TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Sun 03 Nov 2024 16:57

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 248 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
PostPosted: Tue 24 May 2016 17:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Proiect de hotărâre privind aprobarea programului de circulaţie pentru transportul public de călători efectuat de S.C. TURSIB S.A. valabil din data de 27.06.2016, corespunzător vacanţei de vară și prelungirea traseului 16.


Attachments:
2-26.05.16.pdf [9.75 MiB]
Downloaded 304 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 08 Jun 2016 08:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Administrația Tursib, luată la rost pentru o primă de 10.000 de euro aprobată directorului

Adunarea Generală a Acționarilor societății Tursib a încins ușor spiritele, după ce primarul interimar al Sibiului, Astrid Fodor, s-a arătat nemulțumită de faptul că membrii Consiliului de administrație al societății au aprobat acordarea unei prime de 45.000 de lei directorului general al societății.

În cadrul AGA ce a avut loc săptămâna trecută, consilierii locali ai Sibiului (membrii ai AGA Tursib) au scos de pe ordinea de zi punctele referitoare la desemnarea noilor membri ai Consiliului de administrație al societății. ”Noi” doar în sensul că li se reconfirmă mandatul pe o perioadă de patru ani (până în 2020), deoarece numele celor propuși sunt aceleași cu cele din mandatul care se va încheia în iulie 2016.

”Nu aveți doar rol decorativ”

Discuțiile despre CA al Tursib au fost deschise de Astrid Fodor, primarul interimar al Sibiului, după prezentarea ordinii de zi. ”Dacă nimeni nu are nimic de spus, am eu. Am văzut că ați luat primă de performanță 10.000 de euro”, s-a adresat mai întâi lui Adrian Popa (foto), directorul general al Tursib. ”Pentru activitatea din 2014 s-a luat în 2015 această sumă”, a confirmat Popa. ”Da. Anul acesta știu că nu v-ați dat primă și știm și de ce. Mi se pare o sumă foarte mare. Extraordinar. M-aș fi așteptat ca membrii Consiliului de administrație să fie mai atenți. Căci Consiliul de administrație nu are doar un rol decorativ. Dumneavoastră aveți o flotă de autobuze învechite, nu aveți bani de autobuze noi, dar vă dați astfel de prime”, a spus Astrid Fodor.

Propunerea ei ca de pe ordinea de zi să fie scoase punctele care fac referire la aprobarea noului consiliu de administrație a fost votată în unanimitate de consilieri. ”Mai avem timp până expiră mandatele actuale, nu trebuie să ne grăbim, mai ales că Tursib are în derulare proiecte importante”, a adăugat Fodor. Proiectele la care face referire sunt construirea noii autobaze în Zona industrială vest (cu termen de finalizare luna august a acestui an) și valorificarea actualei autobaze de pe Calea Dumbrăvii.

Cei ”re-propuși”

Viitorul Consiliu de administrație al Tursib a fost propus de actualul consiliu de administrație în urma unei proceduri de selecție a candidaților care s-a încheiat pe 18 mai și a fost realizată de Herman Binder și Helga Dahinten (cei care formează Comitetul de nominalizare și remunerare ai Tursib). Cei care s-au înscris pentru procedura de selecție (în urma publicării a câte două anunțuri în Ziarul Financiar și Bursa și pe site-ul Tursib) au fost doar actualii membri.
Pentru funcția de președinte al CA a fost propus Mircea Ovidiu. Acesta este membru al CA Tursib din 2012, dar și al CA Urbana (societate deținută tot de Consiliul local Sibiu) din același an. Angajat în cadrul BCR din 1990, Mircea Ovidiu este directorul agenției Aurel Vlaicu Sibiu.
Ceilalți membrii propuși din nou pentru CA al Tursib sunt Daniela Chialda (membru al CA Tursib din 2012, director economic al SC Urbana SA), Herman Binder (inginer restaurator, administrator al propriei firme, actualul președinte al CA Tursib), Nicolae Cornel Jucan (conferențiar universitar al Facultății de Științe Economice din cadrul ULBS, fost director al mai multor sucursale bancare) și Adrian Popa (directorul general al Tursib din 2005).

