TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 03 May 2024 05:55

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 57  Next
Author Message
PostPosted: Mon 27 Apr 2015 20:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
Se pare ca se mai infiinteaza un giratoriu la intersectia 13 decembrie cu Strada Henri Coanda. Astazi acesta a fost trasat pe asfalt cu vopsea. Ciudat e ca RAT-ul nu s-a apucat de mutat stalpii pentru retea.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 05 May 2015 19:36 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
A inceput un nou sezon de casari la RATBV, prima victima fiind depanarea BV 06 AGB, care era trasa in zona de casari din Rulmentul, lucrandu-se la descompletarea ei.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 05 May 2015 22:15 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
In afara de a taia cu autogenul, angajatii mai stiu altceva? Oricum e trist sa lucrezi intr-un mediu asa infect precum este cloaca domnilor ingineri din RAT.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 06 May 2015 17:29 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
In afara de a taia cu autogenul, angajatii mai stiu altceva? Oricum e trist sa lucrezi intr-un mediu asa infect precum este cloaca domnilor ingineri din RAT.
Imi pare rau, dar am alta convingere. Nu oamenii din RAT sunt problema, ci directia impusa de primarie din 2001 incoace in mod sustinut, zi de zi si ceas de ceas. Daca de sus s-ar fi cerut altceva si s-ar fi dat dovada de minim respect, oamenii in mod sigur in marea majoritate ar fi avut cu totul alte rezultate. Asta inseamna management ("stiinta conducerii" - cum ii ziceau comunistii) si PR (= activitatea securistica privind forta de munca): sa dai oamenilor posibilitatea de a-si valorifica benefic potentialul si sa le impui obligatii si raspunderi clare si fezabile. Dar, ce vorbesc...? Avem director specialist in domeniu... Din pacate insa, nici el nu pare a fi decat un alt instrument in mana lui Capo din tutti capi.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 09 May 2015 11:38 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Niste minciuni de acum 4 ani:

http://bzb.ro/stire/din-2015-transport- ... ic--a19883
Quote:
Proiectul Agenției Metropolitane Brașov este unul amplu, elementul principal fiind autobuzele electrice care vor circula de pe Strada Lungă până în Scheii Brașovului și retur până în zona Cinematografului Patria Centrul Istoric al Brașovului va deveni în următorii ani demn de orice metropolă europeană

Proiectul Agenției Metropolitane Brașov este unul amplu, elementul principal fiind autobuzele electrice care vor circula de pe Strada Lungă până în Scheii Brașovului și retur până în zona Cinematografului Patria Centrul Istoric al Brașovului va deveni în următorii ani demn de orice metropolă europeană.

După exemplul vechilor orașe din Europa, Agenția Metropolitană Brașov (AMB) dorește să introducă transportul electric pentru turiștii și localnicii care circulă prin inima istorică a vechiului burg. Obiectivul experților în dezvoltare este crearea unui centru lipsit de poluare. „Aducem în Brașov bunele practici din orașele istorice din Europa, mai exact din Italia, Suedia, Marea Britanie, Grecia sau Bulgaria. Vrem să aducem bunele practici în transportul de persoane la Brașov, mai ales pentru zona istorică, pentru a asigura mobilitatea cetățenilor din Centrul Istoric al Brașovului”, a declarat Dragoș David, președintele AMB.

Proiectul este unul amplu, elementul principal fiind autobuzele electrice care vor circula de pe Strada Lungă până în Scheii Brașovului și retur până în zona Cinematografului Patria. O atenție importantă va fi acordată bicicliștilor, care vor avea trasee speciale, delimitate de traficul rutier și cel pietonal, cu borduri joase pentru a facilita traversarea trotuarelor. „Estimăm că Centrul Istoric al municipiului Brașov va fi reabilitat – din punct de vedere al infrastructurii rutiere dar și al caselor - în 2014-2015. Acum suntem în faza de realizare a studiilor, necesare pentru realizarea proiectelor tehnice de reabilitare”, mai spune David.

