TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 13:46

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 136 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Sep 2010 22:36 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
1. Frecventa de circulatie a troleibuzelor e mai mult decat buna (cel putin pe liniile 11,14,18). Si, totusi, am intalnit cazuri in care acestea erau aglomerate. Deci, calculul conform caruia 3 vehicule standard echivaleaza cu doua articulate nu se adevereste intotdeauna

2. Validatoarele, insa, fac, uneori, figuri. De exemplu, m-am suit in piata 700 pe un troleibuz care mergea la gara. Mi-a tiparit doar ora suirii in loc sa tipareasca linia, data, luna si ora. Noroc ca controlorul nu a fost un om rau la suflet, zicandu-mi "sa te cred pe cuvant?". Daca era unul al dracului, aveam probleme.

3. Acelasi troleibuz in care am fost controlat a avut probleme cu usile. Soferul zicea ceva de "ABS". Usa din mijloc a trebuit deschisa prin apasarea butonului de pe tavan. La un moment dat, am avut impresia ca troleibuzul nu vrea sa porneasca. In mod normal, la un troleibuz nou (care, sigur, nu a fost ieftin) asemenea probleme nu ar trebui sa apara.

4. Claxonul aproape ca nu este folosit; soferii sunt civilizati


5. Publicul calator este, de asemenea, civilizat. Si, din cate am observat, nu este doar efectul camerelor de supraveghere (care nici nu sunt sigur daca functioneaza), ci al mentalitatii locuitorilor orasului respectiv

6. Ar fi de dorit ca, in viitor sa se aduca macar cateva vehicule (troleibuze) de capacitate mare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Sep 2010 14:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Silviu Sintea wrote:
Brassovia wrote:
Silviu Sintea wrote:
Observati fotografia cu Saurer-ul 19. In spatele acestuia se gaseste un DAC tip vechi, dar cu usa din mijloc a remorcii 1 mutata mai langa armonica. Aceste troleibuze au fost precursoarele ROCAR-urilor 217 E si acestea au circulat, din cate stiu, doar in Timisoara. Nu stiu daca si in Bucuresti. Stiti in ce an au fost fabricate?
Mie nu mi se pare a fi un Dac tip vechi, ci chiar un 217, fabricat in 1992-1993. Are vreun detaliu care sa arate apartenenta la seria 117?


Da. Forma usilor (amplasarea geamurilor). Caroseria foarte asemanatoare cu cea de DAC Chavdar. Oare acelea in ce ani au inceput sa fie fabricate?


Aceasta este forma usilor si dispunerea geamurilor la care ma refeream (foto in Kiev). Doar in Timisoara am vazut astfel de troleibuze si sunt curios daca acest model a rulat si in Bucuresti.


Attachments:
RF_008_kiev.jpg
RF_008_kiev.jpg [ 77.61 KiB | Viewed 19745 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Oct 2010 23:25 
Silviu Sintea wrote:
Aceasta este forma usilor si dispunerea geamurilor la care ma refeream (foto in Kiev). Doar in Timisoara am vazut astfel de troleibuze si sunt curios daca acest model a rulat si in Bucuresti.


Troleibuze cu usi cu tabla de aluminiu, precum cele din poza, altele decat DAC 117 nu imi amintesc sa fi circulat. Toate aveau usi cu tabla de fier. La seria 217 aveau montate cate doua bare diagonale pe fiecare usa.
Primul troleibuz similar ce a circulat in Bucuresti e 7377.

Foto: http://forum.metrouusor.com


Attachments:
7377.jpg
7377.jpg [ 180.1 KiB | Viewed 19706 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Jan 2011 21:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Din arhiva personala.

Bul. Leontin Salajan.


Attachments:
TM -bul. Leontin Salajan.jpg
TM -bul. Leontin Salajan.jpg [ 89.91 KiB | Viewed 19292 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Apr 2011 15:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Troleibuzul 73 original (arhiva d-lui Bucsan).


