TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 05:18

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: Tue 29 Nov 2005 20:00 
Offline

Joined: Wed 19 Oct 2005 21:57
Posts: 9
Location: Pitesti
Acesta este orasul in care m-am nascut! Este un oras curat si oamenii-s civilizati. Recunosc ca din punct de vedere al transportului de persoane, orasul a fost vitregit, atat de investitii (innoirea parcului de autobuze) cat si de finalizarea unor proiecte (introducerea troleibuzului)!
Trebuie avut in vedere ca orasul are o puternica incarcatura istorica, fiind practic unul din putinele municipii resedinta de judet timpuriu atestate (la 20 mai 1388)... De-a lungul timpului infrastructura Pitestiului s-a dezvoltat anevoios, data fiind pozitia geografica (relief in trepte) dar si interesul scazut pentru acest obiectiv! Cu toate ca este un oras intens tranzitat, arterele sale de circulatie sunt destul de „neincapatoare” pentru un trafic atat de mare (nu mai luam in calcul faptul ca numarul autoturismelor a crescut vizibil de la an la an). S-au demarat lucrarile de constructie a prelungirii Autostrazii Bucuresti – Pitesti spre Ramnicu Valcea, dar pana ce acestea se vor finaliza, traficul in oras ramane destul de anevoios. Iscusitii orasului au incercat inlocuirea spatiului verde cu parcari si redimensionarea trotoarelor pentru a obtine spatiu necesar latirii partii carosabile.... Efortul a fost in zadar!
Ca o caracteristica a transportului de persoane, parcursul sinusoidal s-a facut remarcat dintotdeauna! Au fost timpuri in care erau un numar mare de linii de autobuz, taxatori in autobuze, confort dar si ... si nu vreau sa spun despre aspectele negative!
Ca numar de autobuze pot spune ca sunt destul de putine (poate 88 sunt cu cele nefunctionale). Imi amintesc ca prin 1993 – 1994 au adus Ikarus 280, o adevarata mana cereasca, primaria a mai achizitionat prin 1997 sau 1998 cateva bucati (4) de Mercedes second-hand, pentru s-a facut mare dezbatere spunand ca a reprezentat o investitie neprofitabila.... asta din ce-mi aduc aminte! Niciodata nu s-a specificat faptul ca s-au achizitionat si autobuze DAC 112 sau 117... insa ele sunt prezente si azi in trafic! De asemenea sunt remarcate si autobuzele Ikarus 260, care cuminti isi fac datoria! Exista si cateva MAZ-uri. Am sa vin cu fotografii, promit!
Ca numar de linii am, sa fac un scurt istoric, iar daca cineva mai are completari sau observa greseli am sa-l rog sa ma corecteze!
Linia 1:
- leaga in prezent Carierul Tudor Vladimirescu de Fabrica Textila
- inainte de 1990 lega Cartierul Gavana 2 de Gara Sud
Linia 1b:
- inainte de 1990 lega Cartierul Gavana 3 de Gara Sud
- in prezent nefunctionala
Linia 2:
- leaga Arpechim (fostul Combinat de Prelucrare a Petrolului) de comuna Bascov
- este cea mai longeviva linie de transport, dar si cea mai solicitata
Linia 2b:
- leaga Cartierul Trivale de Arpechim
- circula la ore de varf
Linia 3:
- nu stiu daca a existat
Linia 3b:
- leaga Cartierul Razboieni de Arpechim
- circula la ore de varf
Linia 4:
- lega comuna Stefanesti de Gara Sud, linie preoraseneasca
- in prezent desfiintata
Linia 5:
- leaga Cartierul Trivale de Alprom (fostul Combinat de Prelucrare a Lemnului)
- circula la ore de varf
Linia 6:
- linie preoraseneasca desfiintata
Linia 7:
- leaga Cartierul Craiovei (str.Ghe. Doja) de Alprom
Linia 7b:
- initial facea legatura intre Cartierul Craiovei si Centru
- a fost modificat traseul si lega Cartierul Craiovei de Cartierul Gavana 3
- in prezent desfiintata
Linia 8:
- leaga Cartierul Trivale de Gara Sud
Linia 8b:
- lega Cartierul Trivale de Centru
- in prezent defiintata
Linia 9:
- Cartier Razboieni – comuna Valea Ursului, linie preoraseneasca
- in prezent defiintata
Linia 10:
- a existat dar nu cunosc traseul
Linia 11:
- a existat dar nu cunosc traseul
Linia 12:
- nu cunosc nimic despre aceasta linie, daca a existat
Linia 13:
- leaga Cartierul Razboieni de Alprom
- circula la ore de varf
Linia 13b:
- leaga Cartierul razboieni de Cartierul Gavana 3
Linia 14:
- circula de la Autogara Pitesti Nord pana in Comuna Draganu (din cate stiu)
- linie preoraseneasca
Liniile 15, 16, 17, 18 nu stiu daca au existat
Linia 19:
- leaga Cartierul Gavana 3 de Arpechim
- circula cu o frecventa buna si este cea de-a doua linie de transport ca importanta in oras
Linia 20:
- lega cartierul Gavana 2 de Arpechim
- linia a functionat inainte de 1990.
Ca o constatare, ceea ce numin Fenomenul MAZ in Romania putem suprapune cu invazia Maxi-Taxi din Pitesti, care treptat a decimat transportul in comun si se constituie in concurent neloial, furand clientii Publitrans... S-au facut eforturi de separare a statiilor Maxi Taxi de cele ale Publitrans, dar nu toti soferii au respectat regula de a lua calatori numai din statiile proprii. Mai mult exista cateva firme de Maxi Taxi care au microbuze, al caror traseu se suprapune si atunci sa vezi concurenta si viteza... Multe accidente au fost, majoritatea inregistrand raniti din randul pasagerilor! ... Oricum indiferenta si nepasarea se manifesta sub cele mai acute forme! Daca in alte orase transportul electric este decimat, aici parca CINEVA are ceva cu autobuzele, asa ca nu exista nici cea mai mica speranta in ceea ce priveste introducerea troleibuzelor!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 May 2007 21:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Operatorul de tranport in comun se numeste S.C. Publitrans2000 S.A.

