TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Tue 20 Nov 2018 10:38

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ] 
Author Message
 Post subject: Microbuze ale RAT Brasov
PostPosted: Tue 25 Nov 2008 16:49 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Ultima ora.

RAT Brasov a fost inzestrat cu cel putin un microbuz de transport persoane. Este de mica capacitate (nu stiu daca are 16 locuri pe scaune, dar pare a avea din constructie si locuri in picioare), are culoare alba si un design mai futurist. Singura usa este din 2 canaturi, ca la autobuze, cu actionare de la sofer. Este deja inscriptionat cu autocolantul cu emblema albastra RAT. Faptul ca are usa actionata de la sofer ma indreptateste sa cred ca nu a fost achizitionat pentru a fi folosit doar ca utilitar sau la transportul propriilor angajati.

Stie cineva ce marca este vehiculul si pe ce trasee circula / va circula?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 Nov 2008 17:29 
Ideea cu maxi-taxi nu ar fi rea in sine, ci prin prisma felului in care autoritatile romanesti inteleg folosirea acestor vehicule in prezent.
Daca s-ar respecta conditiile urmatoare, nu as avea ceva impotriva lor:
1. Acestea sa apartina de societatea care detine si autobuzele, troleibuzele si/sau tramvaiele dintr-un oras, pentru a fi exploatate intr-un sistem integrat de transport si sa nu faca "concurenta" (a se citi PARAZITARE) transportului civilizat, deci sa aiba trasee cat mai aproape de 100% distincte de cele ale transportului cu vehicule de mare capacitate;
2. Traseele deservite sa fie unele cu numar mic de calatori, iar frecventa vehuculelor sa fie de asa natura incat sa nu se produca aglomeratie;
3. Vehiculele sa fie modficate, in sensul dotarii cu usi automate, in 2 canaturi, in partea centrala, cu bare de sustinere, cu sisteme de taxare similare celor de pe autobuze.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 Nov 2008 20:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7967
R.A.T.Bv. considera si BMC ca fiind ,,microbuze". Nu m-ar mira ca ,,noul" maxi-taxi sa fie unul din midibuzele Neoplan (acum 2 ani, unul din ele era incuiat si in perfecta stare, restul erau dezmembrate).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 Nov 2008 21:04 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Dr2005 wrote:
R.A.T.Bv. considera si BMC ca fiind ,,microbuze". Nu m-ar mira ca ,,noul" maxi-taxi sa fie unul din midibuzele Neoplan (acum 2 ani, unul din ele era incuiat si in perfecta stare, restul erau dezmembrate).

Nu e Neoplanul, acest microbuz nou e mult mai mic.

Neoplanele, vehicule germane fabricate chiar in Germania si rulate 4 ani in aceeasi tara, au fost casate de RAT la varsta de 8-10 ani (erau fabricate in 1996), in conditiile in care au circulat foarte putin si cu incarcare foarte mica (linii 4R, 32R, 27/41, 37, 14, 19). Asta doar pentru a justifica importul super-masiv de autobuze din 2004-2006... Concluziile le trageti singuri, altfel iar o sa par ca as avea ceva cu toata lumea, inclusiv cu oamenii cinstiti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 08:57 
Offline
User avatar

Joined: Mon 24 Oct 2005 07:38
Posts: 26
Location: Brasov - Germania
Este un VW. Maşină specială pentru persoanele cu handicap locomotor. http://www.bzb.ro/index.php?page_name=s ... tire=44986


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 10:18 
Uite, aici cred ca R.A.T. merita felicitari pentru alegerea facuta. Mi se pare solutia cea mai viabila pentru respectarea reglementarii cu privire la persoanele cu dizabilitati!

E o tampenie sa cumperi neaparat autobuze, troleibuze si tramvaie low-floor, mai scumpe, dar pe care arareori le foloseste cineva - eu n-am vazut niciodata - in loc sa faci precum cei de la R.A.T.

Mai bine iei un microbuz precum acesta si iti faci o linie de tip tel-verde, unde persoanele cu dizabilitati pot suna pentru a le fi trimis microbuzul cu pricina.

