TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 25 Apr 2024 14:10

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 57  Next
Author Message
PostPosted: Thu 27 Aug 2015 22:34 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
Cel putin la Rulmentul nu mai exista de luni bune ca fiecare sofer sa fie cu autobuzul lui. Sunt vreo 3 MAN-uri scurte cu defectiuni la motor, 2 la cutia de viteza plus inca vreo 3 cu defectiuni mai mici + 1 MAN articulat cu probleme la partea de injectie care sta pe dreapta de vreo 3 luni + 1 BMC cazut cu motorul (784).
La SMP, sunt vreo 6 Mazuri cu probleme la motor/cutie viteze + 3 la instalatia de racire + 3 MAN-uri articulate cu diverse probleme.
Deci numai la Rulmentul si SMP sunt cazute 22 autobuze. La centrala daca treci pe langa garaj pe la ora 13, atunci cand se fac schimburile si garajul este gol, observi ca este un parc de aprox. 25-30 autobuze care nu sunt miscate in orice zi te-ai duce.

Sa nu mai zic ca nici soferi nu sunt destui. In septembrie mai pleaca vreo 20 de soferi prin Anglia si sa vedeti distractie cand incepe scoala ca nu vor fi oameni destui.
S-a ajuns ca un sofer sa aiba 5-6 libere pe luna in loc de 9-10 cate ar trebui sa aiba.
De 2 saptamani pe 8 lipseste zilnic 1-2 tururi la schimbul 2, pe 5 lipsesc 3-4 tururi zilnic plus ce or mai lipsi si pe alte linii.
Sambetele si duminicile nu le sunt platite cum trebuie soferilor, sunt pacaliti la numarul de ore lucrate (pe fluturas). Asa ca, de unde oameni?!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 28 Aug 2015 10:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56097
RAT-ul are traditie in transportul interurban de persoane?


Attachments:
RATBv transport.jpg
RATBv transport.jpg [ 44.71 KiB | Viewed 6338 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 31 Aug 2015 22:49 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
De maine RATbv are cu 40 de soferi mai putini, acestia urmand sa plece in strainatate, in special in Anglia si Germania.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 01 Sep 2015 14:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56097
"Conducerea RAT a decis". Cata preocupare, cata marinimie! :mrgreen:


Attachments:
Rat bv.jpg
Rat bv.jpg [ 113.94 KiB | Viewed 6227 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 01 Sep 2015 21:08 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Silviu wrote:
"Conducerea RAT a decis". Cata preocupare, cata marinimie! :mrgreen:
O mare minciuna, pe langa atatea altele. Anul trecut s-a suplimentat cu aproape nimic. Acum, la link-ul respectiv nu exista deocamdata nici o dovada ca s-ar suplimenta ceva. Posibil sa apara dupa ce nu mai intereseaza pe nimeni. Pe 51, aceeasi brodeala "de vacanta" cu intervale de 15 minute in zile de lucru si 20 minute in weekend (nici macar nu s-a revenit la intervalul firesc de 10 minute!), iar pe 52, acelasi program de cursa preoraseneasca (interval 30 minute). Sa mai adaugam capacitatea formidabila a midibuzelor, suspensia pe arcuri, lipsa totala a barelor verticale de sustinere, nedeschiderea usii din fata, starea tehnica generala periculoasa pentru siguranta traficului, faptul ca soferii cu experienta din RAT refuza categoric sa lucreze pe aceste cazaturi, volanul lor fiind doar pe mana incepatorilor care nu au incotro...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 01 Sep 2015 21:29 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Nu există o lege care spune că doar Consiliul Local poate decide modificarea orarului unei linii?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 01 Sep 2015 21:34 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Dr2005 wrote:
Nu există o lege care spune că doar Consiliul Local poate decide modificarea orarului unei linii?
Bineinteles ca legal era nevoie de HCL in acest scop. Dar fiind in genere doar propaganda ieftina si cum eventuala minora suplimentare ar avea un efect de frectie la picior de lemn, probabil ca au zis ca nu are rost sa se mai complice. Linia 17 barat circula de ani de zile pe transport judetean in afara localitatii fara nici un fel de aprobari, asa ca astea sunt maruntisuri...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 02 Sep 2015 11:45 
sorinache96 wrote:
De maine RATbv are cu 40 de soferi mai putini, acestia urmand sa plece in strainatate, in special in Anglia si Germania.
Sigur ca "managementul la cel mai inalt nivel" al RAT si coruptia leprelor politice din administratia locala reprezinta cauza dezastrului transportului local, ca peste tot in tara unde "interesili" "pungasilor" ("alesi" pe pungi cu mancare pentru animalele (si pasarile negre) cu drept de vot) sunt total contrare celor declarate.
Dar legat de plecarea soferilor in strainatate, aici chiar nu cred ca aveau ce sa faca nici "alesii" si nici managementul, oamenii pleaca unde le e mai bine si nu-i poti retine decat oferindu-le conditii daca nu egale, macar comparabile, ceea ce, in ce priveste salarizarea, cel putin, e aproape imposibil in Romania.
Vor ramane doar cei care din diverse motive sunt "legati" de tarisoara, dar ceilalti nu vor mai face multi purici pe aici, ci vor lua drumul unor salarii decente si al unei vieti normale in lumea civilizata, nu in menajerii cu circari precum aia de la Constanta, Brasov, Slatina, Buzau, "competenti" in toate cele, dupa ureche si interese...


