TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Thu 20 Jul 2017 15:37

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 749 posts ]  Go to page Previous  1 ... 21, 22, 23, 24, 25
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Jun 2012 14:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 43804
Asteptand captatoarele.

http://villamosok.hu/nza/index.html


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Sep 2012 14:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 43804
Bul. Iuliu Maniu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Aug 2013 21:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 296
5392


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Sep 2013 09:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 296
Situatia troleibuzelor Ikarus de scoala arata asa:

5132 este acum in serviciul public la depoul Bucurestii Noi
5135 a ramas troleibuz de scoala la depoul Berceni
5175 este casat
5201 a ramas troleibuz de scoala la depoul Bujoreni
5249 acum este in URAC pentru modificare ca sa revina in serviciul public la depoul Bucurestii Noi

Iata-l pe 5132


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 20 Dec 2013 20:51 
Offline

Joined: Fri 07 Jul 2006 10:10
Posts: 81
Pe bulevardul Lascar Catargiu, cu prilejul schimbarilor stalpilor de iluminat s-a mutat si reteaua de troleibuz pe stalpii noi. Nu-mi dau seama daca s-au pus console noi, sigur au fost macar vopsite, inainte erau ruginite.
Lucrarea inca nu e terminata, reteaua inca mai foloseste cativa stalpi vechi.

Am impresia ca in apropiere de intersectia cu Gheorghe Manu reteaua a fost pozitionata mai bine, pentru a permite incadrarea mai usoara a troleibuzelor pentru virajul la stanga.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 13 Feb 2014 20:51 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3531
Observ ca s-a refacut reteaua de troleibuz pe Calea Grivitei spre Victoriei, cu ocazia inaugurarii nemaivazute a bulevardului cel fara nici o legatura cu Str. Uranus. Intersectia tb-tv este chiar una deosebit de performanta, daca nu unica in Romania. Pe sensul de intoarcere circulatia nu va mai fi posibila, fiind instituit sens unic pe Grivitei.

Are cineva idee, se urmareste devierea traseelor de pe Lt. Manu pe Grivitei in sensul spre centru, eventual cu un nou si binevenit capat la Piata Romana? In aceasta situatie, ar fi necesara si o alta rezolvare pentru capatul de linie al lui 79, eventual mutat in Piata Garii unde intorcea pe vremuri 81.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 17 Feb 2014 09:38 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8342
E vorba ca 79 să facă stânga direct de pe Polizu sau să rămână scurtat la Sfinţii Voievozi.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 18 Feb 2014 17:47 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3531
Dr2005 wrote:
E vorba ca 79 să facă stânga direct de pe Polizu sau să rămână scurtat la Sfinţii Voievozi.

Ar fi o rezolvare proasta pentru calatori. Mai bine ar fi facut o bucla pe Str. Buzesti - Str. Garii de Nord - Piata Garii de Nord - Calea Grivitei. In timp, va fi util un cap de linie bine facut la gara, caci metroul va face probabil sa dispara circulatia cu troleibuze spre Straulesti.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 25 Apr 2014 08:59 
Offline

Joined: Fri 07 Jul 2006 10:10
Posts: 81
O mica observatie: 65 nu trece pe la Romana (cum apare in poza de mai sus).

Iar cu 86 cum ramane?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 25 Apr 2014 20:56 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3531
pmp wrote:
O mica observatie: 65 nu trece pe la Romana (cum apare in poza de mai sus).

Iar cu 86 cum ramane?

Desenul este o propunere. Am propus ca 65 sa intoarca la Romana, in loc de Sf. Voievozi. Linia 86 si-ar pastra capetele de linie vechi, circuland insa pe traseul nou.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 05 May 2014 09:22 
Capatul logic este evident Piata Romana si nu Sfintii Voievozi. Sfintii Voievozi este o ramasita a gandirii comuniste cu privire la capetele de traseu, gandirea fiind Bucurestii Noi - Gara de Nord, si dupa aia omul sa ia metroul pana la Romana cu schimb la Victoriei. Dupa aproximativ 25 de ani de capitalism poate prelungim si noi capatul de la Sfintii Voievozi la Romana.


