TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Thu 17 Jan 2019 04:17

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ] 
Author Message
 Post subject: Troleibuze VITOVT
PostPosted: Mon 17 Sep 2007 17:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:13
Posts: 270
Location: Bucuresti 4, Berceni
troleibuz rusesc: http://stts.mosfont.ru/articles.php?gid=54

ce se intelege din fisa tehnica:

motor 185 kW
economie consum energetic: cca 55%
capacitate: 100 pasageri
capacitate la rularea pe acumulatori: 78 pasageri
viteza maxima: 60km/h
autonomie: 5 km


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Sep 2007 11:21 
mai precis este vorba de prototipul AKSM-42003A, o reinterpretare de design a troleibuzului YaTB-1 din anii '30.

este produs de BelCommunMash, Minsk, Belarus.
http://belcommunmash.by/

Lungime - 11790 mm
Latime - 2500 mm
Inaltime - 2862 mm
Ampatament - 8085 mm

alte particularitati:
puntea spate - RABA, Ungaria
puntea fata - ZF, Germania
servodirectie - ZF Servocom, Germania
sisteme electronice - WABCO, Germania
motor electric - Skoda, Cehia
rampa podea pentru urcare (usa mijloc) - Hubner, Germania
sistem central automat de gresare - Lincoln, Germania

mi se pare foarte interesanta rezolvarea spatiului interior prin marirea ampatamentului (puntea fata este mutata sub cabina soferului), cu dezavantajul unor raze de viraj foarte mari (la Moscova oricum nu conteaza). finisajele par mai slabe ca la Astra Citelis si nu este low-floor integral, dar chiar si asa mi se pare un vehicul reusit.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Sep 2007 14:26 
S-ar putea spune ca reinterpretarea de design a lui YaTB.1 (foto 2), s-a facut prin copierea masiva a hibridului Phileas produs de olandezii de la APTS (foto 1), inclusiv in ce priveste anumite solutii constructive.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Nov 2010 20:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
In probe in Vilnius:





Pretul unui astfel de troleibuz: cca 174.000 euro.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Mar 2011 12:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Uratenia, in probe in Gomel.

Foto: http://transphoto.ru


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 05 Jul 2013 15:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Pt. Belgorod, 20 unitati.

Foto: http://transphoto.ru


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Troleibuze VITOVT
PostPosted: Fri 29 May 2015 13:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
A aparut si varianta articulata, BKM 43303A (Vitovt MAX).

Foto: transphoto.ru, Complexul expozițional "Lenexpo" Sankt Petersburg.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Troleibuze VITOVT
PostPosted: Thu 18 Jun 2015 10:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46869
Silviu wrote:
A aparut si varianta articulata, BKM 43303A (Vitovt MAX).

Foto: transphoto.ru


Pe strazile din Sankt Petersburg, pe linia 40 (una dintre cele mai aglomerate rute), cu nr. 6600.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Troleibuze VITOVT
PostPosted: Thu 02 Jul 2015 12:47 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2316
Location: Bucureşti
Silviu wrote:
A aparut si varianta articulata, BKM 43303A (Vitovt MAX).
    Troleibuzul hibrid BKM 43303A VITOVT MAX a fost construit la începutul anului 2013, cu asistenţa firmei STADLER.
      Prima sa prezentare a avut loc la Congresul UITP Geneva 2013, ce a avut loc între 25-29 mai 2013, la PALEXPO.
        Alături de el a fost prezentat, având acelaşi concept, troleibuzul hibrid VAN HOOL EXQUICITY 18.
          Fotografii: André Knoerr (exterioare); Oleg Bodnia (interioare).


          You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


          Top
           Profile  
           
           Post subject: Re: Troleibuze VITOVT
          PostPosted: Thu 02 Jul 2015 13:01 
          Offline
          User avatar

          Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
          Posts: 2316
          Location: Bucureşti
          După prezentarea de la Congresul UITP Geneva 2013, troleibuzul se întoarce la uzina mamă BELKOMMUNMAŞ din Minsk, unde va fi supus testelor de anduranţă.
            Troleibuzul este echipat cu electromotor de tracţiune asincron, în curent alternativ, având 210 kW. Viteză maximă 60 km/h.
              Pentru mersul în regim autonom, este echipat cu o unitate de putere auxiliară integrată, cuprinzând motor DIESEL cuplat cu electrogenerator şi unitate de control, tip APU 100D IPME 2010, având 100 kW, la 700 V curent continuu. Motorul DIESEL este de tipul IVECO NEF, cu 4 cilindri în linie, cu norma de poluare EURO 4. În noul prospect apărut sub sigla STADLER MINSK, este ofertat şi motor DIESEL cu norma de poluare EURO 5. Viteză maximă 50 km/h.
                Dimensiuni de gabarit: lungime 18750 mm; lăţime 2550 mm; înălţime caroserie 2862 mm. Ampatament 6780 + 6870 mm; consolă faţă 1360 mm; consolă spate 3600 mm.
                  Capacitate: 38 locuri pe scaune; 115 locuri în picioare (conform GOST), sau 72 locuri în picioare (conform ISO); total 153 pasageri (conform GOST), sau 110 pasageri (conform ISO).
                    Masa netă 17500 kg. Masa totală rulantă 28000 kg.
                      Fotografii: bkm.by; transphoto.ru.