De pe site-ul Primariei:

"Str.Depozitelor-nr.2,Pitesti-AG Cod postal:110129
Tel:0248.213573;0248.213601
fax :0248.213577
Nr.Inregistrare:J03/183/2000/05.05.2000
Cod Fiscal:R13008995
Cont curent:SV5734310300-B.R.D.-Sucursala.Pitesti
e-mail: publitrans2000@yahoo.com

In anul 2000, prin H.C.L. nr. 28/17.02.2000, se infiinteaza, prin divizarea R.A. Regotrans Pitesti, societatea comerciala Publitrans 2000 S.A. avand ca actionar unic Consiliul Local al Municipiului Pitesti.
Echipa de conducere a societatii
Director general - ing.Roman Robert Aurelian
Director economic - ec.Berinde Elena
Director tehnic - ing. Rotaru Manuel Vasile
Obiect de activitate
Conform actului constitutiv al S.C. Publitrans 2000 S.A. Pitesti si codului C.A.E.N. domeniul principal de activitate este transportul terestru de calatori pe baza de grafic ( cod 6021 ).
Transportul de calatori se face in baza unui contract de concesiune a serviciului public de transport in comun, cu autobuze, pe o durata de 10 ani, incheiat intre S.C.Publitrans 2000 S.A. si Consiliul Local al Municipiului Pitesti conform H.C.L. nr. 337 din 28.09.2005.
Tarifele pentru transportul public local se aproba de catre Consiliul Local ( H.C.L. nr.305/28.09.2005 ).
Reteaua de transport si organizarea sistemului de control-trafic; date tehnice
Reteaua de transport a municipiului Pitesti s-a dezvoltat in cea mai mare parte in mod liniar, pe directia Nord -Sud, si aceasta ca urmare a asezarii geografice a orasului (in terase paralele cu axa centrala), fapt ce nu a permis o dezvoltare radiala a liniilor de transport.
Lungimea retelei de transport cu autobuze : 47,8 km cale dubla ( se desfasoara pe un numar de 18 trasee pe raza municipiului Pitesti ).
Lungimea traseelor: 280 km cale dubla.
Lungimea medie a unui traseu 7,8 km cale dubla.
Numar de statii : 72
Lungimea medie a interstatiei: 600 m.
Circulatia autobuzelor pe liniile de transport se efectueaza in baza diagramelor de circulatie intocmite de catre serviciul exploatare, dirijarea circulatiei realizandu-se printr-un dispecerat central si 5 dispecerate de cap linie.

Societatea detine o baza cu spatii de parcare, atelier de reparatii, statie I.T.P., statie spalare, dispecerat central, magazie materiale,depozit carburanti, spatii birouri.

La finele anului 2005, parcul inventar era format din 90 autobuze. Achizitionarea in anul 2003 a unui numar de 10 autobuze M.A.Z.103 si in anul 2005 a unui numar de 5 autobuze de acelasi tip, dotate cu motoare euro III, cu caracteristici tehnice si de exploatare ridicate, a permis imbunatatirea calitatii serviciului de transport public de calatori. Introducerea acestor autobuze in exploatare a fost perceputa pozitiv de catre cetatenii orasului aparind numeroase solicitari din partea acestora in sensul deservirii tuturor traseeor cu astfel de autobuze.
Avand in vedere aderarea tarii noastre la Uniunea Europeana, necesitatea cresterii calitatii serviciilor de transport public de calatori si o viitoare certificare I.S.O., se impune in continuare achizitionarea de autobuze pentru dotarea societatii care sa corespunda pe deplin normelor C.E.E. de calitate a serviciului si mediului.
Organizare . Resurse umane

