TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 19 Apr 2024 14:50

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 57  Next
Author Message
PostPosted: Sat 22 Nov 2014 00:17 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
cmv 79 wrote:
Se pare că sunt prea multe trasee de troleibuz, profitând și de lucrarile de Griviței au prelungit linia 5B, până la strada Panselelor, în plus de asta autobuzele de pe 25 își prelungesc și ele traseul până acolo. Oare nu era mai simplu să facă o singură linie, care să circule până acolo și nu 4 ? Și asa dacă ai ghinionul de a prinde un 5 care merge pe Panselelor, mai stă și acolo vreo 10 minute.
https://www.facebook.com/rat.brasov.3/p ... =1&theater

Probabil pentru a fi valabile abonamentele s-a ajuns la aberatia asta, dar intr-adevar solutia corecta ar fi 1 (una) linie dedicata, de exemplu Livada Postei - Carpatilor - Panselelor si retur (1 vehicul, interval 30 min), care ar realiza si legatura zonei Metrom cu centrul orasului, ce nu mai exista din 1983. De la Metrom, daca urci in 5 sa mergi inapoi in centru, ar trebui sa platesti 2 bilete, conform regulii depasirii capatului de linie.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Nov 2014 14:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56062
Uniforme noi.


Attachments:
RAT.jpg
RAT.jpg [ 100.51 KiB | Viewed 6325 times ]
RATBv.jpg
RATBv.jpg [ 31.52 KiB | Viewed 6325 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Nov 2014 18:56 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
RATBV wrote:
elemente de noutate
Care noutate...?!? In anii '50 si '60 se decorau masinile exact tot asa cu steaguri, la toate sarbatorile importante. Am ajuns de unde-am plecat. Daca n-ai paine, primesti macar circ.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Nov 2014 19:40 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Este gadilat un pic cu briciul grumazul Caracatitei pentru care a fost pus pe butuci tot transportul public din Brasov, incepand cu cel electric. De aici si pana la a-i cointeresa pe soferi sa povesteasca ce spagi se dau la primarie pentru obtinerea atestatului, sau de unde cumpara motorina furata, nu ar mai fi decat un pas. Dar sa nu ne facem iluzii. Ce traim zilele acestea nu este manifestarea Statului de Drept, ci a principiului "Paine si/sau Circ", asa cum am mai spus.

http://newsbv.ro/2014/11/26/patronul-ma ... -retinuti/

http://newsbv.ro/2014/11/27/persoanele- ... domiciliu/

Quote:
Patronul de la Martax, soția și fiica acestuia, reținuți
Patronul firmei Martax, Marian Dorha, soția – Maria și fiica acestuia, asist. univ. dr. Maria Ionela Bârsan (la Facultatea de Drept din cadrul Universității Transilvania), dar și un angajat al firmei – Muşa Adrian Mihai, au fost reținuți 24 de ore după razia de amploare de ieri.
Vă reamintim că peste 200 poliţişti din I.P.J.Brașov, Secția Regională Poliție Transporturi Brașov, Direcția Generală Anticorupție-Serviciile Județene Brașov și Covasna, precum și 75 jandarmi, din cadrul I.J.J.Brașov și Grupării Mobile de Jandarmi Burebista, cu sprijinul de specialitate al Departamentului de Informații și Protecție Internă, sub coordonarea unui procuror al Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Brașov, au desfășurat ieri în municipiul Brașov o acțiune în care au fost depistate în traficul rutier și verificate criminalistic, 159 de taxiuri.
„Verificările au vizat documentele autoturismelor și ale conducătorilor auto, iar verificarea criminalistică a vizat aparatele de taxare, la care au fost depistate sisteme de fraudare. De asemenea, polițiștii au efectuat ieri șapte percheziții și au pus în executare șase mandate de aducere. În urma cercetărilor s-a stabilit că două firme (Martax și Bratax), care dețin autoturismele tip taxi menționate, obțineau venituri ilegale prin fraudarea procedurii de evidenţiere contabilă, în baza unor acte justificative nereale obținute ca urmare a utilizării frauduloase a aparatelor de taxat, fiind exploatată indiferenţa clienţilor în a solicita bonurile fiscale pentru cursele efectuate și achitate“, a precizat cms. șef Liviu Naghi, purtător de cuvânt al IJP Brașov.
Patru persoane, respectiv trei administratori ai firmelor verificate (membrii familiei Bârsan) și un angajat, care gestiona sistemul de fraudare al aparatelor de taxat, au fost reținute sub aspectul comiterii infracțiunilor de evaziune fiscală, urmând ca în cursul zilei de astăzi să fie prezentate magistraților cu propunerea luării unor măsuri preventive, iar conducătorii autoturismelor tip taxi sunt cercetați în stare de libertate. Cercetările sunt continuate într-un dosar de evaziune fiscală, prejudiciul estimat fiind de peste 5.000.000 lei (50 de miliarde de lei vechi).
Trebuie remarcat faptul că se este în creștere numărul cadrelor didactice de la Facultatea de Drept de la Universitatea Transilvania care au problemele cu justiția: avocat Gheorghe Achim (fost polițist) – luare de mită, avocat Ioan Adam – arestat pentru corupție, Klement Christian – înșelăciune.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 15 Dec 2014 21:09 
Offline

