TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 11 Dec 2017 14:18

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 129 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Sep 2012 19:32 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2082
Location: Brasov
SPA29 wrote:
Ce mai a mai ramas, pe moment, din reteaua de pe Aurel Vlaicu:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Sep 2012 19:35 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2082
Location: Brasov
SPA29 wrote:
Ce mai a mai ramas, pe moment, din reteaua de pe Aurel Vlaicu:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Sep 2012 19:39 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2082
Location: Brasov
SPA29 wrote:
Ce mai a mai ramas, pe moment, din reteaua de pe Aurel Vlaicu:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Sep 2012 19:44 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2082
Location: Brasov
SPA29 wrote:
Ce mai a mai ramas, pe moment, din reteaua de pe Aurel Vlaicu:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Sep 2012 16:45 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2082
Location: Brasov
Au fost demontate aproape toate consolele, pe parcursul zilei de astazi. Desi este ora de varf, se lucreaza si acum. Este un aspect interesant ca aceste console pot fi date jos si pe timp de zi, dar si cand aglomeratia este mare. Au impresia ca in acest mod nu au nimic de ascuns, nu-i asa? Pacat ca jaful a fost comis deja.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Sep 2012 00:01 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2082
Location: Brasov
Ultimele dovezi ca a fost retea de troleibuz pe Aurel Vlaicu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Sep 2012 00:03 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2082
Location: Brasov
SPA29 wrote:
Ultimele dovezi ca a fost retea de troleibuz pe Aurel Vlaicu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Sep 2012 00:05 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2082
Location: Brasov
SPA29 wrote:
Ultimele dovezi ca a fost retea de troleibuz pe Aurel Vlaicu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Sep 2012 00:07 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2082
Location: Brasov
Parca lipseste ceva, nu? Odata cu ultimele raze ale soarelui s-au dus si ultimele raze de speranta pentru un viitor mai bun.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Sep 2012 12:23 
Offline

Joined: Fri 21 Sep 2012 12:45
Posts: 1
Probabil ca vor disparea si stalpii. Acesti stalpi cred ca au ramas singurii nevopsiti in verde, deci aveau de gand sa scape de retea demult.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Sep 2012 13:51 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2082
Location: Brasov
In mod cert vor disparea si stalpii. Trebuie sa traiasca si aia care fac stalpisorii din plastic, care la prima furtuna mai puternica sunt zguduiti bine.

Azi-dimineata au fost date jos si ultimele console. Pe langa stalpii care sigur vor fi scosi, imi este teama sa nu fie taiati si castanii. Ca doar nu degeaba este Brasovul al mai verde oras dintre toate. Asa sade bine la noi in sat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Feb 2013 16:43 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 263
Location: Romania
Cate un pic, pic, pic, pana n-o mai ramanea nimic !!!

De data asta Terminalul Triaj - primul peron.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 18 Dec 2013 21:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44901
In cursul zilei de 20 noiembrie 2013 angajati ai RAT Brasov au demontat un tronson al retelei de troleibuz intre cap de linie Stadionul Tineretului – giratoriu str. Lunga. Reteaua nu mai era folosita dar putea fi refolosita in cazul prelungirii retelei pana la fostul stadion municipal sau chiar in zona Brintex-Depozite ILF. E evident ca actualul capat de linie, pt. traseele 3 si 5b este inutil, troleibuzele (cate unul/ora circula aproape goale).

In luna septembrie 2012 a fost desfiintata reteaua de troleibuz de pe strada Aurel Vlaicu, la doua zile dupa ce proiectantul a predat RAT Brasov proiectul privind infiintarea unui traseu de troleibuze Triaj – Garii – str. Aurel Vlaicu – Stad. Tineretului. Desi in februarie 2011 primarul Scripcaru anunta reintroducerea pe str. Aurel Vlaicu: http://www.bzb.ro/stire/o-noua-linie-de ... icu-a24746

Doresc sa ne transmiteti CINE a dat dispozitia desfiintarii retelei de troleibuz de pe tronsoanele amintite anterior. Atrag atentia ca retelele apartin domeniului public al municipiului Brasov, fiind in administrarea RAT, deci era nevoie de Hotarare a Consiliului local pt. demontarea lor. Nu am gasit astfel de Hotarari.