S.C. Publitrans2000 S.A. este organizata ca societate comerciala pe actiuni cu actionar unic Consiliul Local al Municipiului Pitesti.
Activitatea este condusa de catre un Consiliu de Administratie, al carui presedinte este si director general al societatii.
Structura organizatorica cuprinde un numar de 281 salariati (la data de 01.01.2006).
Incepand cu data de 01.09.2005, activitatea de transport este subventionata in procent de 45%, la capitolul cheltuieli materiale de functionare-exploatare (H.C.L. nr.304/28.09.2005). Societatea acorda abonamente reduse (50% din tarif) pentru pensionarii cu domiciliul in Pitesti (H.C.L. nr. 102/1997) si abonamente gratuite
si cu reducere pentru anumite categorii de cetateni conform prevederilor legale. "


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 May 2007 21:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Pentru inceput, cateva statii din oras. In statiille cu chiosc de bilete era afisat si orarul autobuzelor, respectat relativ bine.
Ultima poza prezinta o statie ,,uitata" in Com. Merisani, de pe vremea cand existau autobuze preorasenesti (probabil mergeau la Curtea de Arges).


Attachments:
Statia BAT-001.jpg
Statia BAT-001.jpg [ 64.35 KiB | Viewed 32900 times ]
Statia Cinema Lumina.jpg
Statia Cinema Lumina.jpg [ 74.6 KiB | Viewed 32896 times ]
Statia Gara de Sud.jpg
Statia Gara de Sud.jpg [ 35.65 KiB | Viewed 32900 times ]
Statie IJTLA.jpg
Statie IJTLA.jpg [ 261.02 KiB | Viewed 32898 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 07 Sep 2007 20:46 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Sa vedem si cateva bilete, in ordinea aparitiei lor (bine... cate s-au mai putut gasi unele modele lipsesc):


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 51.41 KiB | Viewed 10347 times ]
2.jpg
2.jpg [ 33.8 KiB | Viewed 10348 times ]
3.jpg
3.jpg [ 48.89 KiB | Viewed 10347 times ]
4.jpg
4.jpg [ 45.89 KiB | Viewed 10348 times ]
5.jpg
5.jpg [ 36.5 KiB | Viewed 10347 times ]
6.jpg
6.jpg [ 36.07 KiB | Viewed 10347 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Sep 2007 20:47 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
...


Attachments:
7.jpg
7.jpg [ 44.28 KiB | Viewed 10345 times ]
8.jpg
8.jpg [ 35.57 KiB | Viewed 10345 times ]
9.jpg
9.jpg [ 43.59 KiB | Viewed 10345 times ]
10.jpg
10.jpg [ 32.83 KiB | Viewed 10346 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Sep 2007 20:49 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
...


Attachments:
11.jpg
11.jpg [ 30.53 KiB | Viewed 10344 times ]
12.jpg
12.jpg [ 34.44 KiB | Viewed 10344 times ]
13.jpg
13.jpg [ 31.5 KiB | Viewed 10344 times ]
14.jpg
14.jpg [ 32.79 KiB | Viewed 10344 times ]
16.jpg
16.jpg [ 32.89 KiB | Viewed 10345 times ]
17.jpg
17.jpg [ 34.24 KiB | Viewed 10344 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Sep 2007 20:50 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Biletele actuale arata precum cel din atasament, dar costa 1,2 RON.


Attachments:
18.jpg
18.jpg [ 36.05 KiB | Viewed 10343 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Sep 2007 04:13 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
De curand, S.C. Publitrans 2000 S.A. a preluat transportul in comun in incinta Rafinariei Arpechim (da, rafinaria este atat de mare, incat angajatii se deplaseaza cu autobuzele de la o sectie la alta) si cele 7 autobuze de acolo: 5 Rocar 111 RDTM si 2 Rocar de Simon U412-260 (numerele AG-73-TRA si AG-74-TRA), care sunt conduse de soferi Publitrans.
Dintre toate, am dibuit doar autobuzul Rocar de Simon U412-260 AG-74-TRA:


Attachments:
AG-74-TRA-Dep-001.jpg
AG-74-TRA-Dep-001.jpg [ 70.23 KiB | Viewed 33305 times ]
AG-74-TRA-Dep-003.jpg
AG-74-TRA-Dep-003.jpg [ 71.85 KiB | Viewed 33308 times ]
AG-74-TRA-Dep-004.jpg
AG-74-TRA-Dep-004.jpg [ 68.14 KiB | Viewed 33307 times ]
AG-74-TRA-Dep-007.jpg
AG-74-TRA-Dep-007.jpg [ 63.03 KiB | Viewed 33305 times ]
AG-74-TRA-Dep-009.jpg
AG-74-TRA-Dep-009.jpg [ 82.06 KiB | Viewed 33305 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 08 Dec 2007 00:56 
Offline
User avatar

Joined: Sun 25 Nov 2007 13:53
Posts: 7
Location: Pitesti
ca o completare la primul post mentionez ca:
-linia 8 este a 3-a ca importanta in oras;
-linia 7b exista si acum si are cateva curse (2-3 maxim 4) duminica dimineata si leaga cartierul Gavana 3 de cartierul Craiovei;
-linia 9 stiam ca face legatura cu comuna Stefanesti, nu cu Valea Ursului... ce-i drept, in prezent nu stiu nimic de existenta ei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Jan 2008 14:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Acel Rocar de Simon AG-74-TRA prezentat in poze arata deosebit de bine si e o incantare sa mai gasesti autobuze care sa se fie intretinute asa. Imi amintesc cat de frumoase erau autobuzele Rocar de Simon cand au aparut in Bucuresti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jan 2008 13:13 
Offline
User avatar