Joined: Mon 17 Sep 2012 21:52
Posts: 14
Location: Brasov
De mâine se inaugurează și terminalul de la Saturn, iar 25 și 52 își modifică capătul de linie la Poienelor. Singurul avantaj pentru 52 este că va opri la stația de la Carrefour nu doar când se vine de la Panselelor. În rest mi se pare aiurea să nu existe o stație și în Saturn pentru cele 2 linii...http://newsbv.ro/2014/12/15/finalizat-t ... traseelor/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 02 Jan 2015 11:33 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Se pare ca linia 100 nu va fi reinfiintata in acest sezon. Poate ca ar fi avut mai mult succes, avand in vedere ca a nins si azi-noapte si daca ar fi avut un interval mai decent.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 08 Jan 2015 12:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56062
Linia 100.


Attachments:
Linia 100.jpg
Linia 100.jpg [ 72.68 KiB | Viewed 5998 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 08 Jan 2015 14:46 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Probabil si-au amintit si mai marii RAT-ului, citind forum-ul. Un pic cam tarziu, avand in vedere nebunia din weekend-ul trecut, cand se puteau face niste banuti frumosi. Intervalul a ramas la fel de jalnic.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 08 Jan 2015 18:00 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Probabil si-au amintit si mai marii RAT-ului, citind forum-ul. Un pic cam tarziu, avand in vedere nebunia din weekend-ul trecut, cand se puteau face niste banuti frumosi. Intervalul a ramas la fel de jalnic.
Probabil calendarul RAT a ramas pe stil vechi, la ei abia ar fi fost Craciunul. Si uite asa, cu management de genul asta, lumea s-a dezvatat in ultimii ani sa mai foloseasca autobuzele spre Poiana, care au mai nou conform orarului frecventa de 60 minute, pe cand altadata iarna circulau la 2 minute... Incasarile sunt derizorii, drumul se blocheaza de la suvoiul de autoturisme personale, vantura nepriceputii tot felul de aberatii despre telegondole si se praduie bani europeni pe parcari uriase, gresit amplasate si care vor fi efectiv necesare doar o saptamana sau doua pe an. Pacat de Brasovul acesta, ca a ajuns tocmai el sa ilustreze zicala veche "De la cap se-mpute pestele".


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 28 Jan 2015 09:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56062
MAZ-urile se duc. Spaga s-a topit?!

Un nou împrumut pentru ca RAT să-şi înnoiască flota de autobuze

Primăria Braşov vrea să contracteze un nou credit pentru achiziţia de autobuze, ţinând cont că parcul auto al RAT Braşov a început să se învechească, cele mai multe dintre mijloacele de transport care circulă pe străzile Braşovului fiind achiziţionate în perioada 2005 – 2006 , astfel că unele dintre ele şi-au depăşit durata de exploatare. Edilii vor să acceseze fonduri şi din tranşa de finanţare 2014 – 2020, prin transformarea Regiei în operator regional.

Primarul George Scripcaru a subliniat faptul că până când se va întâmpla acest lucru, trebuie să existe un „stoc-tampon” de mijloace de transport. Astfel, autorităţile locale braşovene au avut deja unele discuţii cu reprezentanţii Băncii Europene pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), de la care municipalitatea a luat până acum credite pentru înnoirea flotei RAT.