In alta ordine de idei, deplang distrugerea sistematica a transportului electric cu troleibuze, in timp ce orasele europene (re)introduc sau extind retelele electrice si achizitioneaza troleibuze moderne, cu consum energetic scazut.

In perioada 2007-2013 (cu prelungire pana in anul 2014) s-au alocat fonduri europene pt. introducerea si/sau modernizarea retelelelor de troleibuz sau tramvai. De ce Brasovul nu a accesat fonduri nerambursabile pt. refacerea retelelor de troleibuz desfiintate abuziv?

In perioada 2014-2020 vor fi fonduri europene disponibile pt. achizitionarea troleibuzelor si tramvaielor NU si pt. achizitionarea autobuzelor (fie ca acestea sunt hibrid sau electrice). Aveti proiecte pt. extinderea retelei de troleibuz in Brasov si Zona Metropolitana?

De asemenea, va rog sa nu mai induceti publicul ca doriti achizitionarea „autobuzelor electrice” cu fonduri europene, ca tocmai am aratat ca acest lucru este imposibil. De fapt, tehnologia acestor vehicule electrice se afla doar la faza de testare, circuland doar microbuze electrice, de proba. Aceste vehicule sunt greoaie, scumpe si cu durata de viata scazuta. Exemplu, Shanghai-ul, ce a introdus in anul 2010 autobuzele electrice ce isi incarcau bateriile in statii, cu ajutorul unui pantograf, le transforma in troleibuze.

Fiindca este vorba de decizii politice solicit raspuns Primariei, nu numai RAT Brasov.

Cu stima,
Silviu Sintea
Organizatia Non-Guvernamentala „TRANSIRA”

27 noiembrie 2013


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 18 Dec 2013 21:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44901
Ce intrebi si ce ti se raspunde...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 19 Dec 2013 19:22 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Silviu wrote:
Ce intrebi si ce ti se raspunde...

Probabil si troleibuzul-unicat #922 Daimler-Benz este in conservare in stare foarte buna si asteapta alaturi de tramvaiele Duewag sa fie expus in muzeul ce se va construi din fonduri europene alocate pe proiecte culturale. Totul merge bine, dragi tovarasi. Mai este unele lipsuri, dar viata demonstreaza insa ca ele se pot depasi prin vointa de nestramutat a poporului muncitor, strans unit in jurul partidului. Doar elemente dusmanoase si ostile noii societati ar putea incerca sa nege aceasta evidenta realitate.

Una peste alta, este de remarcat ca ati primit totusi un raspuns; decent - zic eu - in conditiile de supraveghere informativa din Colonia Romania. Prima conditie pentru a rezolva o problema este aceea de a recunoaste ca o ai. A doua este sa-ti doresti cu adevarat rezolvarea, nu sa mimezi dorinta. Noua conducere RAT are deja meritul de a fi recunoscut ca are o problema. Din pacate doar asta nu ajuta la nimic, cunoastem spre ce duce pavajul realizat din bune intentii. Acum abia vine greul, caci are doar doua alternative. Fie continua sub o forma cosmetizata frumos si trendy, cu poze colorate pe feisbuc, dezmatul din anii anteriori, ducand rapid si sigur firma la faliment, fie chiar face ceva bun pentru orasul asta sodomizat in toate incheieturile, in conditii vitrege si cu sabotaj continuu atat din interior cat si din exterior, mai ales din partea primariei. Depinde de sufletul omului sa aleaga in viata calea larga sau dimpotriva, pe cea stramta. Si atat timp cat este viu, are mereu, pana in ultima clipa, optiunea acestei alegeri.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 19 Dec 2013 22:11 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 245
Location: Brasov
Despre ce fel de supraincarcare a retelei la Faget mint astia de la RAT? Pai pe acolo candava treceau 10, 10b iar in cealalta directie 2,7,9 si 32b si facea fata, astia chiar ne cred copii de gradinita, daca acea intersectie are alta forma precum avea acum 10 ani, electronii nu ar mai putea circula prin firul aerian? Cred ca noi suntem supraincarcati cu minciuni de la securistii care conduc aceasta tara si oras!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 19 Dec 2013 23:12 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
trollino wrote:
Despre ce fel de supraincarcare a retelei la Faget