Joined: Sun 25 Nov 2007 13:53
Posts: 7
Location: Pitesti
Conform http://www.publitrans2000.ro/ :

Avand in vedere Hotararea Consiliului Local nr. 454 din 29.11.2007 tarifele la bilete si abonamente se majoreaza incepand cu data de 10.01.2008 astfel:

- Bilete 1,4 lei/calatoria
- Abonament I linie 46 lei
- Abonament II linii 70 lei
- Abonament toate liniile 105 lei
- Abonament nenominalizat 136 lei
- Abonament 1 saptamana 12 lei
- Abonament 2 saptamani 24 lei
- Abonament redus 50% 1 linie 23 lei
- Abonament redus 50% 2 linii 35 lei
- Abonamente reduse 50% speciale 5 lei
- Abonamente persoane cu dizabilitati 45 lei
- Bilet de control 14 lei


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 30 Jan 2008 20:33 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Este oferit de hypermarketurile Pic si Auchan, de Metro si de un mall din apropierea garajului Publitrans.

Primele 2 unitati au parc auto propriu, in vreme ce Metro (pentru a folosi cusele de Metro este obligatorie prezentarea legitimatiei de client) si mall-ul folosesc autobuze inchiriate de la PubliTrans.

Pic foloseste BMC Produs 215 SCB:


Attachments:
B-73-YVT.jpg
B-73-YVT.jpg [ 66.71 KiB | Viewed 21852 times ]
B-73-YVI.jpg
B-73-YVI.jpg [ 70.14 KiB | Viewed 21772 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Jan 2008 20:36 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
In vreme ce Auchan foloseste BMC interurbane:


Attachments:
AG-10-MVT-001.jpg
AG-10-MVT-001.jpg [ 66.25 KiB | Viewed 21851 times ]
AG-10-MVT-002.jpg
AG-10-MVT-002.jpg [ 65.91 KiB | Viewed 21851 times ]
AG-12-MVT.jpg
AG-12-MVT.jpg [ 72.58 KiB | Viewed 21851 times ]
AG-14-MVT.jpg
AG-14-MVT.jpg [ 67.08 KiB | Viewed 21851 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Mar 2008 21:05 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Dupa cum spuneam, Metro foloseste autobuze Publitrans:


Attachments:
0018-Metro-005.jpg
0018-Metro-005.jpg [ 74.5 KiB | Viewed 21753 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Mar 2008 21:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Dupa cum am mai zis si prin alte topice, in Pitesti vor circula 80 de autobuze noi ale asocierii CNCD-Girexim (40 de la CNCD, 40 de la Girexim) si 30 de autobuze Publitrans (15 MAZ, 2 Ikarus, 7 Dac 112UDM, 3 Mercedes O305, 3 Roman 111). Acestea din urma vor deservi si Rafinaria Arpechim, ale carei Dac-uri vor fi casapite. Nu stiu daca in aceste 30 de autobuze e inclus si Service-ul... am auzit ca acolo au fost probleme, BMC-urile ne-facand fata, astfel ca unii oameni au ales cea mai sanatoasa metoda de deplasare.

Sa vedem cateva din noile grafice de circulatie, care vor aparea in curand si pe site-ul Publitrans:


Attachments:
Statia Arpechim - grafice.jpg
Statia Arpechim - grafice.jpg [ 71.95 KiB | Viewed 31931 times ]
Statia Gara de Sud-001.jpg
Statia Gara de Sud-001.jpg [ 66.8 KiB | Viewed 31930 times ]
Statia Gara de Sud-002.jpg
Statia Gara de Sud-002.jpg [ 141.64 KiB | Viewed 31928 times ]
Statia Gara de Sud (spre Arpechim).jpg
Statia Gara de Sud (spre Arpechim).jpg [ 63.39 KiB | Viewed 31929 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Oct 2008 11:07 
Ziarul Top, acum cateva luni, wrote:
Anca Barbu o da ca sigura: microbuzele maxi-taxi, sustine ea, vor aparea din nou pe strazile Pitestiului. Candidatul PNL pentru functia de primar al municipiului declara ca "se incearca reintroducerea transportului in regim maxi-taxi", anticipand ca acest lucru se va intampla in luna iunie, dupa alegerile locale, in conditiile in care actuala administratie va obtine inca un mandat. [...] Pe de alta parte, Anca Barbu are informatii conform carora ziaristilor nu li s-ar mai oferi transport gratis pe autobuze tocmai ca acestia sa fie provocati sa scrie negativ, sub un impuls de moment, la adresa transportului cu autobuze. Primarul PSD Tudor Pendiuc ii da replica Ancai Barbu, infirmand posibilitatea ca Pitestiul sa aiba iarasi transport in regim maxi-taxi.
Ei, ce credeati, ca idiotii s-au linistit? Au fost articole negative la adresa autobuzelor? Au fost! Se vede ca ziaristii si-au facut "datoria" fata de cei care i-au manjit.

