TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Thu 15 Nov 2018 23:56

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 707 posts ]  Go to page Previous  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Nov 2010 18:55 
La mai bine de un an !!! de la inceperea lucrarilor au fost montati si stalpii precum si marea majoritate a traverseelor (nu sunt console!!!!). Poate pana la sfarsitul lunii vor da drumul si la troleibuze... :|


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Nov 2010 15:14 
Inca din week-end a fost montata reteaua in intregime. Asteptam si troleibuzele. De ce se intarzie? Nu se cunoaste vreun raspuns... :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Nov 2010 23:58 
Si cateva poze...
Din fericire reteaua a fost pozitionata corect, permitand incadrarea facila pe oricare dintre benzile de circulatie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Nov 2010 23:59 
Lucru :twisted:-ului cuprul asta...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Nov 2010 00:02 
Din pacate insa curbele din intersectia cu Bd. Brincoveanu sunt destul de stranse. Nu inteleg totusi de ce nu au folosit elemente mai lungi cu 3 puncte de prindere...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Oct 2011 20:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46529
Ce traseu a folosit reteaua de troleibuz din zona Gara de Nord - Calea Victoriei? Inteleg ca reteaua tocmai este declemata, asadar va fi eliminata?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Oct 2011 17:17 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 658
Location: Bucuresti, Militari
Mai e si reteaua lui 76, nefolosita, ciuntita in zona lucrarilor la pasajul Mihai Bravu.
Celor cu hipermarketul le trec si acum sarme prin fata, insa de tramvai. Troleibuze vor mai intoarce in depou, le-au scurtat pe perioada lucrarilor sa nu se incurce de fire.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Oct 2011 08:02 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 Aug 2011 06:57
Posts: 58
Silviu Sintea wrote:
Ce traseu a folosit reteaua de troleibuz din zona Gara de Nord - Calea Victoriei? Inteleg ca reteaua tocmai este declemata, asadar va fi eliminata?
Initial incepand din 1998, doar linia 86 (Stadionul National - Calea Victoriei) a folosit acea retea. Exista o curba dificila la intersectia Polizu/Grivitei pentru virajul troleibuzelor. Darea in exploatare a acelei retele de troleibuz a coincis cu scoaterea tramvaielor pe Grivitei intre Piata Matache si Berthelot.

Pe urma, in 1999 cu ocazia reluarii circulatiei rutiere si a mijloacelor de transport public pe Calea Grivitei intre Podul Grant si Clabucet, s-a refacut reteaua de troleibuz pe Calea Grivitei, iar linia 97 a revenit pe traseul de baza Straulesti - Sf. Voievozi. Linia 87 s-a prelungit de la capatul temporar de la Clabucet pe Calea Grivitei pana la Calea Victoriei, folosind si noua retea de care vorbim. Atunci s-a reconfigurat si reteaua din intersectia Polizu/Grivitei pentru a permite circulatia troleibuzelor pe relatia Gara - Matache, care pana atunci nu exista, si s-a desfiintat curba folosita de linia 86 pentru virajul Polizu - Matache. Traseul liniei 86 a fost modificat si prelungit pana in cartierul Pajura. Pe traseul acesta circula pana in ziua de astazi.

Din cate imi amintesc, dupa circa 1-2 ani, adica prin 2000 - 2001, probabil din cauza nerentabilitatii, s-a suspendat circulatia troleibuzelor pe Grivitei intre Polizu si Victoriei. Linia 87 (Dridu - Victoriei) a fost rebotezata 65 (Dridu - Sfintii Voievozi). De variantele liniei 65 Dridu - Victoriei sau 65 Straulesti - Victoriei de care zicea Dr2005 nu imi amintesc. Daca intr-adevar au existat au fost de foarte scurta durata.

Oricum, ideea este ca pe acolo nu se mai circula de circa 10 ani. Probabil ca nici nu se va mai circula vreodata (la drept vorbind, in configuratia actuala este complet inutila), deci probabil ca se asteapta amortizarea investitiei ca sa poata fi demontata. Declemata e numai in zona Matache, din cauza maretei lucrari Buzesti - Berzei - Uranus - Neptun - Pluto.

O idee ar fi prelungirea retelei pe Bd. Dacia intre Victoriei si Piata Romana (cu desfiintarea buclei prin Calea Victoriei - Calea Plevnei). Astfel, linia 86 ar beneficia de un traseu mai scurt si mai drept intre Gara si Piata Romana, dar astea sunt vise cu primarii si consilierii pe care ii avem si cu individul din fruntea regiei...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 Nov 2011 19:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:13
Posts: 270
Location: Bucuresti 4, Berceni
Clipuri cu partea interesanta a noului traseu al lui 96 in HD:


Noile si reciclatele incrucisari nu sunt prea grozave, in afara de deraierea din clip au mai fost vreo doua in cele doua ore petrecute in zona.
Curba Lt. Nicolae Gaina->Dr. Taberei e pe banda 3, prea in exterior, troleibuzul trecand lent pe sub incrucisare ingreuneaza circulatia si de pe celelalte benzi (ajunge de pe banda 2-3 pe 1); optim ar fi fost pe banda 2 (poate ca pozitionarea pe banda 3 a fost necesara din cauza benzinariei).