„Trebuie să implementăm Planul de Mobilitate Urbană, la care lucrăm şi de care vor depinde finanţările din perioada 2014-2020, şi avem nevoie de autovehicule nepoluante care să acopere transportul în Zona Metropolitană. Este încă o etapă în planul de dezvoltare a transportului în municipiu, care vine după modernizarea capetelor de linie, implementarea proiectului de e-ticketing şi elaborarea Planului de Mobilitate Urbană”, a explicat primarul Braşovului. Discuţiile cu reprezentanţii BERD au vizat o eventuală prelungire a contractului de finanţare, dar edilii poartă discuţii şi cu alte instituţii bancare, astfel ca să obţină o ofertă de creditare cât mai avantajoasă.

Cele mai noi autobuze ale RAT au fost achiziţionate la finele lui 2011, 15 la număr, marca BMC. Valoarea totală a contractului a fost de 14,4 milioane lei, fără TVA.


http://www.bzb.ro/stire/un-nou-imprumut ... uze-a82745


Attachments:
autobuze_RAT_Brasov.jpg
autobuze_RAT_Brasov.jpg [ 137.46 KiB | Viewed 5861 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 28 Jan 2015 16:47 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 618
Quote:
Edilii vor să acceseze fonduri şi din tranşa de finanţare 2014 – 2020, prin transformarea Regiei în operator regional.


Operator regional? Adică RAT Braşov va face curse în Judeţele Braşov, Covasna, Harghita şi Mureş? Intenţionat nu amintesc Alba şi Sibiu deoarece, în principiu, acestea - împreună cu Hunedoara - vor forma o regiune separată.

Dacă există vreun act normativ privitor la transformarea sus-amintită, e binevenit.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 28 Jan 2015 16:54 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
OAB wrote:
Operator regional?
Termenul de "regional" nu ar nici o legatura cu asa-zisa noua impartire administrativa. Se refera la faptul ca va servi comunitatile mai multor unitati administrativ-teritoriale. Oricum este doar un vis, foarte putin probabil a se infaptui sub domnia actuala, caracterizata prin posesie de firme sub acoperire, de taxi sau de dube.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 02 Feb 2015 11:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56062
In lista proiectelor investitionale pt. 2015 apare si "Reconfigurare retea de transport cartier Garii-Centrul Civic".

La ce se refera?

https://extranet.brasovcity.ro/Lists/An ... 015%20.pdf


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 02 Feb 2015 22:35 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
Presupun ca la asta se refera:
"Reconfigurare retea de transport apa calda cartiere Garii-Centru Civic"
Valoarea estimata a achizitiei este 10.899.064 lei fara TVA, din care: -10.336.885 lei fara TVA reprezinta valoarea de executie a lucrarilor -562.179 lei fara TVA, reprezinta valoarea aferenta lucrarilor diverse si neprevazute, reprezentând procent de 5,2% din valoarea lucrarilor. Lucrari de executie la obiectivul de investitie “Reconfigurare retea de transport apa calda cartiere Garii-Centru Civic”, conform Proiectului Tehnic nr. 457/2013 întocmit de SC EXPRO T T SRL Lucrarile constau in: Realizarea unei retele de transport noi, prin înlocuirea conductelor existente cu conducte noi preizolate (DN400(560) pe o lungime totala de 2.707 m (5.414 m tur-retur) care vor fi amplasate partial pe acelasi traseu cu retelele de distributie existente si montate îngropate direct în pamânt pe pat de nisip paralel cu traseul existent, pe tronsoane care alimenteaza cu caldura cea mai mare parte a consumatorilor racordati la sistemul centralizat din Centrul Civic, B-dul Garii si str. Harmanului.


http://www.licitatie-publica.ro/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 26 Mar 2015 20:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56062
rotaxi181 wrote:
Modificări trasee determinate de "Raliul Braşovului"

Regia Autonomă de Transport (R.A.T.) Braşov aduce la cunoştinţa călătorilor faptul că în zilele de 27 şi 28 martie a.c. vor fi operate schimbări temporare în traseele şi orarele de circulaţie ale mai multor linii de autobuz, modificări determinate de desfăşurarea în aceste zile a cursei automobilistice naţionale „Raliul Braşovului“.