Top
  
 
PostPosted: Wed 02 Sep 2015 14:08 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Catalin Ghita wrote:
... oamenii pleaca unde le e mai bine si nu-i poti retine decat oferindu-le conditii daca nu egale, macar comparabile, ceea ce, in ce priveste salarizarea, cel putin, e aproape imposibil in Romania.
Nu e imposibil salariu bun in Romania. Achizitiile supraevaluate - de exemplu - sunt cheltuieli mult mai mari pentru Stat decat salariile. In mod premeditat si artificial este creata aceasta situatie cu salariile, din 2009 incoace. Jaf tipic colonial.

Cred ca pana la discutia despre salariu mai sunt si alte probleme, chiar mult mai grave, legate de conditiile de munca si de raspunderea purtata. RAT Brasov pune la dispozitia soferilor adeseori niste rable care in mod normal nu ar avea ce cauta in trafic, cu care oricand pot face accidente grave in urma carora ei pot deveni inculpati in procese penale. Revenind in Evul Mediu, RAT - ca si multi alti "transportatori" din Rromanica - a transformat soferul de autobuz intr-un fel de birjar care trebuie sa dea de mancare la cal, sa-i curete balegile si sa-si bata singur cuiele in scandurile de la trasura, ca sa nu-i cada pe drum bucati din ele. Din ciubucul facut, soferul trebuie sa unga sefii de ateliere ca sa-l bage in seama cand vine cu masina la reparatie. Chestia cu "titularizarea" soferilor pe anumite masini a generat niste aberatii monstruoase, pe langa performantele economice jalnice datorate stagnarii permanente in garaj a 35-40% din parc. Practic, soferul are obligatii ca un proprietar in raport cu autobuzul atribuit, dar nu are nici un fel de drepturi, in afara de acela de a si-l "decora" si "tuna" dupa gust.

