TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Sat 27 Apr 2024 00:43

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1587 posts ]  Go to page Previous  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 53  Next
Author Message
PostPosted: Wed 17 Sep 2014 19:01 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
SPA29 wrote:
Primul iesit la traseu este 126, pe linia 8. Afisajul nu functioneaza. Traiasca print-ul!

Edit ora 7:40: mai sunt la traseu 123,127, 130 si 131.

Fata de ieri a iesit in plus si troleibuzul cu numarul #120. Restul probabil nu sunt apte sa circule pe linia 8 (motor termic defect) sau inca nu au actele gata.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 17 Sep 2014 19:26 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Iata care este situatia actuala a troleibuzelor din Neuchatel. Pe masura ce obtin date, voi completa lista.

120 - BV 1225 - ex TN 161
123 - BV 1228 - ex TN 164
124 - BV 1229 - ex TN xxx
126 - BV 1230 - ex TN 167
127 - BV 1231 - ex TN 168
128 - BV 1232 - ex TN xxx
130 - BV 1233 - ex TN 171
131 - BV 1234 - ex TN xxx

Judecand dupa numarul de inmatriculare primit de la primarie, troleibuzele care inca nu au iesit la traseu, vor avea numerele de parc #121, #122 si #124 (sau #125). Ma intreb care o fi logica dupa care au dat numerele astea de parc? Te doare mintea...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 17 Sep 2014 19:58 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Judecand dupa numarul de inmatriculare primit de la primarie, troleibuzele care inca nu au iesit la traseu, vor avea numerele de parc #121, #122 si #124 (sau #125). Ma intreb care o fi logica dupa care au dat numerele astea de parc? Te doare mintea...
Nu cumva sunt 12 troleibuze venite?... Atunci macar ar fi la rand date numerele... Bine, tot fara vreo relevanta anume...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 17 Sep 2014 20:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
Dupa cum am amintit deja, in Neuchatel au fost 12 astfel de troleibuze, numerotate 161-172.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 17 Sep 2014 20:09 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Desi ar fi inca o tiganie facuta a la RAT, m-as bucura sa avem parte de 12 bucati. Chiar si asa, cel mai probabil, doua vor fi casapite dupa cateva zile de circulatie (daca or apuca), la fel cum s-a intamplat in cazul troleibuzelor Renault cu doua usi (#284) sau a FBW-urilor din Basel.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 17 Sep 2014 20:17 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Desi tocmai au achizionat 10 troleibuze (probabil 12), cei din RAT nu sunt in stare nici macar sa trimita pe linia 8 doar troleibuze. Astazi a circulat o mizerie solo, turceasca (#763), care nu facea fata incarcarii din cauza numarului mare de calatori. Sa nu mai pomenesc de celalalte linii, unde sunt trimise aproape exclusiv autobuze.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 17 Sep 2014 20:58 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
120:


Attachments:
120 .jpg
120 .jpg [ 194.4 KiB | Viewed 4835 times ]
120 s.jpg
120 s.jpg [ 164.68 KiB | Viewed 4835 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 17 Sep 2014 21:04 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
La ce trafic era in oras, pe 123 nu am reusit decat niste particele sa captez cu aparatul foto
- pe 127 doar fata/spate si 130 pe laterala


Attachments:
123 l.jpg
123 l.jpg [ 159.24 KiB | Viewed 4833 times ]
123 s.jpg
123 s.jpg [ 394.57 KiB | Viewed 4833 times ]
127 .jpg
127 .jpg [ 227.67 KiB | Viewed 4833 times ]
127 s.jpg
127 s.jpg [ 180.34 KiB | Viewed 4833 times ]
130 a.jpg
130 a.jpg [ 155.95 KiB | Viewed 4833 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 17 Sep 2014 21:08 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
Si cu vedere de pe pod peste 13 Decembrie.