Top
  
 
PostPosted: Mon 05 May 2014 12:02 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8342
Şi să piardă clienţii metroul despre care e vorba să treacă la primărie? Metroul e lăudat şi ultra-lăudat, i se face mai multă reclamă decât merită... am văzut sute de articole despre reducerea parcului la RATB, despre aglomeraţie, dar despre cum stai la Crângaşi câte 15 minute la 8 dimineaţa nu a scris nimeni. Nu mai zic de week-end... pe 1 Mai am aşteptat fix 19 (nouăsprezece) minute la Iancului. Astea sunt cele 7 - 8 minute de pe site-ul Metrorex: 15 - 19 minute, că unul din 2 trenuri e o IVA albastră sau o altă IVA, care face km doar pe hârtie, ca să îşi facă norma de casare.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 10 May 2014 23:20 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8342
Reţeaua de pa Cal. Victoriei a fost întinsă. Oricum, nu va mai fi folosită (deja a fost modificat trotuarul şi pus încă un stâlp între consolă şi stradă), dar pasagerii autobuzelor cu etaj puteau să se apuce de fire.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 11 May 2014 15:03 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3531
Dr2005 wrote:
Oricum, nu va mai fi folosită
Never say never. Nu stim ce surprize ne va mai oferi pretul petrolului. Omul intelege mai greu sa faca lucrurile asa cum este bine, de buna-voie si doar din convingere. Dar la necaz multe se schimba.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 12 May 2014 12:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8342
În faţa stâlpului din a 2a poză a fost amplasat un stâlp de iluminat, un eventual troleibuz trebuind să aibă lăţimea unui Matiz ca să ajungă la reţea.

Stâlpii de iluminat sunt subţirei, nu vor putea niciodată să susţină o reţea de troleibuz. Stâlpi asemănători s-au amplasat şi pe Magheru, însă de acolo nu au putut fi scoţi stâlpii vechi (şi interbelici, care au prins şi tramvai şi troleu)... câţiva au fost tăiaţi cu flexul sau autogenul, însă baza e mai groasă (o fi fier plin?) şi a rămas acolo, rezultatul fiind oribil. Fundaţia e cam de 1m, în beton, deci slabe speranţe să poată fi scoşi stâlpii (unde au reuşit să taie baza, fundaţia a rămas şi s-a pus asfalt peste).


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 12 May 2014 12:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 43804
Ce trasee o sa fie pe acolo?

Consolele sunt noi sau revopsite? Ca firul si elementii de prindere a firului par vechi.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 13 May 2014 09:49 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8342
Nu e nimic nou pe acolo, reţeaua nu mai e folosită de prin 2003. De vreo câţiva ani e cârpită, pentru că face burtă şi poate fi atinsă de pasagerii din autobuzele etajate ale lui Mazăre.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 03 Apr 2015 12:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 315
Location: Timisoara
O poza din 2008
https://www.flickr.com/photos/70966383@N03/16937986592/


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 14 May 2015 13:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 43804
Reteaua la Strand Straulesti mai exista? Inteleg ca traseul 97 a fost suspendat, datorita lucrarilor la linia de metrou.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 15 Jun 2015 00:29 
Offline

Joined: Sun 08 Dec 2013 19:58
Posts: 44
Nu mai sunt decat consolele, firul de contact a disparut pe mari portiuni.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 26 Aug 2015 14:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 43804
Posibil ca o parte din aceste troleibuze sa ajunga la Cernauti.

Chernivtsi through cooperation with the European Bank for Reconstruction and Development and the Bucharest City Hall plans to significantly increase the trolleybus park. This was at the briefing said Mayor Alex Kaspruk.

- Due to the cooperation with the EBRD expect to purchase 40 new trolleybuses - said the mayor. - Parallel, are in the process of negotiations with Bucharest on the transfer to us of the old trolley buses they replaced by the new European funds. There's enough good trolley, we were there, watching. In Bucharest there are more than 100 brands of cars " Icarus " under 8 years, 200 vehicles - to 15 years. Previously talking with the mayoralty of Bucharest and the Romanian Prime Minister, helps our embassy. I think it will finish that we will significantly increase trolleybus park and remove the issue for the next 10 years.


http://en.molbuk.ua/chernovtsy_news/972 ... ivciv.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 11 Feb 2016 17:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 43804
Prezentat la o expozitie in Moscova, in anul 2000.

Foto: transphoto.ru


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 27 Feb 2016 12:46 
Offline

Joined: Fri 07 Jul 2006 10:10
Posts: 81
În ultimul timp am trecut destul de des pe la intersecția de la Nițu Vasile (lângă depoul Berceni). Am avut astfel ocazia de a admira improvizațiile din intersecție.

Stau și mă gândesc, chiar nu le e rușine celor care au realizat modificările rețelei? Totul este făcut în bătaie de joc. Poziționări, unghiuri.

