TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 14:14

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 163 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject: Arad: tramvaie
PostPosted: Sat 26 Nov 2005 23:52 
GT6Z 35
Timis 35+14


Attachments:
File comment: 35+14 cu 2 ani mai devreme Foto: NZA
ar35+14 Timis2 Pta UTA0067 15.08.jpg
ar35+14 Timis2 Pta UTA0067 15.08.jpg [ 79.01 KiB | Viewed 27604 times ]
File comment: Timiş2 #35+14, adică celălalt 35 se ascundea in depou in aceeaşi zi
ar35+14 Depou Micalaca 14.05.jpg
ar35+14 Depou Micalaca 14.05.jpg [ 79.82 KiB | Viewed 27604 times ]
File comment: tramvai GT6Z cu numarul 35
ar35 GT6-Z ex Bochum str Muculus-Pta Romana 14.05.2005.jpg
ar35 GT6-Z ex Bochum str Muculus-Pta Romana 14.05.2005.jpg [ 73.44 KiB | Viewed 27606 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 Nov 2005 00:09 
Numarul magic: #167

-T4R 167
-B4D 0167
-B4 167


Attachments:
File comment: 1119+0167 Pta Podgoria spre Gara 05.08.2005
ar1119+0167 Calea I MAniu-Pta Podgoria-2 05.08.jpg
ar1119+0167 Calea I MAniu-Pta Podgoria-2 05.08.jpg [ 64.16 KiB | Viewed 27593 times ]
File comment: T4R 167+175 spre Gara 15.04.2005
ar167+175 Bd Revolutiei Piata Caius Iacob 14.05.jpg
ar167+175 Bd Revolutiei Piata Caius Iacob 14.05.jpg [ 74.06 KiB | Viewed 27595 times ]
ar254_167_433.jpg
ar254_167_433.jpg [ 267.33 KiB | Viewed 26878 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jan 2006 00:06 
Vagoanele T4D aduse in decembrie 2005 din Halle in Arad sunt:

#1125
#1126
#1127
#1129
#1170
#1179
#1180
#1190

Sursa: http://www.strassenbahn-halle.de.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Jan 2006 03:07 
Pe site-ul http://s134260722.online.de/drehscheibe ... =19781&v=t puteti gasi imagini de la vizita lui Folke Brockmann din 2003. Merita vazute! Sunt anumite lucruri ce nici eu nu am vazut pana acuma!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Jan 2006 03:12 
Niste Gothe si "Sageti Verzi" in depoul Ghioroc.
http://s134260722.online.de/drehscheibe ... 98&t=19781

P.S Prima poza este in depoul UTA.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Jun 2006 01:58 
Offline

Joined: Mon 07 Nov 2005 11:48
Posts: 5
Location: Arad
Am o intrebare...daca va uitati pe pozele lui Silviu Sintea, la GT8Z #1755, vedeti ca are un fel de lada pe acoperis, chiar in fata. Ce poate fi acolo?

Tramvaiele GT8 , Gt6, Gt4 au fost dotate cu sistem gprs. ( au un fel clopot tot in fata tramvaiului pe acoperis). Poate fi tot ceva de genul asta? :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 31 May 2007 17:19 
Offline
User avatar

Joined: Fri 11 May 2007 22:20
Posts: 1
Location: ARAD
In aceste adrese, se pot gasi, unele pareri pro si contra, legat de cum se desfasoara transportul in comun la noi in Arad, din ultimele saptamani (in ordine cronologica).

http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol ... 509-041835

http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol ... erefresh/1

http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol ... erefresh/1

http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol ... erefresh/1


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Jun 2007 22:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Omida in 2001:


Attachments:
Ghioroc -08.2001, Adi Raica.JPG
Ghioroc -08.2001, Adi Raica.JPG [ 244.34 KiB | Viewed 26987 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Jun 2007 20:23 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Jan 2006 21:30
Posts: 74
Location: Arad
:shock: Azi am vazut, fiind in trecere, in depoul Micalaca ca a ramas doar carcasa din Timis 2 ce avea numarul 35-14, numai buna de trimis la fier vechi. Se pare ca Timis 2 cu numarul 31-32 e la Ghioroc la muzeu, alaturi de sageata verde.
Tatra T4R cu numarul 109 a fost revopsita. au disparut saptamina asta Timis 17-18 si T4R 140, vatmanii titulari ale acestora fiind pe alte tramvaie