Attachments:
DSCN0275.jpg
DSCN0275.jpg [ 160.2 KiB | Viewed 4833 times ]
DSCN0276.jpg
DSCN0276.jpg [ 210.73 KiB | Viewed 4833 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 18 Sep 2014 00:01 
Offline
User avatar

Joined: Sun 03 May 2009 00:24
Posts: 101
Location: Brasov
Oribil afisajul. Puteau sa sape si ei dupa alt font, mai vizibil.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 18 Sep 2014 06:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
trollino wrote:
Din cate stiu au venit 11 bucati, am inteles ca vor primi si piese de schimb cu ele.


S-ar putea ca doua din ele sa fie aduse pt. piese de schimb. Daca RAT-ul le va putea folosi, ar fi o realizare.

Sper ca nu le schimba capetele de captare cu "randunicile" anilor '60.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 18 Sep 2014 14:00 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
AlexD wrote:
Oribil afisajul. Puteau sa sape si ei dupa alt font, mai vizibil.
Important este ca e... color!
Oamenii astia din conducerea RAT chiar n-au privit niciodata in strainatate la cum arata un afisaj, chiar "clasic" fiind el, ca la Budapesta spre exemplu? Este regretabil ca au adoptat "look"-ul operelor tipice ale provincialului incult si frustrat, care vrea musai sa iasa in evidenta cu ceva "de conceptie proprie"...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 18 Sep 2014 14:19 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Desi tocmai au achizionat 10 troleibuze (probabil 12), cei din RAT nu sunt in stare nici macar sa trimita pe linia 8 doar troleibuze. Astazi a circulat o mizerie solo, turceasca (#763), care nu facea fata incarcarii din cauza numarului mare de calatori. Sa nu mai pomenesc de celalalte linii, unde sunt trimise aproape exclusiv autobuze.
Asta este situatia in care a fost adusa RAT de minunatul management al raposatului director, executat la indicatiile verbale ale Celui mai iubit fiu al poporului. Daca noul director ar avea cat de cat dorinta sa se informeze asupra realitatii si sustinere din partea politicului, cu greu probabil ar putea in multi ani sa repare vreo 10-20% din ce a fost intentionat stricat. Brasovul nu va mai fi insa niciodata ce a fost pana la Marea Praduiala. Istoria merge inainte, nu-i asteapta pe cei codasi sa-si faca temele din urma. Insa deocamdata, in afara de pavoazari si poleiala, nu vedem nimic concret in sensul indreptarii reale ale greselilor trecutului apropiat. Nu e usor sa fii director la RAT, daca chiar vrei cu adevarat sa faci ceva, nu doar sa iei salariul si sa acoperi mizeriile: de dedesubt esti presat de minciunile si lipsa de colaborare si de loialitate ale subalternilor, de deasupra esti presat de ademenelile, mitocania si amenintarile atotputernicilor...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 27 Sep 2014 17:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
Troleibuzele TN 166 si 170 probabil ca au ramas in Elvetia, pt. muzeu: http://www.trolleymotion.eu/www/index.p ... &n_ID=1173


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 29 Sep 2014 19:25 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Din cele zece troleibuze, patru nu au apucat inca sa iasa la traseu. Probabil ca atat timp ca nu va fi gata capatul de linie din Saturn, nu vor iesi (asta daca nu sunt canibalizate pana atunci). Deci e clar ca au motorul termic "Pa".


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 06 Oct 2014 19:30 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Retarderul de la toate cele patru troleibuze nu functioneaza, din acest motiv pana nu se remedieaza problema nu vor iesi la traseu. Cei de la Sibiu trebuiau sa predea toate troleibuzele functionale, din acest motiv cade in sarcina lor repararea retarderelor.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 06 Oct 2014 20:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
"Galbenele" la treaba.