Exemplu: Linia 77 intră în intersecție. Dinspre Obregia vine fosta rețea a liniei 73. Ea nu mai este folosită acum. Cu toate astea, si cu toate că ESTE EVIDENT sau, și mai grav ERA EVIDENT când au făcut modificările că lucrările la Pasajul de la Piața Sudului vor dura mult și bine, 77 trebuie sa încetinească în punctul de întâlnire al celor 2 rețele. Deci se putea suprima aceasta problemă. Apoi, cu toate ca 77 întoarce în rond, el trebuie să vină pe banda I, ca apoi sa se chinuie în intersecție să facă stânga. Nu mai vorbesc de cum arată rețeaua în continuare. Amatorism. Țigăneală. Bătaie de joc. Chiar nu vede nimeni?

Și fără legătură cu rețeaua de troleibuz, semaforizarea e sub orice critică. Poate doar pe Iuliu Maniu să fie mai proastă. Sunt momente destul de lungi (aș zice 10 secunde) când nimeni nu are verde...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 28 Feb 2016 20:13 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 188
Intreaga structura de troleibuz din Berceni este o gluma proasta de 20 de ani... Prima tentativa (bucla de la Abator) a durat citeva luni dupa care s-a "supravietuit" (cu o pauza de citeva luni, cit timp a functionat linia 76 pina la Pta. Unirii).

Bucla de la rondul Nitu Vasile / Emil Racovita / Metalurgiei (sau cum se mai cheama acum) mi se pare doar o justificare inutila pentru 10-15 troleibuze (si soferii corespunzatori), fara insa a aduce nici un beneficiu calatorilor. De la rond la metrou sint 10 minute bune (daca nu mai mult) de mers pe jos. Desi cartierul Berceni ar putea profita de o retea de troleibuz (gindita cu cap, nu ceea ce e acum), mie imi este clar ca se impinge gluma asta in fata pentru a alimenta nemultumirea calatorilor si a justifica desfiintarea completa. Nu vreau sa speculez mai departe, dar pe locul Depoului Nitu Vasile parca si vad un ansamblu rezidential de lux...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 24 Mar 2016 14:11 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8342
#5183 (linia 85, Dep. Vatra Luminoasă), defect pe Şos. Gării de Nord, în jurul orei 12:
A stat acolo cam 40 de minute, până a venit tractarea.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 18 Jul 2016 01:30 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8342
Sunt destul de multe troleibuze Ikarus 415T retrase definitiv. La urma urmei, din aproape 300 de troleibuze în Bucureşti, abia ies 175 la ore de vârf.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 03 Oct 2016 21:33 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8342
De vreo câteva zile lucrătoare, pe Şos. Gării de Nord se înlocuiesc porţiuni de fir de contact. Firul pus e nou, dar nu ştiu de unde o fi rămas, că unele tronsoane au 100m, altele abia acoperă distanţa între 2 stâlpi. Momentan au plecat din intersecţia Str. Baldovin Pârcălabul cu Şos. Gării de Nord şi au ajuns în dreptul staţiei de la Ministerul Transporturilor... mâine probabil ajung la trecerea de pietoni de la minister.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 02 Feb 2017 09:37 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8342
Dacă aveţi nevoie de troleibuzele de pe liniile 61, 62, 69, 90, 91, 93, 96, mai bine o luaţi pe jos. Un Irisbus a rupt macazul de la Podul Eroilor (pe Splai, sensul spre Cotroceni). Evident, a fost decuplat centrul de alimentare respectiv (alimentat de substaţia Cotroceni), ceea ce a lăsat pe dreapta toate troleibuzele de pe Şos. Cotroceni şi Str. Constantin Noica.

De precizat că macazul respectiv este INUTIL, niciun traseu nu mai face dreapta acolo (toate troleibuzele de pe Splai fac stânga spre Cotroceni, sensul celălalt de mers fiid pe Cal. Plevnei), iar când se va relua circulaţia pe Bd. Eroii Sanitari, troleibuzele care fac acum stânga vor reveni pe acolo, iar 96 va face dreapta... cum, necum, acel macaz tot inutil va fi!

Cu roşu e marcată zona rămasă nealimentată. Nu am figurat reţeaua de pe Str. Dr. Marinescu, care oricum nu (mai) este folosită şi nu mai are nici macaz.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 18 May 2017 22:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 43804
Bulevardul Gheorghe Gheorghiu-Dej.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 749 posts ]  Go to page Previous  1 ... 21, 22, 23, 24, 25

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group