TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Wed 13 Dec 2017 17:44

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 83 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Timisoara: autobuze
PostPosted: Fri 28 Oct 2005 17:10 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:23
Posts: 41
Location: Timisoara
Prima data incep cu autobuzele vechi care acum sunt retrase din circulatie, unele fiind casate, altele sunt pe post de donor de piese de schimb, sau, unele fiind in stare bunicica, vor fi scoase la licitatie spre a fi vandute.

In anul 1999 parcul de autobuze RATT era compus din urmatoarele vehiculele:(in paranteze scriu situatia respectivului vehicul din prezent)

#101 - DAC 111 RDTM (pastrat)
#102 - DAC 111 RDT (cu usi manuale) (retras din circulatie, posibil casat)
#103 - DAC 111 RDT (cu usi manuale) (pastrat)
#104 - DAC 111 RDT (pentru vanzare)
#105 - DAC 111 RDT (pentru vanzare)
#106 - DAC 111 RDT (pentru vanzare)
#107 - DAC 111 RDT (pentru vanzare)
#108 - DAC 111 RDT (pentru vanzare)
#109 - DAC 111 RDT (pentru vanzare)
#110 - DAC 111 RDT (pentru vanzare)
#111 - DAC 111 RDT (pentru vanzare)
#112 - DAC 111 RDT (pentru vanzare)
#113 - DAC 111 RDT (pentru vanzare)
#114 - DAC 111 RDT (pentru vanzare)
#201 - DAC 112 UDM (retras din circulatie)
#202 - DAC 112 UDM (retras din circulatie)
#203 - DAC 112 UDM (retras din circulatie)
#204 - DAC 112 UDMA (cu doua usi: fata+spate) (retras din circulatie)
#205 - DAC 112 UDMA (retras din circulatie)
#206 - ROCAR 312 (pastrat)
#207 - DAC 112 UDMA (cu doua usi: fata+mijloc) (retras din circulatie)
#208 - DAC 112 UDMA (retras din circulatie)
#209 - DAC 112 UDMA (retras din circulatie)
#210 - DAC 112 UDMA (retras din circulatie)
#211 - DAC 112 UDMA (retras din circulatie)
#212 - DAC 112 UDMA (retras din circulatie)
#213 - DAC 112 UDM (cu doua usi: fata+spate) (retras din circulatie)
#214 - DAC 112 UDMA (cu doua usi: fata+spate) (casat in anul 2003)
#215 - DAC 112 UDMA (retras din circulatie)
#216 - DAC 112 UDM (retras din circulatie)
#217 - DAC 112 UDMA (retras din circulatie)
#220 - ROCAR 312 (retras din circulatie, posibil casat)
#221 - ROCAR 312 (pastrat)
#222 - ROCAR 312 (pastrat)
#224 - ROCAR 312 (pastrat)
#228 - DAC 112 UD (retras din circulatie)
#229 - DAC 112 UD (retras din circulatie)
#230 - DAC 112 UD (retras din circulatie)
#301 - DAC 117 UDA (casat in anul 2000)
#303 - DAC 117 UDA (casat in anul 2004)
#304 - DAC 117 UD (casat in anul 2002/2003)
#305 - DAC 117 UD (casat in anul 2002)
#306 - DAC 117 UD (retras din circulatie)
#307 - DAC 117 UDA (retras din circulatie, posibil casat)
#308 - DAC 117 UD (retras din circulatie)
#309 - DAC 117 UDA (retras din circulatie)
#310 - DAC 117 UDA (retras din circulatie)
#311 - DAC 117 UDA (retras din circulatie)
#312 - DAC 117 UDA (retras din circulatie)
#313 - DAC 117 UD (pastrat)
#314 - DAC 117 UD (reconditionat, pastrat)
#315 - DAC 117 UD (pastrat)
#316 - DAC 117 UD (casat in anul 2000)
#320 - DAC 117 UD (retras din circulatie)
#321 - Ikarus 280 (pastrat)
#322 - Ikarus 280 (casat in anul 2002/2003)
#323 - Ikarus 280 (pastrat)
#324 - Ikarus 280 (pastrat)
#325 - DAC 117 UD (retras din circulatie)
#343 - Saviem SC10R (cu doua usi: fata+mijloc) (din anul 2001 nu a mai circulat. Nu am informatii despre el)
#791 - Berliet (asemenea troleibuzelor Berliet din Ploiesti) (din anul 2004 nu a mai circulat)
#794 - Berliet (din anul 2002 nu a mai circulat)
#798 - Berliet (din anul 2003 nu a mai circulat)

Autobuze fara nr de inventar:
Roman 112 UD ? (cred) (din anul 1999 nu a mai circulat)
MAN (a circulat o scurta perioada gratuit in 1999 ca un eveniment)
2 autobuze Mercedes sau Graf &Stift (ambele nu mai circula din 2003?)

