cipariu - Gheorgheni
M16 Piața Ștefan cel Mare - Pasaj Ciurila
M21 Strada Bucium - Florești Cetate
M22 Strada Bucium - Șesul de Sus
M23 Calea Floresti - Luna de Sus
M24 Strada Bucium - Floresti Fermă
M25 Strada Bucium - Tăuți
M26 Parcul Central - Florești Cetate
M31 Piața Mihai Viteazul - Baciu
M32 Piața Gării - Baciu - Suceagu
M33 Piața Gării - Corușu - Săliștea Nouă
M34 Piața Gării - Baciu - Mera
M35 Piața Gării - Popești Deal
M37 Cluj-Napoca - Feiurdeni
M38 Cluj-Napoca - Sânmartin
M39 Cluj-Napoca - Chinteni Lac
M39L Cluj-Napoca - Deuș
M41 Strada Aurel Vlaicu - Apahida
M41L Strada Aurel Vlaicu - Câmpenești
M42 Strada Aurel Vlaicu - Sânnicoară
M42L Strada Aurel Vlaicu - Sub Coastă
M43 Strada Aurel Vlaicu - Dezmir
M44 Strada Aurel Vlaicu - Corpadea
M45 Strada Aurel Vlaicu - Pata


Troleibuze

1 Strada Bucium - Piața 1 Mai
3 Strada Unirii - Piața Mihai Viteazul
4 Strada Aurel Vlaicu - Piața Mihai Viteazul
5 Piața Mihai Viteazul - Aeroport
6 Strada Bucium - Strada Aurel Vlaicu
7 Strada Aurel Vlaicu - Strada Izlazului
25 Strada Bucium - Strada Unirii


Tramvaie

100 Piața Gării - Bulevardul Muncii
101 Strada Bucium - Piața Gării
102 Strada Bucium - Bulevardul Muncii
102L Strada Bucium - Depou Tramvaie


Top
  
 
PostPosted: Sat 20 May 2017 17:10 
Azi a apărut acest articol:

http://www.stiridecluj.ro/social/cluj-n ... #Comenteaz

... care pare a fi de fapt o neînțelegere. Articolul se bazează pe o poză de pe IndieFrame, care are data 19 mai 2017 și locația str. Ploiești, dar care de fapt e făcută în aprilie, când a luat foc 368 în Gheorgheni, care nu a mai circulat de atunci (și probabil nici nu va mai circula). Totuși, cineva de la Știri de Cluj se pare că a crezut că a mai avut loc un incendiu ieri, 19 mai, pe Ploiești, văzând poza, și astfel a apărut și "știrea" care mie mi se pare că dezinformează cititorii și murdărește și mai tare imaginea Companiei de Transport Public. Nu m-ar mira să fie în spate cineva care chiar dorește să pună bețe în roate companiei.


Attachments:
591f424d68fe5_1495220813_large.jpg
591f424d68fe5_1495220813_large.jpg [ 172.66 KiB | Viewed 16768 times ]
Top
  
 
PostPosted: Sat 20 May 2017 17:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56076
andrei105 wrote:
Nu m-ar mira să fie în spate cineva care chiar dorește să pună bețe în roate companiei.


E doar presa de rahat, stiri din birou pt. amatorii de senzational.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 22 May 2017 19:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56076
Quote:
„Am terminat caietul de sarcini şi urcăm procedura pentru încă 10 autobuze noi pe SEAP (Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, n. red.). Banii provin din creditul contractat şi din surse proprii, din amortismente. Avem sume acoperitoare", a explicat directorul CTP, Liviu Neag.

Aşa cum am anunţat în premieră, Mercedes, Solaris şi BMC România sunt cele trei societăţi care s-au înscris la cea mai importantă licitaţie organizată vreodată de CTP. Procedura trebuia să aibă loc în luna aprilie, dar a fost întârziată de contestaţii. Specialiştii companiei clujene fac acum evaluarea tehnică a ofertelor, după care vor afla şi opertele de preţ. „În principiu luni vom putea comunica numele societăţii câştigătoare", a spus Neag.

Vehiculele dorite de CTP vor fi diesel, de 12 m lungime. „Vor fi vehicule Euro 6, echipate full, cu camere video interioare şi exterioare, computer de bord, sistem de numărare a călătorilor, trapă pentru persoane cu dizabilităţi, tot ce este modern la nivel european", a precizat directorul CTP.


http://ziuadecj.realitatea.net/administ ... 59182.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 24 May 2017 06:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56076
Quote:
CTP Cluj susține că niciun autobuz nu a luat foc în oraș în cursul zilei de vineri, 19 mai.