In felul asta au si oamenii aia necajiti transport adaptat lor, dar nici nu mai obligi regiile sa-si schimbe parcul de vehicule vechi doar ca sa-si ia d-alea low-floor. Cu o solutie precum cea din Brasov, se pot pastra multe dintre vehiculele de acum, numai minte sa fie...

In schimb pentru copiii care merg la scoli, pot pune la dispozitie autobuze, fie si MAZ, ca incap mai multe persoane simultan.

Inca o data, felicitari pentru R.A.T.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 11:04 
Eu o vad ca pe o solutie temporara si mi se pare ingenioasa! insa oamenii cu handicap trebuiesc integrati in societate si nu pusi deoparte. astfel solutia low floor este totusi mai buna, parerea mea


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 11:15 
Catalin Ghita wrote:
Mai bine iei un microbuz precum acesta si iti faci o linie de tip tel-verde, unde persoanele cu dizabilitati pot suna pentru a le fi trimis microbuzul cu pricina.

Practica asta exista cam prin toate tarile (mai) civilizate (decat Romania). Initiativa e foarte buna, bravo lor :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 11:23 
Persoanele cu handicap locomotor - ca acestora li se adreseaza vehiculele low-floor - reprezinta un procentaj nesemnificativ din totalul calatorilor. Sigur ca ei trebuie respectati si ajutati, insa din punct de vedere economic si social mi se pare total aiurea ideea de a schimba un parc imens de vehicule non-low-floor doar pentru cativa beneficiari, mi se pare nerentabil, inutil, anapoda.

Solutia R.A.T. este perfecta, vehicule speciale, puse doar la dispozitia acelor persoane, gratuit, la comanda, solutie economica, dimensionata exact pe masura acelei nise de cerere de transport.

Sa privim reversul medaliei: daca pentru persoanele cu handicap locomotor se schimba un parc intreg de vehicule, ne putem trezi cu cereri aparent la fel de "indreptatite" din partea nevazatorilor care vor dori autobuze cu indicatoare de linie in sistem braile, ne putem trezi ca suferinzii de gigantism (chiar e o boala, pentru cei care nu stiu) vor dori autobuze cu "cocoasa" pe acoperis, pe unde sa poata scoate capul, cei in carje vor dori ca autobuzele sa aiba suport de carje etc, adica situatii de-a dreptul aberante.

Nu, eu zic ca vehiculele de transport "standard" trebuie sa fie facute sa raspunda cerintelor unor oameni cu caracteristici medii, in schimb pentru cei cu tot felul de probleme e mai simplu sa fie facute vehicule speciale, care sa fie potrivite pentru problemele si necesitatile lor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 11:34 
Dar nu cred ca trebuie schimbat un parc intreg de autobuze doar pt cei cu handicap locomotor, insa daca pe o linie din 6 autobuze, 2 sunt low floor si acesti oameni cu probleme stiu exact cand vin aceste autobuze care sa aiba legaturi cu alte autobuze low floor de pe celelalte trasee, atunci nu cred ca ar trebui schimbat parcul ci achizitionate cateva low flooruri! Doar atat!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 11:44 
Asta e o solutie viabila, insa greu de aplicat in Romania, din 2 motive:

1. Trebuie gandit si respectat un astfel de program. La noi se merge mult pe "Noi muncim, nu gandim!", asa ca NU cred ca se va obosi cineva sa conceapa un astfel de program, pentru ca e si destul de greu, tinand cont de lungimile diferite ale traseelor, frecvente diferite etc, ce mai, matematica pura!
Chiar si admitand ca s-ar face programul asta, e greu de respectat intr-un trafic haotic, plin de ambuteiaje, fara benzi speciale pentru vehiculele de transport in comun, cu statii blocate de tot felul de primate gusate si/sau tuciurii.

2. Aglomeratia aproape permanenta din vehicule, persoanele cu handicap risca sa calatoreasca "pe scara", eventual pe langa autobuz, agatate de acesta... :lol: Trist, dar intr-o tara manelistico-cocalareasca ca a noastra asta-i nivelul de civilizatie...

