TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sat 15 Dec 2018 14:00

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 129 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Aug 2008 13:29 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2055
Location: Brasov
Iata cum arata niste macaze ale retelei de troleibuz din zona Onix. Pozele le-am realizat in urma cu cateva saptamani. Concluziile le trageti singuri.


Attachments:
macaz.jpg
macaz.jpg [ 94.79 KiB | Viewed 6045 times ]
macaz2.jpg
macaz2.jpg [ 87.21 KiB | Viewed 6044 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 Aug 2008 13:10 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Cine a spus ca in Brasov nu se mai construiesc retele de troleibuz?

Iata un al doilea exemplu, in numai o luna.

Azi-noapte, harnicele echipaje RAT au utilizat timpul care in mod normal e alocat somnului, pentru a fi partase la o noua mare realizare. Astfel, dupa ce anterior eliminasera macazurile de la intersectia 15 Noiembrie-Iuliu Maniu/Kogalniceanu, acum s-a demontat legatura 15 Noiembrie-Iuliu Maniu, dar s-au reconectat, prin noi tronsoane de curba refacute, retelele nefolosite de pe Kogalniceanu, cu cele de pe 15 Noiembrie si Iuliu Maniu.

Astfel, se adevereste presimtirea ca si anterioara retea construita pe console noi in Str. Kogalniceanu a fost impusa din ratiuni estetice. In intersectia in care s-a lucrat la retea azi-noapte, au inceput dimineata deja sa apara pe spatiul central arbustii Thuya in ghivece de beton vopsit. Asteptam bolovanii de calcar.

In mod evident, deasupra unui astfel de pretios aranjament floral nu aveau ce cauta sarme.

Concluzia: lucrarile in cauza sunt operatii estetice pe un cadavru.


Attachments:
CCivic modif retele exist-2.jpg
CCivic modif retele exist-2.jpg [ 274.06 KiB | Viewed 6011 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Aug 2008 22:04 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Brassovia wrote:
Cine a spus ca in Brasov nu se mai construiesc retele de troleibuz?

Iata un al doilea exemplu, in numai o luna.

Si acum al treilea exemplu. Tot in zona Centru Civic, si tot o interventie de acelasi tip: operatie estetica pe cadavru. Operatia este in plina desfasurare, desfasurandu-se insa doar noaptea, dupa cum suntem deja obisnuiti.

S-au montat console noi pentru o bretea noua ce se construieste din Bd. Grivitei (dinspre Onix) catre dreapta spre Str. Kogalniceanu. Aceasta legatura nu a existat niciodata pentru ca nu ar fi fost necesara, si nici nu va fi niciodata necesara la nimic; cel mai probabil ca nu vor circula pe ea troleibuze niciodata. Si totusi se construieste! Din bani publici, bineinteles, fara proiect si fara aprobare. Doar la indicatii verbale venite "de sus". In schimb, se vor demonta cu aceasta ocazie retelele ramase inactive deasupra intersectiei.

Cunoscand ca estetica n-a fost niciodata in ultimii 30 de ani punctul forte al autoritatilor brasovene, m-am intrebat de ce brusc, atata grija pentru estetica unei retele de troleibuz decedate, fara nici o sansa de repunere in functiune. Este imposibil sa nu mai existe un alt motiv ascuns...

E de notorietate faptul ca doar doua lucruri ii mai mobilizeaza pe carmacii nostri in prezent: 1) castigul de bani si 2) castigul de voturi. De al doilea lucru nu poate fi vorba in cazul de fata. In schimb, analizand fiecare din aceste cazuri de aparent ilogice "constructii noi", vom descoperi ca, mereu, lungimea retelelor desfiintate o depaseste cu mult pe cea a retelei construite inutil. Iata ca astfel, incet-incet, se mai ciupeste cate putin din cuprul retelei, noaptea pe ascuns. Iar cand se va pune oficial, la lumina zilei, problema demontarii retelelor inutile, deja o buna cantitate din acestea va fi deja demult dusa, daca nu chiar toata. Si nu m-ar mira sa aud peste catva timp, ca si in cazul tramvaiului, ca se da reporterilor indiscreti urmatoarea replica:

"- Troleibuz?!? Care troleibuz?"


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Aug 2008 22:00 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Brassovia wrote:
Si acum al treilea exemplu.