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Jun 2007 01:01 
Offline

Joined: Mon 07 Nov 2005 11:48
Posts: 5
Location: Arad
Interesant e ca Timisul pare intreg, pe cand Tatra 147 a ramas fara faruri..., asta pt mine inseamna ca 147 nu e menit pentru muzeu. Oricum, Tatre mai exista, Timisurile sunt pe cale de disparitie. Ma gandesc ca l-au ales pe 31+32, pentru numerele consecutive. Mai aveau de ales intre 1+2, 15+16, 17+18 sau 208+209.

Ar fi fain ca si 208+209 sa ajunga la Ghioroc, sa se stie in viitor ca au fost 2 serii de numerotare a Timisurilor...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jun 2007 15:26 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Jan 2006 21:30
Posts: 74
Location: Arad
Deocamdata Tatra T4R cu reclama sint 84 si 85. In depou am vazut in stare buna si gata sa iasa pe 167 iar pe 117 in starea care se vede in poza, fara partea din fata.


Attachments:
File comment: tramvaiul 117 in depoul UTA
IMG_1009c.JPG
IMG_1009c.JPG [ 52.26 KiB | Viewed 27254 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Aug 2007 22:54 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Se inchide circulatia intre UTA- Fat Frumos si UTA-Gai - Zona Industriala.


Incepand cu 01/08/2007 se opreste circulatia tramvaielor pe tronsoanele UTA - Fat Frumos si UTA - Gai - Zona Industriala. In aceasta peroada transportul calatorilor va fi asigurat cu autobuzele pe traseele:

- UTA - Fortuna - la un interval de 4 minute de Luni - Vineri si 6 minute in zilele de sarbatoare

- UTA - Gai - la un interval de 26 minute zilnic


Se vor suspenda liniile : 1b, 2, 4b, 6, 13, 16b
Liniile 1, 3, 7, 15b, 17 vor avea cap de linie statia Capitan Ignat
Liniile 9, 11, 15 vor avea cap de linie statia UTA


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Sep 2007 10:56 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Jan 2006 21:30
Posts: 74
Location: Arad
astazi in triajul din Arad am vazut un transport de 3 tramvaie cu remorca:


Attachments:
File comment: tramvai ecartament normal
triaj.JPG
triaj.JPG [ 56.76 KiB | Viewed 26942 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Sep 2007 13:50 
Offline

Joined: Mon 07 Nov 2005 11:48
Posts: 5
Location: Arad
Acele tramvaie sunt destinate Timisoarei. :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Oct 2007 00:11 
Offline
User avatar

Joined: Fri 24 Mar 2006 01:41
Posts: 9
Location: Arad
http://www.youtube.com/watch?v=xuCg8Ta6sk0&NR=1
Pe la finalul filmului apare un timis si un T4R de prin anii 90.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Feb 2008 16:04 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Jan 2006 21:30
Posts: 74
Location: Arad
Iata ce a mai aparut in presa locala despre CTP Arad:
http://www.aradon.ro/stiri/im:aradon:news-arad/articol/podul-la-m226na-expertilor/cn/news-20080107-06350577
http://www.aradon.ro/stiri/im:aradon:news-arad/articol/deraieri-pe-banda-rulanta/cn/news-20080123-12173130
http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/tramvai-dobor226t-de-betoane/cn/news-20080128-02080453
http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/scandal-creat-de-scumpiri/cn/news-20071028-11331872
http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/206nt226rzieri-si-vatmani-obraznici/cn/news-20071219-04582634
http://www.aradon.ro/stiri/im:aradon:news-arad/articol/promisiunile-ctp/cn/news-20080121-05431111


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Mar 2008 15:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Iata ce inseamna patrimoniu:


Attachments:
h2615-2007 Arad.pdf [266.56 KiB]
Downloaded 699 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Mar 2008 16:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Ce e foarte curios in acel document imi pare forumularea:
"(...) la limita utilizarii in siguranta pentru trafic, mentinerea lor in circulatie nefiind
posibila fara reparatii importante ( rebandajari, reparatii boghiuri, reparatie instalatie aer
comprimat, a sistemului de franare, inlocuiri a cablajelor electrice de joasa si inalta tensiune,
inlocuiri ale podelei, capitonaje interioare, revopsiri interioare si exterioare)."