Astfel, vineri 27 martie 2015, între orele 14.00 şi 18.00, R.A.T. Braşov va opri circulaţia autobuzelor de pe linia 20, între Livada Poştei şi Poiana Braşov.

De asemenea, tot vineri, 27 martie a.c., între orele 18.45 şi 23.00, va fi întreruptă circulaţia autobuzelor de pe liniile 1, 2, 4, 5, 6, 12, 16, 17, 31, 34, 34 barat, 36 şi 37 pe Bulevardul Eroilor, pe tronsonul cuprins între capătul de linie „Livada Poştei“ şi staţia „Teatrul Dramatic“. În aceste condiţii, autobuzele de pe liniile menţionate, cu excepţia liniei 5, vor urma un traseu deviat pe sensul spre centrul oraşului: după staţia „Sanitas“, de pe Bulevardul Iuliu Maniu, autovehiculele vor circula pe strada Vlad Ţepeş şi apoi pe Bulevardul 15 Noiembrie. RAT Braşov va înfiinţa o staţie provizorie, pe durata desfăşurării raliului, în capătul străzii Vlad Ţepeş, care să înlocuiască staţia „Teatrul Dramatic“.

Autobuzele de pe linia 5 vor circula, pe sensul de deplasare dinspre Bartolomeu spre capătul de linie Roman, după următorul traseu: Stadionul Municipal – Calea Făgăraşului – Strada Stadionului – Bulevardul Griviţei – Bulevardul 13 Decembrie – Strada Castanilor – Bulevardul 15 Noiembrie 1987 – Calea Bucureşti – Strada Berzei – Strada Carpaţilor. Pe sensul de deplasare spre Bartolomeu, linia 5 îşi păstrează traseul obişnuit. Traseele şi orarele de circulaţie ale autobuzelor de pe liniile 50, 51 şi 52 nu vor fi afectate.

Sâmbătă, 28 martie 2015, între orele 15.45 şi 19.00, circulaţia autobuzelor de pe linia 20, între capetele de linie „Livada Poştei“ şi „Poiana Braşov“, va fi întreruptă.


Sursa : http://www.ratbv.ro/noutati/modificari- ... ovului_74/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 07 Apr 2015 21:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56062
RAT Brașov dă firmei ICCO Energ peste 1,2 milioane de lei pentru energie electrică

RAT Brașov a lansat o licitație în vederea achiziționării pentru un an (2015-2016) de energie electrică necesară atât pentru alimentarea rețelelor de troleibuz, cât și pentru alimentarea sediului central al regiei, a secției de Transport Mixt, a clădirilor de la capetele de linii, dar și a adăposturilor din stațiile de călători de pe raza municipiului Brașov. Valoarea totală estimată pentru cele trei loturi, respectiv de 3.000 Mwh pe medie tensiune, și 550 și 200 Mwh pe joasă tensiune, fusese estimată la suma de 1,23 milioane de lei, fără TVA.

Toate cele trei contracte au fost atribuite firmei ICCO Energ SRL din Brașov, care a avut ofertele eligibile și a venit cu cel mai bun preț, respectiv de 1,22 milioane de lei. Astfel, primul lot a fost adjudecat pentru suma de 900.000 de lei, pentru cel de-al doilea lor ICCO Energ a oferit un preț de 86.671 de lei, iar pentru ultimul, de 238.346 lei. Contractul a intrat în vigoare de la începutul acestei luni, respectiv de la data semnării.


http://www.bizbrasov.ro/2015/04/07/rat- ... electrica/


Attachments:
troleibuz-galben.jpg
troleibuz-galben.jpg [ 147.25 KiB | Viewed 5347 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 07 Apr 2015 22:57 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Silviu wrote:
... energie electrică necesară atât pentru alimentarea rețelelor de troleibuz, cât și pentru alimentarea sediului central al regiei, a secției de Transport Mixt, a clădirilor de la capetele de linii, dar și a adăposturilor din stațiile de călători...
Toate cele trei contracte au fost atribuite firmei ICCO Energ SRL din Brașov...
Probabil este necesara mai multa energie electrica pentru palatele de la cap de linie si reclamele din statii decat pentru cele cateva troleibuze blege care circula cu sau fara motor auxiliar pe cele cateva linii blege. Dar bine macar ca furnizorul este din acelasi grup cu constructorul Palatului de Trei Milioane de Euro din Groapa Sprenghiului (aka "terminalul Stadionul Municipal" - care stadion???). O experienta placuta naste alta experienta placuta, prietenii stiu de ce.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 10 Apr 2015 12:18 
Offline