Foto: British Trolleybus Society :wink:


Attachments:
FBW.jpg
FBW.jpg [ 66.5 KiB | Viewed 5095 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 23 Nov 2014 21:20 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Dupa doua luni de la aducerea in Brasov, patru troleibuze inca nu au iesit la traseu. Zac defecte, in continuare.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 01 Dec 2014 20:35 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Dupa doua zile de iarna si ploaie inghetata troleibuzele din Brasov nu circula, nici macar pe 7,8 si 30! Dupa ce vineri toata ziua a plouat bineinteles gheata s-a depus si pe reteaua de troleibuz si cum vineri seara toti sefii "raspunzatori" din RAT s-au dus linistiti la culcare sambata dimineata s-au trezit ca nu mai pot trimite pe traseu nici un troleibuz si au ramas mirati ca nu s-a mai intamplat niciodata asa ceva, sa se depuna atata gheata pe retea. Bineninteles ca s-a incercat prin metoda neolitica de a lovi cu bate si alte "instrumente" din autoturn reteaua, poate poate se va desprinde gheata, numai ca de data asta nu au avut noroc.
Nu s-a gandit nimeni ca vineri spre sambata noapte sa trimita 84 sa "sparga" gheata de pe retea, dar oare sefii astia "lasa-ma sa te las" nu au auzit de utilaj de degivrare, poate ar fi momentul sa cumpere unul! Sau este o noua metoda a trimite troleibuzul la "recycle bin" ?
Problema va fi maine cand va fi nevoie de vehicule mai ales pe 8 si nu vor avea ce si pe cine sa trimita pe trasee. Sunt destule troleibuze si soferi de troleibuze dar avem reteaua inghetata bocna, avem autobuze destule, dar surpriza nu sunt destui soferi cu cat. D la RAT, e, la asta nu s-au gandit prostii de sefi de la RAT...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 03 Dec 2014 22:07 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Au revenit troleibuzele pe traseu, bineinteles si de data aceasta vremea a dat o mana de ajutor cu temperaturile mai ridicate, acestor sefi incompententi de la RAT, acestia au trimis troleibuzele "noi" la "spart" gheata luni, poate poate se mai strica vreunul si-l taie repede cu autogenul.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 04 Dec 2014 17:58 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Marti dimineata, spargeau gheata de pe retea, pe strada Sportului Popular (Stadionului cum ii zice google, incorect, cel putin pe portiunea respectiva) catarati pe un autoturn.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 05 Dec 2014 16:01 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Marti dimineata, spargeau gheata de pe retea, pe strada Sportului Popular (Stadionului cum ii zice google, incorect, cel putin pe portiunea respectiva) catarati pe un autoturn.
Faceau asta probabil din motivul de a nu se rupe sub greutatea ghetii. Oricum, pe tronsonul respectiv nu mai circula troleibuze de luni bune, de cand cu lucrarile de pe Grivitei. Sunt sanse sa ramana definitiv 5 barat autobuz, ca pe Panselelor nu prea este retea... Incet-incet, se duce la totala indeplinire Visul unei Nopti a Ratiunii.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 12 Dec 2014 20:36 
Offline
User avatar

Joined: Fri 06 Aug 2010 18:18
Posts: 11
Location: Brasov
La această oră circulă #123 și #124 pe linia 7. La turele ambele vehicule au autocolante cu indicativul și traseul liniei lipite peste cele ale liniei 8. Se pare că noile achiziții nu sunt destinate în exclusivitate pentru linia 8


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 14 Dec 2014 18:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
66

Postare: Kostas, urban-trans.net


Attachments:
66.jpg
66.jpg [ 426.46 KiB | Viewed 4446 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 23 Dec 2014 13:15 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
Echipa de interventii eliminand gheata si crengile copacilor. Poza din 2.12.2014, dupa ploia inghetata.


Attachments:
interventii.jpg
interventii.jpg [ 463.6 KiB | Viewed 4597 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 27 Dec 2014 15:06 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
AlexD wrote:
SPA29 wrote:
radu wrote:
Patetic.

