TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Wed 13 Dec 2017 00:50

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ] 
Author Message
PostPosted: Thu 28 Feb 2013 10:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Prima cursa a troleibuzului 14 pana la Dumbravita a fost realizata cu ajutorul motorului diesel. Incep lucrarile de realizare a retelei electrice.



Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 18 Jan 2014 09:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Nr anunt seap/Data publicare: 353989/23.09.2013

Cod CPV: 45231400-9

Valoare estimata: 13.450.812,49 RON

e-achizitii.com


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 25 Mar 2014 14:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Quote:
Peste 10 milioane de euro, din fonduri europene, pentru extinderea liniei 14 până la Dumbrăviţa

O veste foarte bună pentru locuitorii comunei Dumbrăviţa a fost făcută publică astăzi de primarul Timişoarei, Nicolae Robu. „Am reușit să finalizăm licitația pentru extinderea liniei 14 de troleibuze. Licitația a fost câștigată de S.C. Martin Rose România SRL, care va executa lucrarea cu câțiva asociați. Valoarea contractului este 13,5 milioane, iar termenul de executare a lucrărilor este de șase luni. În ceea ce privește extinderea liniei 11 până la Ghiroda, licitația este în curs. Se va extinde drumul la patru benzi până la intrarea în Dumbrăvița”, a spus edilul. Nu mai puţin de 12 staţii vor fi amenjate pe 3.7 kilometri din bani europeni. Troleibuzul va opri, astfel, la Calea Sever Bocu colț cu Ion Ionescu de la Brad, Kaufland Dumbrăvița, str. Fervenția colț cu Petofi Sandor, str. Bălcescu colț cu Petofi Sandor, str. Franyo Zoltan (la școală), str. Iosif Attila colț cu Sandor Petofi. Apoi, troleibuzul 14 va întoarce în sensul giratoriu, iar spre Timișoara stațiile vor fi amplasate în următoarele locații: strada Petofi Sandor (la cimitir), Iosif Attila colț cu Petofi Sandor, str. Petofi Sandor la parc (peste drum de primărie), str. Eftimie Murgu colț cu Petofi Sandor, Kaufland.

http://www.pressalert.ro/2014/03/peste- ... lucrarile/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 01 Jul 2014 17:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Au inceput lucrarile!

http://www.ratt.ro/forum/index.php?showtopic=2080


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 02 Jul 2014 15:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Era vorba ca drumul sa fie latit, pt. 4 benzi, dar dupa dispunerea stalpilor se vede ca nu se va realiza acest lucru. Atunci se putea sustine reteaua, pt. ambele sensuri, cu ajutorul unei singure console, facand o economie importanta de stalpi.



Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 27 Aug 2014 12:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Se monteaza traverseele.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 08 Sep 2014 19:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Elemente moderne de prindere a retelei de troleibuz :!:

http://www.ratt.ro/forum/index.php?showtopic=2080&st=40


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 30 Sep 2014 19:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Poze noi.

Multumim userului "Doppler" de pe forumul RATT.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 30 Sep 2014 19:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Totusi, stalpii sunt prea apropiati unul fatza de altul. Si nu inteleg ce ce, pe alocuri, reteaua a fost montata in zig-zag.

Termen nerespectat!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 01 Oct 2014 10:03 
Offline

Joined: Mon 24 Oct 2005 01:01
Posts: 132
Elementele Kummler Matter se pun doar in zig zag. Peste tot in Europa de vest ele sunt asezate in zig zag intocmai ca firul sa nu aiba nicio burta, atat iarna cat mai ales vara cand firul se dilata. Zig zagul nu afecteaza in niciun fel viteza de rulare. Intr adevar stalpii sunt cam apropiati in ideea in care peste cativa ani se va dori largirea strazii. Puteau fi asezati mai distantati unul fata de celalalt. Dar daca va fi asa se mai castiga niste bani la acel viitor proiect :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 01 Oct 2014 10:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
In majoritatea oraselor vestice vizitate de mine, reteaua de troleibuz nu este asezata in zig-zag (sunt si exceptii). La viteze mari cred ca exista riscul deraierii captatoarelor, mai ales in locurile in care distanta dintre stalpi e mica, cum ar fi in cazul Dumbravitei.

