TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 28 Sep 2020 12:49

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 712 posts ]  Go to page Previous  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 Aug 2008 21:50 
Azi din nou troleibuze cazute la Vatra Luminoasa, 5314 pe 86 dimineata si acum unul din putinele Ikarusuri ale liniei 90.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Aug 2008 19:58 
5140, 5141, 5142, 5244, 5245, 5246 au ajuns la Berceni.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Sep 2008 00:27 
Prima etapa a lucrarilor este gata, Berceni - Piata Unirii, urmeaza sa se faca proiectul si sa se inceapa lucrul la etapa urmatoare pana la Universitate, apoi o noua etapa pana la Victoriei.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Sep 2008 13:03 
Incepand cu 15 septembrie parcul liniilor 73,74,76 se modifica astfel:

76 - 23 ture sc1, 21 ture sc2
74 - 5 ture sc1, 4 ture sc2
73 - 5 ture sc1, 4 ture sc2

Cauza mersului incet pe linia 76 este ca timpul de pe foile de parcurs este prea mare, 36 minute, de luni acesta va fi modificat la ~25-30.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Sep 2008 22:32 
La ora actuala montajul noilor capete de captatoare se apropie de sfarsit mai ales pentru depourile Berceni si Bujoreni. La Berceni mai sunt 3-4 troleibuze cu modelul vechi iar la Bujoreni au 25 de troleibuze noul model. La aceste depouri au fost montate cu prioritate datorita modificarilor care se fac pe retele. La Bucurestii Noi si mai ales la Vatra Luminoasa nu sunt decat cate 5-10 troleibuze cu noul model montat, aici s-a ramas in urma datorita problemelor care apar pe retea din cauza noului model de capete de captatori. Se spera ca pana in primavara sa fie pe toate Ikarus 415T iar pe reteaua depoului Berceni sa se treaca si la miez de grafit.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Sep 2008 15:11 
5312 a fost tamponat, partile lovite au fost schimbate in graba, trecandu-se peste partea cu vopsirea, astfel troleibuzul arata groaznic mai ales ca mai exista o zona lovita la capacul de sus.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Sep 2008 15:22 
Marian Andrei wrote:
5312 a fost tamponat, partile lovite au fost schimbate in graba, trecandu-se peste partea cu vopsirea, astfel troleibuzul arata groaznic mai ales ca mai exista o zona lovita la capacul de sus.


Si 5333, tot de la Vatra Latra Luminoasa arata la fel.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Oct 2008 17:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50030
-Inaugurarea noului tronson Sudului - Unirii s-a facut intr-un anonimat total. Citiva membri RATB si cam atit. Chiar atit de neimportanta a fost investitia?
-Lumea nu a fost informata corespunzator de noul tronson de troleibuz. Asta si datorita nehotaririi RATB referitoare la traseul ce urma sa fie prelungit.
-In conditiile actuale linia 76 mi se pare ca fiind cea mai proasta alegere posibila si nu am cunostinta de existenta vreunui studiu de trafic.
-Vechea ruta a lui 76 (Sudului - Resita) a avut de suferit datorita scoaterii din circulatie a troleibuzelor articulate. Troleibuze arhipline, frecventa scazuta.
-Chiar si acum cel mai mare grad de umplere se inregistreaza tot pe tronsonul Sudului - Resita, dar frecventa troleibuzelor este mult diminuata datorita prelungirii traseului 76.
-Au avut de suferit si traseele 73 si 74, troleibuzele avind o frecventa nesatisfacatoare.
-In actualele conditii nu poti anula nici un traseu de autobuz. Prelungindu-l pe 74 ai fi putut anula sau modifica linia 312. Pe tronsonul Sudului - Unirii troleibuzul in care ma aflam a fost depasit de doua autobuze Citaro, ce deserveau traseul 381.
-Troleibuzele ruleaza FOARTE INCET pe tot traseul.
-Troleibuzele folosite pe noul tronson sint Astra Ikarus 415T, deci nici urma de Citelis. Troleibuze vechi (usi neetanse, mobilier distrus sau neintretinut, vehicule devenite foarte zgomotoase, insalubre) pe traseu nou.
-Capatul de linie Unirii nu mi se pare ales prea fericit. Nu am vazut multa lume urcindu-se de la Unirii, catre Sudului - Resita.
-La cap de linie Resita erau stationate 5 troleibuze, eu (cu al saselea) urnindu-ma cu greutate spre Unirii. Dupa un timp indelungat de asteptare in capat de linie Unirii au venit dinspre Resita doua troleibuze. Acest lucru l-am intilnit pe foarte multe trasee RATB.
-Doar un macaz electric si unul mecanic, noi. Restul tronsonului a ramas nemodernizat (Sudului - Resita).
-Ar fi fost ideal sa se fi prelungit traseul 74 (eventual si 76) si sa fi avut troleibuze noi si frecventa multumitoare (de ce s-a aminat/anulat licitatia preconizata pentru 150 troleibuze?).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Oct 2008 20:50 
Dupa cum stiti, 66 nu a circulat in weekend. Rezultatul muncii depuse pana duminica la pranz il reprezentau niste console nou montate, pe 3 sferturi din distanta Eminescu - Bucur Obor, pe ambele sensuri, precum si un tronson cu fir nou, de la Obor pana la Kaufland, sens Fundeni. Singura veste aproape buna e ca firul nu a fost ancorat de mijlocul noilor console. Pozele lipsesc pentru ca ploua destul de bine.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Oct 2008 21:47 
Silviu Sintea wrote:
-Au avut de suferit si traseele 73 si 74, troleibuzele avind o frecventa nesatisfacatoare.

