TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 06 Dec 2019 13:25

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 708 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Jun 2007 20:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
1 la 1 :(


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Jun 2007 20:39 
Dr2005 wrote:
1 la 1 :(


Fals, cel putin la Berceni la 2 articulate taiate se aduc 3 Ikarus 415T ca asa este regula de sus, deci si B Noi face la fel. Altfel la ora asta daca mai erau 10-15 troleibuze DAC.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Jun 2007 20:42 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
Deci mai multi soferi, mai multi mecanici, mai multi electricieni => mai multe cheltuieli.

Dar intervalele de succedare orcium nu prea au cum sa fie ajustate... de exemplu, pe 76, la orele de varf intervalul era de 2 minute si erau articulate. Acum e tot 2 minute, dar cu scurte, asa ca oamenii se injura, se imbrancesc si... merg pe jos, ca nu mai au loc in troleibuze.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Jun 2007 22:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Cate articulate mai sunt pe 76?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Jun 2007 22:33 
Pai Berceni mai are 8 articulate, dar la ora normala pe 76 nu am mai vazut mai mult de 2-3 articulate.
Pe 97 la ora 16-17 am vazut doar 2 articulate - 7444, 7417.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Jun 2007 14:26 
Incepand cu 1 Iulie la dep Berceni vor fi retrase urmatoarele DAC - 7408, 7437, 7441.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Jun 2007 15:17 
#7437 a vrut sa moara mai devreme, ieri a cazut cu motorul de tractiune si a fost retras din circulatie si va pleca la casat mai devreme.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 Jun 2007 15:29 
Azi la casat: 7362.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 Jun 2007 23:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
#7362:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jun 2007 17:54 
Irisbus pe 96 :twisted:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jun 2007 22:47 
Deocamdata il avem pe 7446 care era aproape de casare dar am reusit sa il luam, acum este la Berceni in asteptarea finalizarii actelor de donatie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jul 2007 14:23 
5331 primul in circulatie din a doua serie pentru depoul Vatra Luminoasa.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jul 2007 15:57 
Intr-adevar Berceni a primit cel putin 5 Ikarus, 5224>5228 sunt acolo, nu stiu daca si 5229>5233 au ajuns desi le-am vazut pe 5228,5229,5230 saptamana trecuta trecand spre Baba Novac. Ramane de urmarit zona perioada urmatoare.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jul 2007 15:59 
De asemenea linia 76 era formata azi din aproximativ 10 Ikarus si doar 1 DAC :) .
La Berceni sunt retrase vreo 3 DAC si sigilate, din pacate nu am putut intra in depou ca sa vad cate sunt si cate se mai retrag.
Liniile 73,74 erau deservite tot de Saurer.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Jul 2007 14:32 
Irisbus Citelis pe linia 85


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Jul 2007 21:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48813
Cite troleibuze Ikarus 415T ies la strada pe linia 76, in orele de virf? Cum se descurca lumea fara troleibuzele articulate? Eu cred ca nu prea bine, vad ca sint tixite Ikarus-urile.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Jul 2007 22:00 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
Pai... sunt 12 troleibuze (program de vara deci), cum era si pe vremea DACurilor.

oricum, pe vremea asta... cred ca reteaua de pe Str. Izvoru Rece a fost doborata ca la orice furtuna serioasa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 13:53 
La data de 10 Iulie 2007 mai exista urmatoarele troleibuze DAC in depouri:

Berceni (4+1):
- 7411, 7434, 7438, 7440
- 7391 SCOALA
Dispar toate pana la sfarsitul lui august 2007