In primul rand rebandajarea e o reparatie baza si necesita un minim de dotare a unui debou. Reparatiile la boghiu sunt si ele activitati de rutina. In fine, nici nu mai comentez vaditul neprofesionalism al forumularilor si mai ales al motivelor sau sumelor vehiculate (70.000 - 100.000 RON) in conditiile in care am dubii ca un RK fara pretentii ar costa atat.

Un alt lucru pe care mai il adaug este valoarea cel putin suspecta a unuia dintre vagoanele Timis TM2 de 36.000 RON in conditiile in care daca ea este adevarata atunci vagonul are multe imbunatiri si modernizari iar decizia de casare clar nu trebuia sa il includa si pe acesta. Acel vagon este si cel care are cea mai mare valoare din tot parcul supus casarii si aparut in acel document.

In incheiere nu se poate trece cu vederea nici rulajul vagoanelor, cu exceptia Tatrelor care ar necesita un RK serios avand in vedere ca au peste 1 milion de km parcursi, cam toate vagoanele ar mai putea sa mearga inca mult si bine. E foarte ciudat si ca au renuntat la vagoane GT4 dupa nici 100.000 de km parcursi. Toate aceste detalii adunate fac aceasta initiativa a municipiului Arad nefundamentata economic si cu foarte multe lipsuri sau aspecte indoielnice mai ales in conditiile in care nu sunt inca planuri de modernizare a parcului de tramvaie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Mar 2008 19:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Nu pot remarca ca ,,Vagonul GT4 a fost fabricat in 1995". Inseamna ca tot ce stiu eu despre tramvaie (si consider ca stiu destul de mult sau macar suficient cat sa fac diferenta intre un GT4 si un V3A-93) e varza... stiam ca GT4 s-a produs incepand cu 1959.... in niciun caz nu el a stat la baza constructiei vagoanelor tip GT8 sau GT6, dat fiind ca acestea dispun si de boghiuri purtatoare. Sistemul de articulatie de pe GT4 a fost preluat (cu licenta) de Rathgeber, Hansa Waggonbau si Weggman.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Mar 2008 00:09 
Lucrul care ma mira cel mai tare este ca lista nu include valoarea ramasa neamortizata. Cand vinzi ceva asta e cea care te intereseaza, ca sa nu iesi in pierdere...
Nu inteleg de ce se aminteste de HG 500/1994 care avea in vedere actualizarea valorilor pt mijloacele fixe detinute in patrimoniu la 31.12.1993. Deci nu se aplica pt cele puse in functiune ulterior... Vezi http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck. ... t?idt=5979
Inteleg ca respecta reevalaurea de atunci, ceea ce oricum era obligatoriu. Daca tot vor sa scrie prostii de ce nu trec tot pomelnicul de legi, cu tot cu modificarile lor ulterioare, pornind de la legea 15/1994.
In final, tabelul nu are si un rand pentru total...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Mar 2008 11:31 
Vagonul GT4 a fost pus in functiune la Arad in 1996, nu 1995. Dupa logica din acel articol, la Iasi sunt vagoane GT4, ST10 si ST11 "fabricate in 2008".