Zig-zag-ul retelelor de tramvai/tren/metrou e prezent, pt. reducerea uzurii, atat a firului cat si a pantografului.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 02 Oct 2014 23:44 
Offline

Joined: Mon 24 Oct 2005 01:01
Posts: 132
Zig zagul la tramvai, s-bahn, tren e clar: pantograful sterge intraga suprafata: daca ar fi fir intins ar taia pantograful in doua in nici 200 m. La troleibuz crede-ma ca am urmarit reteaua si este la fel in zig zag: daca se respecta distanta intre stalpi, 30 m, atunci nu exista riscul deraierii captatorilor. Acolo unde exista, sunt aplicate elemente curba.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 25 Feb 2015 12:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Față de graficul inițial, lucrările de execuție la proiectul ”Extinderea rețelei de troleibuz Dumbrăvița (Accesibilizarea zonei prin extinderea rețelei de troleibuze Timișoara-Dumbrăvița)” au întârziat din mai multe motive.

În acest moment s-a îngropat tubulatura pentru cablurile de energoalimentare, cu excepția subtraversărilor la străzile: Mihai Rusu, Kos Karoly, Ardealul și Ariadna care urmează a se reliza în zilele următoare.

De asemenea, s-au făcut subtraversările pe str. Petőfi Sándor pentru îngroparea rețelei de 20 KV la străzile: Ghioceilor, Josef Attila, Nicolae Bălcescu și Traian Vuia.

Refacerea trotuarelor s-a făcut parțial, ca să se poată desfășura traficul pietonal. După pozarea cablurilor se va trece la poziționarea definitivă a capacelor la căminele de vizitare după care urmează refacerea integrală a tramei pietonale, betonarea sau asfaltarea porțiunilor unde se impun aceste lucrări.

După îngroparea liniilor electrice de 20 KV și 110 KV între strada Constructorilor și str. I. Ionescu de la Brad se va trece la pozarea integrală a stâlpilor de susținere a liniei de contact și completarea liniei de contact pe tot traseul.

Se lucrează intens la construcția stației de redresare din strada Kos Karoly.

Firmele executante trebuie să finalizeze lucrările de construcții până în 10 aprilie 2015. Urmează recepția finală și sperăm să circulăm cu troleibuzul la Timișoara cât de curând.


Comunicat Primăria Dumbrăvița.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 25 Feb 2015 16:46 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Quote:
Urmează recepția finală și sperăm să circulăm cu troleibuzul la Timișoara cât de curând.
Ma insel eu sau este singura extindere consistenta a unei linii de troleibuz in "Romania - parte din UE", daca nu punem la socoteala esecul numit 76-prelungit din Bucuresti, oricum nefunctional pentru multa vreme?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 25 Feb 2015 17:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Extinderile la Dumbravita si Ghiroda (de s-ar ocupa cineva si de reabilitarea retelei de troleibuz din Timisoara) sunt cu fonduri europene. La fel ca si in Baia Mare si Vaslui (retea complet noua). Sa speram ca si alte localitati vor urma aceeasi cale.

Si Mediasul, cu fonduri proprii, adauga putin cate putin tronsoane noi.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 25 Feb 2015 17:53 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Deci, oricat cacao ar manca unii asa-zis patrioti, si in acest domeniu "tot Banatu-i fruncea"...
La achizitie de troleibuze noi, cam tot asa (50 Skode noi)...
La proportie a transportului pe sine din total, la fel...
La iubitori adevarati ai transportului public si la deschiderea regiei catre public, idem...