74 a avut mai mult de suferit, insa de vreo 2 saptamani incoace a mai fost suplimentat 312. Insa in week-end inca se asteapta destul de mult dupa 74. Mai ales ca foarte des se intampla sa plece de la Obregia si 74 si 312 in acelasi timp sau la diferenta de 1-2 minute. :x
73 oricum merge mai mult gol, cel putin in directia P-ta Sudului. Pe acest traseu exista si 313 (care merge foarte bine) si 242 si 241 (partial).

Silviu Sintea wrote:
-In actualele conditii nu poti anula nici un traseu de autobuz. Prelungindu-l pe 74 ai fi putut anula sau modifica linia 312.

Intr-adevar 74 ar fi fost cea mai buna alegere. Iar 312 unit cu 133. Precizez faptul ca sunt multi calatori din Berceni care doresc sa ajunga la M1 si se feresc sa mearga cu M2 si sa il schimbe la P-ta Unirii, unde dimineata este foarte aglomerat. Asa ca multi calatori din 312 sau 313 coboara la Abator pentru a se urca in 133.

Silviu Sintea wrote:
-Troleibuzele ruleaza FOARTE INCET pe tot traseul.

Acest lucru se intampla mai ales in week-end, din cauza ca timpii din foaia de parcurs sunt prea mari. Azi de exemplu la Unirii stationau chiar si doua troleibuze, desi in foaia de parcurs 76 nu are stationare la P-ta Unirii!

Silviu Sintea wrote:
-Capatul de linie Unirii nu mi se pare ales prea fericit. Nu am vazut multa lume urcindu-se de la Unirii, catre Sudului -Resita.

Exact. Calatorii incep sa se urce in 76 de-abia de la Bd. Marasesti, si asta daca nu se vede vreun 381!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Oct 2008 09:54 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3352
Quote:
linia 76

Se vede clar ca exista persoane care doresc cu tot dinadinsul sa discrediteze in continuare transportul electric. Daca ma gandesc cat circ gratuit s-a facut cu lansarea lui Citaro, si ce jale domneste cand se mai face cate ceva, in sila, si pentru transportul electric (fie el cu troleibuze, tramvaie sau metrou-usuratic), nu pot ajunge la alta concluzie. Probabil ca, putinii oameni profesionisti si de buna credinta nu mai fac fata afrontului bisnitarilor de motorina.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Oct 2008 14:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50030
Intersectia sos. Colentina - str. Sportului.