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Mar 2008 17:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Probabil or fi vrut sa scrie 1959 si au tastat gresit cifrele.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Mar 2008 14:20 
in documentul acela se vorbeste , pe linga casarea tramvaielor, si de desfiintarea unei portiuni de linie parca; poate da cineva lamuriri despre ce portiune este vorba si daca era folosita de tramvaie?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Mar 2008 14:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Eu am intrebari legate de casarea "Sagetilor Verzi". Ale cui erau? Cine le-a casat si de ce, dupa ce au stat atitia ani in depoul de la Ghioroc?
Casarea acestora ma mira, stiind ca directorul CTP Arad, dl. Radu Torsin, este un sufletist ce a facut mari eforturi pentru a conserva aceste valori inestimabile.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Mar 2008 18:19 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Jan 2006 21:30
Posts: 74
Location: Arad
Silviu Sintea wrote:
Eu am intrebari legate de casarea "Sagetilor Verzi". Ale cui erau? Cine le-a casat si de ce, dupa ce au stat atitia ani in depoul de la Ghioroc?
Casarea acestora ma mira, stiind ca directorul CTP Arad, dl. Radu Torsin, este un sufletist ce a facut mari eforturi pentru a conserva aceste valori inestimabile.

Tin minte ca in primavara lui 2006 inca erau toate sagetile verzi intregi in depoul Ghioroc(bine, s-a mai furat de pe ele multe, geamuri sparte, din 1991 au ajuns la ele multi), mai apoi cu ocazia a 100 de ani de la infiintarea liniei, toamna, deja multe au disparut, fiind taiate :cry: si s-a deschis muzeul sagetii verzi. Intre timp s-a renuntat la portar, acum se poate intra doar daca domnul Rusu iti deschide, a fost dus un Timis 2, ITB restaurat, tramvaiul de vara, remorca restaurant si Gotha.
Au ramas afara, in spate 4 sageti verzi acoperite si una in fata lor, alaturi de vagonele marfa expuse. In interior mai sint 4 vagoane si 2 remorci care sint singurele functionale, teoretic


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Mar 2008 21:33 
Acel T4R in culori clasice este 127.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 31 Mar 2008 12:28 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Jan 2006 21:30
Posts: 74
Location: Arad
marius2 wrote:
Acel T4R in culori clasice este 127

Da, am vazut azi in depou 127-le revopsit si ca in loc de crem e galbui, fix grila ITB-ului dar cind l-am vazut prima data m-am gindit ca ar putea fi 903 fara remorca lui 213 :wink:
Din cite am inteles va fi pentru scoala, cine se inscrie la cursurile de vatman pe el? :D


Top
 Profile  
 
 Post subject: Tramvaie TIMIS in Arad
PostPosted: Sun 18 May 2008 23:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Inca mai exista tramvaie Timis.

1 + 2


Attachments:
1 + 2 Piata Arenei 7.JPG
1 + 2 Piata Arenei 7.JPG [ 92.84 KiB | Viewed 22810 times ]
1 + 2 Piata Arenei.JPG
1 + 2 Piata Arenei.JPG [ 80.74 KiB | Viewed 22810 times ]
1-2 Podgoria.JPG
1-2 Podgoria.JPG [ 102.08 KiB | Viewed 22810 times ]
1 + 2 Podgoria.JPG
1 + 2 Podgoria.JPG [ 89.6 KiB | Viewed 22813 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 May 2008 23:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
212 + 213


Attachments:
212 + 213 Podgoria.JPG
212 + 213 Podgoria.JPG [ 94.54 KiB | Viewed 22807 times ]
212 + 213 Gara CFR.JPG
212 + 213 Gara CFR.JPG [ 76.72 KiB | Viewed 22807 times ]
212 + 213 -Billa.JPG
212 + 213 -Billa.JPG [ 94.28 KiB | Viewed 22808 times ]
212 + 213 -UTA 3.JPG
212 + 213 -UTA 3.JPG [ 100.26 KiB | Viewed 22807 times ]
212 + 213 -UTA 3a.JPG
212 + 213 -UTA 3a.JPG [ 95.94 KiB | Viewed 22807 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 May 2008 23:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Interior 213.


Attachments:
interior 213.JPG
interior 213.JPG [ 103.34 KiB | Viewed 22805 times ]
interior 213 4.JPG
interior 213 4.JPG [ 97.77 KiB | Viewed 22805 times ]
interior 213 9.JPG
interior 213 9.JPG [ 100.86 KiB | Viewed 22805 times ]
interior 213 v.JPG
interior 213 v.JPG [ 102.87 KiB | Viewed 22805 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 163 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group