Săptămâna viitoare, reprezentanții AMB se vor întâlni cu specialiști din câteva orașe europene pentru a găsi cele mai bune soluții. Următorul pas pentru implementarea proiectului va fi atragerea finanțării, una din surse fiind acordul de parteneriat între România și Elveția. Dacă totul va merge bine, Centrul Brașovului va fi complet modernizat în 2015.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 09 May 2015 22:42 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Niste minciuni de acum 4 ani:
Da, din pacate a inceput deja campania electorala pentru re-re-re-alegerea celui mai iubit fiul al poporului. Vor urma in mod sigur alte devastari ale transportului brasovean, bineinteles fiind prezentate ca "mari victorii"... Vad ca acum mai nou i-au pus gand rau liniei 5, oricum batjocorata la maximum prin vehiculele alocate si nerespectarea orarelor. Au distrus tramvaiul, au distrus troleibuzele, acum mai au de distrus autobuzele si sa-si aduca firma de dube pedeleul. Daca insusi david-fruntelata gireaza succesul, e ca rezolvata treaba.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 10 May 2015 23:00 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Peste vreo câţiva ani va trebui să ne aliniem legislaţiei europene şi să permitem şi privaţilor să efectueze transport urban.
De exemplu, la Budapesta deja sunt 3 firme de autobuze, dar călătorul nu simte diferenţa (biletul e unic, dispecerizarea la fel, graficele le face autoritatea de transport - BKK - iar maşinile circulă amestecate pe toate traseele), iar în câţiva ani Ikarusurile vor dispărea complet, iar BKV va rămâne doar cu tramvaiele, troleibuzele, HEV-ul şi metroul.
Punem pariu că în România vor fi falimentate până atunci RAT-urile? După modelul aplicat cu succes la Bârlad, Giurgiu, Târgovişte ş.a..


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 13 May 2015 16:38 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
http://newsbv.ro/2015/05/13/exclusiv-br ... bani-berd/

Incepe campania electorala, sectiunea "Autobuze turcesti fara numar, odata la patru ani pentru prostime, inaugurate de 1 decembrie ca de obicei":

Quote:
După cum a anunțat primarul George Scripcaru în urmă cu două săptămâni, municipalitatea analizează posibilitatea și condițiile în care Regia Autonomă de Transport (RAT) Brașov poate accesa un credit de la BERD pentru achiziționare de noi autovehicule.

Managerul general al RAT, Cristian Radu, ne-a confirmat că discuțiile cu reprezentanții băncii sunt avansate și că mai trebuie puse la punct anumite detalii tehnice.

„Pentru că ne preocupă în permanență calitatea serviciilor oferite populației, în această perioadă sunt făcute demersuri în vederea obținerea unei finanțări de la BERD, pentru achiziția de mijloace de transport în comun. Avem în vedere cumpărarea a 85 de autobuze noi, cu motorizare EURO 6 și a 10 troleibuze noi”, a declarat pentru newsbv.ro Cristian Radu.

Managerul RAT Brașov ne-a prezentat, la solicitarea noastră, situația ultimelor achiziții de autobuze noi. Astfel, în 2004 au fost cumpărate 15 Mercedes și 15 MAZ, în 2005 – 30 MAZ, în 2006 – 28 BMC (de capacitate mică) și 81 MAN (25 articulate + 56 solo), iar în 2011 – 15 BMC.

Achiziția de noi autobuze se justifică, în contextul în care grosul parcului auto de la RAT Brașov are o vechime de zece ani, mașinile fiind la limita pragului de casare.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 13 May 2015 17:37 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Ce-s alea troleibuze? Se refera cumva la niste bus-uri cu baterii? Ca aia e alta mancare de peste. Bine ar fi sa fie trolee, la ce haos e acum in parc. Nici macar linia 8 nu este asigurata cu troleibuze si sunt necesare doar 8 astfel de vehicule toata ziua - avand in vedere cate ture au scos cu japca.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 13 May 2015 18:43 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
http://www.bizbrasov.ro/2015/05/13/rat- ... de-bilete/

In sfarsit cineva si-a dat seama, dupa 12 ani de desfiintari scripcaroide, ca trebuie sa poata si calatorii sa cumpere de undeva bilete. Sau poate nu e decat o noua achizitie supraevaluata si cu licitatie trucata? Tare sunt curios daca se vor amplasa chioscuri si in centrul istoric (unde nu exista absolut niciunul) si in centrul civic (unde la fel nu exista absolut niciunul).