Pentru fiecare membru al Consiliului de administrație s-a propus ca indemnizația lunară să fie una fixă, egală cu 20% din indemnizația fixă lunară a directorului general al Tursib. Cum salariul brut al directorului este de 7.500 de lei, rezultă că pentru fiecare membru al CA este propusă o indemnizație de 1.500 de lei.


http://www.turnulsfatului.ro/2016/05/30 ... ectorului/

Primarul Astrid Fodor, șocată de prima de 10.000 euro a managerului Tursib. ”N-am putut să cred”

Acțiunea prin care managerul Tursib, Adrian Popa, și-a stabilit o primă de performanță de 10 mii de euro este considerată de primarul Astrid Fodor ca fiind imorală. Cu toate acestea, primarul susține că nu poate face nimic, pentru că toate societățile subordonate Consiliului Local Sibiu au prin lege un grad foarte mare de independență.

”Eu nu zic că e mult o primă de 10 mii de euro într-o societate care merge foarte bine. Dar ei se comportă ca într-o societate din vest, unde managerul ia această primă de performanță. E drept, se încadrează în prevederile legale, el are dreptul să ia această primă. Consiliul de administrație o aprobă. Dar nu cred că ai această obligație morală să-ți analizezi activitatea. Chiar dacă ești pe profit, nu asta e problema. Te gândești cum ești pe profit, ai făcut tot ce trebuie acolo? E normal să-mi dau? Eu n-am putut să cred. Am fost luată prin surprindere. Toată lumea își imaginează că dacă e societatea e subordonată primăriei, primarul și consiliul taie și spânzură. Adunarea Generală a Acționarilor sună foarte pompos, dar are atribuții foarte puține. (…) M-am trezit cu raportul de bilanț pe masă și poate și-au imaginat că nu citesc rapoartele. Propunerea a fost pusă în practică, bineînțeles că a primit banii. Era raportul pe anul 2015. Pentru performanțele anului 2014, plătite în 2015. Am crezut că nu citesc bine, am spus că nu se poate. (…) N-avem pârghii. Am făcut apel la toate comisiile de administrație să-și intre în rol, pentru că nu au doar rol decorativ. Sper ca aceste consilii de administrație își vor lua acest rol în serios”, a declarat Astrid Fodor în cadrul unei emisiuni TSTV.


http://www.turnulsfatului.ro/2016/06/07 ... -000-euro/


Attachments:
popa-tursib-Administratia-Tursib-luata-la-rost-pentru-o-prima.jpg
popa-tursib-Administratia-Tursib-luata-la-rost-pentru-o-prima.jpg [ 126.77 KiB | Viewed 18384 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 25 Aug 2016 06:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Noile programe, incepand cu data de 12.09.2016.

www.sibiu.ro


Attachments:
6-25.08.2016.pdf [8.27 MiB]
Downloaded 312 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 26 Oct 2016 10:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea contractului nr. 11/2013 de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de persoane în Municipiul Sibiu.


Attachments:
42-27.10.2016.pdf [1.3 MiB]
Downloaded 307 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 26 Oct 2016 10:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Desi sibienii calatoresc in continuare in hardughiile belaruse si turcesti expirate, se va scumpi calatoria de la 1,5 la 2 lei!

In documentul atasat se arata ca se vor achizitiona 25 de autobuze, pt. ca transportul sibian sa se ridice la nivelui celui din Viena, Dresda sau "Szalzburg" (sic!) :lol: Aia au transport electric!!!


Attachments:
17-27.10.2016.pdf [3.73 MiB]
Downloaded 310 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 26 Oct 2016 23:09 
Eu sincer cred ca cei care redacteaza astfel de compuneri nici nu stiu de fapt cu cine se compara. In plus, o noua dovada ca dl. Popa nici nu le parcurge sau a uitat ca in Sibiu in 2006 a primit vizita celor din Salzburg carora le-a aratat unde e usa.


Top
  
 
PostPosted: Tue 15 Nov 2016 12:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Proiect de hotărâre privind implementarea măsurilor dispuse de legislația specifică privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice la S.C. Tursib S.A Sibiu.


Attachments:
2s-27.10.2016.pdf [6.27 MiB]
Downloaded 301 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 30 Jan 2017 14:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea Anexei nr. 12 la contractul nr. 11/2013 de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de persoane în Municipiul Sibiu.


Attachments:
10-27.01.17.pdf [508.3 KiB]
Downloaded 278 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 15 Feb 2017 14:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Este fiul celui mai bun director al societatii de transport sibiene (a condus IJTL Sibiu. Domnia sa a luptat pt. introducerea si apoi extinderea transportului cu troleibuze in municipiul Sibiu).

Succes!

