Câteva precizări necesare, căci 4tuning.ro este cam ambiguu. În primul rând, testele celor de la Siemens se desfăşoară actualmente pe o pistă de teste din Germania, nu pe o autostradă. Conceptul actual se bazează pe tehnologia existentă hibridă, motor electric de tracţiune-motor termic DIESEL. Se preconizează, în viitorul apropiat, experimentarea conceptului în Statele Unite, pe o autostradă existentă, între Los Angeles şi Long Beachs, dar acest lucru presupune, din start, o investiţie suplimentară în actuala infrastructură, prin construirea a unei benzi suplimentare, pe fiecare sens de mers, dedicată acestor autocamioane hibride, pentru circulaţia în tracţiune electrică.
Încadrarea sub reţea nu va constitui o problemă, pentru că ansamblul celor două pantografe este "inteligent", el însuşi fiind un nou sistem brevetat de SIEMENS şi care monitorizează permanent conexiunea dintre el şi cablurile de alimentare ale reţelei, în special în timpul virajelor.
Sursă: SIEMENS.
P.S. Mă amuza, la modul negativ, întrebarea tip "iRealitateaTV" de la sfârşitul articolului postat de FBW58 "Ai vrea să vezi şi la noi aşa ceva?" Pe care autostradă?