Dar oare cum ajunge un sofer titular pe un anume autobuz si care sunt criteriile de "eligibilitate"? Pe masinile bune, primii sunt cei mai vechi, care au deja destule "relatii" cultivate indelung in RAT. Acestia, impreuna cu sefii de sindicat si membrii de partid (pedelisti in cazul BV), iau bruma de vehicule care se mai tin bine pe roti. Ceilalti iau ce pot, iar tinerii nimanui (fara protector), indiferent de performantele lor individuale, trebuie sa se multumeasca cu dricurile gen BMC Probus. Daca autobuzul dedicat e in reparatie, soferului nu i se pune la dispozitie alta masina de catre angajator, ba chiar i se taie zilele de munca din salariu, pentru a-l forta astfel sa bage bani in reparatia masinii. De unde bani? Se tolereaza tacit furtul unei cote bine precizate din motorina (supraevaluand consumurile sau trecand in contabilitate curse fictive), plus pasagerii fara bilet care dau "bani la sofer" (fenomen mai rar in prezent). Evident, daca iese prost, nimeni nu recunoaste asta si soferul pica singurul vinovat. La fel cum, pe vremurile comuniste, daca un calator cadea de pe scara in timpul mersului, soferul era vinovat, dar in realitate exista un protocol intre IJTL-uri si Militie sa fie lasate autobuzele sa circule cu usile deschise la ore de varf (mai putin usa din fata)... Apoi, in weekend s-au taiat cursele, chiar daca sunt calatori, tocmai ca sa nu se plateasca sporuri soferilor. Cei "smecheri" sunt pusi sa circule pe trasee pe care exista timpi tampon la capetele de linii, cei "fraieri" se invart pe trasee gen cincizeciurile, unde n-ai timp nici sa te pishi si tot ramai cu intarziere.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 03 Sep 2015 23:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
S-a montat podetul pentru retea si in Triaj.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 03 Sep 2015 23:43 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
Soferii au salariul de incadrare de 1240 lei. Cu orele suplimentare se ajunge la 1400-1500 lei, asta daca li se platesc orele.
O alta veste rea: Din octombrie se pare ca mai pleaca 80 de soferi, majoritatea iesind la pensie.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 04 Sep 2015 03:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
40, 80... de unde ies cifrele astea? Că la vreo 70 de ture la ore de vârf (are mai multe RATBv) ar trebui vreo 140 şoferi, cu tot cu rezerve şi concedii să zicem 180. Dacă pleacă 120 cam dă cu virgulă, nu mai are cine să lucreze. Sau varianta 2, în RATBv există şoferi încadraţi pe alte posturi (maiştri, manevranţi, paznici, controlori etc.) din lipsă de ture (că lipsă de vehicule clar nu e). Altfel nu văd cum ar putea să plece 120 şoferi în 2 luni.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 04 Sep 2015 10:38 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
RATBv, conform unei licitatii pentru servicii medicale (medicina muncii) avea in total aproape 450 de soferi. Asta in luna iunie cand a fost licitatia.
Controlori, de exemplu, sunt 31. Paznici nu mai sunt asa multi de cand pazeste politia locala intrarile in garaje si monitorizeaza video.
In RATBv sunt multe posturi de conducere si foarte mult personal TESA.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 05 Sep 2015 05:28 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
450 şoferi? Dar ce conduc ei?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 05 Sep 2015 14:54 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Dr2005 wrote:
450 şoferi? Dar ce conduc ei?
O intrebare foarte buna, atat timp cat la ore de varf sunt in circulatie vreo 120 de vehicule din cele vreo 200 existente cu adevarat (eliminand cazurile unor autobuze si troleibuze care circula/exista doar in acte).

Totusi, si eu am informatia ca este o mare criza de soferi la RATBv, e de vazut daca cifrele nu cumva sunt insa putin altele. Sau poate asa cum exista vehicule ale RAT doar in acte, or fi existand si angajati ai RAT doar in acte, asa, ca sa ia un salariu...

In ultima vreme, ilustrul director continuator al politicii scripcaresti - considerand ca e mai bine sa-ti cumperi o camasa noua decat sa o speli pe cea veche - a dat afara pe capete din personalul tehnic, in special de la intretinere si mai ales tot ce tinea de troleibuze, angajand insa pe la birouri, ca doar birourile sunt baza activitatii. Astfel, masinile imbatranesc prematur, nefiind ingrijite si neprimind reparatii la timp, iar soferii nu se bucura sa li se dea pe mana un harb cu ITP-ul masluit. De aici si popularitatea printre soferi a masurii cu "titularizarea" pe o anumita masina, din spaima ca altfel se vor trezi dimineata ca primesc cine stie ce jaf, ale carui metehne le vor afla doar in traseu...

Ca sa intelegeti mai bine genul de "management" care a adus anul trecut un premiu (!) RAT-ului, priviti autobuzele care circula cu trapa deschisa la motor, pentru ca sistemul lor de racire a fost colmatat de piatra depusa din apa chioara care a fost bagata in sezonul cald in loc de apa distilata + antigel. Si asta e cea mai mica problema, ca mai vin cele de la sistemele de directie, franare, transmisie, suspensie, anvelope etc...

Iar despre strategia de modernizare, ce sa mai zicem... S-a grabit administratia sa bage sume uriase in informatizarea si securizarea statiilor, dar acestea nu au fost mai intai relocate pe pozitiile optime, reinfiintate dupa caz; traseele sunt cele facute pe genunchi dupa 2005, pe baza nepretuitelor indicatii verbale scripcaresti, nu pe baza cererii reale si nici de natura a atrage eventuali noi calatori; centrul orasului a ramas pustiit, pentru a fi dat prada taximetristilor, nimic nu s-a schimbat in bine. Terminalele au fost finantate fara un studiu real de necesitate, exact in locurile unde sunt cel mai inutile, iar acolo unde chiar trebuiau tehnic realizate noduri modale de transfer (Biserica Bartolomeu, Gara, Centrul Civic) nu s-a facut nimic. Si uite asa toata cheltuiala va fi in zadar, fiind grefata pe o conformare a traseelor si statiilor absolut neprietenoasa cu potentialii utilizatori.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 07 Sep 2015 13:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56097
Preocupare sau bani aruncati?