Lucrarea "de arta" mentionata mai sus a fost aproape finalizata noaptea trecuta de catre 3 (trei) echipaje cu autoturnuri, care au lucrat foc-continuu. Tare mi-ar fi placut sa vad atata buna organizare, graba si harnicie si pe vremea cand se creau retele, nu se desfiintau.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 17:26 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Macel in desfasurare - al uneia dintre cele mai incarcate cu retea intersectii brasovene (Grivitei-Kogalniceanu).

Acum, totul e amintire. A mai ramas firul pe un sens al lui 5b+7+30, si racordarile nou realizate pe care nu are cum sa circule niciodata niciun troleibuz.


Attachments:
masacru aug2008 1.jpg
masacru aug2008 1.jpg [ 59.93 KiB | Viewed 5780 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 17:29 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Etapa 1 de constructie de noi retele INUTILE de troleibuz:
- racordare estetica moarta pe Kogalniceanu, zona Mesota-BRD


Attachments:
retea modif iul2008 1-1.jpg
retea modif iul2008 1-1.jpg [ 89.68 KiB | Viewed 5774 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 17:31 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Etapa 2 de constructie de noi retele INUTILE de troleibuz:
- racordari estetice moarte, intersectie 15 Noiembrie-Kogalniceanu-Maniu


Attachments:
retea modif aug2008 2-1.jpg
retea modif aug2008 2-1.jpg [ 75.79 KiB | Viewed 6794 times ]
retea modif aug2008 2-2.jpg
retea modif aug2008 2-2.jpg [ 45.72 KiB | Viewed 6795 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 17:35 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Etapa 3 de constructie de noi retele INUTILE de troleibuz:
- racordare estetica moarta Grivitei-Kogalniceanu

A se remarca absurdul total: pentru aceste constructii inutile, s-au folosit elemente de prindere NOI, neutilizate, si s-au montat noi console pe stalpi. Pentru frumusete.


Attachments:
retea modif aug2008 3-0.jpg
retea modif aug2008 3-0.jpg [ 60.24 KiB | Viewed 6786 times ]
retea modif aug2008 3-1.jpg
retea modif aug2008 3-1.jpg [ 63.63 KiB | Viewed 6786 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 17:39 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Suntem la Brasov.

Pentru cei carora nu le ajunge nici faptul ca acest lucru e scris pe Tampa, a fost inventata reteaua de troleibuz moarta cu pretentii estetice. Cateodata insa, mai scapa cate un detaliu artistic neterminat...

In cazul de fata, o sarma.


Attachments:
I Maniu 2008.jpg
I Maniu 2008.jpg [ 370.98 KiB | Viewed 6779 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Aug 2008 13:47 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Conform planificarii, in acest weekend a inceput masacrul nocturn si in intersectia Calea Bucuresti-Toamnei. Mai ramane pe saptamana viitoare Onixul, si putem spune ca o importanta sarcina de partid a fost dusa la bun sfarsit. Indeplinirea maretului obiectiv a fost posibila doar prin abnegatia oamenilor muncii din RAT, care nu si-au precupetit nici un efort, in timp ce altii dormeau fara grija sau ascultau manele prin carciumi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Sep 2008 16:58 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2055
Location: Brasov
In curand nu vom mai vedea nici liniile de contact din capatul Astrei, avand in vedere ca acolo nu mai exista garaj pentru troleibuze, acestea inghesuindu-se pe o singura linie, chiar daca este vorba de 3 linii de troleibuz ce intorc acolo: 5 barat, 7 si 33.


Attachments:
retea astra.jpg
retea astra.jpg [ 79.11 KiB | Viewed 6678 times ]
retea astra2.jpg
retea astra2.jpg [ 81.01 KiB | Viewed 6679 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Sep 2008 15:23 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Lovitura de teatru in chestiunea retelei moarte nou construita din Centrul Civic !

Dupa ce in noaptea de marti spre miercuri s-au montat console noi si pentru efectuarea racordarii retelei moarte de pe contrasens, de pe Toamnei spre 15 Noiembrie, azi noapte totul a luat o intorsatura de 180 grade. Cercul de retea pe contrasens (15 Noiembrie-Kogalniceanu-Toamnei), aproape intregit pana ieri dimineata, prin ample lucrari noi efectuate in ultimele saptamani, a inceput sa fie demontat total... :shock: :? :twisted:

Iata cate cheltuieli si ore de munca inutile, pentru a se ajunge la ceeace era clar inca de la inceput ca se va intampla. Bugetul e darnic, biletele se pot scumpi si ele daca e nevoie. Cuprul va ajunge unde trebuie, dupa gluma sinistra la care am asistat vara asta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Sep 2008 23:05 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 685
Image

