TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 19:08

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 265 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Nov 2008 21:04 
De vandut mai sunt pregatite doar Rocar si DAF. Care mare majoritate sunt vai de viata lor. Poate doar cineva care sa bage ceva bani in ele le va cumpara.

P.S. Intr-adevar sunt ceva munti in curte :P


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Nov 2008 21:06 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Marian Andrei wrote:
Poate doar cineva care sa bage ceva bani in ele le va cumpara.

Sau cineva care-si face acasa un muzeu privat al transporturilor. :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Dec 2008 14:37 
Offline

Joined: Mon 15 Oct 2007 22:16
Posts: 22
Imi poate spune si mie cineva cate ikarus mai sunt si cand se vor casa?Cat vor mai supravietui DAF si RDS?Multumesc pt informatii


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Dec 2008 14:52 
In circulatie nu mai sunt Ikarusuri. Mai exista insa cateva trese pe dreapta in autobazele Titan si Ferentari (posibil si Alexandria ?).
Toate Ikarusurile se vor taia in perioada imediat urmatoare.
DAF-uri si RS-uri vor mai ramane o perioada, cel putin pana se va finaliza licitatia noua pentru inca 300 de autobuze si vor incepe sa se livreze aceste autobuze. Este inca nevoie si de DAF-uri si de RS-uri pentru a se asigura liniile preorasenesti, dar si liniile care nu vor primi prea curand Citaro (gen: 117, 139, 141, 162, 163, 220) etc.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Mar 2009 19:15 
URACul nu mai caseaza deocamdata, autobuzele retrase din circulatie sunt duse in Depoul Berceni unde stau pana sunt preluate si casate sau pleaca la un RK, o parte din autobuzele Rocar (maxim 20) din cele mai noi vor fi reparate si vor fi duse la Alexnadria unde se doreste casarea Iveco, niste masini cu probleme destul de mari.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Mar 2009 23:54 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Seria 1249-1259 nu poate fi trimisa de la Titan la Alexandria pentru a veni momentan in ajutorul Iveco-urilor pana cand se repara cele 10 din depoul Berceni? Care sunt cele 10 aflate in reparatie la Berceni?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Mar 2009 00:02 
Nu stiu inca, doar au ajuns acolo si nici nu stiu cate. Ele sunt in conservare pentru casare sau reparatie daca este nevoie deocamdata, urmand ca in vara sa se faca o selectie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Mar 2009 23:52 
In dep. Berceni sunt 10 Rocar de Simon, 5 ex-Titan si 5 ex-Militari.
Acestea sunt: 1006, 1017, 1037, 1039, 1049, 1061, 1088, 1090, 1120 si 1125


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 00:42 
Offline

Joined: Mon 15 Oct 2007 22:16
Posts: 22
In privinta lui 1061 si 1088 am curaj sa va contrazic.Fac parte din ultimele 3 rds din seria 10** a autobazei titan,impreuna cu 1052, acesta lucrand pe periferie.1061 si 1088 vineri erau pe 246 si sunt foarte sigur ca n-au plecat din titan


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 00:44 
Daca nu crezi du-te si vezi-le! Nu as fi scris numere de parc daca nu as fi stat la 5m de ele!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 00:47 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Astea sunt. Doar masini cu RK recent... ca altceva nu mai au ce casa. Autobuzele sunt complete, nu le lipseste absolut nimic, ba chiar sunt pazite!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 10:44 
Citind aceste discutii despre casari, mai ca iti vine sa crezi ca avem un transport de super calitate, din moment ce pe hartiile RATB avem surplus de autobuze...din pacate realitatea din teren e alta decat cea vazuta de politrucii din conducerea RATB si PMB, care se gandesc doar cum sa mai scoata ceva in folos personal, si nu sa rezolve din problemele orasului, motiv pentru care ar trebui sa fie de fapt acolo...daca tot au atitea autobuze in plus, de ce nu se face o reorganizare a sistemului de transport cu autobuze, pentru a mari aria de acoperire a acestuia? sunt destule zone in oras cu acoperire deficitara....dar primul pas ar trebui sa fie renuntarea la actuala metoda de calcul a capacitatii unui vehicul, si sa treaca la normele europene, daca se doreste un transport civilizat, cum pretind sloganurile RATB...apoi, in functie de cite vehicule ar mai fi disponibile, ar trebui infiintate linii de transport in zonele in care acest serviciu este deficitar...dar cred ca astea sunt vise, nu vad sa faca RATB-ul asa ceva in viitorul apropiat, ca de aici nu ar iesi nici un avantaj personal.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 14:10 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Oricum nu sunt suficienti soferi nici pentru autobuzele care inca circula (cele 900 si ceva de Citaro-uri si cele cateva Daf si Rocar). In plus, RATB nu doreste in niciun caz suplimentarea liniilor cu Citaro cu altceva decat Citaro. Dovada ca 323 vine si la 20 de minute (sunt 12 ture pe traseu si 6 in afara orelor de varf), iar 220 la 4 minute si 139 are vreo 40 de ture din care in permanenta 10-15 sunt la Zetari ca sunt prea multe pe traseu si ajung cu avans prea mare... 323 are Citaro, nu cumva sa le amestece cu Daf-uri sau altceva.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 14:37 
Cam asta voiam sa spun si eu, ca RATB are cu totul si cu totul alte scopuri decat satisfacerea cererii de transport si atragerea de noi calatori, din pacate, astfel apar situatii ca cele pe care le-ai descris...si din cauza asta practica o politica care pare de multe ori impotriva calatorilor care se mai incapataneaza sa apeleze la serviciile sale.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Mar 2009 17:41 
La Berceni au fost aduse inca 5 autobuze Rocar de Simon care au fost la Titan. Acestea sunt: 1111, 1123, 1133, 1134 si 1146.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Mar 2009 17:55 
Offline