Quote:
Consiliul de Administrație al SC Tursib SA a desemnat marţi un nou director general care să conducă societatea de transport public în comun a municipiului Sibiu. Potrivit purtătorului de cuvânt al Primăriei Sibiu, desemnarea este rezultatul unei proceduri de selecție desfășurată în conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice. Noul director este Dan Căprariu, acesta ocupând poziția începând cu data de 14 februarie 2017, pentru un mandat de 4 ani.

“Felicitări domnului Căprariu și mult succes în activitatea sa. Transportul public are un rol tot mai important în orașele moderne europene, iar Sibiul dorește să se alinieze acestor practici menite să îmbunătățească mobilitatea locuitorilor într-un mod prietenos cu mediul, dar și confortabil și punctual. În acest context, în care dorim să punem un accent mai mare pe transportul public în defavoarea transportul motorizat privat, noul director va trebui să modernizeze flota de autobuze și să eficientizeze traseele și orarul de circulație pentru a acoperi mai bine nevoile de transport ale sibienilor”, a declarat Astrid Fodor, primarul municipiului Sibiu.
Dan Căprariu a deținut funcția de director tehnic al societății Tursib din martie 2015 până în prezent, iar în perioada 2000-2015 a fost șeful Departamentului Transport la aceeași societate.


http://www.tribuna.ro/stiri/eveniment/p ... 23703.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 01 Mar 2017 12:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea Anexei nr. 12 la contractul nr. 11/2013 de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de persoane în Municipiul Sibiu.


Attachments:
3s_Sedinta_CL_23.02.2017.pdf [118.08 KiB]
Downloaded 278 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 24 Apr 2017 11:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Tursib, BVC 2017.


Attachments:
4-27.04.17.pdf [7.61 MiB]
Downloaded 306 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 24 Apr 2017 11:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea contractului nr. 11/2013 de delegare a gestiunii serviciului de transport public de persoane în Municipiul Sibiu.


Attachments:
13-27.04.17.pdf [1.98 MiB]
Downloaded 347 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 29 May 2017 12:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Proiect de hotărâre privind aprobarea programului de circulaţie pentru transportul public de călători efectuat de S.C. TURSIB S.A valabil din data de 19.06.2017, corespunzător vacanţei de vară și prelungirea traseului 14.


Attachments:
3-29.05.17.pdf [8.88 MiB]
Downloaded 321 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 07 Aug 2017 20:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Va incepe demolarea fostului depou IJTLS/Tursib de pe Cl. Dumbravii.

Adio :cry:


Attachments:
Sibiu 27.07.2017 (4).jpg
Sibiu 27.07.2017 (4).jpg [ 128.67 KiB | Viewed 17516 times ]
Sibiu 27.07.2017 (5).jpg
Sibiu 27.07.2017 (5).jpg [ 111.04 KiB | Viewed 17516 times ]
Sibiu 27.07.2017 (6).jpg
Sibiu 27.07.2017 (6).jpg [ 97.96 KiB | Viewed 17516 times ]
Sibiu 27.07.2017 (7).jpg
Sibiu 27.07.2017 (7).jpg [ 117.03 KiB | Viewed 17516 times ]
Sibiu 27.07.2017 (8).jpg
Sibiu 27.07.2017 (8).jpg [ 113.6 KiB | Viewed 17516 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 08 Aug 2017 17:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea Contractului nr. 112013, de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de persoane în Municipiul Sibiu, încheiat între Municipiul Sibiu și S.C. Tursib S.A.


Attachments:
59-27.07.17.pdf [1018.22 KiB]
Downloaded 303 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 08 Aug 2017 17:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Plan de administrare Tursib 2017-2018.


Attachments:
Plan-Tursib-2017-2018.pdf [10.54 MiB]
Downloaded 292 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 08 Aug 2017 19:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Quote:
Întreaga autobază Tursib funcționează, de câteva zile, în noul sediu construit în Zona Industrială Vest, cu o investiție de 4,8 milioane de euro.

Klaus Iohannis, președintele României, a fost cel care a pornit acest proiect în timpul mandatelor sale de primar al Sibiului.
Lucrările au început în martie 2015, în timpul mandatului actualului primar Astrid Fodor.

Noua autobază are o suprafaţă de 33.400 de metri pătraţi şi este situată la intersecţia străzii München cu strada Barcelona.

Un spaţiu de parcare acoperit pen­tru cele 105 autobuze care al­cătuiesc flota Tursib în su­prafaţă de 5.200 mp, ateliere de reparaţii, tinichi­gerie şi vopsitorie, pe 1.278 mp, o clădire administrativă în suprafaţă de 1.297 mp cu subsol, parter şi etaj, o staţie de alimentare cu carburant şi depozitele aferente de carburant compuse din două rezervoare subterane cu o capacitate totală de stocare de 50.000 de litri, o staţie pentru Inspecţii tehnice periodice, o spălătorie pentru autobuze au fost construite.


