TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 27 Oct 2020 06:53

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Ikarus seria 4xx
PostPosted: Sat 05 Nov 2005 02:25 
Din pacate nimeni nu a vrut, ca ROCARul sa supravetuiasca. Seria 112 si 117 au iesit foarte bine ca design (nu si calitatea :( ). Din pacate aici au si oprit, mare noutate nu au adus. Desigur a aparut DeSimon, dar cam tarziu, prea tarziu. Comparand cu Ikarus, am putea zice ca ei nu au facut aproape nimic. In timp ce din fabrica iesau unul dupa altul IK-urile 260 si 280, ei deja experimentau cu seria 400 in 1977. Astfel primul prototip a aparut in 1978, IKARUS 410. Iata si niste imagini de pe http://www.freeweb.hu/buszok/ik410ne.htm


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 48.87 KiB | Viewed 3338 times ]
2.jpg
2.jpg [ 51.85 KiB | Viewed 3337 times ]
3.jpg
3.jpg [ 30.94 KiB | Viewed 3335 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 Nov 2005 02:27 
Totodata va rog sa observati asemanarea intre farurile din 78 al Ikarusului si al MAZ-ului dn 2005:


Attachments:
162.jpg
162.jpg [ 146.13 KiB | Viewed 3945 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Dec 2005 02:55 
Cum de dracu a putut sa facu Ikarusul model 412? Este un autobuz low-floor 100%, cu toate geamurile si cu toate scaunele! Iata si ceva poze. Scaunele dupa usa a 2-a au fost schimbate in 2001 cu scaune de 1,5 locuri pentru a usura coborarea/urcarea calatorilor.

www.buszok.freeweb.hu


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 33.48 KiB | Viewed 3334 times ]
2.jpg
2.jpg [ 38.05 KiB | Viewed 3335 times ]
3.jpg
3.jpg [ 43.21 KiB | Viewed 3336 times ]
4.jpg
4.jpg [ 8.7 KiB | Viewed 3337 times ]
5.jpg
5.jpg [ 31.47 KiB | Viewed 3334 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Feb 2006 01:26 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 653


Attachments:
IK 438 AB.jpg
IK 438 AB.jpg [ 5.06 KiB | Viewed 3796 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Jul 2007 14:49 
BKV-l acum s-a trezit ca vrea sa cumpere Duo-buse, insa ei au avut un IK 435 T Duo, un troleibuz echipat cu motor Diesel, sau un autobuz echipat cu motor electric? :lol:

A fost fabricat in anul 1992. Motorul diesel era amplasat in spate iar motorul electric intre axa A si B. Putea sa functioneze doar pe unul dintre motoare. A a avut foarte multe probleme, in primul rand daca functionea motorul electric, acesta vibra, apoi racirea nu era destul de buna, si trebuia pornit si motorul diesel, insa fara a cupla in viteza. Era o priveliste interesanta, cand venea spre tine un treolibuz, si in spate suna un motor diesel :D In final a ajuns in garajul poreclit "muzeul", unde ajungeau toate prototipurile nereusite ale Ikarusurilor. In 2001 a fost transformat in troleibuz si vandut la Alba Volan.

Detalii si poze (din pacate siteul este doar pe maghiara): http://www.freeweb.hu/buszok/ik435duo.htm


Attachments:
435duoff.jpg
435duoff.jpg [ 50.78 KiB | Viewed 3333 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Aug 2007 02:12 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 653
dm wrote:
Cum de dracu a putut sa facu Ikarusul model 412? Este un autobuz low-floor 100%, cu toate geamurile si cu toate scaunele! Iata si ceva poze. Scaunele dupa usa a 2-a au fost schimbate in 2001 cu scaune de 1,5 locuri pentru a usura coborarea/urcarea calatorilor.

www.buszok.freeweb.hu


Pentru ca au recurs la solutia motorului transversal si vertical.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group