Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49 Posts: 56104
|
De necrezut ce a ajuns sa scrie/citeze "Buna Ziua Brasov".
80% pentru prietena primarului, 20% pentru ÅŸantaj
Cu monopolul panotajului stradal dat pe mâna cui trebuie, lucrurile devin simple pentru primarul George Scripcaru: ce nu vrea el, nu aflaÅ£i. Ce a rămas concurenÅ£ă liberă, se ameninÅ£ă cu demolarea ÅŸi „probleme cu autorizaÅ£ia de la Primărieâ€. Ultimul exemplu: „buldozerele†trimise ieri la singurul panou rămas liber pentru PP-DD BraÅŸov.
„În Braşov afacerile bănoase cu statul şi puterea politică se află pe mâna unei singure persoane: Cristina Iuliana Antonie, prietena apropiată a primarului George Scripcaru.
AmbiÅ£iile acestei doamne, fostă ziaristă la o publicaÅ£ie locală, se manifestă atât în plan politic, cât ÅŸi al afacerilor. Dacă în plan politic puterea Cristinei Antonie este recunoscută deocamdată doar de membrii PDL BraÅŸov, ea fiind cea care face ÅŸi desface de la liste de candidaÅ£i până la planificarea apariÅ£iilor în presă ale pedeliÅŸtilor, în domeniul business-ului prietena primarului derulează la vedere, fireÅŸte cu ajutorul lui Scripcaru, activităţi comerciale de milioane de euroâ€, scrie cotidianul.ro.
Potrivit sursei citate, Cristina Antonie şi Liviu Dumitru Deaconu, un alt apropiat al primarului, sunt asociaţi şi administratori la patru societăţi comerciale care desfăşoară afaceri în domeniul publicităţii, prin intermediul Primăriei Braşov. Contractele sunt încheiate fie direct cu Primăria Braşov, în urma unor licitaţii formale, fie în sistem suveică, prin intermediul altor societăţi comerciale apropiate PDL, unde cei doi interpuşi ai primarului Scripcaru nu apar în acţionariat sau în conducere în mod direct.
Prin cele patru firme pe care le gestionează, Cristina Antonie şi Liviu Dumitru Deaconu deţin practic monopolul afişajelor şi panotajelor stradale din Braşov (în proporţie de peste 80%). Astfel, în campaniile electorale, în Braşov sunt promovaţi numai candidaţii PDL, opozanţilor rămânându-le mai puţin de 20% din panourile stradale din Braşov. Pentru a dezvolta afaceri în domeniul publicităţii stradale, societăţile de profil trebuie să primească acordul Primăriei Braşov, care după ce organizează licitaţii încheie contractele. Ei bine, pe domeniul lui Scripcaru nimeni nu a mai reanalizat aceste contracte de ani buni!
Iată cum funcţionează în mod concret această maşinărie de bani inventată de Scripcaru
Societăţile comerciale care se ocupă de publicitatea stradală plătesc chirie Primăriei Braşov. Sumele sunt derizorii însă. Vorbim despre 24-60 de lei pe metru pătrat, în funcţie de zonă. Printr-un calcul simplu, pentru un panou publicitar de exemplu, Primăria încasează chirie aproximativ 400 euro pe lună. Numai că suma încasată de firma care închiriază spaţiul publicitar către terţi - aici vorbim de firmele controlate de cei doi interpuşi ai lui George Scripcaru - este de trei ori mai mare! Adică peste 1.100 euro lunar pentru un singur panou. Astfel, câştigul rezultat este imens! Al firmelor deţinute de Cristina Antonie şi Liviu Deaconu, şi nicidecum al bugetului local, mai scrie publicaţia citată.
Primăria Braşov a adus la bugetul local, în 2008, de exemplu, din chiriile pentru spaţiile publicitare din oraş, aproape opt miliarde de lei vechi. Însă revoltător este că din aceeaşi afacere o singură firmă, adică City AD SRL, a avut profit net de peste zece de miliarde de lei vechi, în 2008.
Cu 2 angajaÅ£i, cifre de afaceri „nesimÅ£iteâ€, vorba lui Băsescu
Apropo de firmele celor doi prieteni apropiaÅ£i ai primarului Scripcaru, trebuie remarcat faptul că, în ciuda profiturilor fabuloase obÅ£inute de SC City AD SRL BraÅŸov, SC Free Media SRL BraÅŸov, SC Fort Ande SRL BraÅŸov ÅŸi de firma de sondare a opiniei publice Centrul SIS SRL BraÅŸov SRL, aceste societăţi comerciale figurează în acte ca având doar câte doi angajaÅ£i! Numai firma City AD a înregistrat niÅŸte cifre de afaceri „nesimÅ£iteâ€, dacă este să îl cităm pe întâiul marinar al ţării, de 2,836 milioane de lei în 2008, 2,146 milioane de lei în 2009, ÅŸi de 2,228 milioane de lei în 2010. Sunt date din bilanÅ£ul companiei care pot fi consultate de oricine pe site-ul Ministerului de FinanÅ£e.