20.01.2017, http://www.tribuna.ro/stiri/eveniment/s ... 23053.html


Attachments:
2017_01_20.jpg
2017_01_20.jpg [ 573.52 KiB | Viewed 17484 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 08 Aug 2017 21:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Parc Tursib 2016-2017.


Attachments:
Tursib 2016.pdf [12.07 MiB]
Downloaded 409 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 02 Sep 2017 11:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Proiect de hotărâre privind aprobarea programului de circulaţie pentru transportul public de călători efectuat de S.C. TURSIB S.A. valabil din data de 11.09.2017 și prelungirea traseului 1.


Attachments:
1-31.08.2017.pdf [26.87 MiB]
Downloaded 307 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 24 Nov 2017 11:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Proiect de hotărâre privind aprobarea programului de circulație pentru transportul public de călători pe traseele 10 și 14 efectuat de SC Tursib SA.


Attachments:
1-28.11.2017.pdf [1.59 MiB]
Downloaded 302 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 28 Dec 2017 10:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Noul "tramvai" brasovean are un frate in orasul ce iubeste si el cuprul transportului electric, Sibiu. :mrgreen:

Foto: Razvan Pop.


Attachments:
25587799_10154804235490882_6556633700636497856_o.jpg
25587799_10154804235490882_6556633700636497856_o.jpg [ 113.02 KiB | Viewed 17117 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 15 Jan 2018 11:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Capcanele Tursib. Cele care vor putea închide orașul

În sediul cel nou de pe strada München colț cu Barcelona, loc situat în Zona industrială vest a Sibiului, se află una dintre cele mai importante săli de ședință ale orașului. O sală de ședințe în care nu îmi dau încă seama dacă cei care se reunesc lunar realizează importanța rolului pe care îl au pentru modul în care acest oraș – dar și localitățile limitrofe care mai adăpostesc câteva zeci de mii de locuitori – va arăta și funcționa în viitorul imediat.


În sala de ședințe de la primul etaj al clădirii de pe strada München colț cu Barcelona se reunește în fiecare lună – dacă situația o cere, și mai des – Consiliul de administrație al SC Tursib SA. Nu sunt mulți oameni, sunt doar trei care participă la aceste ședințe: Mircea Ovidiu (fost director de agenție bancară, acum director la Urbana, societate tot în subordinea Consiliului Local Sibiu), Daniela Chialda (directoarea economică a Urbana, membră a CA Tursib de mai bine de cinci ani) și Jens Kielhorn (singurul care îndrăznește să gândească vizionar în domeniu, fiind cel căruia i se datorează testarea cu succes a liniilor de tren interurban din oraș încă din anul 2008). Al patrulea care participă la aceste ședințe este Dan Căprariu, directorul general al societății Tursib, fostul director tehnic și a cărui viață este legată de transportul în comun din Sibiu (inclusiv prin faptul că tatăl său tot la regia de transport în comun a lucrat).

Ei bine, de ce a devenit, brusc, important ceea ce se întâmplă la etajul întâi al clădirii de pe strada München colț cu Barcelona? Pentru că de acolo s-a gândit strategia potrivit căreia Tursib-ul va împrumuta 14,2 milioane de euro de la BERD pentru a achiziționa 50 de noi autobuze de care (alături de cele zece autobuze diesel plus alte 30 hibrid/electrice pe care le cumpără Primăria) orașul acesta are nevoie ca de aer. Are nevoie pentru că un transport public urban decent ar putea goli străzile de mașini personale, ar putea duce la crearea unor trotuare generoase și a unor piste de biciclete decente, ar putea duce la un oraș ”ca afară”, cu alte cuvinte.

În spatele creditului de 14 milioane de euro pe care Tursib l-a accesat de la BERD stă, însă, o socoteală care nu prea bate cu realitatea. Adică, cei de la Tursib au gândit că iau acest credit pentru a cumpăra autobuzele noi rapid. Dar, la fel de rapid, și pentru a returna respectivul credit, care – ca să vezi – a fost luat și în condițiile în care rambursarea anticipată integrală nu este taxată în niciun fel.