Sistemul propus de tine, radu. e foarte bun, teoretic, insa cred ca poate fia aplicat doar intr-o tara civilizata; pentru noi solutia transportului cu vehicule speciale e, in opinia mea, pasul care trebuie facut acum, urmatorul, cum s-ar zice.

Mai tarziu, poate vom ajunge si la ce spui tu, radu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 11:45 
Catalin Ghita wrote:
Persoanele cu handicap locomotor - ca acestora li se adreseaza vehiculele low-floor

Nu e tocmai asa. In Viena, spre exemplu, afisajele din statii au fost adaptate pentru a informa calatorii si in privinta tipului tramvaiului urmator (lf sau nu), respectiv a timpului ramas pana la sosirea primului tramvai lf. Si asta pentru ca tramvaiele lf chiar sunt asteptate de catre persoanele care transporta copii mici in carucioare (foarte, foarte multe astfel de cazuri) si chiar de catre persoanele in varsta. Mai mult, informatia afisata in statii este disponibila si pe pagina Wiener Linien, astfel incat calatoria poate fi chiar programata in functie de momentul sosirii in statie a unui vagon lf. Deci adresabilitatea e ceva mai extinsa decat pare la prima vedere.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 11:58 
Nici nu e vorba de a ne compara cu ceva, ci de a nu aprecia gresit un lucru.
La RATP Iasi, de exemplu, am primit multe sesizari din partea persoanelor in varsta dupa ce am restrans prezenta autobuzelor MAZ pe un anumit traseu, inlocuindu-le cu autobuze Renault, cu trepte.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 15:26 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
Ca o completare strict tehnica.

Din totalul de ~230 vehicule ale RAT Brasov (din care ~175 fabricate dupa 2002, deci noi), doar 45 sunt LF, iar din aceste 45 doar 31 au rampa mobila. Deci oricum extrem de mic procentul, iar la frecventele din Brasov nu cred ca-i convine cuiva sa riste si sa astepte vehiculul urmator, pentru ca ar putea fi low-floor, conform unei informatii tot atat de incerte precum programul afisat in statii. Eu personal nu am vazut niciodata in ultimii ani un calator in scaun rulant in vreun vehicul RAT, si nici n-am vazut niciodata sa se foloseasca rampa, sau macar facilitatea de inclinare a vehiculului. Asta nu inseamna ca nu ar putea sa existe, dar pana la vehicul, o persoana cu handicap din Romania mai are multe alte piedici mai mari de trecut.

Daca tot veni vorba de Viena, acolo chiar se foloseste la autobuze inclinarea pe timpul stationarii, dar - ce mi se pare si mai important - acolo vehiculele opresc langa bordura, nu la 1-2 m de aceasta. Imensa majoritate a soferilor din Brasov, desi au alveole construite si desi legea le da acum prioritate la iesirea din aleveola, prefera sa ramana pe banda curenta, eventual schiteaza doar o mica luare de dreapta inspre alveola. Sigur, le e greu sa traga de volanul cu servodirectie. Pe vremea TV-urilor, acei soferi reuseau mai bine sa se pozitioneze in statie langa bordura.

Calatorul este nevoit deci sa coboare de pe trotuar, sa parcurga in medie peste 1 m pana la vehicul, lovindu-se de alti calatori grabiti, de multe ori ocolind baltile ori nametii de zapada sau trecand chiar prin acestea, dupa caz. Aceasta este din pacate realitatea cu transportul in comun la noi. Degeaba cumparam vehicule cu facilitati, daca nimeni nu ia in obiectiv si comportamentul celor care le exploateaza.

De foarte multe ori nici calatorii valizi nu apuca sa urce in vehicul, in ultima vreme fiind tot mai frecvente cazurile cand soferul inchide usa pe tine. Eu ii inteleg si pe acesti oameni, se grabesc si nu e vina lor ca sefii din birourile primariei sau ale RAT au eliminat aproape total timpii de stationare la cap de linie, ca au creat tot felul de ocolisuri giratorii, praguri (cocoase) de limitare a vitezei pe drumuri principale, benzi care dispar imediat dupa intersectie, parcari in spic cu latime insuficienta, semafoare pe verde intermitent si alte aberatii care numai in tara noastra exista. Soferii din Brasov sunt obligati sa manance din mers, sa-si faca nevoile pe unde apuca. Dar, in acelasi timp, mare parte din ei fumeaza sau vorbesc la telefonul mobil in timpul conducerii, fara sa mai vorbim de pasagerii luati cu inconstienta in cabina, uneori chiar propriii copii.