In poza de mai sus - care apartine userului Brassovia - cam toate retelele lasa de dorit. Care e cea activa? Il rog pe Brassovia sa "marcheze" cu diverse culori liniile respective, in functie de statut: verde deschis = activ, rosu = inutil, verde inchis = in conservare, culori folosite si in cazul fotografiei din satelit. Practic, ce vad in poza? Un hatis de linii care ar merita mai multa atentie. daca in zona a mai fost o retea de troleibuz, locul acesteia sa fie marcat cu galben.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Sep 2008 23:11 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
OAB wrote:
In poza de mai sus - care apartine userului Brassovia - cam toate retelele lasa de dorit. Care e cea activa? Il rog pe Brassovia sa "marcheze" cu diverse culori liniile respective, in functie de statut: verde deschis = activ, rosu = inutil, verde inchis = in conservare, culori folosite si in cazul fotografiei din satelit. practic, ce vad in poza? Un hatis de linii care ar merita mai multa atentie.

Nu mai are rost nicio schema. Situatia s-a simplificat intre timp.
Singura activa este cea din extrema stanga-jos. Restul erau in curs de demontare la momentul fotografierii, de aceea arata rau. Acum nu mai arata rau, pentru ca au disparut aproape de tot. Reteaua din extrema dreapta a fost laborios "cosmetizata", desi inactiva si nelegata de nimic activ, dar acum brusc a intrat si ea in demontare. Probabil maine dimineata deja nu va mai exista firul de cupru, care in prezent a ramas agatat provizoriu cu sarme, fiind pregatit de a fi luat jos.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Sep 2008 14:00 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2055
Location: Brasov
Astazi se demonteaza si ultimele console ale retelei de troleibuz de pe Strada 15 Noiembrie cu directia inspre Hidromecanica :x Este incredibil, dar adevarat. In cazul in care se va renunta la mega-giratoriu (desi nu cred) nu va mai exista retea de contact pentru troleibuzele ce ar coti inspre 15 Noiembrie. Sa speram, ca cele 2 noi linii, nu au fost introduse pentru a compesa faptul ca inca o bucata enorma din reteaua destinata troleibuzelor dispare (cel putin 1 km, chiar 2 km de retea)... :(


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Dec 2008 23:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46721
Pentru amatorii de statistici si nu numai: lungimea retelei active de troleibuz (cale simpla) in municipiul Brasov (include reteaua din depouri si garaje dar si buclele de intoarcere). Va veti face o idee asupra masacrului de la Brasov.

-anii 1990-1992: 90,7 km

-anul 1993: 93,9 km

-anii 1994-1996: 91 km

-anul 1997: 90,1 km

-anii 1998-2003: 92,1 km

-anul 2004: 92,2 km

-sfirsitul anului 2005-2006: 44,3 km

-anul 2007: 34,9 km


Sa adaugam si cei 15,9 km retea tramvai.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Dec 2008 01:57 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Daca ar fi scazut si numarul calatorilor transportati cu troleibuzul in acelasi raport cu reteaua, ar fi fost inca bine. La acest capitol scaderea este insa si mai dramatica. Daca in anii 90 se transportau cu troleibuzul cateva sute de mii de calatori zilnic, astazi se poate aprecia numarul lor a fi de ordinul a doar cateva mii. Adica pe sapte linii, mai putini calatori decat avea inainte doar o singura linie din cele 14-17 care au circulat. Motivul: desfiintarea traselor care erau in concordanta cu fluxurile de trafic, desfiintarea locurilor de statie care conveneau calatorilor, frecvente pe traseu care au ajuns de la 3-12 minute odinioara la 30-60 minute acum. Deci nu calatorii sunt de vina. Cineva are grija cu consecventa ca troleibuzul sa nu le ofere ce au acestia nevoie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Dec 2008 04:43 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Silviu Sintea wrote:
-anii 1990-1992: 90,7 km