Incidentul a fost semnalat pe IndieFrame.com și preluat de Știri de Cluj fără o atentă documentare. În realitate este vorba despre o fotografie mai veche, de la un incendiu care a fost semnalat în 26 aprilie.

Conducerea Companiei de Transport Public Cluj-Napoca anunță că nu a fost înregistrat niciun astfel de incident vineri seară la niciun mijloc de transport în comun al companiei.

”Compania de Transport Public Cluj Napoca (CTP) își exprimă indignarea față de articolul denigrator care compromite imaginea unităţii şi distruge încrederea călătorilor în siguranța transportului public de persoane.

O parte din presa clujeană s-a grăbit să publice, fără o minimă verificare, ”știrea bombă” că încă un autobuz al CTP a luat foc și că ”a ars, ca o torță”, pe o stradă din oraș, deși un asemenea eveniment nu a avut loc.

Pentru a-şi susţine vizual ”ştirea”, onorabilele publicaţii au ales să plătească 5 dolari pentru falsa fotografie cu “autobuzul în flăcări”, deşi ar fi putut opta să cheltuie câţiva cenţi pe un apel telefonic de verificare la CTP. Astfel distinşii jurnalişti s-ar fi putut scuti de ridicolul situaţiei.

Solicităm acestor publicații să publice în același loc și pe aceeași durată de timp, comunicatul nostru, alături de cuvenitele scuze față de cetățenii care au fost dezinformați.

CTP vă asigură, stimați călători și clienți, de profesionalismul personalului nostru tehnic, de calitatea parcului auto și de responsabilitatea cu care acționează pentru confortul și SIGURANȚA DUMNEAVOSTRĂ”, precizează CTP Cluj.
---------------
UPDATE

IndieFrame susține că nu își asumă responsabilitatea pentru fotografiile postate de utilizatori:

”Fotografia incarcata de user prin intermediul aplicatiei IndieFrame are data inregistrata pe 19 mai 2017, ora 22:06 si geolocatia activa la Strada Ploiești 8 Cluj-Napoca 400000 / Platforma digitala IndieFrame nu are rolul de a verifica / chestiona veridicitatea sursei de UGC - acest rol avandu-l jurnalistii si echipele redactionale de stiri, care au datoria de a verifica mai multe surse decat marturia / descrierea utilizatorilor si de a folosi materialul de stiri (foto + descriere) dupa ce au verificat in prealabil si alte surse oficiale (ex. Politie, Ambulanta, CTP, autoritati locale, etc.)

IndieFrame este o platforma de UGC din Danemarca, cu peste 30K useri din Romania. Informatiile obtinute de media prin intermediul platformei ofera detalii cu privire la geolocatie, data exacta si materiale foto-video unice / originale (verificabile prin Google Images & Videos) IndieFrame nu dispune de o echipa redactionala in Romania.

In procesul de democratizare a stirilor - oferind utilizatorilor ocazia de a fi creatori de continut si de a fi platiti pentru materialele foto&video pe care le produc - IndieFrame nu are intentia de a promova 'stirile false', dar are nevoie de sprijinul media pentru a reusi acest lucru. In acest sens, asteptarile noastre sunt ca jurnalistii sa devina 'curatori' ai informatiilor furnizate de cetateni si sa prezinte faptele verificate prin mijloace jurnalistice”, precizează Ioan Pupila, prezentant Indieframe.

Cei de la Indieframe susțin că nicio publicație locală nu a plătit cei 5 dolari pentru a prelua fotografia.


http://www.stiridecluj.ro/social/update ... tobuz-foto


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 24 May 2017 11:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56076
Proiect: troleibuze biarticulate pt. liniile 6 si 25.


Attachments:
13340616_10206814410738935_2005670689_o.jpg
13340616_10206814410738935_2005670689_o.jpg [ 337.24 KiB | Viewed 16710 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 01 Jun 2017 10:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56076
Liviu Neag wrote:
Licitaţia organizată de CTP Cluj-Napoca a fost câştigată de Mercedes, care va livra 50 de autobuze noi, de ultima generaţie, cu o lungime de 12 metri, 86 de locuri pe scaune şi 71 în picioare. Autobuzele au podea joasă, computer de bord, camere video interior şi exterior, trapă pentru persoane cu dizabilităţi, motor Euro 6, care are cel mai redus grad de poluare, consumul de carburant fiind unul bun. Preţul unui autobuz se ridică la 219.500 de euro, valoarea totală a contractului fiind de aproape 11 milioane de euro. Jumătate dintre autobuze vor veni până la sfârşitul lunii decembrie 2017, iar restul în ianuarie 2018. Cu noile autobuze, parcul auto al CTP se înnoieşte semnificativ, acestea urmând să intre pe toate liniile din oraş.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 335 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group