TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Tue 21 Nov 2017 03:52

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 275 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Author Message
PostPosted: Thu 18 Dec 2014 11:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
Str. Baba Novac, anul 1975.

Foto: Razvan Iliescu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 25 Jan 2015 21:22 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Brassovia wrote:
Quote:
1960
4121-4125: TV 2-E/m1960, fara caseta linie, 6 ferestre zenitale
...
Inca unul din aceasta serie extrem de limitata, pe Bulevardul 1848.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 27 Jan 2015 12:30 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 330
Location: Timisoara
ebay.com

ROM185 - 1950/60s BUCHAREST CITY TRANSPORT - TROLLEYBUS No4299 BUS PHOTO Romania


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 26 Mar 2015 15:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
Parfumul de odinioara.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 06 Jun 2015 17:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
Hotel Modern.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 07 Jun 2015 10:42 
Offline

Joined: Mon 24 Oct 2005 01:01
Posts: 131
Unde o fi fost hotelul asta in Bucuresti? Mai trece azi troleibuzul pe acolo?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 07 Jun 2015 12:11 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
radu wrote:
Unde o fi fost hotelul asta in Bucuresti? Mai trece azi troleibuzul pe acolo?
Trece, da' mai rar.
Carol cu Armeneasca, ii zice acum BSE Tower.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 27 Jun 2015 16:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
Doua troleibuze DAC-ROMANIA 112 E.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 06 Jul 2015 20:42 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 744
E posibil ca poza să dateze din 1977?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 07 Jul 2015 13:41 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
OAB wrote:
E posibil ca poza să dateze din 1977?
Poza nu poate fi in nici un caz mai veche de vara lui 1977. Din peisaj lipseste silueta blocului inalt de pe Str. Al. Sahia (actuala J.L. Calderon), prabusit la cutremur. Insa Dac-ul 112E vopsit dupa schema simplificata tip ITB sugereaza ca ar fi mai tarzie, aceasta schema nefiind folosita mai inainte de RK-uri, deci asta inseamna minim 1979/80 (= 1975/76 + 4 ani).


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 12 Sep 2015 07:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
Bulevardul Dimitrie Cantemir acum 50 de ani pe când se chema Magistrala Nord-Sud, cu elemente elastice de prindere a retelei de troleibuz. De ce s-a renuntat la ele, erau greu de intretinut?

Foto: Gheorghe Dumitru.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 13 Sep 2015 14:34 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Silviu wrote:
... elemente elastice de prindere a retelei de troleibuz. De ce s-a renuntat la ele, erau greu de intretinut?
Sigur costau cu cativa bani mai mult decat elementele "clasice". Statul Roman a fost mereu zgarcit cu transportul electric.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 13 Sep 2015 17:02 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8035
Ceva similar se face şi acum. Pe Drumul Taberei s-a distrus reţeaua de troleibuz, construindu-se metrou cu aceleaşi staţii ca troleul, dar cu accesele dispuse mai prost. Dar pe un tronson din bulevard a trebuit lăsată reţeaua de troleibuz, pentru a se putea asigura accesul la Depoul Bujoreni.
Ei bine, cu vreo câţiva ani înainte de desfiinţarea reţelei, aceasta fusese modernizată, fiind introdusă suspensia catenară. Toate bune şi frumoase, s-au terminat lucrările pe bucata de bulevard pe care încă circulă troleibuze, firma a refăcut strada şi reţeaua... şi a instalat console cu prinderi clasice (ca cele din poza cu TV-ul de mai sus), că erau mai ieftine! Console noi, elemente de prindere noi, fir nou (deci se mai produc)... dacă eram în Austria, m-aş fi întrebat de ce RATB a recepţionat această bătaie de joc, dar fiind în România, nu mă mai miră. Nu mai zic că asfaltul este deja vălurit, canalele sunt mai sus, fantele de scurgere sunt în sensul traficului (era să îmi intre roata bicicletei într-o fantă), iar troleibuzele nu prea pot circula cu mai mult de 30 km/h decât dacă fac slalom printre benzi.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Troleibuze Rocar 512 E
PostPosted: Sat 19 Sep 2015 14:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
Pliant.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 07 Nov 2015 10:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 330
Location: Timisoara
Foto: fortepan.hu - anul 1986


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 07 Nov 2015 11:45 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 330
Location: Timisoara
Foto: fortepan.hu - anul 1986


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 10 Jan 2016 09:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
7381

http://irths.com/bildersets/bilderset_124.php


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 07 Feb 2016 19:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
1. Universitatea si Spitalul Coltea, vedere de langa Teatrul National, decembrie 1979.
2. Tot din 1979, DAC-ROMANIA 112E, TV-20E.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 08 Feb 2016 09:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
Anul 2003. Foto: Jarda Wagner.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 13 Mar 2016 21:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
4596


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 13 Mar 2016 21:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
5051


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 04 Apr 2016 09:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
1. 7449.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 04 Apr 2016 14:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8035
În a doua poză este #7456, a fost singurul cu acele dungi pe bot:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 18 Apr 2016 21:01 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Prin 1967-1968, o mare parte din troleibuzele TV 2-E care circulau pe liniile 87 si 82 au fost revopsite la RK dupa o schema cu mult rosu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 19 Apr 2016 19:40 
Offline

Joined: Sat 17 May 2014 07:02
Posts: 18
Iar numarul lateral si din fata/spate, care aici doar pare mai putin clar, era argintiu


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 19 Jun 2016 17:36 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 330
Location: Timisoara
7406

Foto: Henrik Karl Nielsen - sursa phototrans.eu - anul 1992


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 24 Jun 2016 12:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
Hotel Bulevard, anul 1985.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 24 Jun 2016 12:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
Anul 1963.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 04 Jul 2016 06:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44880
Hotel Intercontinental, anul 1988.

http://rezistenta.net/2015/02/vara-1988 ... sti-2.html


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 15 Oct 2016 15:43 
Offline

Joined: Sun 03 Jan 2016 19:03
Posts: 19
Location: Sibiu & Brașov
Attachment:
S6306114.JPG
Attachment:
S6306110.JPG
Domnilor, postez aici paginile referitoare la transportul în comun din Anuarul statistic al orașului București 1959. Deși anuarele comuniste mai aveau și date eronate sau umflate, mai ales în anii '80, când în numărul total al parcurilor erau incluse și vehiculele din parcul rece (scose din uz, canibalizate, retrase) sau chiar pe cele casate, sunt o sursă bună de documentare. Datele poate vor clarifica anul intrării în dotare a unor troleibuze din București, deși unele intră în contradicție cu anumite informații postate aici. Ca orice anuar, numărul de vehicule este cel din data de 31 decembrie al fiecărui an. În anul 1949 apar 6 vehicule (nu 5), desigur MTB 82 D aduse din URSS (nu știu dacă s-a mai scris pe aici, acestea au fost noi sau folosite câțiva ani în Uniunea Sovietică?). În 1951, încă 2 în plus, adică MTB 82 D montate la URAC. Pauză până în 1956, când parcul se mărește cu 12 troleibuze, fostele autobuzele ZIS 154 (poate că în 1955 au fost deja transformate unele, dar nu le-au mai cuantificat în anuar). Anii 1957-1958 aduc un spor de 63 troleibuze (60 realizate la URAC din autobuze vechi, 1 TV 2 E prototip și oare în 1958 mai sunt aduse 2 din prima serie TV 2 E?). Așadar oficial, până în 1958, nu se casase încă vreun troleibuz la București.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 275 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group