Doua autoturnuri erau prin zona si pazeau rodarea noii lucrari.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 Nov 2011 20:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46529
Pe ce strada au pus retea noua? Te rog sa figurezi pe o harta, vechea si noua ruta a traseului 96.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Nov 2011 00:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:13
Posts: 270
Location: Bucuresti 4, Berceni
Pe str. Lt. Nicolae Gaina (bucata dintre statiile Drumul Sarii si Lt. Nicolae Gaina).

Filmarile sunt facute in pata alba.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Dec 2011 23:03 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 Aug 2011 06:57
Posts: 58
Intrucat am gasit in insemnarile mele lista completa a modificarilor liniilor de troleibuz din zona Caii Victoriei, despre care s-a amintit mai sus, revin cu precizari mai exacte asupra evolutiei acestei retele:

1) Pana in 1997, situatia statea in felul urmator: liniile 79 si 97 aveau aceleasi trasee ca astazi, linia 86 circula numai intre Stadionul National si Gara de Nord (unde intorcea exact ca si 79), si exista linia 87 intre Dridu (cartier Pajura) si Piata Sfintii Voievozi, adica aceleasi traseu ca linia 65 actuala.

2) 5 mai 1997: ca urmare a restrictionarii circulatiei pe Calea Grivitei din cauza lucrarilor la metrou, liniile 87 si 97 sunt scurtate la Clabucet. 87 Dridu - Clabucet si 97 Strand Straulesti - Clabucet.

3) 31 august 1998: se inaugureaza noua retea de troleibuz pe Calea Grivitei pana la Calea Victoriei. Linia 86 se modifica de la intersectia Polizu/Grivitei pe Calea Grivitei - Bd. Dacia, pana la Calea Victoriei, cu intoarcere pe Calea Victoriei - Calea Grivitei.

4) 22 mai 2000: pentru modificarea retelei in intersectia Polizu/Grivitei, mai precis constructia racordului pentru circulatia directa a troleibuzelor dinspre Gara spre Victoriei si invers, incepand cu aceasta data, linia 86 revine la traseul vechi Stadionul National - Gara de Nord.

5) 24 mai 2000: se reia circulatia troleibuzelor pe Calea Grivitei intre Clabucet si Gara. 87 prelungit de la Clabucet la Calea Victoriei. 97 revine pe traseul de baza Straulesti - Sfintii Voievozi.

6) 6 decembrie 2000: 86 prelungit de la Gara de Nord la Dridu (Cart. Pajura). Pastreaza acest traseu si in prezent.

7) 24 martie 2001: Linia 87 se desfiinteaza. Reteaua spre Calea Victoriei ramane nefolosita.

8) 12 mai 2001: Se infiinteaza linia 65: Strand Straulesti - Bucurestii Noi - Grivitei - Calea Victoriei. Se reactiveaza reteaua spre Victoriei.

13) 13 octombrie 2001: capatul nordic al liniei 65 se modifica la Dridu, in loc de Strand Straulesti.

14) 3 ianuarie 2002: ca urmare a cererii scazute spre Victoriei, linia 65 se modifica pe traseul Dridu - Piata Sfintii Voievozi, traseu pe care si l-a pastrat pana astazi.

Ultima zi cu troleibuze la Calea Victoriei a fost 2 ianuarie 2002.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Dec 2011 01:23 
Multumesc pentru refresh Dominatrix. Aveam si eu o parte din aceste insemnari, dar mai si lipsea ceva. Nu mai tineam minte ca 65 a mers in prima faza la Straulesti.

1. Nu am inteles niciodata de ce le-a placut sa faca atatea experimente cu 87 devenit compet aiurea 65...
2. Inca sper ca reteaua de pe Grivitei sa fie reactivata si prelungita pe Dacia pana la Romana in ambele sensuri. Fie un 79, fie un 86 pe aceasta ruta ar insemna o diversificare. Plus ca sub forma asta 97 ar putea sa intoarca la Romana, la dus prin Occidentului -Manu -Lascar, la intors prin Dacia- Grivitei...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Dec 2011 09:47 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 Aug 2011 06:57
Posts: 58
65 in varianta Strand Straulesti - Calea Victoriei apare inclusiv pe harta RATB din 2001.

Adevarul este ca la parcarile haotice care este, ar trebui instituit sens unic pentru troleibuze pe strazile Gheorghe Manu si Occidentului. Iar celalalt sens mutat pe ruta Romana - Dacia - Grivitei - Gara, mai directa. Problema este ca sunt destule blocaje la ora de varf pe Dacia, intre Victoriei si Romana, asa ca nu stiu daca traseul mai scurt via Bd. Dacia s-ar traduce si intr-o reducere a timpului de parcurs pentru troleibuze intre Gara de Nord si Piata Romana.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Jan 2012 03:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:13
Posts: 270
Location: Bucuresti 4, Berceni
Viitorul nou capat al lui 96 de la Depoul Alexandria


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Jan 2012 03:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:13
Posts: 270
Location: Bucuresti 4, Berceni
Poze


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Jan 2012 13:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46529
Console indoite, sustinute de alte console (!!), retea, prinderi si incrucisari noi, macaze "invechite", o groaza de stalpi (utili si inutili).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Jan 2012 17:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:13
Posts: 270
Location: Bucuresti 4, Berceni
Da, nu stiu de ce in Bucuresti parca au oroare de traversee. Se putea rezolva mult mai frumos cu sarme si mai putini stalpi. S-au lasat si de sportul cu sanii in curbe (e.g. capat Piata Sudului, capat Piata Unirii); mai bine ca le ies cam linii frante in loc de curbe.