Joined: Sun 28 Jun 2009 00:03
Posts: 18
Program Sărbători de Paști

Regia Autonomă de Transport (R.A.T.) Braşov aduce la cunoştinţa călătorilor programul de circulaţie a mijloacelor de transport în comun în perioada Sărbătorilor de Paşti. Astfel, în zilele de 11 şi 12 aprilie a.c., se va circula conform orarelor corespunzătoare unor zile de sâmbătă şi, respectiv, duminică.

Luni, 13 aprilie 2015, circulaţia autobuzelor şi troleibuzelor se va desfăşura conform orarelor corespunzătoare unei zile de duminică, între orele 6.30 şi 22.30.

sursa : Ratbv.ro


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 11 Apr 2015 00:15 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
rotaxi181 wrote:
Program Sărbători de Paști
In multe alte orase, an de an primariile suplimenteaza transportul in noaptea de inviere. In Brasov, niciodata nu s-a intamplat. Tin minte din anii 90 ce aglomeratie infernala si ce batalie era la urcarea in autobuzele fostelor linii de noapte, cu aceasta ocazie. S-a rezolvat in stil lautaresc si aceasta problema, nu mai avem linii de noapte. In ultimul timp si taximetristii au cam renuntat sa mai iasa noaptea, nu mai renteaza. E un adevarat noroc sa prinzi ceva dupa ora 01, mai ales daca e vreme rea. De fapt, Brasovul e mort dupa 19 seara, cu exceptia beizadelelor si altor descreierati care strabat cu 140 la ora bulevardele, spre sau dinspre carciumi, creand uneori stiri de prima pagina a doua zi...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 17 Apr 2015 17:52 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Nu apare pe nicaieri in presa, sau prin alte locuri, dar azi a sosit in Brasov un autobuz SOR, de genul celui testat in Bucuresti. E pitit bine in halele din garajul Bartolomeu.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 18 Apr 2015 14:32 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
Am vazut si eu in fata sediului RAT Brasov autobuzul electric. Avea numere de Cehia. Era animatie pe langa el, inclusiv cativa „specialisti” cu veste reflectorizante. Mi s-a parut o alta „gogoasa” mai desumflata decat cea de anul trecut. Se pare ca lumea s-a cam convins de aceste „minuni”.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 20 Apr 2015 16:19 
Offline
User avatar

Joined: Fri 06 Aug 2010 18:18
Posts: 11
Location: Brasov
Iată autobuzul electric, SOR, în probe, într-o cursă specială. La o primă impresie pot spune că este foarte silențios. L-am surprins astăzi într-o poză la Livada Poştei. Îmi pare rău de calitatea pozei, dar l-am văzut destul de târziu


Attachments:
SOR electric.jpg
SOR electric.jpg [ 63.42 KiB | Viewed 5078 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 20 Apr 2015 18:14 
Offline
User avatar

Joined: Fri 06 Aug 2010 18:18
Posts: 11
Location: Brasov
Au apărut şi în presa locală informații
Biz Braşov wrote:

RAT Brașov va „testa” un autobuz electric de 400.000 de euro

RAT Brașov va plimba, zilele următoare, pe străzile Brașovului un autobuz electric care s-a aflat două săptămâni în probe la București.