Attachments:
Timişoara-73.jpg
Timişoara-73.jpg [ 127.15 KiB | Viewed 18819 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Apr 2011 15:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Si primele poze cu un model deosebit de troleibuz DAC 217 E, ce a purtat in Timisoara nr. 5 (arhiva d-lui Bucsan). Posibil ca troleibuzul sa fi fost destinat exportului.


Attachments:
Timişoara-5_a.jpg
Timişoara-5_a.jpg [ 68.44 KiB | Viewed 18815 times ]
Timişoara-5_b.jpg
Timişoara-5_b.jpg [ 58.47 KiB | Viewed 18817 times ]
Timişoara-5_c.jpg
Timişoara-5_c.jpg [ 72.06 KiB | Viewed 18816 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Jun 2011 17:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Troleibuzul 70 la gara de nord.

Foto: http://www.gerdboehmer-berlinereisenbahnarchiv.de


Attachments:
70-Timisoara-Gare-du-Nord.jpg
70-Timisoara-Gare-du-Nord.jpg [ 58.53 KiB | Viewed 18400 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Oct 2011 14:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Anul 1969.

Foto: facebook.com


Attachments:
1969 TM.jpg
1969 TM.jpg [ 85.07 KiB | Viewed 15723 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Oct 2011 07:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Gara in anul 1969.


Attachments:
1969.jpg
1969.jpg [ 237.18 KiB | Viewed 15703 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Oct 2011 06:30 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 Aug 2011 06:57
Posts: 52
Troleibuze si tramvaie, la Gara de Nord din Timisoara, in anul 2005. Filmare de David Spencer:



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jun 2012 22:53 
Offline
User avatar

Joined: Sat 01 Mar 2008 14:25
Posts: 18
Location: Timisoara
Zilele acestea str. Closca a fost inchisa (intre bv. Cetatii si Piata de Gros(Ocico)) pentru reabilitare. Cu aceasta ocazie, va fi reinoita infrastructura pentru troleibuze, de la biserica din Mehala, pana la Piata de Gros, si instalata infrastructura noua pe distanta Piata de Gros - Pasaj C.F.

Odata cu finalizarea acestor lucrari, vom revedea, in final, troleibuzul 13.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 15 Nov 2012 17:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
O istorie care obliga. Timisoara a insemnat intotdeauna modernitate. Felicitari!


Attachments:
invitatie_aniversare_70_tr.pdf [502.25 KiB]
Downloaded 266 times
70 ani.jpg
70 ani.jpg [ 56.84 KiB | Viewed 14356 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Dec 2012 15:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Retea impecabila, cu elemente occidentale, cu foarte multi ani in urma.


Attachments:
Timisoara.jpg
Timisoara.jpg [ 214.47 KiB | Viewed 15330 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Dec 2012 00:18 
Offline

Joined: Fri 20 Feb 2009 15:53
Posts: 14
Location: Timisoara
Iata si pliantul tiparit cu aceasta ocazie....

Se poate observa traseul primei linii de firobuze din Timisoara, linie care la nici 2 ani de la punerea in functiune a avut de suferit datorita bombardamentelor din vara '44 din zona garii...astfel a ramas abandonat capatul din Iosefin, linia prelungindu-se catre str Gh. Pop de Basesti.


Attachments:
pliant 15.jpg
pliant 15.jpg [ 227.72 KiB | Viewed 14595 times ]
pliant 22.JPG
pliant 22.JPG [ 175.18 KiB | Viewed 14597 times ]
pliant 23.JPG
pliant 23.JPG [ 152.9 KiB | Viewed 14595 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Dec 2012 13:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
74 si 96.

Sursa: Florian Baca, http://www.ratt.ro/forum/index.php?showtopic=163&st=0


Attachments:
74.jpg
74.jpg [ 140.22 KiB | Viewed 15229 times ]
96.jpg
96.jpg [ 196.01 KiB | Viewed 522 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Jan 2013 10:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Piata Nicolae Balcescu (Lahovary), anii '80.