Nu degeaba a fost in 1941 Timisoara primul oras de pe teritoriul actual al Romaniei care a avut transport viabil cu troleibuze.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 16 Jun 2015 16:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Se pare ca lucrarile se apropie de final.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 18 Jun 2015 23:15 
Offline

Joined: Tue 14 Jul 2009 18:39
Posts: 11
Location: Timisoara
Cel mult vineri spre sambata ar fi gata lucrarile


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 30 Jun 2015 16:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Poze din 28.06.2015.

Multumesc tuturor celor ce au contribuit cu poze!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 30 Jun 2015 16:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Silviu wrote:
Poze din 28.06.2015.

Multumesc tuturor celor ce au contribuit cu poze!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 13 Nov 2015 18:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
FELICITARI!!!

De 1 decembrie, troleibuzul 14 va ajunge oficial la Dumbravita! Robu a facut deja cursa inaugurala

Primarii Nicolae Robu și Victor Malac au inaugurat, vineri, atât extinderea la patru benzi a șoselei care ajunge de la Timișoara până la intrarea în Dumbrăvița, cât și, teoretic, prelungirea liniei troleibuzului 14. Practic, linia 14 a fost extinsă cu 3,7 kilometri, de la capătul Căii Sever Bocu până în Dumbrăvița. În același timp, șoseaua a fost lărgită la patru benzi, până la intersecția de la Kaufland, și a fost amenajat un sens giratoriu.

Lărgirea șoselei și a girației au costat aproape două milioane de lei, fără TVA, sumă provenită integral din bugetul local. Prelungirea liniei troleibuzului 14 a costat 17,2 milioane de lei, din care 13,8 milioane de la Uniunea Europeană.

„Este un proiect realizat pe bani de la bugetul local al Municipiului Timișoara, care a prevăzut realizarea sensului giratoriu, lărgirea la patru benzi de la sensul giratoriu și până la frontiera dintre Timișoara și comuna Dumbrăvița, cu amenajare de trotuare, de piste de biciclete, inclusiv amenajarea unor fâșii de spațiu verde. Al doilea proiect este cu finanțare preponderent din fonduri europene, nerambursabile. Acesta prevede extinderea liniei de troleibuz până la ieșirea din Dumbrăvița, proiect realizat în parteneriat între Primăria Timișoara și Primăria Dumbrăvița. Sper în acest fel să se folosească mai mult sistemul de transport în comun și să se mai renunțe la deplasarea cu mașina”, a declarat, vineri, primarul Nicolae Robu.

Conform lui Robu, troleibuzele circulă deja până în Dumbrăvița. Și, teoretic, așa și este, pentru că a avut loc deja cursa inaugurală care a testat linia, perfect funcțională. Totuși, dumbrăvițenii vor mai avea de așteptat vreo două săptămâni până când vor putea merge acasă cu „firul”.

„Se va da drumul circulației troleibuzelor în jurul datei de 1 decembrie. Trebuie făcută înainte recepția lucrării și să fie stabilit programul de transport. Vineri a avut loc doar o probă de funcționare a liniei, premergătoare recepției”, spun reprezentanții RATT. Până ca troleibuzele să circule în regim obișnuit mai sunt de pus la punct și alte detalii.

„Pe la sfârșitul lunii va circula, până atunci se face un studiu de trafic, se lucrează la carduri și se va face o analiză cost-beneficiu. Linia din punctul nostru de vedere este finalizată”, explică Victor Malac, primarul din Dumbrăvița. Traseul cuprinde și 12 staţii, iar alimentarea liniei de contact troleibuz este asigurată de staţia ultramodernă de redresare amplasată în curtea Primăriei Dumbrăviţa.


http://debanat.ro/2015/11/de-1-decembri ... 44328.html



You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 14 Nov 2015 09:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Substatia de redresare din Dumbravita.