Autobuzele retrase din circulatie si-au facut ultimul drum in anul curent, 2005, fiind inlocuite cu autobuzele deja cunoscute, Mercedes-Benz Conecto.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Nov 2005 15:21 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:23
Posts: 41
Location: Timisoara
Intr-o sambata mi-am luat inima-n dinti sa merg singur la un agaraj ce adapostea autobuzele retrase din circulatie. Am asteptat la poarta sa iasa/intre cineva. Dupa 15 min doua persoane se indreapta catre poarta pentru a iesi. Ii intreb daca imi dau permisiunea de a face cateva poze autobuzelor care probabil nu le vom mai vedea niciodata. Unul dintre ei era chiar paznicul care a mers la un magazin din zona, apoi, intorcandu-se, am intrat cu el pe terenul "minat". Cica imi zice:"Aici nu prea ai voie sa intri, e proprietatea primariei, daca vreau pot sa pun cainii pe cel care intra neinvitat". Desi, uneori, mai vedeam ca poarta este larg deschisa, fara a intra/iesi un vehicul. Am avut totusi noroc datorita absentei sefului, asa ca, paznicul mi-a dat voie sa pozez autobuzele. (atat doar!)
Mi-a parut rau de ce am vazut: autobuzele garate printre tufe, la #228 geamul era spart din cauza unor probleme cand a venit aici, unele vehicule erau despartite de "fratiori", fiind clasate dupa situatie lor de viitor: casare sau "donator de organe", vanzare.
Dintre toate autobuzele de acolo, cele care vor mai vedea cel putin un drum in viitor, vor fi DAC-urile 111 RDT si anume cele din seria 104-114.
Poze n-am reusit cu ele, erau parcate la o distanta la care de-abia te puteai strecura printre ele, daramite sa iasa o poza ca lumea. Insa, cateva exemplare sunt la galeria mea personala, iar la extremitatile "cutiei imaginare" ce inconjurau autobuzele de acest tip, am reusit cateva poze.
Pozele le voi posta curand.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Nov 2005 14:22 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:23
Posts: 41
Location: Timisoara
Revin cu autobuzele "triste":
Autobuzul DAC 111 RDT (autobuzele Roman cum le spunem), #109, mai fiind in stare de mers, daca se gasesc cumparatori.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Nov 2005 14:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:23
Posts: 41
Location: Timisoara
Acelasi #109 privit din spate, langa el aflandu-se #104 de acelasi tip.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Nov 2005 14:43 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:23
Posts: 41
Location: Timisoara
Autobuzele acestea erau insirate, fiind foarte apropiate unele de celelalte, incat d-abia te puteai misca printre ele. Cateva poze, la care am reusit sunt la galeria personala.
Ele se aflau in aceasta ordine, de cum intrai in garaj: #109, #104, #106, #111, #108, #112, #114, #110, #107, #105 si #113.