                      You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


                      Top
                       Profile  
                       
                       Post subject: Re: Troleibuze VITOVT
                      PostPosted: Thu 02 Jul 2015 13:12 
                      Offline
                      User avatar

                      Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
                      Posts: 2316
                      Location: Bucureşti
                      În perioada 27-29 mai 2015, troleibuzul BKM 43303 VITOVT MAX este din nou prezentat, de această dată la Forumul Internaţional INNOVATION, ce are loc la Complexul LENEXPO din Sankt-Petersburg.
                        Fotografii: transphoto.ru.


                        You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


                        Top
                         Profile  
                         
                         Post subject: Re: Troleibuze VITOVT
                        PostPosted: Thu 02 Jul 2015 14:05 
                        Offline
                        User avatar

                        Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
                        Posts: 2316
                        Location: Bucureşti
                        După terminarea manifestărilor din cadrul Forumului Internaţional INNOVATION 2015, troleibuzul este arondat Depoului de troleibuze № 3 din Sankt-Petersburg, unde primeşte numărul de parc № 3600. Nu va fi scos în circulaţie.
                          Fotografii: vk.com.


                          You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


                          Top
                           Profile  
                           
                           Post subject: Re: Troleibuze VITOVT
                          PostPosted: Thu 02 Jul 2015 14:15 
                          Offline
                          User avatar

                          Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
                          Posts: 2316
                          Location: Bucureşti
                          După câteva zile, troleibuzul BKM 43303A VITOVT MAX, este transferat la Depoul de troleibuze № 6 din Sankt-Petersburg, unde primeşte numărul de parc № 6600.
                            Începe probele, cu pasageri.
                            Silviu wrote:

                            Pe strazile din Sankt Petersburg, pe linia 40 (una dintre cele mai aglomerate rute), cu nr. 6600.
                              Aici, în mers, cu alimentare de la reţea.
                                Fotografii: transphoto.ru.


                                You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


                                Top
                                 Profile  
                                 
                                 Post subject: Re: Troleibuze VITOVT
                                PostPosted: Thu 02 Jul 2015 14:20 
                                Offline
                                User avatar

                                Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
                                Posts: 2316
                                Location: Bucureşti
                                Silviu wrote:

                                Pe strazile din Sankt Petersburg, pe linia 40 (una dintre cele mai aglomerate rute), cu nr. 6600.
                                  Iar aici, în mers, dar în modul autonom.
                                    Fotografii: transphoto.ru.


                                    You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


                                    Top
                                     Profile  
                                     
                                     Post subject: Re: Troleibuze VITOVT
                                    PostPosted: Mon 13 Jul 2015 20:42 
                                    Offline
                                    User avatar

                                    Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
                                    Posts: 685
                                    S-a pus o întrebare într-unul din mesajele anterioare la care nu s-a răspuns. Este sau nu înrudit cu Phileas?


                                    Top
                                     Profile  
                                     
                                     Post subject: Re: Troleibuze VITOVT
                                    PostPosted: Tue 14 Jul 2015 16:19 
                                    Offline
                                    User avatar

                                    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
                                    Posts: 2316
                                    Location: Bucureşti
                                    Este cam târziu să-i dezamăgesc pe cei doi, "Acier" şi "dobrovio", foşti membri ai forumului, dar VITOVT nu are nici în clin nici în mânecă cu PHILEAS.
                                      PHILEAS este un concept olandez, ce a beneficiat de un buget mai mare de un miliard de euro. Este un electrobuz articulat sau dublu articulat, de tip pur electric, caz în care reîncărcarea bateriilor se face prin inducţie electromagnetică, sau de tip hibrid, caz în care reîncărcarea bateriilor se face prin intermediul electrogeneratorului cu motor termic DIESEL.
                                        Conceptul iniţial prevedea ca acest electrobuz să circule în mod automat, fără conducător, pe culoar separat, ghidat electromagnetic.
                                          Deşi bugetul a fost enorm, în final nu au ajuns banii pentru crearea culoarelor speciale, separate de restul traficului şi a fost necesară conducerea manuală a sa cu ajutorul conducătorului auto, în conformitate cu legislaţia olandeză.
                                            Orice asemănare exterioară a sa cu VITOVT sau şi mai şi, cu IaTB-1, este pur întâmplătoare.


                                            Top
                                             Profile  
                                             
                                             Post subject: Re: Troleibuze VITOVT
                                            PostPosted: Fri 03 Jun 2016 12:31 
                                            Offline
                                            User avatar

                                            Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
                                            Posts: 46869
                                            In probe, la Moscova, cu nr. 8600.


                                            You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


                                            Top
                                             Profile  
                                             
                                            Display posts from previous:  Sort by  
                                            Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ] 

                                            All times are UTC + 3 hours


                                            Who is online

                                            Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


                                            You cannot post new topics in this forum
                                            You cannot reply to topics in this forum
                                            You cannot edit your posts in this forum
                                            You cannot delete your posts in this forum
                                            You cannot post attachments in this forum

                                            Search for:
                                            cron
                                            Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group