Attachments:
Lahovary.jpg
Lahovary.jpg [ 164.39 KiB | Viewed 15189 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Apr 2013 08:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Saurer-ul cu nr. 13 (ex-Winterthur 56), folosit pe traseul 13.

Foto: Andre Knoerr, flickr, anul 1998.


Attachments:
RATT 13.jpg
RATT 13.jpg [ 519.62 KiB | Viewed 14889 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Apr 2013 18:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Premiera in Romania: cuplarea pneumatica a captatoarelor.



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Apr 2013 13:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
68

Foto: Andreas Mausolf.


Attachments:
68.jpg
68.jpg [ 128.84 KiB | Viewed 14789 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Apr 2013 13:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Troleibuzul 73 intre manifestanti.


Attachments:
73.jpg
73.jpg [ 164.79 KiB | Viewed 12330 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 May 2013 12:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
14, 36, 57, 82, 23

http://www.busforum.org


Attachments:
14.jpg
14.jpg [ 149.38 KiB | Viewed 12253 times ]
36tm.jpg
36tm.jpg [ 140.36 KiB | Viewed 519 times ]
57tm.jpg
57tm.jpg [ 143.55 KiB | Viewed 519 times ]
82tm.jpg
82tm.jpg [ 130.5 KiB | Viewed 519 times ]
23tm.jpg
23tm.jpg [ 150.47 KiB | Viewed 518 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 May 2013 20:50 
Offline

Joined: Fri 20 Feb 2009 15:53
Posts: 14
Location: Timisoara
Iata inca un filmulet cu punerea automata a troleelor pe fir.
Locatia este in apropierea Liceului de Muzica Ion Vidu, iar firobuzele se pot opri destul de greu la locul potrivit din diverse motive obiective...




Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 14 Dec 2013 09:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
23, 112


Attachments:
23.jpg
23.jpg [ 102.43 KiB | Viewed 11718 times ]
23b.jpg
23b.jpg [ 139.27 KiB | Viewed 11718 times ]
112.jpg
112.jpg [ 156.16 KiB | Viewed 11718 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 10 Mar 2014 20:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
120 in 1990.

https://www.flickr.com/photos/chourka/


Attachments:
120.jpg
120.jpg [ 253.98 KiB | Viewed 11579 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 22 Mar 2014 09:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Mehala, anul 1976.


Attachments:
Katholische_Kirche_Mehala_1976.jpg
Katholische_Kirche_Mehala_1976.jpg [ 67.23 KiB | Viewed 11533 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 26 Apr 2014 15:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
39

Foto: Raymond de Groote.


Attachments:
39.jpg
39.jpg [ 38.94 KiB | Viewed 11474 times ]
39.jpg
39.jpg [ 193.57 KiB | Viewed 11403 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 08 May 2014 21:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Troleibuze la gara de nord.


Attachments:
Timisoara.jpg
Timisoara.jpg [ 179.76 KiB | Viewed 11688 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 15 May 2014 13:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
8

Anul 1969.

Foto: Raymond de Groote.

Sursa: Cosmin, forumul RATT. Aici e munca sa, exceptionala: http://www.ratt.ro/forum/index.php?showforum=66


Attachments:
8.jpg
8.jpg [ 391.71 KiB | Viewed 11636 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 20 Jul 2014 09:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Cosmin continua documentarea: http://www.ratt.ro/forum/index.php?show ... 446&st=120

13


Attachments:
13.JPG
13.JPG [ 158.89 KiB | Viewed 11384 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 20 Jul 2014 09:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Silviu wrote:


36

Identice cu acesta au fost doua troleibuze din Cluj Napoca, cu nr. 154 si 155 (troleibuze scunde).


Attachments:
36.JPG
36.JPG [ 164.84 KiB | Viewed 11383 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 136 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group