Acesta este #113 cel de la capat. Se vede cum usile sunt "sigilate", asa era la toate pt a nu se putea fura nimic din interior. :wink:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Nov 2005 14:52 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:23
Posts: 41
Location: Timisoara
In fata Romanurilor, paralel cu drumul plin de morcirla, erau trei autobuze DAC, care vor ajunge dezmembrate.
Unul dintre acestea e #204, DAC 112 UDMA (scund) cu doua usi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Nov 2005 14:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:23
Posts: 41
Location: Timisoara
Mai departe, in partea dreapta a garajului erau autobuzele in aceeasi stare de viitor cu #204, avand motorul inca functionabil.
Pe langa cateva DAC scurte, aici se gaseau toate autobuzele DAC 117 UD si UDA, ramase pana in 2005.
Unul dintre autobuzele DAC scurte e #205, scund.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Nov 2005 15:05 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:23
Posts: 41
Location: Timisoara
Chiar cand intri in "depoul" acesta, primul autobuz care te asteapta sa-l salvezi de la casare e #207 DAC 112 UDMA, purtand ultima reclama si singura care a avut-o vreodata.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Nov 2005 15:11 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:23
Posts: 41
Location: Timisoara
Tot la intrare in acelasi rand cu #204 si de acelasi tip de altfel si cu aceeasi situatie de viitor, e #209, blocat si inconjurat de tufe.
Inca se mai vede in coltul din spate-stanga a vehiculului ce schema purta acum 5 ani, una asemanatoare cu cea din prezent.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Nov 2005 15:17 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:23
Posts: 41
Location: Timisoara
Al treilea din randul cu #209 si #204 e #228 DAC 112 UDM, care a avut nitel probleme la transportarea lui pana aici, dupa cum se si vede la primul geam dupa cel al soferului. O improvizatie pusa de paznic consta intr-o fasie de punga lipita cu schotch de rama geamului... care nici ea nu rezista mult...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Nov 2005 15:42 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:23
Posts: 41
Location: Timisoara
O poza nereusita cu #229 singurul DAC nearticulat ce era prevazut sa-si continue viata, insa era in zadar acest lucru deoarece era in stare proasta, tremurand chiar in timpul mersului, interiorul arata groaznic, lipsea bara de sprijin din spate, etc. In aceasta parte a garajului, partea dreapta, pe langa #229 mai erau inghesuite #202, #211 si #215, avand aceeasi soarta... casarea. :( :cry: . Pe celelalte trei vehicule nu le-am putut poza din cauza lipsei de spatiu.


Autobuzele, articulate majoritatea, ce sunt toate pentru piese de schimb, avand motorul functionabil. Posibil motorul sa fie pt vanzare.
Numerele scrise sunt nr de inventar, dedesubt fiind tipul vehiculului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 Nov 2005 10:48 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:23
Posts: 41
Location: Timisoara
Dupa cum mi-or confirmat Claudiu si doi lucratori de acolo, acest garaj nu va fi un al doilea depou al troleibuzelor, ci doar un depou suplimentar al autobuzelor retrase din circulatie / casate, acest fapt fiind valabil si in viitor.
Daca imi mai vor permite sa intru voi incerca sa pozez si autobuzele pe care prima data nu le-am putut observa.
E pacat, zic eu, aceste vehicule vor disparea, mai ales fiind de tipul DAC...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Nov 2005 21:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:23
Posts: 41
Location: Timisoara
ROCAR U 312:
Eu am observat ca RATT are 5 exemplare de acest model.
Pe #220 nu a mai circulat de anul trecut si nu mai sunt sanse sa mai circule.
La strada le-am prins pe #206 si #224, celelalte doua (#221 si #222) fiind in depou.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Nov 2005 21:12 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:23
Posts: 41
Location: Timisoara
Si 206-le...
Acestea circula mai mult pe liniile temporare 7, 9 si 17, rar pe 21 sau 28.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Nov 2005 21:27 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:23
Posts: 41
Location: Timisoara
Din seria 301 - 316, #302 e singurul ce nu l-am vazut in viata mea. Prin urmare a fost casat ori in anul 1999 (cand le-am tinut evidenta) ori inainte de anul mentionat.
NOA, m-as bucura daca mi-ai spune ce tip a fost sau ce schema de culoare avea, cand, unde l-ai vazut.
#306 si #308 in garajul din Lipovei nu se aflau, deci probabil sunt in vreo hala din depoul din Buziasului, urmand sa fie casate. Ambele nu au mai circulat de anul acesta, fiind inlocuite de MB Conecto.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Nov 2005 22:19 
Rocarul pe care l-ai caracterizat ca nepoluant este U 312-245. Foarte important acel 245, deoarece mai exista un Rocar U 312-192, aproape identic cu U 312-245, dar care poate fi foarte poluant. ca sa fiu mai clar
U 312-245 are motor de 245 CP euro 1 si suna aproape ca si de Simon
U 312-192 are motor de 192 CP. Practic, este motor de 112 UDM si, ca sa fiu rau, spun ca e euro 0. Rocarul U 312 este, de fapt, un hibrid intre
DAC 112 UDM
Roman 111 RDT-M
IK 4 (mai ales in ceea ce priveste interiorul)

In legatura cu ceea ce am vazut in Timisoara (anul 2000), trebuie sa precizez urmatorul lucru. Eram cu o fata care tocmai avea probleme cu prietenul ei si, in plus, aproape ca era hartuita de o terta persoana, pe care o cunosteam si, ca urmare, trebuia sa fac in asa fel sa nu se afle in cadrul grupului in care ma aflam. Ca urmare, atentia mea a trebuit sa fie distributiva. Lasand-o mai mult pe ea sa vorbeasca (vorba aia, nu e bine sa te bagi intre doi prieteni pentru ca ei se impaca iar tu iesi prost, desi ai avut cele mai bune intentii) am fost atent la ceea ce circula prin Timisoara si, avand mai ales o memorie auditiva foarte buna, iti voi spune cam tot ce am vazut.