"Supraincarcarea retelei" = limbaj codificat pentru "primarul iarasi se enerveaza si urla la noi daca vede fire de troleu". Este o exprimare diplomatica eleganta pe care trebuie sa o luam ca atare. La giratoriul de la Harmanului - Vlahuta sunt tot atatea relatii ca si cele ce erau necesare la Faget si... culmea, nu se produce nici o supraincarcare!!! Nici n-ar avea cum, la un trafic de 1 troleibuz / linie / ora... :cry:

Si sa nu uitam: pe Aurel Vlaicu s-au demontat si 50% din stalpi, nu numai reteaua! Stalpii erau ai RAT... si au disparut fara explicatie. Supraincarcau si acesti stalpi ceva, oarece?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 12 Sep 2014 10:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44901
HOTĂRÂREA Nr. 453
din data de 29 august 2014

Privind: trecerea din domeniul public în domeniul privat al Municipiului Braşov, în vederea casării a unor mijloace fixe cu nr. Inventar 12002132/1/2 - reţea contact str. A. Vlaicu intersecţie B-dul Griviţei şi 12000004/2 instalaţie protecţie reţea contact


Consiliul Local al Municipiului Braşov întrunit în şedinţă ordinară la data de 29 august 2014;

Analizând Expunerea de motive şi Raportul de specialitate ale Serviciului Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial din cadrul Direcţiei Arhitect Şef, înregistrate cu nr. 68.875/2014, prin care se propune trecerea din domeniul public în domeniul privat al Municipiului Braşov, în vederea casării a unor mijloace fixe cu nr. Inventar 12002132/1/2 - reţea contact str. A. Vlaicu intersecţie B-dul Griviţei şi 12000004/2 instalaţie protecţie reţea contact;

Având în vedere cap F poziţia nr. 525 din anexa la H.C.L. nr. 286/1999, republicată prin H.C.L. nr. 771/2011 (poziţiile nr. 2355 şi 2431), adresa R.A.T. Braşov nr. 62878/2014;

Ţinând cont de prevederile O.G. nr. 112/2000 privind reglementarea procesului de scoatere din funcţiune, casare şi valorificare a activelor corporale care alcătuiesc domeniul public al statului şi al unităţilor administrativ - teritoriale, aprobată prin Legea nr. 246/2001, art. 10, alin. (2) din Legea nr. 213/1998, privind bunurile proprietate publică, cu modificările şi completările ulterioare;

În conformitate cu avizele comisiilor de specialitate nr. 1, 5 şi 6 ale Consiliului Local Braşov;

În temeiul art. 10, art. 36, alin. 2, lit. c şi art. 45, alin. 3 din Legea Administraţiei Publice Locale nr. 215/2001, republicată,

H O T Ă R Ă Ş T E :

Art. 1. Se aprobă dezmembrarea mijloacelor fixe cu nr. inventar 12002132/1 şi nr. inv. 12000004 astfel:

I) reţea contact str. Aurel Vlaicu - Str. Stadionului cu nr. Inventar 12002132/1 cu valoare de inventar 28.560,60 lei în:

a) reţea contact str. Aurel Vlaicu - Intersecţie B-dul Griviţei, cu lungime totală de 1700 m, nr. inventar 12002132/1/2, valoare de inventar 8991,60 lei

b) reţea contact intersecţie B-dul Griviţei - Stadionul Tineretului, cu lungime totală de 3700 m, nr. inventar 12002132/1/1, valoare de inventar 19.569 lei

II) instalaţie protecţie reţea contact cu nr. inventar 12000004, cu valoare de inventar 68.097,34 lei în:

a) instalaţie protecţie reţea contact cu nr. inventar 12000004/1, cu valoare de inventar 23.097 lei

b) instalaţie protecţie reţea contact cu nr. inventar 12000004/2, cu valoare de inventar 45.000,34 lei

Art. 2. Se aprobă trecerea din domeniul public în domeniul privat al Municipiului Braşov în vederea casării şi valorificării conform prevederilor legale în vigoare, a următoarelor mijloace fixe:

- reţea contact str. Aurel Vlaicu - intersecţie B-dul Griviţei, cu lungime totală de 1700 m, nr. inventar 12002132/1/2, valoare de inventar 8991,60 lei

- instalaţie protecţie reţea contact cu nr. inventar 12000004/2, valoare de inventar 45.000,34 lei.