Attachments:
calitate.jpg
calitate.jpg [ 165.21 KiB | Viewed 5899 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 08 Sep 2015 16:13 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Silviu wrote:
Preocupare sau bani aruncati?
A doua varianta e cea corecta. Atat timp cat RAT Brasov s-a indepartat si se indeparteaza tot mai mult de scopul pentru care a fost creata, adica nu mai constituie o alternativa rezonabila, eficienta si la indemana in fata transportului individual cu masina proprie sau taxi. RAT s-a transformat intr-o jalnica unealta electorala (inclusiv prin modul cum a transportat la ceas de noapte urnele de la sectiile de votare). S-au scos tot timpul in ultimii 12 ani masini si curse de pe traseele foarte solicitate pentru a le pune pe suburbii. S-a dispus dotarea cu vehicule improprii si orare stupide a liniilor civilizate care atrageau foarte multi calatori si aduceau grosul veniturilor (4, 6, 20, 51). Capusarea si subordonarea intereselor concurentei sunt depline. Despre ce calitate vorbim? Aaa, despre calitatea scriptica calculata conform unei Europe care isi traieste ultimele decenii de minciuna inaintea caderii totale.

Cresteri calitative reale in transportul public brasovean - ca sistem in ansamblul sau - au existat doar in 1932-1940 si 1961-1979. Ce calitate este cand in centrul vechi sau in centrul nou al orasului nu ai statii, nu ai case de bilete, nu ai afisaje decente, nu ai indicatoare in locurile de oprire, iar flota ieuropeana se compune din turcisme si belarusisme, completate cu SH-uri. Tot ce incepuse timid sa fie mai de calitate si avea potential de dezvoltare durabila a fost desfiintat brutal prin ordine verbale primite peste noapte de la scripcarie si executate intocmai si uneori chiar cu exces de zel (tramvai, troleibuz, linii centrale, trasee turistice). Oamenii care formau echipe de calitate au fost concediati. Soferilor de calitate li s-a facut viata cosmar prin scaderea salariilor. Au ramas insa la locurile lor politrucii si fiii de mari comunisti care se prefac acum a conduce regia din diverse pozitii, in fapt fiind doar beneficiarii fara grija ai unor sinecuri politico-mafiote oneroase. Oameni care s-au nascut doar pentru a fi pusi si rotiti la momentul potrivit in functii de conducere, pentru a asigura Sistemul impotriva oricarei intruziuni periculoase din partea eventualilor adevarati profesionisti competenti si onesti.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 10 Sep 2015 17:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56097
Cristian Radu e citat de RAT si vitavercea. Mod de comunicare antic sau directorul e prea plin de sine?


Attachments:
program toamna 2015.jpg
program toamna 2015.jpg [ 150.35 KiB | Viewed 5796 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 13 Sep 2015 00:31 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
Luni s-au chemat la greu soferi la schimbul 1 ca sa se arate publicului calator, ca intr-adevar se suplimenteaza liniile. Problema e ca multi soferi trebuiau sa fie schimbul 2, asa ca am o vaga banuiala ca dimineata o sa fie totul in regula iar dupa ora 14 o sa fie dezastru.

P.S. Linia 8 tot 8 tururi va avea, din care turul 8 va fi scurt (pana la ora 20). Adica va fi la fel ca inainte de vacanta, cand frecventa dintre masini era de 7 minute. Asa, ca sa obtina o frecventa de 6 minute, cum au anuntat ei, probabil ca au mai taiat din timpi soferilor, timpi care si asa erau insuficienti si nu puteau fi respectati.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 13 Sep 2015 14:04 
Offline

Joined: Sun 28 Jun 2009 00:03
Posts: 18
Tare as vrea sa vad noul orar al liniei 15. Daca va fi tot din ora in ora ca si pana acum mai bine ar lasa-o balta cu aceasta linie


