TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 11:41

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 13 posts ] 
Author Message
PostPosted: Wed 14 Nov 2007 21:44 
Din pacate in Ploiesti toata linia este intr-o stare proasta, va dura mult pana va fi facuta toata reteaua pentru a permite circulatia unor vagoane noi care daca merg pe o linie cu deplaneitate maxima de 2mm/m se distrug. De asemenea liniile de autobuz care merg pe portiunile unde nu mai circula tramvai merg destul de haotic cu autobuze normale si articulate la intervale total aiurite.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Nov 2007 22:27 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
bogdan wrote:
Am uitat sa va spun ceva important:tramvaiul pleaca la Brasov!

Daca linia din Ploiesti este improprie pentru LF, cea din Brasov este insa sublima, dar lipseste cu desavarsire. Chiar astazi mi-am amintit de ea stand 15 minute intr-un MAZ pe linia 8 intr-un ambuteiaj.

Nu vi se pare ca toata plimbarea asta a lui Citadis seamana cu o caravana electorala? :idea: Adica unii isi vor inchipui chiar ca vehiculul ar fi in pericol de a fi achizitionat de vreun primar. Ceva in genul mirosului de friptura, dar fara friptura. Si tocmai in perioada potrivita pentru promisiuni vagi, care nu obliga de fapt cu nimic.

Daca intr-adevar va fi adus la Brasov, sunt curios cat au platit gazdele ca sa se poata poza cu el in plina campanie. Si ca sa li se mai dreaga imaginea de terminatori. :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Nov 2007 00:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
M-am speriat sa nu ma fi apucat mania persecutiei!

Exact acelasi sentiment l-am trait si eu, aflind ca tramvaiul va ajunge si la Brasov: totul portocaliu, pur electoral, presa scripcareza (ca-i Monitorul Expres, Buna Ziua Brasov sau Transilvania Expres tot aia e, gazeta de perete oranj) relateaza evenimentul cu lux de amanunte, poze cu profesorul de sport din Buruienesti (de ce nu, daca avem in politica si un plescoi), toata lumea fericita&co.

Totusi, muc (substantiv comun) cel Mare nu cred ca va mai minti mult lumea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Nov 2007 01:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
O parere pur personala: caravana cu Citadis mi se pare destul de inutila si cel putin ciudata. De ce sa mergi la Ploiesti, la Brasov sau in alte locatii cand la o adica cei care au bani cu adevarat sa cumpere semnificativ vagoane sunt la Bucuresti. Probabil ca s-au prins ca daca RATB cumpara produse la nivelul Citaro e inutil sa mai vina cu propuneri ca vagoanele Citadis. E adevarat, la Ploiesti se doresc tramvaie in timp ce la Brasov stim cum e iar la Constanta se stie ca tramvaiul va fi probabil in curand o amintire. Dar in fine, asta este, e nevoie de campanie si de imagine.

Pe de alta parte, Citadis mi se pare un model nu prea reusit. Lasand la o parte design-ul, performantele sunt sub un Siemens (nici el nu prea reusit la structura) si considerabil sub Bombardier. Singurul argument serios pentru achizitie mi se pare pretul ceva mai accesibil decat la ceilalti doi producatori. In rest este construit cam neconvingator iar designul in interior nu prea pare la inaltimea aspectului exterior.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Nov 2007 22:18 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 86
Daca Alstom vrea sa aiba succes si sa castige licitatii in Romania cu vehiculele lor, ar trebui sa aduca acel tramvai sau altul disponibil, complet si functional, pentru a face probe reale cu el in Bucuresti. Si chiar demonstratii cu calatori pentru o perioada (insotit de badigarzii de rigoare, evident). Doar asa se va putea afla daca un asemenea vehicul poate circula prin Bucuresti si daca toate cele auzite despre consumuri, deplaneitati, etc sunt probleme reale sau pure aberatii. Nimic nu se compara cu ceea ce vezi pe viu, cu ochii tai, iar daca va fi vazut aici la noi acasa un astfel de vehicul in functiune, comenzile vor incepe sigur sa curga si din alte orase.
Eu unul nu vad mari probleme, iar firmelor producatoare nu cred ca le va fi prea greu sa faca un vehicul care sa functioneze atat pe linia 41 cat si pe Calea Dudesti, daca li se va cere acest lucru printr-un caiet de sarcini.
Totul e ca cineva sa dea startul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Nov 2007 22:31 
Parerea mea este ca ar trebui ca orice firma producatoare de "combine" si "storcatoare" sa faca probe in Bucuresti si Iasi. La Bucuresti pentru linii mai bune, ca 41, iar la Iasi pentru pante.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Nov 2007 23:01 
Interesant, deci vagonul a facut turul Europei, a fost vazut, admirat, s'au cumparat frati de-ai lui, iar el acum isi incheie misiunea si merge la Brasov, unde sunt taietori priceputi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Nov 2007 23:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Faza tare e ca cica ar merge si la Constanta dupa aia...