Cu alte cuvinte, consider ca eforturile de imbunatatire a mobilitatii publice ar trebui sa se concentreze mai intai asupra unor alte lucruri mult mai grave si mai neplacute decat inaltimea podelei. In orasul nostru, chiar si un cetatean sanatos este in permanenta handicapat de lipsa semaforizarii sau de o semaforizare conflictuala, de modul de amplasare a trecerilor de pietoni sau de desfiintarea acestora fara a se oferi alta alternativa, de praguri cu pante prea mari, de amplasarea statiilor departe de intersectii, de lipsa oricaror escalatoare in pasajele subterane, de nenumaratele capcane ale nou-asfaltatelor trotuare (camine de retele edilitare care sunt cu pana la 20 cm iesite deasupra sau ramase dedesubtul nivelului de calcare), pante care nu lasa apa sa se scurga, stalpisori de toate felurile, cabluri ramase de ani de zile in aer la inaltimea omului etc etc etc.

Daca ar exista macar cel mai timid semn ca toate aceste lucruri s-ar dori a fi rezolvate, doar atunci are rost discutia pro/contra low-floor in Brasov, si in general in Romania. Altfel, ne vom trezi ca vehiculele LF vor fi deja casate, in timp ce marile probleme ale circulatiei pietonale raman de fapt tot nerezolvate .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 15:44 
Atentie, sa nu fiu inteles gresit, nu am nimic impotriva vehiculelor low-floor, ba chiar le apreciez foarte mult; insa ma enerveaza cumplit exagerarile de tip Romania, faptul ca se renunta la vehicule inca apte de circulatie pentru a cumpara altele noi, care "au dotari pentru handicapati".
Trebuie pastrate alea cu podea ridicata pana isi indeplinesc normele de casare si abia apoi cumparate vehicule noi, low-floor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 18:11 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2055
Location: Brasov
Iata ce scrie Gazeta de Transilvania si o imagine ce am preluat-o de pe site-ul lor:
Gazeta de Transilvania wrote:
Microbuz pentru persoanele cu handicap
Primăria Braşov va pune la dispoziţia persoanelor cu dizabilităţi din Braşov un microbuz special care îi va transporta la şcoală. „Prin Direcţia de Servicii Sociale am indentificat aproape 60 de persoane care ar putea beneficia de acest transport, dintre care opt sînt elevi. Părinţii acelor elevi pot apela la noi şi vom asigura cu acest microbuz transportul copiilor la şcoală”, a declarat primarul George Scripcaru. Acesta a mai precizat că, în cazul în care proiectul se va dovedi unul de succes, RAT Braşov va mai achiziţiona un microbuz de acest tip întrucît „oraşul este destul de mare şi e dificil de acoperit toate cartierele cu un singur astfel de mijloc de transport”


@ Brassovia: ai observat daca acel microbuz avea vreun numar de parc?