Rambursarea integrală a creditului – socotesc cei din CA al Tursib – ar urma să se facă din vânzarea terenului fostei autobaze de pe Calea Dumbrăvii. Adică ei speră să obțină 14 milioane de euro pentru cei aproximativ 60.000 de mp ai fostei autobaze. Adică ei speră să obțină cel puțin 230 de euro pe metru pătrat?

Trebuie să fii de pe altă planetă să socotești că – la o licitație publică, la care este obligată Tursib – se vor prezenta niște bogătani, cu buzunarele atât de pline și cu o dragoste atât de mare de Sibiu încât vor da peste 200 de euro pentru un metru pătrat de teren situat la doi pași de ieșirea din oraș, străjuită de Cimitirul municipal. Și nu orice fel de teren, ci unul care – să vezi poznă – nici nu are Plan urbanistic zonal aprobat. Căci, din nu știu de rațiuni, PUZ-ul comandat de Primărie pentru respectivul teren – PUZ care prevedea un nou cartier, cu vreo 22 de blocuri, o grădiniță, o școală, un supermarket, dar și o nouă stradă care să lege Cireșica de Calea Dumbrăvii – nu a mai fost aprobat.

Cine credeți că va plăti gigantica sumă de 14 milioane de euro pentru un teren pe care nu poate ști sigur ce va putea să construiască? Cine credeți că va plăti amețitoarea sumă de 230 de euro pentru un metru pătrat de teren pe Calea Dumbrăvii, când anul trecut, chiar la cinci minute de mers pe jos de centrul istoric – s-au vândut suprafețe din fosta Balanța pentru dezvoltări imobiliare la prețuri de cel mult 90 de euro pentru un metru pătrat?

În tot acest context, pe lângă cele 14,2 milioane de euro datorie la Banca Europeană de Reconstrucție și Dezvoltare, trebuie adăugate și cele 4,8 milioane de euro, împrumutate de același Tursib de la aceeași BERD, pentru construirea noii autobaze aflată la intersecția München colț cu Barcelona. Acum trei ani, la accesarea creditului de 4,8 milioane de euro, fosta conducere Tursib spunea că tot din vânzarea terenului de pe Calea Dumbrăvii va fi rambursat și acest credit. Cu alte cuvinte, pe fosta autobază au fost luate credite totale de peste 19 de milioane de euro.

Pentru orice minte limpede și ancorată în realitate este evident că cei trei membri ai Consilului de administrație al Tursib nu vor găsi un cumpărător pentru întreaga suprafață de 60.000 de mp a fostei autobaze de pe Calea Dumbrăvii. Un singur cumpărător (fie acesta și fond de investiții) care să dea fie și numai 14 milioane de euro pentru întreg terenul. Pe care nu va ști ce poate construi până ce nu va mai cheltui o poală de bani și o grămadă de timp până va fi aprobat un plan urbanistic zonal.

Pentru orice minte limpede este aproape evident că Tursibul se apropie de o zonă în care se va trezi cu 90 de autobuze noi (dintr-un necesar de aproximativ 130, odată extinsă rețeaua de transport) și credite de câteva-multe milioane de euro. Și peste cinci ani – aproximativ – mare parte din cele 90 de autobuze nou achiziționate în 2018 vor începe să cedeze căci li se termină perioada de exploatare. Și bani de înlocuit flota nu știu dacă vor fi, căci creditele de multe milioane de euro vor dăinui și vor trebui plătite.

Cu alte cuvinte, mă rog ca cei trei membri ai consiliului de administrație al Tursib să se fi gândit și la Sibiul din 2023. Să se fi gândit că ceea ce gândesc și decid ei azi va influența viața câtorva sute de mii de oameni care vor trăi în zona Sibiului peste cinci ani. Să se fi gândit că vin în sala de ședințe de pe strada München colț cu Barcelona nu pentru indemnizația lunară de câteva sute de lei, acordată pentru o ședință pe lună, ci pentru viitorul copiilor lor.

Dacă mă uit, însă, peste împrumuturile recente ale Tursib, sigur nu mă gândesc la faptul că cei trei membri ai consiliului de administrație s-au preocupat de copiii mei. Sigur, oricând poate fi luat în calcul faptul că Tursib este o societate a Consiliului local Sibiu, entitate care cel puțin în teorie gestionează un excedent bugetar de 80 de milioane de euro. Dar nu putem trece cu vederea că același Consiliu local Sibiu lasă să moară și o societate precum Drumuri și Prestări Construcții SA, la care – la fel ca și la Tursib – era unic acționar.