Vrei sa spui "jalnic", nu e nimic induiosator la aceasta stare de lucruri.
Mai degraba revoltator. Cum s-a putut aduce RAT-ul la starea de dinainte de 1960, ca numar de calatori, ca numar de troleibuze, ca lipsa de eficienta a autobuzelor (fabricile importante sunt nevoite sa isi asigure singure transportul muncitorilor, precum in acele vremuri staliniste intunecate), ca lipsa de autoritate a conducerii, ca salarizare de mizerie a angajatilor direct productivi, ca perspectiva de a deveni iarasi o simpla sectie a unui serviciu de gospodarie comunala, alaturi de colectarea gunoaielor, desfundarea canalelor, hinghierit si curatarea cosurilor, probabil - asa cum deja sunt voci care o propun...?
Revoltator, dar explicabil. Cu mult inainte de a fi casapite troleibuzele, trotuarele si trecerile de pietoni din Brasov, a fost casapita sistematic insasi populatia brasoveana autentica, inlocuita cu colonisti docili si manipulabili, care - odata ajunsi in functii de conducere - au devenit cozile de topor ideale ale satrapilor locali care sodomizeaza orasul.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 27 Dec 2014 23:38 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
813 este casat. 808 la urmatoarea defectiune majora va urma si el - acesta inca mai circula pentru ca are parte de tratament special.
Toate Renault-urile cu 2 usi vor fi casate, la fel si 309 si 311.
FBW-urile vor fi casate toate mai putin cele 10 care au sosit in toamna.(1 bucata a venit cu titlu de donor). Momentan se pare ca va fi si 122 donor, vom vedea mai exact in lunile viitoare. Chiar daca s-au achizitionat 10 troleibuze FBW .... acestea au 30 de ani vechime si zilnic apar autobuze pe liniile de troleibuze.

Orasul asta are nevoie urgent de troleibuze noi!

Sarbatori fericite tuturor si putere multa pentru fiecare, caci urmeaza un nou an plin de provocari!


Attachments:
DSCN6666.jpg
DSCN6666.jpg [ 494.22 KiB | Viewed 4486 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 28 Dec 2014 12:41 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
Dintre noile troleibuze, 121 este descompletat ( nu mai are captatori, bara fata stanga si alte piese), iar 122 nu are motor termic si nici retardere inca, cu toate acestea este plimbat prin garaj.
123 si 124 au autocolante pentru linia 7
126 are motorul termic gripat si circula acum pe 30
120, 127, 128, 130 si 131 circula pe 8.
Aceste troleibuze au probleme mari cu frigul chiar si la -5 grade, electrovalvele sistemului de aer blocandu-se iar acestea nu pot fi miscate de pe loc, uneori blocandu-se si in timpul mersului.

Ultimul FBW din Berna a fost casat chiar inainte de Craciun.

51 si 813 sunt descompletate si pregatite de casat, acest lucru urmand sa se intample cel mai probabil pe la inceputul lui ianuarie.

Renault-urile cu 2 usi nu mai au capete de captare, tragatoare, captatori si alte piese urmand ca in viitorul apropiat sa fie si ele casate. 309 va fi si el casat, iar 311 se doreste a fi reparat.
In privinta lui 67 nu s-a luat nicio decizie momentan.

Autoturnurile, macaraua si alte camioane au fost mutate in sectia de la rulmentul pentru a nu se mai pazi si depoul de tramvaie peste noapte. Din 3 autoturnuri sunt functionale doar 2, care se defecteaza si ele destul de des.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 28 Dec 2014 13:48 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Ciprian, prin 'tratament special' te referi la faptul ca soferul este cel care il tine in functiune, prin procurarea de piese din banii lui?

Sorinache, iti multumim pentru clarificari. Te asteptam si cu alte informatii, cand ai posibilitatea.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 28 Dec 2014 17:18 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
Prin tratament special se refera la faptul ca soferul este prieten cu directorul sectiei si astfel 808-ul este mentinut in circulatie. S-a muncit la sistemul de frane 2 saptamani ca sa ia ITP-ul. Poate si 813 ar mai fi circulat daca nu incepea sa faca figuri logica.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1587 posts ]  Go to page Previous  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 53  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group