Quote:
Regia Autonomă de Transport Brașov vrea să amplaseze noi tonete pentru vânzarea de bilete în stațiile de pe raza municipiului. Astfel, au fost propuse trei modele de cabine, iar, în total, vor fi amenajate 36 de astfel de cabine.

Regia a lansat deja o licitație pe site-ul Sistemului Electronic de Achiziții Publice pentru a găsi o firmă care să execute lucrarea, valoarea estimată a investiției fiind de 1.299.052 de lei, fără TVA. Societățile interesate își pot depun ofertele cel târziu până în data de 22 mai, contractul urmând să fie atribuit în funcție de prețul cel mai scăzut.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 15 May 2015 21:44 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
Au inceput lucrarile de amenanjare a unei noi perechi de statii in dreptul proiectului imobiliar ISARAN, de pe 13 Decembrie. In ritmul asta o sa fie statii intre Biserica Tractorul si Rulmentul din 50 in 50 de metri.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 19 May 2015 21:19 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
A inceput campania electorala!
Din 1 iunie se poate circula cu un bilet timp de 50 minute pe traseele din municipiu.
Stirea am vazut-o la MixTv dar nu am gasit-o publicata pe nicaieri in presa scrisa.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 19 May 2015 21:55 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Kappa wrote:
A inceput campania electorala!
Din 1 iunie se poate circula cu un bilet timp de 50 minute pe traseele din municipiu.
Stirea am vazut-o la MixTv dar nu am gasit-o publicata pe nicaieri in presa scrisa.
Esti 100% sigur ca se aplica de la 1 iunie? Am avut impresia ca se doreste (inca) o taraganare pe motiv ca gipiesu-tichetingu-alea-alea... De fapt, se putea implementa din 2007 fara nici o problema, pentru ca la acel moment toate vehiculele aveau validatoare cu ceas. Dar Tovarasul Neiubitor de Sarme de Troleu nu a vrut niciodata sa auda de asa ceva. Cine provine din randul blatistilor anilor 77-90 se simte probabil mai aproape de dorintele unor astfel de "minoritati contraventionale", decat de cele ale calatorilor onesti, care, de bine de rau, la Brasov au fost totdeauna majoritari.

A trebuit sa moara un director prea servil, ca sa se poata reinfiinta iarasi chestii care in alte orase mai prapadite sunt normale: echipe de control, case de bilete, posibilitati de transbordare. Pe ruina diesel-fumeganda a RAT-ului portocaliu, orice biata papadie pare acum orhidee. Dar sa nu zicem hop pana cand n-am sarit. Mai trebuie unificate tipurile de abonamente intr-unul singur valabil pe toate liniile, cu pret undeva cam la cel actual pentru doua linii sau tronson, si vor fi din nou atrasi brasovenii catre RAT si scosi din ghiara taximetriei de cumetrie municipala. Sigur, trebuiesc reinfiintate statii, traseele din centru, trecerile de pietoni de langa intersectii... Oh, apoi transportul electric adevarat, nu cu jucarii... Din pacate, se pare ca la noi trebuie musai sa moara cineva sau sa il ia De-ne-a-ul, ca sa mai existe speranta de a recupera mici farame de normalitate... Normalitate pe care altadata poate nu o apreciam suficient, avand-o din belsug.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 20 May 2015 07:20 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
Rectific. Am auzit rau. Din 1 iulie 2015. Sa vedem daca se va si aplica sau este doar o "stire".