Acum urmeaza etapa a doua: trebuie inventate niste "nereguli" la operatorii de autobuze, astfel incat "autoritatile" "sa nu aiba ce face" si sa reintroduca jegurile de maxi-taxi!

Ia cititi aici:
http://www.ziarultop.ro/vizionare_artic ... icol=24349
Ziarul Top wrote:
Stefan Ciocanel pregateste un raport cu neregulile de la Publitrans
Dupa vizita facuta la Publitrans, consilierul municipal PD-L Stefan Ciocanel pregateste un raport cu neregulile pe care, spune el, le-a constatat la fata locului. "Impreuna cu colegi de-ai mei de Consiliu Local, am facut aceasta vizita pentru a ne explica de ce a fost nevoie ca subventia sa creasca de la doua miliarde si ceva la 8, 7 miliarde de lei vechi, suma care acopera integral, ba chiar depaseste, valoarea combustibilului!", explica Stefan Ciocanel. "Cei de la Publitrans nu ne-au putut oferi o explicatie plauzibila. Prin urmare, nici noi nu ne putem explica urmatorul paradox: cum se face ca, atunci cand exista transport maxi-taxi, patronii obtineau si venituri consistente, plateau si redevenata Consiliului Local, aveau si concurenta din partea Publitrans si, pe deasupra, pitesteanul platea doar 1, 5 lei pe un bilet? Acum avem o societate fara concurent pe piata, biletul a fost scumpit la 1, 7 lei si, culmea-culmilor!, in loc sa obtinem noi profit, tot Consiliul Local este cel care trebuie sa suporte subventii colosale!", se arata contrariat consilierul municipal Stefan Ciocanel.
Marti, 7 Octombrie 2008
Iata, oameni buni, cum se face MANIPULAREA! "Alesii" isi urmaresc cu indarjire "interesele" sau "obligatiile electorale" si clocesc tot felul de "facaturi" pentru a ne manipula.
Iata cum "alesul" isi "trage" o comisie - ca de, in comisie raspunderea pentru aberatiile "constatate" se "dilueaza" - si-si face jocul de a permite reintrarea pe trasee a dubagiilor!
Vedeti cum se intorc lucrurile, din condei, in favoarea "alesilor"? Cica au crescut costurile, dar "uita" sa spuna ca mai demult circulau mult mai putine autobuze, iar cele care circulau, o faceau la intervale mai mari; evident ca daca sunt mai multe autobuze si circula mai des cheltuielile sunt mai mari, dar "alesul" spune doar ce trebuie sa auda bizonimea care-i voteza pe cei care dau un mic si-o bere, dar apoi le iau pielea prin impozite si taxe ...

Luati masuri, protestati, cat mai puteti, ca "facatura" merge inainte...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Oct 2008 20:43 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Din pacate, mai exista si o alta cangrena care distruge imaginea transportului cu autobuze, dand apa la moara fanilor maxi-taxi. Este vorba de faptul ca, mai peste tot unde sunt exploatate autobuze in regim public, se fura motorina la greu. Lacomia nu mai are limite si in final asta se regaseste in asa-zisa "ineficienta". Unde merge motorina furata? Pe piata neagra, in agricultura, dar si la dubari, la taximetristi - adica tocmai la cei care se plang tot timpul ca nu au parte de libera concurenta. De aceea, eu personal nu vad alta rezolvare de perspectiva, intr-o tara de genul Rrrromaniei, decat TRANSPORTUL ELECTRIC impus de stat prin presiune legislativa. URSS a stiut ce face cand a electrificat toate marile intreprinderi de transport, ca doar ciordeala nu s-a inventat in Romania.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 09 Aug 2009 00:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Harti transport Pitesti preluate de pe www.publitrans2000.ro


Attachments:
Publitrans 1.JPG
Publitrans 1.JPG [ 75.92 KiB | Viewed 30745 times ]
Publitrans 2.JPG
Publitrans 2.JPG [ 53.1 KiB | Viewed 30745 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Mar 2010 11:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Traseul liniei 2 de autobuz, cel mai lung din oras

22.03.2010
http://www.adevarul.ro


Attachments:
073.jpg
073.jpg [ 27.11 KiB | Viewed 30308 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Dec 2010 19:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Statia "Fabrica de incaltaminte".


Attachments:
fab2.JPG
fab2.JPG [ 51.2 KiB | Viewed 29348 times ]
fab.JPG
fab.JPG [ 105.69 KiB | Viewed 29348 times ]
fab1.JPG
fab1.JPG [ 74.68 KiB | Viewed 29347 times ]
fab3.JPG
fab3.JPG [ 78.87 KiB | Viewed 29348 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Dec 2010 14:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
http://www.publitrans2000.ro/


Attachments:
program.jpg
program.jpg [ 139.67 KiB | Viewed 29232 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Dec 2011 19:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Contract concesiune transport public.