Este vorba de un autobuz SOR EBN 10.5, fabricat de SOR Libchavy, unul dintre cei mai mari producători de autobuze, troleibuze şi autocare din Cehia. Dotat cu un motor asincron răcit cu lichid, Skoda Electric, instalaţie electrică Cegelec şi acumulatori Winston Battery/Lithium – ion, autobuzul SOR EBN 10.5 are o capacitate de 85 de locuri, un timp de încărcare a bateriilor de 7-8 ore şi o autonomie energetică de 250 de kilometri.
Preţul unui astfel de autobuz variază între 350-400.000 de euro, în aceşti bani fiind inclus şi încărcătorul. Dar autobuzul SOR EBN nu se remarcă doar prin soluţia motorizării electrice, ci apelează la mai multe soluţii care scad costurile generale de întreţinere: şasiul şi părţile expuse ruginei sunt din oţel inoxidabil, iar un număr mare de panouri laterale, frontale, spate şi plafon sunt din materiale compozite plastice sau din aluminiu, care nu sunt afectate de rugină.
Conform reprezentanţilor companiei, SOR EBN 10.5 are o lungime de 11 metri şi o capacitate de până la 93 de călători, maxa maximă admisă fiind de puţin peste 16 tone, fapt care afectează mai puţin şi carosabilul, în special în lunile fierbinţi de vară (autobuzele clasice de capacitate similară au între 17 şi 19 tone). Timpul de reîncărcare a bateriilor variază în funcţie de gradul lor de descărcare – dacă în general este nevoie de 6-7 ore pentru a le reîncărca (presupunând că autobuzul nu ajunge cu autonomie zero la autobază, fiind păstrată mereu o marjă de siguranţă), SOR propune o variantă de încărcare rapidă care permite reîncărcarea bateriilor pe timpul zilei în patru reprize de câte 15 minute, când se află la capăt de linie. Astfel, autonomia poate ajunge la 300 de km într-o zi. Consumul de curent este de aproximativ 1 kWh


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 21 Apr 2015 18:58 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Tudor wrote:
Au apărut şi în presa locală informații
Biz Braşov wrote:
masa maximă admisă fiind de puţin peste 16 tone, fapt care afectează mai puţin şi carosabilul, în special în lunile fierbinţi de vară (autobuzele clasice de capacitate similară au între 17 şi 19 tone).
O minciuna alaturi de alte minciuni, care de care mai gogonate. Cum poate cineva normal la creier sa creada ca un autobuz clasic cu acelasi volum si acelasi tip de caroserie este mai greu decat unul electric? Tocmai asta este problema autobuzelor electrice: greutatea disproportionata a bateriilor fata de sarcina utila si totala, care se adauga fata de autobuzele clasice. Plus ca au si capacitate mai mica, si confort interior redus, si sarcina moarta (plimbata degeaba) mai mare, si necesar de infrastructura de incarcare si de mentenanta specifica foarte costisitoare. Dar sunt persoane interesate direct economic in achizitii scumpe si ciudate. Nu are legatura cu apartenenta politica sau la alte grupuri de interese (asa cum vad ca ar vrea unii diversionisti de meserie sa bagatelizeze...), ci cu SLABA PREGATIRE PROFESIONALA SI MORALA, REAUA CREDINTA FATA DE CETATENI SI LACOMIA PENTRU VENITURI NEMERITATE.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 21 Apr 2015 20:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56062
Acelea-s midibuze sau, ma rog, autobuze mai scurte.

Directorul general RAT Braşov, Radu Cristian, a declarat: „Astăzi am avut o experienţă cu autobuzul electric, deoarece aceste mijloace de transport în comun ecologice sunt tot mai solicitate. Sperăm ca, în viitor, să derulăm proiecte pe fonduri structurale pentru a achiziţiona şi noi astfel de autobuze şi sunt optimist, deoarece cred că vom reuşi. Deocamdată, testăm un autobuz ecologic şi doresc ca această experienţă să o trăim împreună.”
http://www.coronapress.ro/articol/26778

Cine este acest Radu Cristian, ce pregatire are si cum a ajuns sa conduca RAT-ul?

Nu, domnule Cristian (sau Radu?), fondurile "structurale" nu vor fi pt. bateriobuze ci doar pt. tramvaie si troleibuze, acelea ce nu-i plac lui Scripcaru, zeul Tamp!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 22 Apr 2015 01:21 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Punem pariu că nu o să cumpere nimeni astfel de autobuze?

Nici măcar producătorul nu a vândut prea multe... iar RATBv şi alte regii se bucură că primesc maşina moka o perioadă si pot transvaza în altă parte norma de motorină pentru autobuzul normal înlocuit provizoriu de cel de test.