Joined: Fri 07 Jul 2006 10:10
Posts: 69
Mare minune daca nu o sa se ajunga ca depoul Berceni sa aiba mai multe autobuze decat troleibuze.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Mar 2009 19:24 
Ba chiar asa o sa ajunga.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Mar 2009 23:17 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Gabi23 wrote:
La Berceni au fost aduse inca 5 autobuze Rocar de Simon care au fost la Titan. Acestea sunt: 1111, 1123, 1133, 1134 si 1146.


Este absolut SCANDALOS ceea ce se intampla!
#1111 a fost primul DeSimon la care s-a efectuat RK, in 2006, dupa ce i s-a rupt sasiul in spate (urmatorul a fost #1106, apoi #1181, aceeasi problema). Dupa RK a circulat doar 1 data sau de 2 ori pe 133, in rest numai pe serviciul de noapte si curse speciale. Si la Titan a fost destul de menajat.

Am uitat sa precizez ca la RK, pe langa sasiu, s-a refacut cam tot prin ea (schimbata melamina complet, la fel linoleumul, s-au inlocuit pana si lampile din scari - care acum sunt functionale). O mare bataie de joc pe bani publici.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Mar 2009 23:57 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Dr2005 wrote:
O mare bataie de joc pe bani publici.

Asa e. Dar bine ca n-ai prins vremea cand se casau autobuze dupa 5-6 ani de la fabricatie. Nici n-apucai bine sa te obisnuiesti cu ele si dispareau. Nu stiu daca undeva in lume se mai intampla asa ceva. Asta a fost dintotdeauna Romania: un sac din tesatura cu mari pretentii, dar cu o gaura mare la fund.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Apr 2009 02:14 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Sa vedem ce masini erau acum cateva zile in noul parc rece de la Berceni. O sa pun si cate o poza cu vehiculul in zilele lui bune.

#205 - Autobaza Pipera - primul Daf livrat. Nu a vut niciun RK, doar o revopsire prin 2007. E intr-o stare destul de buna, cu exceptia trapelor si linoleumului din salon, care ar merita inlocuite. Desigur, le vor inlocui cu autogenul dupa ce RATB va reusi sa scape de tonele de deseuri din curte.


Attachments:
IMG_0244.jpg
IMG_0244.jpg [ 69.39 KiB | Viewed 6294 times ]
IMG_0246.jpg
IMG_0246.jpg [ 46.46 KiB | Viewed 6294 times ]
IMG_0247.jpg
IMG_0247.jpg [ 63.29 KiB | Viewed 6293 times ]
IMG_0248.jpg
IMG_0248.jpg [ 73.09 KiB | Viewed 6293 times ]
IMG_0249.jpg
IMG_0249.jpg [ 67.46 KiB | Viewed 6295 times ]
IMG_0251.jpg
IMG_0251.jpg [ 74.68 KiB | Viewed 6293 times ]
IMG_0254.jpg
IMG_0254.jpg [ 75.62 KiB | Viewed 6294 times ]
IMG_0255.jpg
IMG_0255.jpg [ 77.19 KiB | Viewed 6293 times ]
IMG_0256.jpg
IMG_0256.jpg [ 116.63 KiB | Viewed 6294 times ]
IMG_0258.jpg
IMG_0258.jpg [ 71.94 KiB | Viewed 6293 times ]
IMG_0260.jpg
IMG_0260.jpg [ 80.73 KiB | Viewed 6294 times ]
0205-135-004.jpg
0205-135-004.jpg [ 95.83 KiB | Viewed 6293 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Apr 2009 02:17 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
#758 - Autobaza Pipera

A trecut printrun RK prin 2005, in urma caruia i-au fost schimbate treptele si printr-o revopsire in 2006. A circulat mult pe 300, apoi pe 330 si apoi pe preorasenesti.