Attachments:
pitesti.pdf [457.92 KiB]
Downloaded 542 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 29 Nov 2013 14:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Quote:
Consiliul Local Piteşti a aprobat contractarea unui credit de 10 milioane de euro pentru achiziţionarea a 70 de autobuze

Societatea de transport public din Piteşti va putea începe demersurile pentru contractarea unui credit de 10 milioane de euro, necesar achiziţionării a 70 de autobuze noi, conform unui proiect de hotărâre adoptat joi de către consilierii locali. Conducerea societăţii Publitrans 2000 SA, al cărei unic acţionar este Consiliul Local Piteşti, a fost abilitată să negocieze cu Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), pentru obţinerea creditului în valoare de peste 10 milioane de euro.

Potrivit primarului Tudor Pendiuc, accesarea creditului de către societatea de transport nu va afecta gradul de îndatorare al administraţiei locale, iar o finanţare de la BERD va permite parcurgerea mai rapidă a procedurilor şi va asigura un proces de licitaţie transparent.

Societatea Publitrans SA va avea nevoie din 2014 de un număr de 70 de autobuze noi, pentru a acoperi toate liniile de transport din municipiul Piteşti după expirarea contractelor de asociere pe care le are în prezent cu doi operatori privaţi.

http://www.administratie.ro/articol.php?id=45489


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 14 Nov 2014 14:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Pendiuc, prafuitul primar ce nu iubeste transportul electric.

Procurorii Directiei Nationale Anticoruptie au pus in miscare actiunea penala si i-au retinut, joi, pe primarul Tudor Pendiuc, pentru luare de mita si abuz in serviciu cu consecinte deosebit de grave si in forma continuata (doua acte materiale), si pe fiica acestuia, fosta realizatoare TVR Emanuela Elena Pendiuc, pentru complicitate la luare de mita si spalare de bani.

Anchetatorii i-au retinut si pe Valentin Visoiu, actionar la societatile CNCD SA, Conarg SA, Conarg Real Estate SRL, pentru dare de mita, spalare de bani si complicitate la abuz in serviciu, Florin Serban Barbu, actionar la SC Conarg Real Estate SRL, pentru complicitate la dare de mita si spalare de bani, Constantin Scarlat si Gheorghe Vasii, ambii reprezentanti ai societatilor Girexim Universal SA si CNCD SA, pentru complicitate la abuz in serviciu, arata DNA, intr-un comunicat de presa.

Procurorii DNA au aratat, in ordonantele de retinere, ca societatea de transport public local din Pitesti, SC Publitrans 2000 SA, detinuta in totalitate de Consiliul Local Pitesti, trebuia sa inlocuiasca parcul auto cu 80 de autobuze noi, ce urmau sa fie achizitionate de Consiliul Local.

Primarul Tudor Pendiuc, folosindu-se de pretextul inexistentei fondurilor publice necesare achizitionarii celor 80 de autobuze, a facut demersuri pentru a fi incheiat, executat si prelungit un contract de asociere in participatiune intre SC Publitrans 2000 SA si societatile CNCD SA si Girexim Universal SA, prin care bugetul local ar fi fost prejudiciat cu peste cinci milioane de euro (23.013.099,65 de lei).

Pendiuc este acuzat de abuz in serviciu in legatura cu incheierea cu cele doua firme, derularea si prelungirea contractului de achizitie publica de asociere in participatiune, fapte comise in perioada 2007-2014, impreuna cu Valentin Visoiu, Constantin Scarlat si Gheorghe Vasii.

Astfel, primarul Tudor Pendiuc a initiat procedura de asociere a SC Publitrans 2000 SA cu operatorul privat, contrar legii si contrar cererilor formulate in repetate randuri de consiliul de administratie al societatii si fara a tine cont de concluziile studiului de fezabilitate aprobat prin hotarare de consiliu la data de 7 martie 2007, a impus, in mod nelegal, membrilor consiliului de administratie al societatii de transport public local sa includa in caietul de sarcini conditii restrictive pentru a limita participarea operatorilor privati la licitatie si a initiat proiectul de hotarare privind avizarea asocierii in participatiune, invocand concluziile studiului de fezabilitate intocmit de Universitatea Pitesti, in care se mentionau solutii contrare celor sustinute de el, pentru a induce in eroare membrii consiliului local, au scris procurorii in ordonantele de retinere.

Cele doua firme erau obligate sa detina in proprietate autobuzele, insa acestea au fost achizitionate in leasing, cu putin timp inainte de incheierea contractului. Mai mult, achitarea ratelor de leasing pentru aceste autobuze s-a facut din incasarile provenite ca urmare a contractului de asociere cu societatea de transport public local.

De asemenea, Pendiuc este acuzat ca a modificat documentatia de achizitie (fisa de date a asocierii, caietul de sarcini, contractul cadru) pentru desemnarea operatorului privat, pentru a fi atribuit contractul de asociere in participatiune societatilor CNCD si Girexim Universal si ca nu a desfiintat contractul, in conditiile in care asocierea de firme nu detinea autobuzele in proprietate.