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 20 May 2015 15:32 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Kappa wrote:
Rectific. Am auzit rau. Din 1 iulie 2015. Sa vedem daca se va si aplica sau este doar o "stire".
Da, asa e credibil, pentru ca se coreleaza cu deja renumitele "reduceri de trafic de vacanta". S-ar putea din pacate ca aceasta "stire" sa fie putin mai lunga, si acesta sa fie si motivul pentru care e tinuta in mod suspect la "mucles". Adica sa aiba si o parte negativa, respectiv desfiintarea unui mare numar de trasee. Nu zic ca acest lucru nu e necesar, dar, dupa cum ne spune experienta anterioara, se va cauta mai intai desfiintarea a tot ce se poate din transportul electric, si nu din cel pe motorina. Motivul e clar - motorina trebuie sa fie cat mai multa, ca sa nu poata fi usor sesizate furtisagurile, benzinariile firmelor de taximetrie si alti invartitori ai volanului trebuie si ei sa aiba surse negre de aprovizionare. Deci, bucurati-va abia dupa ce vom vedea ce va mai ramane in trafic pana prin octombrie-decembrie, moment al anului care prin traditie este rezervat desfiintarilor la RAT. Mai luati in calcul ca in toamna asta va iesi si studiul de trafic platit unei firme din Germania si care se bazeaza exclusiv pe date cel putin incomplete (daca nu chiar falsificate), furnizate de primarie si RAT, si nu pe situatia reala din teren. Lucurile se leaga intre ele, nu sunt deloc intamplatoare...

Poate doar sa avem noroc ca la anul sunt realegeri, si sa scapam astfel mai usor pentru moment...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 21 May 2015 11:37 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Brassovia wrote:
Poate doar sa avem noroc ca la anul sunt realegeri, si sa scapam astfel mai usor pentru moment...


Dimpotrivă, ăsta e momentul ideal. În 2011 s-au adus BMCurile, lăudate luni de zile prin presa locală. Aşa că s-a mai luat un mandat.
Acum sunt în stare să aducă alte autobuze. Prostimea o să aprecieze că sunt noi şi cu podea joasă şi au căldură în salon (doar în primul an de funcţionare) şi aer condiţionat (doar până la alegeri) şi o să pună ştampila unde trebuie şi în 2016.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 28 May 2015 20:21 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
Incepand de marti de la ora 13 s-a desfintat perechea de statii ,,Tractorul Proiect'' iar perechea de statii Nicolae Labis s-a mutat in dreptul complexului imobiliar ISARAN. Desigur ca nu s-a anuntat nimic inainte, inclusiv soferii nefiind informati de aceste modificari.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 11 Jun 2015 11:02 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
presa de partid brasoveana wrote:
Reprezentanții Consiliului Județean Brașov au decis să scoată la licitație pentru a fi închiriat autocarul turistic etajat, care a fost cumpărat în anul 2008. Conducerea CJ Brașov spune că în ultimii trei ani, autocarul a produs o „gaură” la bugetul județului de 100.000 de lei. Serviciul de Investiții al Consiliului Județean lucrează deja la documentația aferentă licitației și a decis că formula cea mai bună este închirierea acestuia unui operator care să îl utilizeze pentru diferite activități turistice. Autocarul a fost achiziționat în 2008 cu suma de 300.000 de euro și putea fi exploatat doar în zilele frumoase vară, pe timp de ploaie stând la garaj
Solutia normala era achizitonarea de catre RAT la un pret convenabil, ca tot vor sa-si innoiasca flota. Repartizat pe linia 20, acest autobuz ar fi aur curat pentru castigare de calatori si incasari. Daca ar avea 8 astfel de masini, ar putea face cu ele Gara-Centru istoric si Livada-Poiana Brasov, avand un impact deosebit asupra turistilor. Iar in zona metropolitana ar merge de minune o linie rapida Gara Brasov-Rasnov centru-Bran castel, tot cu etajat, ca sa nu mai fie nevoiti miile de turisti straini sa calatoreasca cu harburile private actuale, care pe deasupra n-au nici macar indicatoare de statii si orar afisat.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 11 Jun 2015 14:01 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Autocarul este parasit intr-o zona in apropiere de Stupini (strada Livezii parca). E nemiscat de o buna bucata de vreme si este tinut in ploaie, nici vorba de garaj. A inceput sa-l manance bine de tot rugina. Pare, mai degraba, bun de casat, decat de scos la licitatie.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 11 Jun 2015 21:00 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Autobuzele etajate nu au avut o soartă prea fericită în ultimii ani...