In primul rand am vazut un troleibuz mic, al carui convertizor suna exact ca si cel de pe V3A. Avea 3 usi: una in fata, doua intre axa A si axa B iar in spate nu avea usa. Fiind cu inca doua doamne, dintre care una chiar s-a suit in vehiculul respectiv, am putut fi atent la respectivul troleu)Cred ca erau Renaulturi
in al doilea rand, am vazut niste troleibuze foarte asemanatoare cu 217E, dar primul geam al remorcii, care se afla pe partea opusa usii a III-a, era mai mic. Se pare ca e vorba de 317E (numerelecelor pe care le-am vazut erau cuprinse intre 1 si 10). Deja cand am vazut Rocarurile respective, eram doar eu cu fata si, ca urmare, nu am putut fi foarte atent la vehicule. Tot atunci, am vazut foarte multe IK 280 T precum si niste troleibuze articulate mai Retro, asemanatoare celor din Medias. in legatura cu DAC-ul articulat, mi se pare ca l-am vazut, parca avea schema lui #314, dar nu sunt sigur, mai ales ca eram revoltat de comportamentul celui care a ajuns sa o hartuiasca pe fata respectiva, in conditiile in care avea varsta de 31 de ani iar pe fata a cunoscut-o doar de o zi. ceea ce pot sa spun este ca aveti tramvaie interesante. Imi aduc aminte de o garnitura formate dintr-un vagon motor articulat si o remorca articulata.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 Nov 2005 21:38 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 744
Pe forumul vechi, alaturi de desenele facute in paint de Cosmin4TM, se afla si o poza a lui #306 din care rezulta ca autobuzul respectiv era intr-o stare buna. Claudiu spune ca autobuzele 117 UD erau foarte vechi si de aceea RATT ar fi decis scoaterea lor. Care este realitatea, de fapt? Poza aceea nu arata realitatea (autobuzul sa fie o rabla care arata bine la exterior) sau a existat o politica a RATT de sacrificare a autobuzelor DAC 117 UD cu orice pret? Claudiu spunea de achizitionarea a 50 de autobuze noi, dar nu a specificat daca erau solo sau articulate. Spunea doar atat ca se preconizeaza achizitionarea de vehicule noi din care 60 la suta articulate. Din pacate, in Cluj mai sunt doar 3 articulate in circulatie, toate IK 280 cu 2 usi :cry:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 Nov 2005 14:15 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:23
Posts: 41
Location: Timisoara
OAB wrote:
Pe forumul vechi, alaturi de desenele facute in paint de Cosmin4TM, se afla si o poza a lui #306 din care rezulta ca autobuzul respectiv era intr-o stare buna. Claudiu spune ca autobuzele 117 UD erau foarte vechi si de aceea RATT ar fi decis scoaterea lor. Care este realitatea, de fapt? Poza aceea nu arata realitatea (autobuzul sa fie o rabla care arata bine la exterior) sau a existat o politica a RATT de sacrificare a autobuzelor DAC 117 UD cu orice pret? Claudiu spunea de achizitionarea a 50 de autobuze noi, dar nu a specificat daca erau solo sau articulate. Spunea doar atat ca se preconizeaza achizitionarea de vehicule noi din care 60 la suta articulate. Din pacate, in Cluj mai sunt doar 3 articulate in circulatie, toate IK 280 cu 2 usi :cry:


Pe forumul vechi se preciza in topicul "Autobuze noi TM" ca toate cele 50 autobuze venite anul aceste sunt nearticulate.
Claudiu atunci se referea ca 60% vor fi articulate troleibuzele ce vor fi achizitionate intr-un viitor apropiat.
Autobuzul #306 in timpul mersului crea un zgomot foarte puternic cum se produce la autobuzele vechi la suspensii, la fel zgomot este si la #314, dar #306-le era vechi, in poza aceea (pacat ca nu mai functioneaza site-ul http://www.ltek.comernet.pl) autobuzul era nu demult revopsit, dar interiorul nu era prea placut.
Oricum, autobuzele DAC au fost retrase dupa sosirea vehiculelor noi si era inutil ca RATT sa mai investeasca in ele!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Nov 2005 21:58 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 744
Intr-adevar, #204 arata bine, tinand cont ca are o vechime cuprinsa intre 15 si 18 ani (modelul ascund s-a fabricat intre 1987 si 1990). Zgomotul prezent la #314 si #306 era cumva cu trancanitul unor sticle goale? La Cluj, asemenea zgomote apreau frecvent la axa C a articulatelor. In ceea ce priveste poluarea, care scotea mai mult fum: 204 sau 306? Autobuzele romanesti, dar si Ikarusurile au tendinta de a scoate fum albastru sau negru-albastrui.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Dec 2005 13:36 
Nu stiu cine spunea ca ar fi fost casate 314 si 328.
Mie mi-e greu sa cred treaba asta, ia uitati-va cat de bine aratau la vremea cand le-am facut eu poze.
Pentru inceput DAC 117 UD RATT#314:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Dec 2005 13:37 
si acum Ikarus 280 RATT #328...
Mai sunt sau nu mai sunt?!?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Dec 2005 16:20 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:23
Posts: 41
Location: Timisoara
whitewolfcata wrote:
si acum Ikarus 280 RATT #328...
Mai sunt sau nu mai sunt?!?


Scuza-ma, dar am mai scris pe forum (nu numai la acest topic) ca DA! sunt pastrate.

Parcul de autobuze - an 2005

Autobuze DAC 117 UD: #313, #314, #315.
Autobuz DAC 111 RDTM: #101 (de ceva vreme nu l-am vazut, poate ar fi retras)
Autobuz DAC 111 RDT #103 (nici acesta nu a mai circulat de mult)
Autobuze ROCAR U 312-245: #206, #221, #222, #224
Autobuze Ikarus 260: #231, #232, #233, #234, #235, #236, #237, #238 si inca 13 fara nr de parc
Autobuze Ikarus 280: #321, #323, #324, #326, #327, #328 si inca 4 fara nr de parc
Autobuze Mercedes-Benz Conecto O345: 50 unitati fara nr de parc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Dec 2005 20:53 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 744
Conecto-ul face fata fluxului de calatori din orele de varf?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Dec 2005 21:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:23
Posts: 41
Location: Timisoara
Desi au suplimentat liniile 33, 40, 43 cu autobuze la orele de varf, autobuzele sunt supraaglomerate, in special pe liniile din centru, de aceea pe linia 33, rareori pe 43, circula Ikarusuri articulate.
Pe linia inlocuitoare de troleibuze, 17, e dezastru, vehiculele de pe 33 au intarzieri din cauza traficului ingreunat, mai ales de la inchiderea podului care facea legatura dintre Bd. Ferdinand si P-ta Maria, desi in orele de varf sunt vreo 15 autobuze (inainte erau 12 - 13) pe 33, 8 autobuze pe 40 (inainte fiind 6) si 5 - 6 autobuze pe 43 (inainte erau 4), iar pe 42 nu am vazut suplimentari, programul e acelasi.

In general Autobuzele MB sunt deservesc liniile cu importanta mai mare: 17 (uneori cate unul), 18, 26, 31, 33, 40, 42, 43, liniile de Expres, celorlalte linii plus cele temporare ramanand Ikarusurile si cele romanesti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Dec 2005 21:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:23
Posts: 41
Location: Timisoara
In Timisoara s-au scos din uz 33 autobuze solo si 9 autobuze cu burduf si s-au adus 55 autobuze noi in anul curent!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 04 Mar 2008 21:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44885
Autobuzele Mercedes Conecto O345

Sint 55 astfel de autobuze in orasul de pe Bega. Aceste autobuze mi-au facut o impresie foarte buna. Sint dotate cu aer conditionat.

Autobuzele au fost achizitionate in leasing. Acestea inca mai au numere de Bucuresti.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Mar 2008 21:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44885
B 41622


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Mar 2008 21:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44885
B 41625


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Mar 2008 21:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44885
B 41626


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Mar 2008 21:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44885
B 41644


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 83 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group