Mai mult, sustin procurorii, Pendiuc a ordonat platile prin care asocierea de firme incasa subventia si a initiat si prelungit contractul, invocand, in mod nereal, existenta unei stari de urgenta, in conditiile in care fusese instiintat cu privire la imposibilitatea prelungirii acestui contract si stia ca firmele nu detineau autobuzele in proprietate.

"Finalitatea derularii in conditii frauduloase a acestui contract a fost aceea ca, in cadrul asocierii, firma privata a dobandit mijloacele de transport din veniturile realizate de asociatie si a realizat si un profit substantial, in timp ce societatea publica de transport SC Publitrans 2000 SA s-a regasit, la finalizarea contractului, in aceeasi situatie, practic fara mijloace de transport. Relevant este faptul ca, numai din subventia incasata de firma privata, au fost achitate autobuzele care i-au revenit in proprietate ulterior. in aceasta modalitate, a fost cauzat Primariei Municipiului Pitesti un prejudiciu in suma de 23.013.099,65 lei (peste 5 milioane euro)", au aratat procurorii in documentele trimise instantei.

In schimbul acestor decizii, in 18 februarie 2008, primarul Tudor Pendiuc ar fi primit pentru fiica sa, Emanuela Elena Pendiuc, de la Valentin Visoiu, un apartament in Bucuresti, in valoare de 130.900 de euro, echivalentul a 475.812 lei, sustin procurorii.

"Se retine pentru moment pretul mentionat in contract, desi acesta este neserios in raport de pretul apartamentelor din zona rezidentiala respectiva, urmand sa se stabileasca ulterior pretul real al acestui imobil", a precizat DNA.

Emanuela Pendiuc este acuzata ca, pentru a ascunde primirea, de catre tatal sau, a unui apartament, in 26 noiembrie 2007 a incheiat un antecontract, iar in 18 februarie 2008 si contractul de vanzare cu SC Conarg Real Estate SRL.

Ulterior, Emanuela Pendiuc ar fi acceptat si eliberarea a doua chitante, in suma de 110.000 de lei si de 365.112,18 lei, de catre Conarg Real Estate SRL, "fara a remite sumele de bani societatii anterior amintite".

Valentin Visoiu este acuzat ca, in 18 februarie 2008, cu ajutorul lui Florin Serban Barbu, i-a dat lui Pendiuc apartamentul din Bucuresti, pentru ca edilul sa influenteze comisia de evaluare a ofertelor sa desemneze asocierea de firme castigatoarea licitatiei organizate de Primaria Pitesti.

"Pentru a crea aparenta ca apartamentul a fost platit si ca nu reprezinta un folos nejustificat, Visoiu Valentin, in calitate de persoana cu putere de decizie in cadrul SC Conarg Real Estate SRL, a acceptat incheierea unui contract de vanzare-cumparare in care sa se mentioneze, in mod nereal, ca a fost incasata integral contravaloarea", au mai aratat procurorii.

Florin Serban Barbu este acuzat ca a constituit un circuit financiar fictiv, pentru a crearea aparentei incasarii sumei de 475.812,18 lei de la Emanuela Pendiuc, pentru apartamentul din Bucuresti care ar fi fost primit ca mita de catre tatal acesteia.

"Inculpatii Vasii Gheorghe si Scarlat Constantin, reprezentanti ai SC Girexim Universal SA si SC CNCD SA, au prezentat o promisiune de vanzare-cumparare drept contract incheiat, pentru a face dovada ca asocierea detine un numar de 80 de autobuze cu titlu de proprietate. inscrisul a fost folosit in cadrul procedurii de selectie a ofertelor, pentru a argumenta si sustine dispozitiile primite de la inculpatul Pendiuc Tudor, respectiv ca asocierea SC CNCD SA / SC Girexim Universal SA detine autobuzele respective. in coniventa cu inculpatul Pendiuc Tudor, inculpatii Vasii Gheorghe si Scarlat Constantin, incepand cu data de 22.02.2008 si pana in luna septembrie 2014, au inaintat documente justificative pentru plata subventiei, au semnat adrese de inaintare catre Primaria Pitesti pentru a incasa subventia si au semnat procesele-verbale de validare si verificare a subventiei, in baza carora inculpatul Tudor Pendiuc, in calitate de ordonator principal de credite, a dispus efectuarea platilor catre asocierea SC CNCD SA / SC Girexim Universal SA", au mai scris procurorii in ordonantele de retinere.

DNA a precizat ca in acest dosar se fac acte de urmarire penala si fata de alte persoane.
Social-democratul Tudor Pendiuc este unul dintre cei mai longevivi primari din Romania. El a fost ales primar al municipiului Pitesti pentru prima data in anul 1992 si de atunci ocupa fara intrerupere aceasta functie, fiind reales de pitesteni la fiecare patru ani.

Tudor Pendiuc conduce PSD Arges, dupa ce fostul presedinte al organizatiei judetene, Constantin Nicolescu, a fost condamnat definitiv pentru conflict de interese.


http://stirileprotv.ro/stiri/actualitat ... iciar.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 15 Nov 2014 20:17 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Astăzi, procurorii DNA au pus sechestru pe 40 de BMC-uri, care au fost retrase din traseu, iar Publitrans nu are cu ce să le înlocuiască, pentru că a avut grijă Primăria să îi caseze tot parcul auto, cu excepţia MAZurilor şi a aprox. 20 autobuze vechi.

