TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Thu 17 Jan 2019 04:31

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ] 
Author Message
PostPosted: Thu 26 Feb 2009 20:20 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Cu marfa prin oras, pe santiere, in industrie... ipostaze mai putin obisnuite pentru troleibuze. Am avut si noi parte de un experiment asemanator prin 1985.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 Nov 2011 17:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Filovia dello Stelvio (Filovia dell'Alta Valtellina) a reprezentat un sistem de tractiune electrica cu trolee, folosit pt. transportul materialelor de constructie pt. doua baraje, gestionat de AEM Milano.

Au fost folosite si doua troleibuze pt. transportul personalului.

Doua trasee:

Tirano-Bormio-Boscopiano, 66 km

Bivio Molina-Digapoli, 14 km

Quote:
L'Aem disponeva di venti filoveicoli Fiat CGE con guida a destra per la gestione della filovia, cose ripartiti:

16 filocarri a tre assi modello FIAT 672F/121 (matricole 1-16)
2 filotrattori a due assi FIAT 666F/20 (matricole 17-18)
2 filocorriere a due assi su telaio FIAT 666F/20 (matricole 19-20).
Tra il 1947 ed il 1949 per il servizio di linea Tirano-Bormio furono utilizzati anche due filobus Alfa Romeo serie 621-630, prestati dall'ATM di Milano.


http://it.wikipedia.org/wiki/Filovia_dello_Stelvio

http://hutnyak.com/Trolley/trolleyhisto ... Valtellina


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 Nov 2011 17:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Se foloseau cele doua fire pt. deplasarea in ambele sensuri. Din loc in loc existau incrucisari, sistem adaptat dupa cel de tramvai.

Foto: Alessandro Albe, flickr


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 Nov 2011 17:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
AEM 12, anul 1950.

Foto: Alessandro Albe, flickr


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 Nov 2011 17:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Gara Tirano.

Foto: Alessandro Albe, transphoto.ru


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 20 Nov 2011 19:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Brassovia wrote:
Cu marfa prin oras, pe santiere, in industrie... ipostaze mai putin obisnuite pentru troleibuze. Am avut si noi parte de un experiment asemanator prin 1985.


Troleibuzul ITB 5941 devenit ITB 01.

In anii '82-'83 s-a experimentat si in Romania transportul cu trolley-trucks, denumite "trolecare". Am vazut la TVR un reportaj pe aceasta tema si ulterior am citit despre trolecar intr-o revista Magazin. Nimeni nu a reusit pana in prezent sa dea detalii referitoare la aceste trolecare.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Feb 2012 19:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
"Filocompattatore", gunoiera bi-mode, prezenta in Bologna: http://www.pdbologna.org/Blog-Democrati ... sieme.html

Urmand link-ul gasiti planuri ambitioase de dezvoltare a retelei de troleibuz in Bologna dar si prezentarea troleibuzelor si tramvaielor folosite pt. transformarea marfii.