Art. 3. Sumele rezultate din valorificarea bunurilor menţionate la art. 2, după deducerea cheltuielilor aferente, vor fi virate în bugetul local al Municipiului Braşov.

Art. 4. Primarul Municipiului Braşov şi Regia Autonomă de Transport Braşov vor asigura ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri.


https://extranet.brasovcity.ro/Registra ... 53&an=2014


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 12 Sep 2014 10:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44901
HOTĂRÂREA Nr. 454
din data de 29 august 2014

Privind: darea în administrare către Regia Autonomă de Transport Braşov, a reţelei de contact troleibuze, cu stâlpi aferenţi, proprietate a Municipiului Braşov


Consiliul Local al Municipiului Braşov întrunit în şedinţă ordinară la data de 29 august 2014;

Analizând Expunerea de motive şi Raportul de specialitate ale Serviciului Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial din cadrul Direcţiei Arhitect Şef, înregistrate cu nr. 69.581/2014, privind darea în administrare către Regia Autonomă de Transport Braşov, a reţelei de contact troleibuze, cu stâlpi aferenţi, proprietate a Municipiului Braşov, conform anexei;

Având în vedere art. 861, art. 867 - 870 din Legea nr. 287/2009, republicată, privind Codul Civil; art. 123 din Legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

În conformitate cu avizele comisiilor de specialitate nr. 1, 5 şi 6 ale Consiliului Local Braşov;

În temeiul art. 10, art. 36, alin. 2, lit. c şi art. 45, alin. 3 din Legea Administraţiei Publice Locale nr. 215/2001, republicată,

H O T Ă R Ă Ş T E :

Art. 1. Se aprobă darea în administrare către Regia Autonomă de Transport Braşov, a reţelei de contact troleibuze, cu stâlpi aferenţi, proprietate a Municipiului Braşov, identificată în anexa, parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. Primarul Municipiului Braşov şi Regia Autonomă de Transport Braşov vor asigura ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri.


https://extranet.brasovcity.ro/Registra ... 54&an=2014


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 12 Sep 2014 10:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44901
Quote:
Avand in vedere accesul liber la informatiile publice, in calitate de presedinte al Organizatiei Non-Guvernamentale "TRANSIRA" (www.transira.ro), va rog sa imi trimiteti:

-anexa ce face parte integranta din Hotararea Consiliului local nr. 454 din 29 august 2014;

-expunerea de motive şi Raportul de specialitate ale Serviciului Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial din cadrul Direcţiei Arhitect Şef, înregistrate cu nr. 68.875/2014, ce au stat la baza aprobarii Hotararii Consiliului local nr. 453 din 29 august 2014.

Cu stima, ing. Silviu Sintea


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 12 Sep 2014 11:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44901
Fiecare puteti vedea raspunsul.

Quote:
Buna ziua.

Documentul dumneavoastra a fost inregistrat cu numarul 76118 / 12.09.2014 (cod web pentru acces din portalul institutiei: 9ED5).

Informatii suplimentare puteti obtine in sectiunea 'Cautare acte in registratura' din portalul primariei, accesand adresa https://extranet.brasovcity.ro/Registra ... ument.aspx

Primaria Municipiului Brasov

portal@brasovcity.ro


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 18 Sep 2014 17:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44901
Iata documentele primite.

Silviu wrote:
Fiecare puteti vedea raspunsul.

Quote:
Buna ziua.

Documentul dumneavoastra a fost inregistrat cu numarul 76118 / 12.09.2014 (cod web pentru acces din portalul institutiei: 9ED5).

Informatii suplimentare puteti obtine in sectiunea 'Cautare acte in registratura' din portalul primariei, accesand adresa https://extranet.brasovcity.ro/Registra ... ument.aspx

Primaria Municipiului Brasov

portal@brasovcity.ro


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 18 Sep 2014 21:47 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Silviu wrote:
Fiecare puteti vedea raspunsul.
De remarcat in anexa la HCL ca singura portiune de retea evidentiata separat, la pozitii diferite pentru fiecare sens de parcurgere, este tocmai cea inactiva de pe Zizinului... Asupra acesteia se pare ca se pregateste o noua magarie. Am in vedere si faptul ca sub reteaua pe sens spre centru s-au atribuit deja locuri de parcare rezidentiala cu plata, ceea ce demonstreaza cat se poate de elocvent "bune intentii" ale Stapanirii.