Cred că dubarii atât aşteptau...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 15 Nov 2014 20:41 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Dr2005 wrote:
Astăzi, procurorii DNA au pus sechestru pe 40 de BMC-uri, care au fost retrase din traseu
De ce tocmai astazi si nu luni...? Sau acum un an...? Vedeti dragii mosului, asta inseamna justitie cu adevarat independenta: o faci doar cand iti serveste interesul. Dar tot e bine, macar ca precedent creat, pentru ce morman de sechestre ar putea veni intr-o zi in care capacul oalei care fierbe nu va mai avea cine sa-l tina apasat.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Nov 2014 12:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Dosarul Publitrans.

www.ziarulancheta.ro


Attachments:
pendiuc-publitrans.pdf [5.73 MiB]
Downloaded 1205 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Nov 2014 12:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
De mai bine de o lună circula zvonul că vom plăti mai mult pentru transportul în comun în Piteşti, iar acum acest fapt devine oficial! După întâlnirea cu reprezentanții BERD ce a avut loc luni (n.r. - 17 noiembrie), la București, autoritățile din Pitești au confirmat scumpirea biletelor de autobuz începând cu data de 1 ianuarie 2015. Reprezentanții administrației locale se scuză spunând că această măsură nu ține de ei, ci este prevăzută de Acordul de Sprijin Municipal solicitat de BERD, potrivit procedurii. Astfel, începând cu prima zi a anului 2015, atât piteștenii, cât și celelalte persoane care vor apela la transportul public de pe raza municipiului reședință de județ vor scoate din buzunar câte doi lei pentru fiecare călătorie.

Piteștenii vor circula cu autobuze din Polonia

În ciuda faptului că în ultimele săptămâni un scandal de amploare a lovit administrația publică din Pitești, dar și asocierea Publitrans-CNCD-Girexim, primarul Tudor Pendiuc fiind acuzat că ar fi luat mită pentru a da contractul transportului din municipiu societăților conduse de Constantin Scarlat și Gheorghe Văsâi, s-a desemnat câștigătorul licitației pentru furnizarea celor 70 de autobuze pe care primăria le va achiziționa începând cu 2015. Astfel, pentru nici mai mult nici mai puțin de 11 milioane de euro, bani împrumutați de la BERD, societatea poloneză Solaris Bus&Coach va livra începând de anul viitor autobuzele ce vor circula pe străzile municipiului, acestea urmând să înlocuiască actualele maşini aflate în proprietatea asocierii CNCD-Girexim. Autobuzele poloneze par să fie pe placul autorităţilor publice din România, de vreme ce firma Solaris Bus&Coach a câştigat în ultimele luni alte două importante contracte, unul cu Primăria Cluj, altul cu cea din Craiova.


http://argesmedia.ro/actualitate/27235- ... in-pitesti


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 29 Jan 2015 12:01 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
The air-conditioned low floor buses heading to Pitesti.

In the last days of December 2014, the company Solaris signs for supply 70 low-floor buses Urbino 12 in Pitesti near Bucharest. This is a repeat order from Romania. Buses for SC Publitrans 2000 will air daily with LED illumination, with information systems and cameras monitorujícími space in front of and inside the vehicle. Cummins engines will ISB6.7 280B (204 kW) EURO 6 buses will be delivered under the contract to the end of May 2015. In Romania we find Solaris buses in Oradea and Baia Mare (also with electric trolley Trollino Skoda), also in Cluj -Napoca and Craiova.


http://www.busportal.cz


Attachments:
12337_pi1.jpg
12337_pi1.jpg [ 210.79 KiB | Viewed 23259 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 01 Apr 2015 18:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Miercuri, 1 aprilie, la Piteşti au ajuns primele 5 autobuze, din cele 70, cumpărate de municipalitate din împrumutul contractat la BERD. Restul vor sosi în tranşe, nu mai târziu de sfârşitul acestei luni, dar vor fi introduse pe traseu la sfârşitul lunii mai, după ce vor fi terminate toate formalităţile necesare în ce priveşte înmatricularea şi asigurarea lor.

Autobuzele sunt de producţie poloneză, de la firma Solaris, şi o caracteristici tehnice mai bune decât cele existente în acest moment pe traseele din Piteşti: consum de 37,5 litri/100 kilometri şi emisie redusă de noxe, caroserie de inox cu garanţie 12 ani la coroziune, aer condiţionat pentru vară şi aer cald pentru perioada de iarnă şi afişaje electronic atât pentru exterior cât şi pentru interior, care poate indica traseul, ora curentă şi staţia următoare. Capacitatea maximă este de 98 de călători, dintre care 27 pe locuri şi restul în picioare.


http://www.universulargesean.ro/evenime ... -lunii-mai


Attachments:
autobuz Solaris Pitesti.jpg
autobuz Solaris Pitesti.jpg [ 62.8 KiB | Viewed 22697 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group