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 13 Sep 2015 16:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Niciun cuvinţel despre 4/51, 22, 35, 41...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 13 Sep 2015 21:54 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
sorinache96 wrote:
P.S. Linia 8 tot 8 tururi va avea, din care turul 8 va fi scurt (pana la ora 20). Adica va fi la fel ca inainte de vacanta, cand frecventa dintre masini era de 7 minute. Asa, ca sa obtina o frecventa de 6 minute, cum au anuntat ei, probabil ca au mai taiat din timpi soferilor, timpi care si asa erau insuficienti si nu puteau fi respectati.
Pai cel putin vreo 3 minute se pierd la fiecare cursa prin imbarligatura de curbe prost proiectate la intrarea in terminalul Saturn.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 14 Sep 2015 00:48 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
In curbele de la Saturn se merge destul de repede deoarece sunt piese de curba noi. Se pierde mult timp pe traseu din cauza pieselor de curba vechi indoite si indreptate de zeci de ori din giratorii si a sectionerilor + macazul de la Faget prin care daca treci cu mai mult de 10 km o ia pe linia 7/30.

Un exemplu cu timpi de pe 8: Din statia Gemenii pana in statia Panait Cerna soferul are 2 minute.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 17 Sep 2015 21:43 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
S-au montat pe stalpii aparuti in aproape fiecare statie camere de supraveghere video.

Astazi pe linia 8, dupa ora 18:20 au ramas doar 3! masini fata de 4 (5) cate ar fi trebuit sa ramana. Pe langa ca erau masini lipsa mai circulau si in trenulet.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 20 Sep 2015 13:52 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
Azi a circulat Renaultul 310 pe linia 7 la schimbul 1, urmand sa fie inlocuit tot cu troleibuz din ce am inteles.

Si o alta noutate e ca au inceput sa apara noile validatoare si GPS-ul si pe troleibuze. Primul care le-a primit este 310.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 21 Sep 2015 20:52 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Noutati despre fondatorul firmei care a avut "norocul" de a prelua din zbor in 1990 intregul patrimoniu al Autobazei 2 Calatori a ITA Brasov, mai putin coloana Sacele (ca mirosea urat trotuarul din fata ei). Acum, firma detine practic 80% din transportul judetean din preajma Brasovului. Cei mai in varsta poate isi mai aduc aminte o alta perla brasoveana a anilor 90, cosmelia din lemn cu etaj din cartierul Florilor, numita "Hanul Codreanu", ilustrand a doua mare pasiune a omului, in acele timpuri. Capitalism, deh.

Quote:
Constantin Codreanu, de la firma de transport la altarul bisericii din Oituz
Constantin Codreanu (65 de ani), fostul manager al companiei de transport Transbus Codreanu, a fost hirotonit preot şi va sluji la impunătoarea Mănăstire Codreanu, de la Oituz, realizată exclusiv din banii obţinuţi din afacerile sale. Preotul Constantin Codreanu este doctor în teologie şi s-a pensionat de curând din compania pe care o conducea.


http://newsbv.ro/2015/09/21/video-const ... cii-oituz/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 22 Sep 2015 22:25 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
Azi era agitatie mare la capatul de linie de la Poienelor. S-a montat afisajul digital pe stalp si s-a montat si un automat de cartele + s-au facut mici reparatii la cladire in interior si o curatenie generala. La un moment dat cred ca erau vreo 20 de angajati ai UTI + vreo 15 ai RATBv.

De ce atata agitatie? Simplu, maine se vor face primele probe ale sistemului de ticketing. Mai exact va veni presa si se va filma un material cu modul in care se va putea achizitiona cartelele si cum functioneaza sistemul de anuntare a timpului ramas pana la sosirea autobuzului/troleibuzului in statie. Pentru teste se va folosi BMC-ul 780.

Iata si instructiunile aparute pe suporturile de la validatoarele din autobuze:


Attachments:
Validator.JPG
Validator.JPG [ 470.05 KiB | Viewed 6106 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 23 Sep 2015 08:18 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
Si eu il fotografiasem ieri, dar fotografia a iesit slaba calitativ si nu am postat-o. Este bine pentru ca a fost gandit sa se poata valida atat bilete cat si cartele.
Asteptam luna decembrie.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 23 Sep 2015 08:44 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Pare asemănător cu cel din Timişoara.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 23 Sep 2015 10:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
Se pare ca sunt necesare si noi cabine pentru bilete in statii:


Attachments:
documentatie-cabine-negociere_opt-ec05.pdf [15.51 MiB]
Downloaded 152 times
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 57  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group