Despre casarea retroactiva a retelei de pe Aurel Vlaicu, devastata pe ascuns in 2013, probabil un jurist ar incadra-o la "fals in acte publice si uz de fals sub forma continuata". Culmea este ca HCL pleaca de la o adresa trimisa de RAT, deci iata ca si noul director accepta sa joace lautareste. Poate dansul nici nu stie unde este Strada Aurel Vlaicu sau ce-o fi fost acolo si cand a fost, poate dansul n-a calatorit in viata lui cu troleibuzul 10, dar asta nu este o scuza atunci cand este vorba de patrimoniul public si il diminuezi grav, cel putin din neglijenta, in cadrul atributiunilor de serviciu.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 18 Sep 2014 23:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8022
Mare parte din actele normative vin de la diverse societăţi/agenţii din subordinea/de sub autoritatea legiuitorului. Şi ordinele de ministru referitoare la domeniul feroviar vin, de regulă, de la CFR SA, CFR Călători şi AFER. Aşa şi HCLurile vin de la RATBv şi alte unităţi.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 31 Dec 2015 21:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44901
Dupa cum se stie (raspuns oficial al RAT Brasov), reteaua de troleibuz de pe str. Aurel Vlaicu, a fost demontata in vederea...conservarii :twisted: :evil:

Iata cum a fost conservata reteaua din Schei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 31 Dec 2015 21:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44901
Si troleibuzele au fost conservate a la RAT :shock:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 31 Dec 2015 21:41 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Frumoase poze de arhiva, dar intre timp sutele de tone de cupru din "patrimoniul conservat" au ajuns probabil cazane de tzuica, nimeni nu stie cum, vai ce mister de nepatruns!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 31 Dec 2015 22:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44901
Silviu wrote:
Si troleibuzele au fost conservate a la RAT :shock:


Multifunctionalitate...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 12 May 2016 23:19 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 263
Location: Romania
Pe Blv. Victoriei, pe sensul spre gara, au fost desfacute toate cablurile de alimentare ale retelei.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re:
PostPosted: Thu 12 May 2016 23:52 
Offline
User avatar

Joined: Sat 21 Apr 2007 23:47
Posts: 1
Location: Timisoara
Brassovia wrote:
Daca ar fi scazut si numarul calatorilor transportati cu troleibuzul in acelasi raport cu reteaua, ar fi fost inca bine. La acest capitol scaderea este insa si mai dramatica. Daca in anii 90 se transportau cu troleibuzul cateva sute de mii de calatori zilnic, astazi se poate aprecia numarul lor a fi de ordinul a doar cateva mii. Adica pe sapte linii, mai putini calatori decat avea inainte doar o singura linie din cele 14-17 care au circulat. Motivul: desfiintarea traselor care erau in concordanta cu fluxurile de trafic, desfiintarea locurilor de statie care conveneau calatorilor, frecvente pe traseu care au ajuns de la 3-12 minute odinioara la 30-60 minute acum. Deci nu calatorii sunt de vina. Cineva are grija cu consecventa ca troleibuzul sa nu le ofere ce au acestia nevoie.

Interesant cum s-a desfiintat linia de troleibuz pe motive aiurea...am locuit in Brasov pina in 2004 si apoi m-am mutat in Timisoara. Aici se extinde reteaua de troleibuze si in localitatile invecinate Timisoarei in locul autobuzelor cum ar fi Ghiroda sau Dumbravita. Oare curentul nu este mai ieftin ca si motorina? Sau autobuzele sint super eco cu noxe 0??? Pacat de reteaua distrusa..inca sint nostalgic cind revin in Brasov dupa linia 2 sau 7 (am locuit in cartierul Tractorul)...sau tramvaiul 101. Poate totusi cum in Timisoara se mentine linia de troleibuze (in 2005 s-au cumparat troleibuze Skoda noi) si Brasovul va reveni la transportul electric nepoluant si economic.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 129 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group