S-a inlocuit incrucisarea tramvai -troleibuz. Ancorarea unei parti a retelei de troleibuz se face cu elemente de curba vechi. Cei de la RATB (si omologii lor din Sibiu sustin acelasi lucru) spun ca "aceste prinderi sint mai sigure" :oops:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Oct 2008 14:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50030
Pe partea opusa, s-a preferat ancorarea cu sisteme moderne de prindere. Nu este vorba de elemente de la Kummler-Matter ci de elemente achizitionate de la Esko Praga.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Oct 2008 14:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50030
Intersectia sos. Colentina - str. Sportului.

7454, un "ultim mohican", "atacind" curba cu incredere.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Oct 2008 14:25 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3352
Silviu Sintea wrote:
"aceste prinderi sint mai sigure" :oops:

Sunt mai sigure pentru cei carora le este lene sa construiasca "ca la carte" reteaua de coarde purtatoare, deasupra elementelor de cale ale firului de contact. Sau pentru cei care fac economie la o sarma.

Am vazut ca exista softuri specializate in proiectarea retelei de troleibuz. Poate n-ar fi rau sa aiba si RATB asa ceva, sau cine se mai ocupa de proiectare pentru RATB.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Oct 2008 14:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50030
Reteaua de pe str. Sportului (strada ce duce la capat de linie Spitalul Fundeni) a ramas nemodernizata.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Oct 2008 14:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50030
Soseaua Colentina -retea modernizata.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Oct 2008 14:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50030
Macazul electric de la Piata Sudului (str. Nitu Vasile). Reteaua se ramifica spre calea Vacaresti.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Oct 2008 14:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50030
Actionarea macazului electric respectiv.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Oct 2008 14:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50030
Pe consola ce sustine reteaua, inainte de macazul electric, este montat un sistem de semnalizare, ce iti indica pozitia macazului. Sistemul este practic nefolosit, datorita faptului ca modificarea afisajului luminos se face dupa ce troleibuzul trece de sistemul de semnalizare!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Oct 2008 14:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50030
Reteaua este destul de aproape de trotuar, incomodind deplasarea troleibuzelor.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Oct 2008 14:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50030
Incrucisare troleibuz-troleibuz.

Piata Sudului - str. Nitu Vasile.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Oct 2008 14:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50030
Macaz mecanic.

Piata Sudului - str. Nitu Vasile.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Oct 2008 15:43 
Model nou de prindere pentru capetele de captatori la 5239, depoul Berceni.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Oct 2008 15:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50030
Piata Sudului - Piata Resita. Va fi o noua linie, cu indicativul 77 (fostul traseu 76). De pe ce linii vor disponibiliza troleibuzele? Vor rari frecventa actualului 76?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Oct 2008 22:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50030
ANTENA wrote:
Iata ca s-a infiintat linia 77, intre P-ta Resita si P-ta Sudului
Ceea ce dovedeste ca prelungirea lui 76 nu a fost cea mai inspirata idee.
Adica mai marii regiei si-au dat seama ca e mai rau ca inainte.

Ar trebui sa i se dea o utilitate lui 76 prin legarea de un centru de interes si nu doar pe trasee paralele (312,313, metrou). In prima faza trebuie dus pana la Romana si apoi comun cu 86 pana la gara. Apoi, mai vedem, spre Baneasa


O linie noua de troleibuz (76 -de ce n-o fi numit-o "77"?), fara a inlocui vreo linie de autobuz, fara troleibuze noi, cu troleibuze luate din programele altor linii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Oct 2008 12:10 
Chiar nu se poate face nimic sa nu li se mai permita tembelilor sa blocheze linia lui 76 la acea mizerie de targ numita Castanilor? :evil:
Si sambata dimineata erau 4 troleibuze care asteptau si azi dimineata erau 3.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Oct 2008 20:16 
Strada Resita in zona capatului de la Piata Resita, linii 76, 77, 381.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Oct 2008 20:17 
Peisaje de toamna in aceeasi zona, Strada Resita.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Oct 2008 20:19 
Tot strada Resita.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 712 posts ]  Go to page Previous  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 24  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group