De ce? Pentru că aproape toţi cei care le-au luat au căutat să jecmănească pasagerii cu ele, cu tarife umflate. Constanţa nici acum nu are ce face cu ele, dar a făcut altă afacere: a închiriat 5 bucăţi la RATB. Ce dacă nu ai voie să faci transport local cu maşini închiriate? RAT Constanţa ia chirie, RATB jecmăneşte străinii (pentruă ăia 25 lei - vreo 6 euro - e ieftin, dar pentru român e cât un abonament general pe 2 săptămâni) şi puştii de Dorobanţi, dar are destui fraieri, pardon, clienţi.
Alte autobuze etajate au fost închiriate la diverse evenimente, chiar şi la Bucureşti au fost vreo 3 pentru nu ştiu ce festival acum o lună şi ceva.

În schimb, la Alba Iulia şi Turda se folosesc etajatele ca autobuze normale, la tarif normal... în felul ăsta adună mai mulţi călători.

Braşovul nu face nici ca Constanţa, nici ca Bucureştiul (deşi ar avea succes, că percepţia publică e că la Braşov e frumos şi aer curat, deşi, în fapt, e unul din cele 4 oraşe pentru care avem infringement pe mediu!), nici ca Alba Iulia. Mă întreb cine o fi avut pile pe la importator şi ce comision şi-a tras.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 16 Jun 2015 13:31 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
In sfarsit oficial. Stirea despre valabilitatea biletelor 50 de minute.

http://newsbv.ro/2015/06/15/biletele-va ... e-1-iulie/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 20 Jun 2015 22:59 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
De luni, RATBv trece la minunatul "program de vara". Cui nu-i place, sa se duca in concediu. Daca ai loc de munca in Brasov si nu iei concediu trei luni, ghinion!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 23 Jun 2015 14:08 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
Vor fi instruiti controlorii.

http://www.ratbv.ro/noutati/intra-in-vi ... rifare_88/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 23 Jun 2015 16:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56104
RAT-ul isi citeaza directorul. Si vitavercea.


Attachments:
RAT.jpg
RAT.jpg [ 140.88 KiB | Viewed 7556 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 25 Jun 2015 13:11 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
RAT Brasov... de 2 lei.


Attachments:
De 2 lei.jpg
De 2 lei.jpg [ 55.81 KiB | Viewed 7621 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 30 Jun 2015 17:13 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
De maine se "electrifica" linia 5B, onoarea apartinandu-i lui 127, care va circula la ambele schimburi.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 30 Jun 2015 18:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56104
RAT-ul, sub semnatura d-lui Cristian Radu, a incercat sa musamalizeze furtul retelei de troleibuz de pe str. Aurel Vlaicu, inaintand Consiliului local spre aprobare hartii ce contin falsuri grosolane.

De ce s-o fi murdarit actualul director al RAT? DNA cand va descinde la putreda Regie?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 30 Jun 2015 19:09 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Silviu wrote:
De ce s-o fi murdarit actualul director al RAT? DNA cand va descinde la putreda Regie?
Nu e usor sa-ti dai seama de adevaratul calibru al tunului care s-a dat la RAT intre 2005-2008, cu tentacule pana in 2013. Si nici comod...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 30 Jun 2015 19:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56104
Furtul retelei de troleibuz de pe str. Aurel Vlaicu poate fi un punct de plecare pt. un procuror onest, fara cunostinte tehnice.

Reamintim. Plecam de aici...


Attachments:
Raspuns RAT Brasov.pdf [768.27 KiB]
Downloaded 168 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 30 Jun 2015 19:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56104
...si ajungem la oficializarea furtului.