,,Istoricul" R.A.T.Bv., postat pe site-ul lor (si care se termina in... 1987, nu se spune nimic despre ce a urmat dupa aceea) ne spune ca Brasovul avea 209 troleibuze, 5 tramvaie si 182 autobuze. Ce mai are acum?
108 MAN+BMC + 45 MAZ + 10 O305G + 15 Conecto + 15 MAN Vechi + 1 Rocar + 10 O405+FBW+Volvo = 204 autobuze si 41 de troleibuze (cu tot cu parcul ,,rece"). Chiar facand abstractie de capacitatea vehiculelor (vechile troleibuze erau articulate, pe cand acum se circula si cu BMCuri de 80 de locuri arhi-pline) se observa ca parcul a scazut cu mult.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 24 Dec 2008 01:39 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Calcularea lungimii retelei de troleibuz are multe surprize. Buclele de intoarcere, dublurile, dar mai ales racordarile din intersectii adunate la un loc au o lungime mult mai mare decat pare la prima vedere. De exemplu, bucla de la Livada Postei, construita in 1986, avea in total 0,6 km cale simpla, desi nu parea. In centrul civic, s-au scos recent lejer cca 2 km de retea, aproape pe neobservate.

Daca masuram pe harta, fara a tine cont de toate inflexiunile, racordurile, buclele, pante, dublarile, linii de garare etc, la nivelul anului 1990 ar apare sa fi fost doar pana in jur de 70 km cale simpla. In realitate era cu siguranta mai mult, iar statisticile IJTL si RAT confirma cei cca 90 km. Nu cred ca e posibil ca cifra sa fi fost la un moment dat usor umflata, in stil propagandistic, pentru ca nimeni n-avea interes in acea vreme sa ramana cu lipsa in gestiune. Mai degraba sunt posibile erori de calcul, desi nu cred. Una e o linie trasa pe harta si alta e traseul real cu toate ramificatiile.

Ceeace vreau eu insa sa subliniez acum: este foarte importanta si cantitatea, dar mai importanta este valoarea de folosinta a ce s-a distrus. Caci s-au distrus intentionat, cu precadere, acele tronsoane care asigurau rentabilitatea sistemului de transport electric, respectiv s-a ajuns, prin macelarire, la imposibilitatea de a servi fluxurile de calatori naturale, inventandu-se trasee care, chiar daca ar avea clienti, circula atat de rar incat si acestia putini sunt descurajati. Cine cunoaste Brasovul stie ca destinatiile cele mai frecvente ale calatoriilor sunt Livada Postei - Piata Sfatului, Calea Bucuresti, Saturn, Gara si Str. Lunga - Bartolomeu. Ori tocmai aceste zone au fost excluse de la servirea cu troleibuze (cu exceptia traseului 8, pe care insa ar fi trebuit scurtate majoritatea curselor la Tractorul). Deci s-a lovit exact in acele trasee care asigurau rentabilitatea si premizele supravietuirii si dezvoltarii transportului electric. Pentru fanii MAZ-urilor si turcismelor a fost insa un mare "succes". Fiecare are insa dreptul la propria parere. Asta e democratia: votul unui ignorant valoreaza tot atat cat votul unui savant. Si rezultatul il vedem.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Feb 2009 14:22 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
O data cu revenirea primaverii, reteaua de troleibuze din Brasov va fi supusa la ample lucrari, conform unor surse din conducere.

Cum despre (re)construire de noi tronsoane in municipiu nu cred ca poate fi vorba, tinand cont de toate declaratiile oficiale de pana acum, deducem ca se vor dezafecta masiv parti din reteaua ramasa. Posibil ca pana la toamna sa ramana doar o singura linie de troleibuze, si asta doar pana la casarea ultimeor vehiculelor electrice SH existente in parc (2010-2011).

Acest topic se pare ca va cunoaste din pacate o noua afluenta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Feb 2009 20:03 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2055
Location: Brasov
Brassovia wrote:
O data cu revenirea primaverii, reteaua de troleibuze din Brasov va fi supusa la ample lucrari, conform unor surse din conducere.


Ce zone vor fi supuse acestor "ample lucrari"?

Brassovia wrote:
Posibil ca pana la toamna sa ramana doar o singura linie de troleibuze, si asta doar pana la casarea ultimelor vehiculelor electrice SH existente in parc (2010-2011).


Sper din toata inima ca ceea ce ati scris mai sus sa fi inteles eu gresit. Cum sa ramanem doar cu o singura linie de troleibuz???Presupun ca ar fi vorba de linia 8.
Cu alte cuvinte ne putem lua adio de la transportul ecologic in 2011? Daca este asa, se pare ca "domnul" primar si-a propus sa distruga tot ce inseamna transport electric in Brasov, pana la sfarsitul mandatului sau.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Feb 2009 21:09 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Cred ca este doar inca o incercare de a arunca asupra troleibuzelor vina pentru nerentabilitatea RAT. Intr-adevar, in RAT exista foarte multa nerentabilitate, dar cauzele adevarate sunt altele si tin exclusiv de populism, de politica de achizitii vehicule si de personal total gresita si de lipsa fundamentarii stiintifice a deciziilor.