Attachments:
758.jpg
758.jpg [ 82.4 KiB | Viewed 6292 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Apr 2009 02:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
#761 - Autobaza Pipera

A trecut cel putin printr-o revopsire in 2005. Cat timp linia 282 a fost la Pipera era nelipsit de acolo. Dupa aia s-a plimbat pe ce a mai ramas... 634, 101, 112... Cand au venit Citaro pentru 112 a fost retras.


Attachments:
761.jpg
761.jpg [ 86.5 KiB | Viewed 6289 times ]
0761-Pip-002.jpg
0761-Pip-002.jpg [ 69.48 KiB | Viewed 6291 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Apr 2009 02:22 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
#764 - Autobaza Pipera

A fost titular pe 335, apoi pe 330... dupa aia s-a ales praful de el pe preorasenesti. Nu cred ca a suferit vreo reparatie majora la viata lui.


Attachments:
764.jpg
764.jpg [ 87.1 KiB | Viewed 6288 times ]
764b.jpg
764b.jpg [ 70.28 KiB | Viewed 6286 times ]
0764-335-001.jpg
0764-335-001.jpg [ 79.74 KiB | Viewed 6286 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Apr 2009 02:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
#816 - Autobaza Pipera

Se pare ca ar fi circulat mult pe 282... nu stiu, eu prima oara l-am vazut (!) acum vreo 2 luni... parea ca a avut RK in 2007-2008.


Attachments:
816.jpg
816.jpg [ 80.93 KiB | Viewed 6287 times ]
0816-448-001.jpg
0816-448-001.jpg [ 70.92 KiB | Viewed 6285 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Apr 2009 02:26 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
#1006 - Autobaza Militari

Nu a suferit nicio reparatie majora in timpul vietii. A circulat foarte mult timp pe 336 si 137, iar odata cu introducerea de Citaro a trecut pe 173. Dupa ce s-au introdus Citaro si pe acolo circula des pe 635 si preorasenesti (mai mult pe 635).


Attachments:
1006.jpg
1006.jpg [ 85.24 KiB | Viewed 6285 times ]
1006-428-004.jpg
1006-428-004.jpg [ 89.2 KiB | Viewed 6285 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Apr 2009 02:28 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
#1017 - Autobaza Militari

Nici el nu a avut vreun RK. A circulat la inceput pe 137 si 178, dupa aia pe ce a apucat... in ultima vreme circula pe preorasenesti + 162,163, rar pe 635.


Attachments:
1017.jpg
1017.jpg [ 84.45 KiB | Viewed 6285 times ]
1017-137-001.jpg
1017-137-001.jpg [ 65.82 KiB | Viewed 6284 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Apr 2009 02:31 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
#1037 - Autobaza Militari

Singurul Rocar de Simon al autobazei cu afisaj cu LEDuri. A circulat mai mult pe 105 in viata lui, iar spre sfarsitul carierei pe 635 si (mai rar) pe preorasenesti. Odata cu introducerea de Citaro pe 635 probabil a fost considerat de prisos si retras. Afisajul a ajuns pe alt autobuz (culmea... am si mers cu el ieri, dar nu m-am gandit sa ii retin numarul... cred ca #1022).


Attachments:
1037.jpg
1037.jpg [ 81.58 KiB | Viewed 6282 times ]
1037-105-002.jpg
1037-105-002.jpg [ 80.61 KiB | Viewed 6283 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Apr 2009 02:33 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
#1039 - Autobaza Titan

Este unul din ultimele autobuze transferate de la Militari la Titan. A fost revopsit prin 2007.


Attachments:
1039.jpg
1039.jpg [ 67.37 KiB | Viewed 6282 times ]
1039-173-001.jpg
1039-173-001.jpg [ 82.11 KiB | Viewed 6282 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Apr 2009 02:34 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
#1049 - Autobaza Militari

Nu a avut nicio reparatie majora. Nu stiu prea multe despre el, nu il vedeam foarte des... probabil circula mai mult pe 236 sau alta linie cu care nu ma intalneam prea des. Rar il vedeam pe 173, apoi pe 635.


Attachments:
1049.jpg
1049.jpg [ 88.93 KiB | Viewed 6281 times ]
1049-173-002.jpg
1049-173-002.jpg [ 78.52 KiB | Viewed 6281 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Apr 2009 02:36 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
#1061 - Autobaza Titan

Nu a avut nicio reparatie majora.


Attachments:
1061.jpg
1061.jpg [ 82.09 KiB | Viewed 6278 times ]
1061-601-001.jpg
1061-601-001.jpg [ 96.01 KiB | Viewed 6278 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 265 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group