HOTĂRÂREA Nr. 453
din data de 29 august 2014

Privind: trecerea din domeniul public în domeniul privat al Municipiului Braşov, în vederea casării a unor mijloace fixe cu nr. Inventar 12002132/1/2 - reţea contact str. A. Vlaicu intersecţie B-dul Griviţei şi 12000004/2 instalaţie protecţie reţea contact


Consiliul Local al Municipiului Braşov întrunit în şedinţă ordinară la data de 29 august 2014;

Analizând Expunerea de motive şi Raportul de specialitate ale Serviciului Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial din cadrul Direcţiei Arhitect Şef, înregistrate cu nr. 68.875/2014, prin care se propune trecerea din domeniul public în domeniul privat al Municipiului Braşov, în vederea casării a unor mijloace fixe cu nr. Inventar 12002132/1/2 - reţea contact str. A. Vlaicu intersecţie B-dul Griviţei şi 12000004/2 instalaţie protecţie reţea contact;

Având în vedere cap F poziţia nr. 525 din anexa la H.C.L. nr. 286/1999, republicată prin H.C.L. nr. 771/2011 (poziţiile nr. 2355 şi 2431), adresa R.A.T. Braşov nr. 62878/2014;

Ţinând cont de prevederile O.G. nr. 112/2000 privind reglementarea procesului de scoatere din funcţiune, casare şi valorificare a activelor corporale care alcătuiesc domeniul public al statului şi al unităţilor administrativ - teritoriale, aprobată prin Legea nr. 246/2001, art. 10, alin. (2) din Legea nr. 213/1998, privind bunurile proprietate publică, cu modificările şi completările ulterioare;

În conformitate cu avizele comisiilor de specialitate nr. 1, 5 şi 6 ale Consiliului Local Braşov;

În temeiul art. 10, art. 36, alin. 2, lit. c şi art. 45, alin. 3 din Legea Administraţiei Publice Locale nr. 215/2001, republicată,

H O T Ă R Ă Ş T E :

Art. 1. Se aprobă dezmembrarea mijloacelor fixe cu nr. inventar 12002132/1 şi nr. inv. 12000004 astfel:

I) reţea contact str. Aurel Vlaicu - Str. Stadionului cu nr. Inventar 12002132/1 cu valoare de inventar 28.560,60 lei în:

a) reţea contact str. Aurel Vlaicu - Intersecţie B-dul Griviţei, cu lungime totală de 1700 m, nr. inventar 12002132/1/2, valoare de inventar 8991,60 lei

b) reţea contact intersecţie B-dul Griviţei - Stadionul Tineretului, cu lungime totală de 3700 m, nr. inventar 12002132/1/1, valoare de inventar 19.569 lei

II) instalaţie protecţie reţea contact cu nr. inventar 12000004, cu valoare de inventar 68.097,34 lei în:

a) instalaţie protecţie reţea contact cu nr. inventar 12000004/1, cu valoare de inventar 23.097 lei

b) instalaţie protecţie reţea contact cu nr. inventar 12000004/2, cu valoare de inventar 45.000,34 lei

Art. 2. Se aprobă trecerea din domeniul public în domeniul privat al Municipiului Braşov în vederea casării şi valorificării conform prevederilor legale în vigoare, a următoarelor mijloace fixe:

- reţea contact str. Aurel Vlaicu - intersecţie B-dul Griviţei, cu lungime totală de 1700 m, nr. inventar 12002132/1/2, valoare de inventar 8991,60 lei

- instalaţie protecţie reţea contact cu nr. inventar 12000004/2, valoare de inventar 45.000,34 lei.

Art. 3. Sumele rezultate din valorificarea bunurilor menţionate la art. 2, după deducerea cheltuielilor aferente, vor fi virate în bugetul local al Municipiului Braşov.

Art. 4. Primarul Municipiului Braşov şi Regia Autonomă de Transport Braşov vor asigura ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri.


https://extranet.brasovcity.ro/Registra ... 53&an=2014


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 57  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 50 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group