Bucurestii Noi (19):
- 7340, 7354, 7377, 7378, 7400, 7405, 7409, 7412, 7414, 7415, 7417, 7422, 7423, 7425, 7435, 7439, 7442, 7444, 7445.
Dispar toate pana in noiembrie 2007.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 19:30 
Si Irisbus tunat si carpit :evil:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 19:54 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
#5332 a fost afectat in timpul aduceri la Bucuresti. Soferul TIRului ce tragea trailerul cu troleibuzul in cauza a facut o manevra riscanta, a dat cu spatele, fara sa se asigure si a ,,ciobit" ,,fundul" troleibuzului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 21:12 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 652
Location: Bucuresti, Militari
Pe caroserie, in spate, scrie Iveco, "Powered by AstraBus" :?:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 21:13 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 652
Location: Bucuresti, Militari
Irisbusurile poarta inscriptia Iveco in spate, au caroserie Iveco?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 22:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
Pai...avand in vedere ca este asamblat la Astra Bus Arad si are motorizare UMEB si chopper ICPE-SAERP...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 22:22 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
Irisbus este de fapt un consortiu in care au intrat, prin diferite cai, Renault, Iveco, Ikarus (pe care l-au falimentat si inchis, apoi l-au vandut unor indieni... de altfel, era singurul producator mai bun ca ei; ca fapt divers Ikarus 415T sunt tot Irisbus, asa scrie pe placuta lor VIN ,,Irisbus-Ikarus), Skoda, Fiat (bineinteles, diviziile de autobuze din respectivele fabrici), la care se adauga alte firme mai mici, care lucreaza sub licenta si cumpara caroserii de la Irisbus (cum ar fi Astra Bus Arad).
Astfel ca toate aceste firme acum produc vehicule doar pe caroserii Irisbus. La Timisoara o sa vedem Skoda Irisbus.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 14:58 
5021 a fost retras din circulatie la dep Berceni.Alaturi de cele 3 DAC precizate mai sus.
Oricum pe linia 76 nu mai exista decat Ikarus 415T si 1-2 DAC.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 15:05 
Iata si restul de Ikarusuri din Berceni, fiind perioada de concedii nu prea are cine sa iasa cu ele.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Jul 2007 19:02 
Este un proiect amplu care trebuia sa inceapa pe vremea lui Basescu, de la el a pornit, dar cu toate scandalurile din CGMB de atunci proiectul a cazut ca si altele.
Anul trecut a fost luat din nou in calcul iar lucrarile trebuiau incepute pe primul tronson - Berceni>Piata Unirii in luna Septembrie 2006 iar in Decembrie 2006 sa fie dat in functiune cu troleibuze Irisbus.Proiectul a fost amanat iar.
Se pare ca destul de secretos a fost facut un nou caiet de sarcini pentru o licitatie de 150 troleibuze care daca totul merge bine ar trebui sa aiba loc cat de curand.
Lucrarea pentru reteaua Berceni - Unirii face parte din proiectul de unire a Sudului cu Nordul prin retea de troleibuz si unirea acesteia cu retelele existente.
Saptamana trecuta a inceput pregatirea lucrarilor care vor incepe la Piata Unirii si daca totul merge bine in Iarna 2007 se va circula pe primul tronson. Si de aceea cred ca este si graba cu licitatia de troleibuze, RATB (si in general nimeni) nu este multumit de Irisbusuri, foarte multe au avut probleme cu motoarele de tractiune.
Voi pune aici cateva harti. Reteaua de la Piata Sudului pana la capatul Baneasca are peste 15km.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Jul 2007 19:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48813
Hopa!
Deci alte 150 troleibuze pe linga cele 100 Citelis?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Jul 2007 19:12 
DA
Pentru noul tronson Berceni-Baneasa este nevoie de cel putin 80 troleibuze.

Iata si harta retelei liniei 76 de la Piata Resita pana la Piata Unirii, linia ar trebui sa fie gata pana in toamna.
Lungimea totala 7,3 Km (din care 4,5 Km retea care se construieste)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Jul 2007 19:25 
Iata documentul oficial al PMB referitor la licitatia cu cele 150 troleibuze.
http://www4.pmb.ro/wwwt/l52/db/18_12072007.pdf

Iata si a doua portiune a retelei de la Piata Unirii pana la Piata Victoriei.
Distanta este 3,4 Km.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 708 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 24  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group