Attachments:
16382_big_autobuz persoane handicap1.JPG
16382_big_autobuz persoane handicap1.JPG [ 136.53 KiB | Viewed 10269 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 18:34 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2055
Location: Brasov
Aceasi stire, dar alta redactare o gasim si in Monitorul Express:
Monitorul Express wrote:
• Microbuzul va efectua curse gratuite la solicitarea tuturor celor 63 de persoane cu handicap aflate în evidenţe
Cele 63 de persoane cu handicap locomotor din Braşov vor avea un mijloc de transport în comun exclusiv la dispoziţia lor. Este vorba despre un microbuz achiziţionat de Regia Autonomă de Transport, după ce braşovenii cu handicap s-au plîns că nu le pot folosi pe cele obişnuite din cauza călătorilor care vociferează ori de cîte ori este solicitată lăsarea trapei pentru scaunul cu rotile. Conducerea RAT Braşov şi Primăria au achiziţionat un microbuz special, care îi va lua de acasă pe braşovenii imobilizaţi în scaunul cu rotile. Mai mult decît atît, microbuzul va efectua curse gratuite la solicitarea tuturor celor 63 de persoane cu handicap aflate în evidenţe. Acestea vor avea la dispoziţie un număr de telefon al dispeceratului RAT Braşov, iar microbuzul va avea program non-stop. „Era necesar să răspundem şi acestor socilitări, mai ales că multe dintre ele veneau din partea părinţilor copiilor cu handicap locomotor care se plîngeau că aceştia nu pot ajunge la şcoală din cauză că, atunci cînd solicită lăsarea trapei, ceilalţi călători din autobuz vociferau”, spune primarul George Scripcaru. Conducerea RAT Braşov declară că primii care vor beneficia de curse, la începutul zilei, vor fi cei opt elevi cu handicap locomotor, care vor fi transportaţi de acasă la şcoală. Abia apoi microbuzul va fi pus la dispoziţia adulţilor imobilizaţi în scaunul cu rotile. După care, copiii vor fi din nou transportaţi de la şcoală acasă, pentru ca, la sfîrşitul acestor curse, microbuzul să rămînă din nou disponibil. Microbuzul va fi la dispoziţia braşovenilor cu dizabilităţi chiar de astăzi. A costat 8.000 de euro şi a fost achiziţionat la mîna a doua.


Din imaginea atasata, desi e cam mica, (preluata pe site-ul ziarului) se poate observa ca autovehiculul este de tip Volkswagen.


Attachments:
bus_fhg.jpg
bus_fhg.jpg [ 13.07 KiB | Viewed 10269 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Nov 2008 21:37 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 130
Location: Brasov/Varsovia
SPA29 wrote:
ai observat daca acel microbuz avea vreun numar de parc?


Nu are. Azi l-am vazut pe partea cealalta si nu are nr de parc, dar deducand, am ajuns la urmatoarele: Manurile Lions classic se termina cu 768, Lions Coach, autocarul RATBv are nr de parc 769 desi nu apare pe el.
Volkswagenul poate sa aiba nr de parc 510 (ca e second hand si autobuzele inchiriate au nr de parc 500-->509) sau 770 continuarea la MANuri.
Aflu si revin cu informatii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Dec 2008 18:09 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2055
Location: Brasov
Autovehiculul este folosit de catre cei cu dizabilitati aproape zilnic. Ca dovada, un astfel de caz il intalnesc in incinta Liceului Mesota, unde un baiat are nevoie de acest microbuz. Zi de zi am vazut chinul prin care trecea biata mama pentru a-si putea aduce fiul la scoala. Din nefericire, acesta e paralizat si traieste intr-un scaun cu rotile. Acest vehicul este o binecuvantare pentru brasovenii cu probleme, iar initiativa celor de la RAT este laudabila (sa speram ca este si de lunga durata).
Am avut ocazia sa vad microbuzul mai de aproape. Este inmatriculat in Harghita, HR 06 MCX. Nu am remarcat nici eu sa fi avut vreun numar de parc. Zilele acestea voi incerca sa il fotografiez.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Dec 2008 00:22 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 684
SPA29 wrote:
Autovehiculul este folosit de catre cei cu dizabilitati aproape zilnic. Ca dovada, un astfel de caz il intalnesc in incinta Liceului Mesota, unde un baiat are nevoie de acest microbuz. Zi de zi am vazut chinul prin care trecea biata mama pentru a-si putea aduce fiul la scoala. Din nefericire, acesta e paralizat si traieste intr-un scaun cu rotile. Acest vehicul este o binecuvantare pentru brasovenii cu probleme, iar initiativa celor de la RAT este laudabila (sa speram ca este si de lunga durata).
Am avut ocazia sa vad microbuzul mai de aproape. Este inmatriculat in Harghita, HR 06 MCX. Nu am remarcat nici eu sa fi avut vreun numar de parc. Zilele acestea voi incerca sa il fotografiez.