Legat de vagon... am vazut, din autobuz, in curtea garajului din Str. Gageni un trailer pe care era ceva invelit intr-o prelata albastra, care semana ca forma cu acest tramvai... probabil chiar tramvaiul il adapostea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Nov 2007 20:18 
la Brasov.....???????......la un an de cind nu mai exista tramvai in Brasov :cry: :cry: :cry: ...iar tramvaiele brasovene...V3A..V2A...ex-Munchen...Duewag...Tatra....taiate fara mila...desi unele erau perfect functionale.....???


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Dec 2007 21:56 
am citit odata intr-un ziar... scria ca dupa finalizarea zonei metropolitane Brasov si finalizarea constructiei Aeroportului, se va construi METROU in Brasov. Metro normal, de tip CF din ala de merge singur pe blocuri de semnale, nu tramvai si rude de-ale lui de mai multe tone.

Ce s-a intamplat a fost total invers. Foarte trist. Este o placere pentru mine cand merg in alte orase Viena, etc sa las masina in parcare si sa ma dau cu tramvaiele lor.

Ce se intampla in tara e Anarhie!!!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Dec 2007 01:05 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Highlander wrote:
am citit odata intr-un ziar... scria ca dupa finalizarea zonei metropolitane Brasov si finalizarea constructiei Aeroportului, se va construi METROU in Brasov. Metro normal, de tip CF din ala de merge singur pe blocuri de semnale, nu tramvai si rude de-ale lui de mai multe tone.

Ce s-a intamplat a fost total invers. Foarte trist. Este o placere pentru mine cand merg in alte orase Viena, etc sa las masina in parcare si sa ma dau cu tramvaiele lor.

Ce se intampla in tara e Anarhie!!!

Ziarul cu "viitoarele linii de metrou Brasov" a aparut pe data de 1 aprilie 2006. Stirea era reala, dar neverosimila, asa incat data aparitiei ei s-a potrivit de minune cu continutul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Dec 2007 18:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Desi nu cunosc poate atat de multe despre Brasov, imi aduc aminte de perioada in care mai era inca un oras frumos cu transport electric. Mare pacat de ce s-a ales de el. Incet-incet tinde sa devina un oras murdar, in care cu greu se mai pastreaza ceva din farmecul (chiar si din cel al anilor '80).

In conditiile in care Scripcaru ia asemenea decizii si e cu gandul mai mult la comisioane si imagine decat la sanatatea oamenilor si binele lor, am dubii ca o sa vedem prea curand tramvaiul daramite metrou la Brasov. E ridicol. Nu isi face Ploiesti-ul (cu poluarea si politica pro-activa pentru transport) si face Brasov-ul. Cat de naiv trebuie sa fii ca sa crezi asemenea gogosi? Transportul public nu se face cu promisiuni si bugete scoase din palarie pentru asemenea lucrari. Praf in ochi de la unul care stie bine sa promita, sa minta si sa isi vada de treaba, si culmea, lumea tot pe el sa il vrea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Dec 2007 00:14 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
fider wrote:
Incet-incet tinde sa devina un oras murdar, in care cu greu se mai pastreaza ceva din farmecul (chiar si din cel al anilor '80).

Orasul Brasov reflecta acum pe deplin conditia oamenilor care locuiesc in el. O vreme si-a mai patrat farmecul vremilor apuse. A rezistat atacurilor barbarilor timp de peste 700 de ani. Nu si ultimei invazii din secolul XX. Acum e in mana barbarilor.

Revenind la topic, sigur ca n-au ce cauta prezentari de tramvaie sau "proiecte" de metrou si telegondole la Brasov. Dar sunt si oameni atat de neinformati incat pot sa creada asa ceva. De fapt ar crede orice minciuna frumoasa, decat sa accepte adevarul incomod: acela ca si-au facut-o cu mana lor. Ploiestiul, chiar daca are un transport in comun mult mai aglomerat decat in Brasov, a reluat tendinta europeana, de reevaluare a valorilor transportului electric. Nu ma astept la minuni nici la Ploiesti, dar oricum macar nu se mai distrug retele, ci se construiesc. Cred ca sansa Ploiestiului consta in faptul ca exista atata motorina acolo pe piata neagra, incat nu mai e nevoie de sugrumarea transportului electric pentru a-l inlocui cu autobuze diesel tocmai bune de muls.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 13 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group