TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Wed 22 Nov 2017 21:25

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 360 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Mar 2007 22:41 
In URAC a inceput asamblarea CH PPCurilor - 224,172,131,136,264,4014,4008 , urmand ca acestea sa fie finalizate in functie de sosirea chopperelor , lucru care dureaza 2 saptamani. 20 bucati sunt deja in lucru. Incepand cu luna mai-iunie ar trebui sa vedem CH PPCuri incepand sa iasa frecvent , licitatia care a fost facuta asigura o livrare buna de echipamente si nu vor mai exista asemenea intarzieri (224,172,131,136 trebuiau sa iasa in noiembrie-decembrie 2006).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 17 Mar 2007 17:34 
Tensiunea pe care o primeste variaza intre 500-900V in functie de incarcarea retelei.

Imi pare rau ca nu se pastreaza schema galbena si pentru restul seriei , doar 306 si 224 sunt galbene , restul ies in schema clasica. Cele care vor circula pe linia 41 vor avea schema rosie de metrou usor. :)

In poza 3 este #4008 , numar de lucru in URAC 253.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Mar 2007 12:21 
Numere de lucru in URAC pentru V3A-93-CH-PPC
Sursa: URAC

Numar lucru - Numar parc
243 - 306
244 - 224
251 - 172
252 - 131
253 - 4008
254 - 4014
255 - 136
256 - 264
257 - 4003
258 - 4004
259 - 4025
260 - 4002

In alta ordine de idei 172 incepe sa prinda forma , zilele astea ii pun geamurile si sistemul de iluminat, ramanand sa i se monteze doar chopperle + electronica lucru care nu dureaza mai mult de 1-2 saptamani.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Mar 2007 12:50 
Cum ziceam 306 a fost dus azi la urac pentru modificari la releele usilor si pregatire proiect pentru modificarile la ergonomia bordului. De asemenea se va face si proiect pentru mastile de la boghiuri si instalarea sistemului de comanda a semafoarelor pentru linia 41. SAT nu se monteaza inca pe acesta , cred ca se pune cand intra pe 41. Acesta va lipsi cateva zile de la traseu. Ca un comentariu - am mers cu acesta de la Sudului pana la URAC si mi se pare ca pe linie veche nu se descurca prea bine, lucru confirmat si de cei care il insoteau.

In alta ordine de idei pe urmatoarele CH PPC (incepand cu #172) se monteaza un tip nou de geam care nu mai are cheder si este lipit direct de caroserie , de asemenea geamul nu se mai deschide prin glisare ci prin culisare.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Apr 2007 16:39 
Acum cateva zile va spuneam de noile geamuri culisante si care se lipesc direct de caroserie...iata-le.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 May 2007 23:12 
Boghiu de V3A-93-CH-PPC


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
PostPosted: Sat 26 May 2007 14:22 
Daca tot vorbim despre tramvaie sa vedem si cum se construiesc acestea. Deoarece am avut ocazia sa vad cam toate fazele de constructie pentru tramvaiele V3A-93-CH-PPC voi face un mic articol cu constructia acestora.
Acestea se construiesc in Sectia 4a din URAC, boghiurile se fac in sectia de boghiuri V3A, apoi trec prin vopsitorie si in final ajung la sectia 4a pentru a fi montate pe vagoane. Structura vagonului este imbracata in tabla care apoi este acoperita cu un strat protector. Dupa aceasta operatiune sectiunea ajunge in vopsitorie unde se aplica un strat de grund protector, vopseaua iar apoi schema de culori (dunga galbena, partea neagra din jurul geamurilor etc).
Sa vedem operatiunile descrise mai sus, in poze apare si o structura a vagonului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 14:26 
Dupa ce se termina vopsirea definitiva vagonul se intoarce in sectia 4a pentru inceperea asamblarii. Se incepe cu lipirea podelei (din placi de lemn) si a linoleumului de pe podea. De punctat este ca vagonul se plimba prin URAC tractat pe boghiuri de manevra.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 14:32 
Urmatorul pas este montarea pantografului, montarea separarii dintre salon si cabina, realizarea gaurilor necesare pentru montarea echipamentelor, montarea coltarelor de la scari si diversilor suporti pentru echipamente.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 14:38 
Cam in acelasi timp in interior se pun izolatiie, melamina, cutiile in care vor sta mecanismele de inchidere-deschidere usi, cutiile unde vor sta echipamentele din cabina, instalatia de incalzire etc.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 14:47 
In cazul a 10 vagoane de acest tip dupa ce au fost facute o parte din montaje acestea au stat cateva saptamani asteptand urmatoarele materiale pentru a se continua constructia. Vagoanele au stat in curte cu geamuri temporare care sa protejeze interiorul de ploi etc.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 14:57 
Urmatorul pas este montarea interiorului, rampei de la usa 3, bare, cutii pentru neoane etc.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 15:04 
In acest timp sunt finalizate si boghiurile vagonului. Acestea sunt reconstruite de la 0. Motoarele sunt rebobinate complet. Sistemul de franare este optimizat prin introducerea sistemului de frana reostatica recuperativa produs de Hanning & Kahl.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 15:12 
Se monteaza si cuplele, sistemul de salvare persoana si masca din fata/spate care acopera cupla. Din cate vedeti cupla are un mecanism (manual) de ascundere.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 15:23 
Se trece la cablaje interne, se monteaza sistemele de inchidere-deschidere usi, apar suportii pentru faruri si stopuri...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 15:30 
Capacele diverselor echipamente, precum si majoritatea componentelor sunt intai testate pe vagon apoi finisate si fixate final. Se observa noul tip de geamuri culisante, lipite direct de caroserie...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 15:32 
Se monteaza articulatiile, se finiseaza exteriorul. Apar aparatorile contactorilor de pe acoperis si cablajele. Vagonul este asamblat pe boghiurile lui.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 15:37 
Vagonul este finalizat din punct de vedere constructiv, cablajele sunt facute in proportie de 100%, interiorul este finisat...sunt puse inclusiv taxatoarele de bilete. Ramane sa fie montata masca din fata, mastile de boghiurile purtatoare si geamurile din parti de la cabina. Cu aceste geamuri a fost o problema deoarece manipulantii se plang ca nu vad bine in oglinda de ele, vom vedea ce metoda se va alege.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 May 2007 11:33 
O veste buna, la URAC au inceput sa soseasca choppere, componente electronice si tot ce trebuie pentru inceperea masiva a seriei CH PPC. Se spera ca primele sa apara pana la sfarsitul lui Iunie (224,172,131). La ora actuala sunt 10 caroserii din care 5 asteapta doar componentele precizate mai sus. De asemenea inca 8 caroserii sunt date la lucru si in 2 luni sunt finalizate. Se va incepe retragerea din circulatie a V2Aurilor care intra in program anul acesta.