1. (Off-topic) Si la noi la scoala este un astfel de elev, in prezent este in clasa 5D si, cand vezi asa ceva, te doare sufletul. Mai ales ca, initial, trebuia sa predau la clasa respectiva, dar, intr-un final, am cedat-o colegei mele in schimbul unei clase de a VII-a.
2. (On-topic) Solutia microbuzului pentru persoanele cu dizabilitati ar trebui sa fie temporara. Corect ar fi achizitionarea de midibuze cu podea joasa, rampa si, eventual, o amenajare a interiorului similara acelui Ikarus 260 bucurestean care este destinat transportului persoanelor cu dizabilitati de ordin motor. In situatia in care midibuzul nu ar avea podea joasa, ar trebui unul cu "lift" (Ikarusul 260 de care spuneam are asa ceva)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Dec 2008 00:27 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7967
OAB wrote:
Ikarus 260 bucurestean care este destinat transportului persoanelor cu dizabilitati de ordin motor.[/color] In situatia in care midibuzul nu ar avea podea joasa, ar trebui unul cu "lift" (Ikarusul 260 de care spuneam are asa ceva)


Acel Ikarus ... sunt, de fapt, doua. Chestia e ca se face doar o conventie ce necesita un asemenea autobuz, fiind utilizate pe rand ambele vehicule.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Dec 2008 22:10 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2055
Location: Brasov
O imagine mai in detaliu a acestui microbuz preluata de pe http://www.gandul.info/societatea/rat-b ... 32;3554713 .


Attachments:
microbuz_rat.jpg
microbuz_rat.jpg [ 123.69 KiB | Viewed 10095 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Dec 2008 14:19 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 130
Location: Brasov/Varsovia
O poza facuta pe 27 noiembrie ac la ora 7 am


Attachments:
DSC02250res.jpg
DSC02250res.jpg [ 211.29 KiB | Viewed 10063 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Dec 2008 17:44 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2055
Location: Brasov
Imaginile promise:
Din cate am observat saptamanile acestea, doar un singur sofer conduce acest microbuz.


Attachments:
hr_06_mcx.001.jpg
hr_06_mcx.001.jpg [ 134.92 KiB | Viewed 10023 times ]
hr_06_mcx.002.jpg
hr_06_mcx.002.jpg [ 145.74 KiB | Viewed 10025 times ]
hr_06_mcx.003.jpg
hr_06_mcx.003.jpg [ 115.07 KiB | Viewed 10023 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Dec 2008 18:08 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2055
Location: Brasov
Alte doua imagini, ce le-am realizat astazi.


Attachments:
#760.004.jpg
#760.004.jpg [ 117.87 KiB | Viewed 9976 times ]
#760.005.jpg
#760.005.jpg [ 129.43 KiB | Viewed 9976 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Feb 2011 13:19 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2055
Location: Brasov
Microbuzul RAT a fost inlocuit cu un altul, mai nou, fiind portocaliu (sa fie oare coincidenta :twisted: ?), fiind inmatriculat in Brasov. Din pacate, tot mai rar poate fi vazut acest vehicul la strada, chiar daca sunt destui oameni care au nevoie de el.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Jun 2011 09:20 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2055
Location: Brasov
SPA29 wrote:
Microbuzul RAT a fost inlocuit cu un altul, mai nou, fiind portocaliu (sa fie oare coincidenta :twisted: ?), fiind inmatriculat in Brasov. Din pacate, tot mai rar poate fi vazut acest vehicul la strada, chiar daca sunt destui oameni care au nevoie de el.

Nu a fost inlocuit, ci a fost adus inca unul. Pare sa fie un microbuz asemanator cu primul, doar ca este mai modern si nou. Este inmatriculat BV 13 HTR.


Attachments:
P6011876 [800x600].jpg
P6011876 [800x600].jpg [ 73.7 KiB | Viewed 7774 times ]
P6011880 [800x600].jpg
P6011880 [800x600].jpg [ 72.75 KiB | Viewed 7775 times ]
P6011881 [800x600].jpg
P6011881 [800x600].jpg [ 84.87 KiB | Viewed 7774 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group