Foto 3, 4: A. Albe, flickr.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 03 Feb 2012 14:58 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2316
Location: Bucureşti
Silviu Sintea wrote:
In anii '82-'83 s-a experimentat si in Romania transportul cu trolley-trucks, denumite "trolecare".Nimeni nu a reusit pana in prezent sa dea detalii referitoare la aceste trolecare.
În decursul anului 1984, la URAC-ITB, a fost transformat un troleibuz DAC 112E în troleibuz de "transport materiale". A avut numărul de inventar ITB 01. Este cel din fotografia postată de Silviu, de altfel se vede şi sigla ITB-ului cu numărul respectiv. Caroseria a fost scurtată la partea din spate şi pe peretele spate au fost montate uşi de acces, de asemenea, a avut o uşă glisantă dintr-o singură foaie, pe partea dreaptă. Consola spate a măsurat 2890 mm în loc de 3370 mm, lungimea troleibuzului scurtându-se de la 11680 mm la 11200mm. Dulapul cu contactori de la partea din spate a fost mutat pe laterala stângă, în spatele postului de conducere, de asemenea şi canalul de cabluri ce coboară de pe acoperiş.
    În anul 1985, URAC-ITB transformă în continuare alte 14 troleibuze în "transport materiale" şi "transport tehnologic", deosebirea fiind că acestea vor avea şi o uşă de acces pe partea stângă, ambele fiind glisante dar din câte două foi. ITB 02 va avea aceeaşi schemă de culoare, ITB 03 la ITB 07 vor avea schema de culoare modificată (conform desenelor postate) în alb şi albastru, iar ITB 08 la ITB 15 vor avea schema de culoare în galben şi roşu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Feb 2012 15:11 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2316
Location: Bucureşti
În anul următor, 1986, la URAC-ITB, este transformat un troleibuz DAC 112E în laborator mobil de verificare a reţelei de alimentare. La fel ca şi la troleibuzele "transport marfă", dulapul cu contactori de la partea din spate a fost mutat pe laterala stângă, în spatele postului de conducere, de asemenea şi canalul de cabluri ce coboară de pe acoperiş. Peretele din spate a căpătat o pereche de uşi, cu balamale, care aveau geamuri atât la partea superioară cât şi la partea inferioară.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Mar 2012 21:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Folosit in Elvetia (St. Gallen) pt. degivrarea retelei de troleibuz.

Foto: www.bahn-bild.de


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 May 2012 15:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Folosit in Kaiserslautern.

http://www.drehscheibe-foren.de/foren

Foto 2: Harry Sanders, anul 1985.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 May 2012 15:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Folosite in Bitterfeld si Elbingerode (Germania).

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/r ... sg-4020081


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Apr 2013 19:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
DTU-10 (KrAZ-219) -fabricat in anul 1961- in depoul Simferopol.

Foto: http://www.transphoto.ru


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 22 Apr 2014 10:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Trolleybusman :)



Top
 Profile  
 
 Post subject: Re:
PostPosted: Tue 01 Jul 2014 08:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Silviu wrote:
Filovia dello Stelvio (Filovia dell'Alta Valtellina) a reprezentat un sistem de tractiune electrica cu trolee, folosit pt. transportul materialelor de constructie pt. doua baraje, gestionat de AEM Milano.

Au fost folosite si doua troleibuze pt. transportul personalului.


Foto: Alessandro Albe, flickr


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 01 Jul 2014 08:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Vetra,

Colectia Alessandro Albe, flickr


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 01 Jul 2014 13:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Datele tehnice ale trolecarelor (click pe poza pt. rezolutia originala).

Sursa: http://www.skyscrapercity.com/


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 01 Jul 2014 13:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Si aici gasim cateva date despre trolecarele italiene dar si despre trenurile epocii respective (sper ca ati remarcat in pozele cu gara Tirano, reteaua bifilara a trenurilor).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 10 Jul 2014 20:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Au existat si trolevaporase :D

Cititi aici: http://www.lowtechmagazine.com/2009/12/ ... boats.html


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 18 Sep 2014 11:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Trolecare folosite in agricultura.

In Belarus, in localitatile Snov, respectiv Kosino.

Foto: transphoto.ru


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 26 Nov 2014 17:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Troleibuz cu 4 captatoare!!

Primele doua sunt pt. degivrare, iar celelalte pt. alimentarea la reteaua electrica in scopul propulsarii vehiculului.

Foto: Harry Sanders, Lausanne, anul 1984.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 26 Nov 2014 18:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Masina de interventie in Solingen.

Foto: Marcus Fey.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 03 Dec 2014 13:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Silviu wrote:
Au existat si trolevaporase.


"Ein Obus auf dem Teltowkanal".


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 25 Aug 2015 08:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Folosit in Eberswalde.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 21 Sep 2016 12:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Trolecar tip YaG-6 folosit in Odessa pt. transport de marfa, intre anii 1948 si 1958.

transphoto.ru


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 25 Sep 2016 09:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
St. Lambrecht (Austria).

http://www.sfu.ca/person/dearmond/morph ... ht.ett.htm


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 20 Dec 2016 22:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Masina de interventie in Biel/Bienne.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group