Viitorul mobil al acestui oraș stă în decizia a trei oameni. Trei oameni care nu au apucat încă niciodată să vorbească public, dar care au gestionat datorii de aproape 20 de milioane de euro.


http://www.turnulsfatului.ro/2018/01/14 ... de-orasul/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 26 Feb 2018 19:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
BVC Tursib 2018.


Attachments:
29-280218.pdf [4.49 MiB]
Downloaded 280 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 26 Mar 2018 10:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Proiect de hotărâre pentru aprobarea programului de circulaţie pentru transportul public de călători, efectuat de S.C. TURSIB S.A, pentru traseele 10, 12, 14, 18 și 112, începând cu data de 02.04.2018.


Attachments:
32-29.03.18.pdf [3.89 MiB]
Downloaded 318 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 04 Apr 2018 14:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea Studiului de oportunitate în vederea stabilirii modalității de gestiune a serviciului de transport public local de călători prin curse regulate în municipiul Sibiu.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Acordului de Modificare și Consolidare al Acordului de Sprijin Municipal încheiat între Municipiul Sibiu, SC TURSIB SA și Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare la data de 9 mai 2007.


Attachments:
1s-28.02.2018.pdf [6.01 MiB]
Downloaded 265 times
2s-28.02.2018.pdf [912.7 KiB]
Downloaded 280 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 21 Apr 2018 12:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Un autobuz Tursib a luat foc

În această dimineață, cu puțin înainte de ora 7, pompierii sibieni au fost solicitați să intervină pentru stingerea unui început de incendiu izbucnit la compartimentul motor al unui autobuz Tursib aflat în zona Fabricii Continental.

Potrivit martorilor, incendiul a izbucnit chiar când autobuzul ajungea în stația de la fabrica Continental. Din autobuz a început să iasă un fum gros și au fost chemați pompierii.

Pentru lichidarea incendiului s-a intervenit cu o autospecială cu apa și spumă astfel încât acesta a fost stins imediat, transmit reprezentanții ISU Sibiu. Din fericire autobuzul era gol și nu au fost victime. Cauza probabilă de izbucnire a incendiului a fost determinata de efectul termic produs de țeava de eșapament, care se afla neizolată. Ca urmare a producerii incendiului a fost deteriorată o parte din podeaua autobuzului, din zona țevii de eșapament.


http://www.turnulsfatului.ro/2018/04/21 ... -luat-foc/


Attachments:
incendiu-autobuz-Tursib-1.jpg
incendiu-autobuz-Tursib-1.jpg [ 85.62 KiB | Viewed 16316 times ]
Tursib-autobuz-ISU.jpg
Tursib-autobuz-ISU.jpg [ 84.21 KiB | Viewed 16316 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 27 May 2018 10:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Proiect de hotărâre privind privind aprobarea programului de circulaţie pentru transportul public de călători efectuat de S.C. TURSIB S.A valabil din data de 18.06.2018, corespunzător vacanţei de vară și înființarea stației "General Bălan".


Attachments:
5-31.05.18.pdf [7.66 MiB]
Downloaded 314 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 26 Jul 2018 11:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
26. Proiect de hotărâre privind aprobarea Caietului de sarcini al serviciului de transport public local și a Regulamentului pentru efectuarea transportului public local în Municipiul Sibiu.


Attachments:
26-26.07.2018.pdf [11.21 MiB]
Downloaded 327 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 28 Aug 2018 14:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea programului de circulaţie pentru transportul public de călători efectuat de S.C. TURSIB S.A valabil din data de 10.09.2018.

41. Proiect de hotărâre modificarea și completarea Contractului nr. 11/2013 de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de persoane în Municipiul Sibiu încheiat între Municipiul Sibiu și SC Tursib SA.


Attachments:
1-30.08.2018.pdf [11.7 MiB]
Downloaded 287 times
41-30.08.2018.pdf [1.15 MiB]
Downloaded 227 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 29 Aug 2018 06:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56960
Transportul public sibian, o rusine!

SC Tursib SA... "Noi zguduim orasul".

-Toate autobuzele au durata de viata expirata.
-Toate autobuzele sunt extrem de poluatoare.
-Toate autobuzele sunt extrem de zgomotoase.
-Toate autobuzele nu sunt intretinute corespunzator.
-Nici un autobuz nu are aer conditionat (exceptand autocarele traseului Sibiu-Paltinis).
-Nici un autobuz nu are afisaj electronic al traseului.
-Nici o statie nu are sistem GPS, programele de circulatie (mincinoase!). fiind afisate pe hartoage.



Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 248 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group