Ce contează că e ilegal să faci transport public regulat cu maşini pe care nu le ai în proprietate? Ce contează că maşina nu e clasificată RAR şi ARR (nu am văzut pe ea cele 2 plăcuţe) şi nu e trecută pe copiile conforme ale licenţei de transport a operatorului? Ce contează că pe hârtie apare că circulă şi se amortizează o altă maşină din parcul regiei, care înghite motorină, ulei, piese (care se duc spre alte zări)? Contează că e gratis şi că dă bine la imaginea primăriei cu un an înaintea alegerilor (,,Vă place? Votaţi-mă şi vă cumpăr 100!"). La fel s-a plimbat şi un BYD prin ţară şi doar Poliţia Rutieră din Suceava a avut curaj să-l oprească şi să-l tragă la gard, după ce l-a amendat şi pe şofer şi pe operator.

Importatorul SOR-ului este Isuzu România... firma asta vinde mult (dar, de regulă, doar midibuze turistice) şi fără să aibă nevoie să plimbe autobuze de test. Dar am impresia că încearcă să intre pe piaţa transportului local... a început cu midibuzele de la Brăila, Voluntari şi din jurul Bucureştiului, acum vrea să vândă şi autobuze mai mari (probabil o să vă vină şi autobuzul Isuzu Citiport după ce se plimbă prin Bucureşti). Sunt convins că, la cerere, ar putea aduce şi SOR NB 12 ca în Praga.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 22 Apr 2015 14:49 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Dr2005 wrote:
Ce contează că e ilegal să faci transport public regulat cu maşini pe care nu le ai în proprietate? Ce contează că maşina nu e clasificată RAR şi ARR (nu am văzut pe ea cele 2 plăcuţe) şi nu e trecută pe copiile conforme ale licenţei de transport a operatorului? Ce contează că pe hârtie apare că circulă şi se amortizează o altă maşină din parcul regiei, care înghite motorină, ulei, piese (care se duc spre alte zări)?
Conteaza foarte mult, in caz ca masinuta cu baterii va fi implicata in vreun accident (grav); si accidente se intampla - fie ca vrem, fie ca nu vrem! Conteaza inclusiv si mai ales penal - atunci. Sper ca domnul director va citi si acest post si isi va face o idee asupra riscului la care se expune fara rost, pentru ca vad ca dansul a fost foarte atent cu respectarea legii cand era vorba de remontarea retelei aeriene in terminale.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 22 Apr 2015 17:44 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
De regulă, autorităţile nu au c0aie să sancţioneze alte autorităţi de stat. Parcă şi Poliţia Rutieră Bucureşti, acum câţiva ani, a refuzat să amendeze Primăria Generală pentru pistele de biciclete făcute aiurea pe motiv că ,,n-are de unde să plătească".
Dar când vine vorba de privaţi, să te ferească Dumnezeu. Vezi cruciada ANAF împotriva plusului în gestiune de 2-3 lei (care rezultă din preţurile cu 99 bani în coadă pentru care nu sunt disponibile suficiente unităţi monetare pentru rest sau clienţii nu îi iau). Sau, pe domeniul nostru, distrugerea (că asta a fost, mare mirare dacă n-or intra în faliment după faza asta) Regiotransului pentru 9 automotoare (din 150...).
Desigur, autorităţile fac şi excepţii, n-o să meargă ANAF să numere banii din casă la hipermarket şi nici poliţia n-o să amendeze taximetriştii, RATB/Bv-ul, Poşta Română, Fan Curier.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 27 Apr 2015 13:30 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Flashneta postacului diasporean, pusa la punct fara drept de apel de catre un platitor adevarat de impozite si taxe la Brasov.

Morala:
"Poti minti o vreme pe toata lumea.
Poti minti tot timpul pe cativa oameni.
Dar nu poti minti pe toata lumea tot timpul!"


Attachments:
Diasporescu.jpg
Diasporescu.jpg [ 233.63 KiB | Viewed 5677 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 27 Apr 2015 19:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
Incepand de azi s-a renuntat la uniforma controlorilor, ei umbland in civil. Rezultatele nu au intarziat sa apara: la ora 12, in Livada era un echipaj de jandarmerie care ii ajuta pe controlori sa imparta amenzi la 18 persoane, majoritatea tineri.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 57  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group