TRANSPORT PUBLIC

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Wed 26 Apr 2017 08:51

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sun 23 Mar 2008 20:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Concesionarea transportului public a fost realizata inca din anul 2005. SC Transurban SA Satu Mare este operatorul de transport local.

http://www.satu-mare.ro/consiliul/hotar ... 12.html.ro

http://www.satu-mare.ro/consiliul/hotar ... cl212.html

http://www.satu-mare.ro/consiliul/hotar ... cl212.html


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Mar 2009 16:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Sediu SC Transurban SA Satu Mare: str. Gara Ferastrau nr. 9


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 Apr 2010 05:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8341
Parcul Transurban in anii 2006, 2008 si 2010, dupa cum a fost postat pe site-ul lor, http://www.transurbansatumare.ro/ , in momentele respective. Din pacate, fisierul cu parcul din 2007 nu il mai am, iar cel din 2009 nu a fost postat.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Jul 2010 07:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Transurban scumpeÅŸte biletele ÅŸi abonamentele, din nou

Nu vor mai exista abonamente valabile pe o singură linie de transport

Transurban SA scumpeşte preţul biltelor şi abonamentelor conform noii hotărâri al Consiliului Local Satu Mare, aprobat luni, 19 iulie. Astfel, dacă până la sfârşitul lunii iunie, preţul unui bilet era de 1,8 lei, iar din 1 iulie 1,9 lei, din 15 august acesta va fi de 2 lei/bilet/călătorie. În ceea ce priveşte biletele pentru pensionari, ce au reducere de 50%, preţul acestuia a fost 80 bani înainte de prima scumpire, 90 de bani după 1 iulie şi va fi 1 leu din 15 august.

Aceleaşi scumpiri se aplică şi la abonamente, care înainte de 1 iulie erau 54 lei pe o linie pentru o lună şi 27 de lei pe o linie valabil 15 zile, 56 respectiv 29 lei după 1 iulie, iar din 15 august nu vor mai exista abonamente valabile pentru o singură linie, ci doar pe raza întregului municipiu, preţul căruia va fi de 65 de lei, obligând astfel călătorii să-şi facă abonamente pe tot oraşul, chiar dacă foarte mulţi sunt nevoiţi să-şi achiziţioneze abonamente pe o linie din cauza serviciului. Acelaşi tip de abonament va fi 33 de lei pentru 15 zile. Abonamentele pentru elevii cu domiciliul în Satu Mare, abonament valabil pe raza municipiului, va fi de 33 de lei. Toate abonamentele vor fi valabile doar însoţite de tichete eliberate de Transurban SA.

În ceea ce priveşte noutăţile, Transurban SA introduce şi bilete valabile 24 de ore pe orice mijloc de transport în comun cu circulaţie pe raza municipiului, ce va avea o taxă de 5 lei. Totodată, cei care călătoresc fără bilete şi sunt surprinşi de controlori ai Transurban, vor fi nevoiţi să achite preţul de suprataxă, constând într-un bilet în valoare de 15 lei.

Cei care şi-au achiziţionat bilete/abonamente la preţ vechi, le pot utiliza până cel mult la sfârşitul lunii august, scumpirile fiind valabile din 15 august.


http://www.adevarul.ro/locale/satu_mare ... 69823.html

Legitimatiile valabile 24 ore pe toate traseele au fost si pana acum, nu este o noutate.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Feb 2011 14:27 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2108
Location: Brasov
Satu Mare: Cel mai vechi autobuz are 37 de ani şi încă circulă pe străzi

16 din cele 49 de autobuze care circulă prin Satu Mare au termenul depăşit ÅŸi ar fi trebuit scoase din circulaÅ£ie. 20 de tehnicieni luptă zilnic să Å£ină mijloacele de transport în viaÅ£ă pentru a face faÅ£ă programului de transport călători din fiecare zi.
De câţiva ani persistă problema autobuzelor vechi, ale căror motoare de multe ori se opresc în trafic, în care nu există căldură pe timp de iarnă sau ventilaţie pe caniculă, iar apa pătrunde în zilele ploioase.
Deşi sute de călători se plâng de situaţie, municipalitatea spune că nu are ce face. Ar fi nevoie de zeci de mii de euro pentru ca problema să se rezolve, bani de care nu dispune nici Consiliul Local, nici firma Transurban din bugetul propriu.
Iosif Simon, şeful serviciului tehnic al Transurban SA, spune că 10 autobuze a câte 40 de locuri şi cinci autobuze a câte 100 de locuri ar trebui schimbate pentru ca situaţia să se rezolve pentru câţiva ani, din totalul de 49 de mijloace de transport în comun care circulă astăzi pe străzile din oraş. Bani însă nu sunt, spune directorul.
„Pentru a schimba o treime din parcul auto, în prima fază, ar însemna cheltuieli de circa 10 milioane lei, bani de care nu avem şanse să dispunem”, spune Molnar Csaba, directorul Transurban.