Foto: Florin Baca, RATT.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 28 Nov 2015 16:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
De azi,

M14

In atasament, programele (preluate de pe http://www.ratt.ro). Din pacate, harta traseelor nu a fost reactualizata, desi timp a fost (in atasament harta traseelor metropolitane, descarcata azi de pe neactualizatul site RATT). Neglijenta made in Romania!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 29 Nov 2015 01:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8022
Un troleu pe oră? Asta e risipă de fonduri, se va amortiza în 200 de ani.
Oare cât costă biletul pentru acest traseu? Potrivit Legii 92/2007, reţelele de transport electric extraurbane se consideră tot transport local, nu intrajudeţean.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 29 Nov 2015 10:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44891
Site-ul RATT e "varza": nici o informatie despre preturi.
http://www.ratt.ro/taxare/preturi.html
http://www.ratt.ro/taxare/portofel.html

Din pacate, nici o informatie despre acest nou traseu (nici macar data de punere in functiune a sa nu e scrisa undeva). La Comunicate, pauza: http://www.ratt.ro/

Am gasit cateva informatii in presa. http://livetimisoara.ro/top-10-lucruri- ... umbravita/

1. Troleibuzul 14 M va începe să circule începând cu data de 28.11.2015.
2. Se va circula numai pe baza de card, nu se vor folosi bilete pentru Dumbrăvița.
3. Card-urile se pot procura, pe baza de buletin, de la chioșcurile RATT din Timișoara (punctele de vânzare vor fi afișate în stațiile din Dumbrăvița). Card-urile sunt netransmisibile, transmiterea card-ului la alt cetățean se consideră fraudă.
4. Urcarea în troleibuze se va face numai pe ușa din față.
5. Linia 14 M va fi linie independentă față de linia 14.
6. Abonamentul pe linia 14 M va fi valabil numai pe această linie, nu poate fi folosit pe linia 14.
7. Costul unui abonament pe linia 14 M este de 53 lei /lună.
8. Costul unui abonament general este de 93 lei/lună.
9. Cu abonamentul general se poate circula pe orice linie în oraș (tramvai, autobuz, troleibuz, expres, inclusiv se pot închiria biciclete).


Desi circula pe tronson comun, bietii utilizatori ai traseului 14 nu au voie sa foloseasca troleibuzele traseului M14!!! Pt. a nu-i inghesui pe dumbraviteni???

Cat rromanism!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 29 Nov 2015 17:19 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Silviu wrote:
Desi circula pe tronson comun, bietii utilizatori ai traseului 14 nu au voie sa foloseasca troleibuzele traseului M14!!! Pt. a nu-i inghesui pe dumbraviteni???

Cat rromanism!
Aici "a cam dat-o cu mucii-n fasole" Fruncea Tarii. Pacat de toata lucrarea frumoasa si moderna, daca ai un management de rahat. Sa speram ca-si vor reveni cu timpul din criza asta acuta de imbecilitate mioritica.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 30 Nov 2015 02:47 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8022
Aşa e pe toate metropolitanele de la ei, mai puţin aberaţia cu cardurile.
Adică dacă eu vin sâmbăta în oraş, nu am voie să merg la Dumbrăviţa! Fac autostopul? Iau duba (dacă o fi)? Chioşcurile RATT sunt închise sâmbăta, duminica şi de sărbători legale, inclusiv cel de la gară! Bătaie de joc pe bani europeni. Oare nu ar fi nimerită o sesizare la DLAF?

Din păcate, şi la Bucureşti e la fel, cu abonament urban nu poţi merge cu preorăşeneasca şi nici invers. Nu mai zic că un abonament urban + unul pe preorăşenească costă mai puţin decât unul general, dar nu te lasă softul să iei 2 abonamente pe acelaşi nume. Diferenţa e că la Bucureşti e control din an în paşte şi maxi-taxi mereu în faţa RATB-ului, deci ai alternative la lipsa cardului. Iar noi avem şi carduri de unică folosinţă şi chioşcuri deschise în week-end, cel puţin la capetele de linii preorăşeneşti din oraş.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group