Între timp, însă, toate firmele, în afară de City AD, au fost înghiţite de nişte companii off-shore, ascunse prin căsuţele poştale din Cipru. Cu toate acestea nimeni nu poate şterge numele Cristinei Antonie de pe site-ul Poştei Române, unde a fost membră a Consiliului de Administraţie. Ca un făcut, declaraţia de avere a Cristinei Antonie de pe site-ul respectiv nu mai poate fi descărcată. Scripcaru a obţinut, cu ajutorul lui Boc, numirea Cristinei Antoniei şi în CA al Societăţii Naţionale de Radiodifuziune, mai scrie cotidianul.ro.
Comandamentul central, pe Grozăvescu 8
Cei doi prieteni ai lui Scripcaru sunt angajaţi şi la postul local de televiziune RTT Braşov, care aparţine prin acţiuni la purtător chiar primarului Braşovului. Trebuie subliniat că RTT Braşov este gestionat în acte de preşedinta Organizaţiei de Femei a PDL Braşov, Carmen Ţop Ferghete. Conform documentelor oficiale de la Registrul Comerţului, televiziunea lui George Scripcaru îşi are sediul social în strada Traian Grozăvescu nr. 8. Deloc surprinzător, aceeaşi adresă apare (conform documentelor oficiale de la CCI Braşov) ca sediu secundar sau punct de lucru a două dintre firmele de publicitate controlate de Cristina Antonie şi Liviu Deaconu, dezvăluie sursa citată.
Vandalism electoral
Două banere ale candidaÅ£ilor USL la Consiliul JudeÅ£ean ÅŸi Primăria BraÅŸov au fost distruse de persoane rămase încă necunoscute. Unul dintre acesta era situat în PiaÅ£a Sfatului, iar celălalt pe o clădire aflată în vecinătatea Maternităţii BraÅŸov. Ambele au fost măzgălite cu o vopsea de culoare albastră, iar unul dintre ele parÅ£ial tăiat. Totul sub ochii vigilenÅ£i ai primarului PDL. „Este mâna contracandidaÅ£ilor noÅŸtri care se tem tot mai mult că vor pierde alegerileâ€, sunt de părere cei doi candidaÅ£i USL, Aristotel Căncescu ÅŸi Cătălin Leonte. „Sunt abuzuri pe faÅ£ă! Le transmitem celor care au făcut această treabă că au motive să se teamă pentru că o să îi batem, o să îi învingemâ€, a spus preÅŸedintele CJ BraÅŸov Aristotel Căncescu (PNL).
Ce nu controlăm, demolăm?!
Vandalismul electoral se manifestă ÅŸi sub alte forme la BraÅŸov, nu numai prin distrugerea afiÅŸajului stradal al partidelor aflate în opoziÅ£ie. Ca din senin, ieri dimineaÅ£ă Primăria a constatat probleme cu unul dintre puÅ£inele panouri publicitare rămase libere pentru opoziÅ£ie. Acesta e amplasat pe marginea DN1, la intrarea în BraÅŸov dinspre Predeal ÅŸi aparÅ£ine unei firme care susÅ£ine Partidul Poporului – Dan Diaconescu BraÅŸov, „îndrăzneală†pentru care ieri primăria ÅŸi-a trimis inspectorii în „misiunea demolareaâ€. Un pumn în gura opoziÅ£iei, sub dictatura portocalie.
Câţi bani împart pe an Deaconu şi Antonie, presupusa amantă a lui Scripcaru
Rezultate financiare Sc City AD SRL 2008 2009 2010 Cifră de afaceri anuală 28,36 miliarde lei vechi 21,46 miliarde de lei vechi 22,28 miliarde de lei vechi Cifră de afaceri medie lunară 2,36 miliarde de lei vechi 1,78 miliarde de vechi 1,85 miliarde de lei vechi Profit net anual, după impozitare 10 miliarde lei vechi 7,5 miliarde de lei vechi 10 miliarde de lei vechi Profit net – medie lunară 830 de milioane de lei vechi 620 de milioane de lei vechi 830 de milioane de lei vechi
http://bzb.ro/index.php?page_name=stire ... tire=72668
http://www.brasovultau.ro/Ce-face-«Udrea»-de-Brașov-56789.html
Attachments: |
panotaj.jpg [ 11.6 KiB | Viewed 4089 times ]
|
|
|