Veniturile abia acoperă cheltuielile
Directorul Molnar mai spune că Primăria şi Consiliul Local nu au niciun leu prevăzut în bugetul din acest an pentru a schimba parcul auto al municipiului, deşi cunosc foarte bine situaţia.
„Am avut solicitări din partea Transurban, însă din păcate nici în acest an nu am putut include în buget o cheltuială suplimentară pentru a achiziţiona noi maşini. Anul acesta vom mai deschide subiectul la şedinţele de Consiliul Local şi vom încerca în 2012 să cumpărăm în leasing noi autobuze”, spune viceprimarul Adrian Albu.
Din veniturile proprii însă, abia dacă reuşesc să acopere cheltuielile de personal, întreţinere parc auto, combustibil şi cheltuieli de apă, gaz şi energie electrică la parc.
„În 2010 am încasat din vânzarea biletelor, abonamentelor şi din biletele de suprataxă aplicate călătorilor frauduloşi, suma de 5.666.500 lei, din care cei mai mulţi bani, suma de 3.906.000 lei am cheltuit pentru cei 187 de angajaţi, iar restul pe combustibil, facturi de curent, apă, gaz şi alte contribuţii la stat respectiv cheltuieli administrative”, spune directorul Molnar.
Consiliul Local nu poate asigura un buget complet societăţii de transport, decât atât cât să completeze veniturile din încasări bilete şi abonamente.
Transurban SA are 187 de angajaÅ£i în momentul de faÅ£ă, din care 80 de ÅŸoferi, 20 de oameni la atelier ÅŸi serviciul tehnic, 23 vânzători de bilete ÅŸi abonamente la propriile chioÅŸcuri, 13 controlori ÅŸi 51 personal auxiliar în diferite birouri.

Vox pop:
„Ar trebui scoase de mult din folosinÈ›ă. Reprezintă un adevărat pericol public pentru sătmăreni. “ - Marinel Ilea, de 35 de ani, vânzător.
„Atâta timp cât în țările civilizate pe primul loc se situează siguranța, la noi nu se prea alocă bani pentru așa ceva“ - Gabriel Kiss, 38 de ani, executor.
„Sunt nişte vechituri ale căror uşi nu se deschid sau închid cum ar trebui, unde e frig şi când plouă aproape că sunt inundate” - Szabo Istvan, 24 de ani, tehnician.


http://www.adevarul.ro/locale/satu_mare ... entsPage-1


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Jun 2011 09:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Sens giratoriu la Burdea

Comisia de Avizare Tehnico-Economică din cadrul Primăriei Satu Mare a dat luni undă verde pentru comandarea unui studiu de trafic şi a unui proiect tehnic ce vizează amenajarea unui sens giratoriu în Intersecţia Burdea. Proiectul are ca scop fluidizarea circulaţiei în zona care e un calvar pentru şoferi, mai ales la orele după-amiezii.

Viceprimarul Kereskenyi Gabor şi-a exprimat speranţa că atât documentaţia, cât şi lucrările efective vor putea fi finalizate în cursul acestui an, termenul depinzând de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie efectuate pentru mutarea reţelelor de apă sau gaz de sub carosabil.

Proiectul include şi îndepărtarea stâlpilor care susţin cablurile de troleibuz, dar are în vedere şi lărgirea străzii Octavian Goga, care în prezent „gâtuieşte” traficul spre ieşirea din Satu Mare. „Lărgirea străzii Octavian Goga este o misiune grea, deoarece ar trebui să demolăm un şir întreg de case, ceea ce nu se poate face fără exproprieri foarte costisitoare. Dacă am reuşi, totuşi, să rezolvăm cumva problema asta, rezultatele în ceea ce priveşte fluidizarea traficului ar fi comparabile cu construirea unui al III-lea pod peste Someş” – a declarat viceprimarul Kereskenyi Gabor.


11.04.11
http://www.satumareonline.ro/cp/8/6111/ ... -la-Burdea

Reteaua de troleibuz de pe pod a fost deja demontata.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 22 May 2014 20:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
BVC Transurban 2014.

HCL 71/2014.

http://www.satu-mare.ro/hcl/HCL-71-14-04-17


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 17 Sep 2014 07:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Primăria municipiului Satu Mare intenţionează să achiziţioneze 14 autobuze second-hand din vestul Europei, primarul Dorel Coica susţinând că acestea sunt mult mai bune decât cele vechi din anii '70 care consumă foarte mult combustibil. El a declarat luni, într-o conferinţă de presă, că au fost achiziţionate două autobuze second-hand din Germania, fabricate în 2001, fiecare costând 14.000 de euro, şi se poartă discuţii cu o societate pentru achiziţionarea altora.

"Ar mai trebui 14 autobuze. Suntem în tratative cu o firmă să aducem autobuze din Occident, fabricate în 2000-2004, autobuze care au rulat numai în municipii, să le scoatem pe cele de 45 de ani, mari consumatoare de combustibil la care nici piese nu se mai găsesc. Autobuzele sunt ieftine faţă de cele noi care costă 400.000-500.000 de lei", a afirmat Dorel Coica.

Primarul susţine că această soluţie este una temporară, până când municipiul va putea să implementeze un proiect european pentru dotarea societăţii de transport. Societatea de transport în comun, Transurban, are 43 de autobuze, cel mai vechi fiind din 1975.

Agerpres


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 25 Nov 2015 15:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Satu Mare, oras second-hand.

Au fost achizitionate 6 autobuze.

Valoarea totală a investiţiei este de 598 de mii de lei. Directorul SC Transurban SA Satu Mare, Ionuţ Bujor, a afirmat că autobuzele vechi vor fi retrase în garaj şi ulterior casate, şi că se fac demersuri ca anul viitor Primăria Satu Mare să mai achiziţioneze încă cel puţin şase astfel de autovehicule de transport.

http://www.gazetanord-vest.ro/2015/11/a ... -de-maine/


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group