O alta veste buna este ca a aparut un nou model de caroserie, cu geamuri lipite dar patrate si montate identic cu cele de Bucur 1.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2007 13:56 
Continuam, primele componente electronice incep sa apara cat de curand pe CH PPCuri. Iata contactori din partea din fata, locul unde urmeaza sa fie montat chopper 1 si conectica de sub bord.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2007 16:39 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 646
Location: Bucuresti, Militari
De ce in sectiunea de mijloc feretrele din dreptul usii nu pot fi panoramice si trebuie sa se recurga la "imparteala" aia"
Adica in loc de (1) sa fie dispunerea din (2):


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2007 16:45 
Nu stiu, banuiesc ca este o treaba si de rezistenta. Voi intreba sa vad care este motivul pentru care se face asa.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 15:23 
224 a intrat pe linia de asamblare finala :D


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Jun 2007 14:57 
In prima poza sunt 224,172,131 80% finalizate, urmeaza sa fie montate pe ele componentele electronice in urmatoarele saptamani.

In total la ora actuala in curtea URAC sunt 10 vagoane CH PPC.

224,172,131,4008 - in stadiul celor din poza 1
4014,136,264 - in hala in curs de asamblare
40xx,40xx,40xx - in poza 2

Inca 8 caroserii in curs de constructie/vopsire.
Totul depinde de sosirea componentelor electronice


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jul 2007 13:48 
Sa detaliez si putin si provenienta materialelor electronice ale CH PPCurilor.
Mansele dupa cum spuneam vin de la un producator din Italia.
Chopperele sunt facute in parteneriat, piesele sunt aduse de la diversi producatori iar constructia efectiva a chopperelor se face la sectia 4a electronica din URAC. Asamblarea si configurarea unui chopper dureaza 8-12 zile.
Sistemele de display si calculatorul de diagnoza sunt inventie facuta in URAC (sistemele MCKV1-A) si productia de serie a acestora este asigurata de Iorom.
Contactorii si toate sistemele auxiliare sunt facute la sectia 4a URAC.
Sursele sunt aduse de la INDA Craiova.
Pantografele sunt asamblate la URAC.
Bordul tramvaielor cu toata butonistica si electronica este facut la sectia 4a URAC. (la ora actuala sunt vreo 4 facute)

O sa revin si cu poze si detalii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jul 2007 13:00 
Iata si blocul unde se afla contactorii de tractiune de pe vagonul 224. Aceste blocuri sunt in numar de 2, cate unul pentru fiecare motor/chopper.
Echipamentul este identic pe toata seria CH PPC deci nu il voi mai prezenta pentru urmatoarele vagoane.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jul 2007 13:04 
Sa vedem si spatiul pentru chopperul A a lui 224.
De asemenea chopperul 1 a lui 224 este aproape gata, al doilea pana pe 1 este finalizat.
Ce mai lipseste acum este sistemul de diagnioza si displayul de pe bord.
De asemenea dupa o directiva UE am inteles ca este obligatoriu ca transportatorii sa asigure conditii bune soferilor si vatmanilor, asa ca RATB este aproape obligat sa puna AC in cabina pe toata seria CH PPC.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jul 2007 13:08 
Iata si bordurile lui 172 si 131.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jul 2007 15:08 
La ora actuala in URAC sunt vreo 15 caroserii V3A-93-CH-PPC din care nu mai putin de 6 sunt deja echipate in proportie de 80% asteptand chopperele si componentele electronice.

Acestea sunt:
224,131,4008,4014,136,264
Numere de lucru in URAC, care nu au inca nr de parc - 257>263.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Sep 2007 13:33 
Incepand cu #224 toate CH PPCurile (si Bucur) au un model nou de mansa, diferenta este la partea de vigilenta. Daca pana acum vatmanul era nevoit sa tina apasata mansa, lucru putin complicat acum sistemul a fost schimbat - practic vatmanul acum trebuie doar sa tina manerul mansei in pozitie normala iar cand va lua mana manerul se va roti in pozitia de stop.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 360 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group