TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 21 Jan 2019 00:32

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: Wed 13 Apr 2011 17:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46879
Este vorba de un prototip testat in Esslingen, ce folosea bateriile reincarcate de la reteaua de troleibuz. Prototipul a fost fabricat in anul 1974 (!!) si sta la baza troleibuzelor hibrid moderne, cu supercapacitori. Nemtii, inovatori, ca de obicei.

Mai multe informatii: http://www.obus-es.de/th_oe302.htm


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Apr 2011 17:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46879
Informatii suplimentare: http://www.mercedes-benz.de/content/ger ... .0003.html


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 Apr 2011 19:03 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2316
Location: Bucureşti
Alte câteva informaţii suplimentare, din arhiva personală, despre duobusul (hibrid troleibuz-baterii) MERCEDES BENZ-OE.302. De remarcat, în penultima fotografie, sistemul automatizat de repunere a captatorilor pe firele de contact.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 Apr 2011 19:32 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2316
Location: Bucureşti
Deşi nu are alimentare de la reţea, cred că şi acesta îşi are locul tot aici. Se numeşte tot MERCEDES BENZ OE.302 şi a fost prezentat la Expoziţia IAA Hanovra în anul 1969, cu patru ani înainte de cel din postarea anterioară. Motorul DIESEL auxiliar are numai 48 kW (65 CP), este cuplat cu un electrogenerator, care, la rândul său, încarcă cele cinci baterii cu plumb, produse de VARTA. Tracţiunea acestui hibrid este asigurată de un motor electric, alimentat de la baterii la o tensiune de 380 V, având puterea de 90 kW (după alte surse, 115 kW).
    Din arhiva personală, câteva informaţii despre acest hibrid (motor DIESEL-electrogenerator-baterii).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Apr 2011 00:35 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 685
Daca are doar 48 KW inseamna ca merge cu intermitenta; doar cand e necesar. Sau gresesc?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Apr 2011 11:28 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2316
Location: Bucureşti
Da, acest autobuz hibrid merge acţionat numai electric, de la baterii, iar motorul DIESEL şi electrogeneratorul sunt folosite exclusiv, numai pentru reîncăcarea bateriilor, când acest lucru devine necesar.
    Şi, repetând cuvintele lui Silviu, din prima postare, "Nemţii, inovatori, ca de obicei".


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group