Sa speram totusi ca nu vom mai asista la lucruri de genul celor intamplate in 2005-2007.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Feb 2009 19:07 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Desfiintarea totala a troleibuzelor s-a hotarat pana in cele mai mici detalii in anul 2005. Doar planificarea etapelor a suferit unele ajustari din mers. In principal, s-a mers pe 2 strategii, conturate clar de initiatori:

1). compromiterea in fata calatorilor a troleibuzului ca mijloc de transport, prin vehicule neingrijite, capete de linie lasate in paragina, frecvente proaste, trasee in discordanta cu fluxurile si, bineinteles, o sustinuta campanie mediatica mincinoasa;

2) justificarea masurilor de desfiintare sau ascunderea acestora sub pretextul diferitelor categorii de lucrari edilitare, dupa a caror executare dispar ca din intamplare conditiile pentru circulatia troleibuzor: sensuri giratorii, largiri de strazi, statii terminus, inlocuiri de conducte etc.

Remember (cu rosu, sublinierea mea):
Transilvania Expres, Miercuri, 5 octombrie 2005 wrote:
Conducerea municipalitatii a stabilit ca retelele de cablu care alimentau troleibuzele sa fie desfiintate, urmand ca in timp toate traseele deservite de astfel de autovehicule sa fie inlocuite cu autobuze sau microbuze.


Acum stati si judecati: 6 (sase) din cele 7 linii de troleibuz care mai exista in municipiu circula pe Str. Carpatilor. Nu are nimeni din presa locala voie sa spuna adevarul ca aceasta strada ajungea candva pana in Noua, si actuala echipa a facut-o pierduta in favoarea Roman S.A. In schimb, se trambiteaza despre "modernizarea" ei, tocmai pe zona unde circula troleibuze, si care de altfel e realizata prin refacere totala a infrastructurii relativ recent, nefiind nici macar amortizata investitia anterioara (tronsonul Spitalul Judetean - Temelia, in 1983-1986, iar tronsonul Temelia - Poienelor in 1987-1994). Ce insemna asta: un santier pe termen nedefinit, in urma caruia singura linie de troleibuze pe care se va mai putea circula ramane 8 (ar fi fost si 1 barat, dar cineva a sesizat acest aspect din timp si a provocat desfiintarea sa). Daca ne aducem aminte, si cu Calea Bucuresti s-a procedat la fel: s-a anuntat devierea troleibuzelor pe Carpatilor "ca urmare a lucrarilor de...". Evident, nu s-a mai revenit niciodata. Acum, liniile 3, 5 barat, 7, 10, 30 si 33 urmeaza sa fie deviate prin... istorie, caci pe Calea Bucuresti sigur nu vor avea voie.

Faceti poze pana mai e timp. Unii vor neaparat sa le ramana numele in istorie la acelasi capitol cu razboaiele, cutremurele si ciuma.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Feb 2009 19:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46721
Viceprimarul udemerist vorbeste de inlocuirea stalpilor de iluminat de pe str. Carpatilor. Adica apar aceleasi mizerii subtiri numite stalpi de iluminat care ineaca Brasovul.
Cum se va realiza promisiunea electorala a lui George Scripcaru, cea de introducere a troleibuzelor intre Racadau si Noua?

Poate ca racul va termina repede lucrarea de inlocuire a Tampului si Brasovul sa aiba sansa de a alege un primar gospodar. Acesti oameni exista.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Feb 2009 22:04 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Silviu Sintea wrote:
Viceprimarul udemerist vorbeste de inlocuirea stalpilor de iluminat de pe str. Carpatilor. Adica apar aceleasi mizerii subtiri numite stalpi de iluminat care ineaca Brasovul.

EROARE!

Numitul Gantz Miklos Sandor NU ESTE U.D.M.R.-ist! El este membru al PD-L. Singurul udemerist din CL este Gabor Imre.

Aici se dovedeste ca, atunci cand in joc este binele public (a se citi "personal"), nu exista bariere etnice...