Si tot nu s-au prins ca reteaua nu trebuie sa fie asa de aproape de trotuar (in cazul de fata marginile sensului giratoriu); ai flexibilitate redusa, viteza asijderea.

Elementele noi de retea arata a marca Elektroline (spre deosebire de K+M-urile de pe Vacaresti-Tineretului-D.Cantemir si Mosilor-Colentina)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Feb 2012 01:12 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7967
Am solicitat RATB informatii despre casari... pe langa sute de autobuze, sunt prevazute si cateva troleibuze:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Jun 2012 14:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46529
Asteptand captatoarele.

http://villamosok.hu/nza/index.html


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Sep 2012 14:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46529
Bul. Iuliu Maniu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Aug 2013 21:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 236
5392


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Sep 2013 09:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 236
Situatia troleibuzelor Ikarus de scoala arata asa:

5132 este acum in serviciul public la depoul Bucurestii Noi
5135 a ramas troleibuz de scoala la depoul Berceni
5175 este casat
5201 a ramas troleibuz de scoala la depoul Bujoreni
5249 acum este in URAC pentru modificare ca sa revina in serviciul public la depoul Bucurestii Noi

Iata-l pe 5132


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 20 Dec 2013 20:51 
Offline

Joined: Fri 07 Jul 2006 10:10
Posts: 81
Pe bulevardul Lascar Catargiu, cu prilejul schimbarilor stalpilor de iluminat s-a mutat si reteaua de troleibuz pe stalpii noi. Nu-mi dau seama daca s-au pus console noi, sigur au fost macar vopsite, inainte erau ruginite.
Lucrarea inca nu e terminata, reteaua inca mai foloseste cativa stalpi vechi.

Am impresia ca in apropiere de intersectia cu Gheorghe Manu reteaua a fost pozitionata mai bine, pentru a permite incadrarea mai usoara a troleibuzelor pentru virajul la stanga.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 13 Feb 2014 20:51 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Observ ca s-a refacut reteaua de troleibuz pe Calea Grivitei spre Victoriei, cu ocazia inaugurarii nemaivazute a bulevardului cel fara nici o legatura cu Str. Uranus. Intersectia tb-tv este chiar una deosebit de performanta, daca nu unica in Romania. Pe sensul de intoarcere circulatia nu va mai fi posibila, fiind instituit sens unic pe Grivitei.

Are cineva idee, se urmareste devierea traseelor de pe Lt. Manu pe Grivitei in sensul spre centru, eventual cu un nou si binevenit capat la Piata Romana? In aceasta situatie, ar fi necesara si o alta rezolvare pentru capatul de linie al lui 79, eventual mutat in Piata Garii unde intorcea pe vremuri 81.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 17 Feb 2014 09:38 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7967
E vorba ca 79 să facă stânga direct de pe Polizu sau să rămână scurtat la Sfinţii Voievozi.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 18 Feb 2014 17:47 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Dr2005 wrote:
E vorba ca 79 să facă stânga direct de pe Polizu sau să rămână scurtat la Sfinţii Voievozi.

Ar fi o rezolvare proasta pentru calatori. Mai bine ar fi facut o bucla pe Str. Buzesti - Str. Garii de Nord - Piata Garii de Nord - Calea Grivitei. In timp, va fi util un cap de linie bine facut la gara, caci metroul va face probabil sa dispara circulatia cu troleibuze spre Straulesti.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 25 Apr 2014 08:59 
Offline

Joined: Fri 07 Jul 2006 10:10
Posts: 81
O mica observatie: 65 nu trece pe la Romana (cum apare in poza de mai sus).

Iar cu 86 cum ramane?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 25 Apr 2014 20:56 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
pmp wrote:
O mica observatie: 65 nu trece pe la Romana (cum apare in poza de mai sus).

Iar cu 86 cum ramane?

Desenul este o propunere. Am propus ca 65 sa intoarca la Romana, in loc de Sf. Voievozi. Linia 86 si-ar pastra capetele de linie vechi, circuland insa pe traseul nou.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 05 May 2014 09:22 
Capatul logic este evident Piata Romana si nu Sfintii Voievozi. Sfintii Voievozi este o ramasita a gandirii comuniste cu privire la capetele de traseu, gandirea fiind Bucurestii Noi - Gara de Nord, si dupa aia omul sa ia metroul pana la Romana cu schimb la Victoriei. Dupa aproximativ 25 de ani de capitalism poate prelungim si noi capatul de la Sfintii Voievozi la Romana.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 707 posts ]  Go to page Previous  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group