Iata si planul dupa care ar putea fi scosi stalpii de pe Carpatilor: sub pretextul realizarii de parcari in lungul drumului. Iarasi nimic nou. Pacat si de copacii de aliniament, care anul trecut tocmai au fost replantati...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Feb 2009 11:38 
Transilvania Expres, Miercuri, 5 octombrie 2005 wrote:
Conducerea municipalitatii a stabilit ca retelele de cablu care alimentau troleibuzele sa fie desfiintate, urmand ca in timp toate traseele deservite de astfel de autovehicule sa fie inlocuite cu autobuze sau microbuze.
:shock: :shock: :shock:
Da? Ce surpriza! Treaba se face chiar mai repede decat credeam pana si eu... E foame mare pe recesiunea asta... :evil:
Ca nu cred ca au in vedere BMC-urile, care sunt midi-buze...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Feb 2009 12:09 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Catalin Ghita wrote:
Transilvania Expres, Miercuri, 5 octombrie 2005 wrote:
Conducerea municipalitatii a stabilit ca retelele de cablu care alimentau troleibuzele sa fie desfiintate, urmand ca in timp toate traseele deservite de astfel de autovehicule sa fie inlocuite cu autobuze sau microbuze.
:shock: :shock: :shock:
Da? Ce surpriza! Treaba se face chiar mai repede decat credeam pana si eu... E foame mare pe recesiunea asta... :evil:
Ca nu cred ca au in vedere BMC-urile, care sunt midi-buze...

Atentie... ARTICOLUL E DIN 2005!
Nu inseamna insa ca nu ramane valabil, atat timp cat nimeni nu s-a dezis pana acum de acele declaratii. Si in "programul primarului" figureaza studierea posibilitatii de "introducere a unor trasee de maxi-taxi". Din fericire, pana acum, s-a multumit doar cu botezarea BMC-urilor ca fiind microbuze. Dar timpul nu e pierdut, atat timp cat caietul de sarcini (secret!) al traseelor 12, 14, 14b, 15, 15b, 17b, 37, 41, 42, 50, 50b, 51, 52 (eventual si 4 si 20) prevede ca acestea sunt "linii de microbuze".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Feb 2009 10:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46721
O interpelare a senatorului Otilian Neagoe, in data de 29.10.2007 se refera la desfiintarea tramvaielor si la desfiintarea unor linii de troleibuz. Ce ma mira e ca dl. senator se adreseaza ministrului Mediului, in loc sa se adreseze primarului, Consiliului local si RAT Brasov.

Având în vedere îngrijorarea organismelor internaţionale în legătură cu încălzirea globală, preocupările din ultimul timp ale Ministerului Mediului şi Dezvoltării Durabile pentru a introduce ordinea în aceste domenii şi angajamentele României la Uniunea Europeană pentru reducerea emisiilor de gaze, vă rugăm, domnule ministru, să analizaţi situaţia de la Braşov şi să dispuneţi măsuri pentru remedierea situaţiei create ca urmare a faptului că în ultimii doi ani în municipiul Braşov s-a desfiinţat o linie de tramvai de 6 kilometri, care lega două cartiere importante ale oraşului.

De asemenea, s-a redus numărul liniilor de troleibuz, în schimb, s-a extins transportul urban realizat cu autobuze pe motorină, achiziţionându-se, prin credit de 15 milioane de euro, 120 de autobuze din Belarus şi Turcia.

Pe lângă aceste lucruri, dorim să vă mai semnalăm şi faptul că suprafeţe mari de spaţii verzi din municipiul Braşov au fost desfiinţate prin amplasarea în aceste zone a unor complexuri comerciale sau prin amenajarea unor parcări.

Solicit răspuns verbal şi în scris.


Interventia completa a senatorului Otilian Neagoe aici: http://www.cdep.ro/pls/steno/steno.sten ... =4,1&idl=1


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Mar 2009 16:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46721
Noptile trecute au cazut la datorie si ultimii stilpi de troleibuz din Schei (zona Piata Unirii). Cei din echipele de interventie ale RAT Brasov sunt obisnuiti atit cu orarul nocturn cit si cu noile indeletniciri, ba scot si stilpii altora. Asta in timp ce o firma numita "Vectra" anunta ca se vor desfasura lucrari in zona. Vectra anunta, RAT executa!

In alta ordine de idei, se pensioneaza directorul Sabo. Acum, ca tot a "dezvoltat" el transportul electric, se poate bucura in tihna de banuti. Adio!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Mar 2009 22:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46721
Gara.


Attachments:
gara 050908.JPG
gara 050908.JPG [ 72.37 KiB | Viewed 7707 times ]
gara 050908 a.JPG
gara 050908 a.JPG [ 84.58 KiB | Viewed 7706 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 129 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group