TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Fri 24 Nov 2017 21:43

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 221 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 19:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
Dudestiul e inca inchis, Victoria are parcul serios diminuat, Giulesti la fel, ba chiar si Colentina cand a fost inchis.... tot au incaput tramvaiele in depourile ramase.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 21:29 
Nu vreau sa pornesc discutii inutile, dar daca fac legatura intre ce spune Bogdan si ce scrie in semnatura lui, aceia nu cumva sunt cei cu Marea Vila? :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 21:49 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 94
Location: Bucuresti
Alex a scris:
Quote:
Partea de est a orasului va necesita un parc mai mare de vagoane cand se va reinfinta 1,15,17,34,46,56 + alte linii care probabil vor aparea pe traseele noi.

1 si 17 la ce intervale de succedare au avut cand inca mai circulau,nu cred ca mai au sanse sa revina in traseu :evil: ,mai ales ca 1 daca nu ma insel in trecut(acum vreo 10 ani,daca nu mai mult)a mai avut tentative de suspendare...

Pacat de Tatra :cry: ,au fost unele din cele mai bune tramvaie ale Bucurestiului...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 23:02 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 145
Location: Toronto, Canada
Marian Andrei wrote:
Primaria a recomandat RATB sa opreasca modernizarea Tatrelor deoarece sunt foarte vechi si se doreste casarea lor cat mai repede dupa licitatia de tramvaie.


Pana la urma e vorba de o recomandare sau pur si simplu nu se mai aloca fonduri pentru reconstructii/modernizari?
Casarea Tatrelor este o TAMPENIE cu t mare, in conditiile in care cererea de transport este din ce in ce mai mare iar orasul este paralizat de traficul rutier. Este adevarat ca sunt vechi si trebuie inlocuite, dar sa faca asta cand vor fi suficiente vagoane noi. Casarea lor e cam necesara fiindca au intr-adevar peste 30 de ani de exploatare in Romania, si nu pot fi carpite la infinit. Iar Bucur nu stiu ce viitor are, cu atat mai mult cu cat nu e LF. Dar sa le taie cand vor veni vagoane noi, nu cum s-a facut cu Rathgeber de am ajuns sa plangem ca avem linii noi, dar nu avem ce pune pe ele.

Tom wrote:
Acolo se modernizeaza K2 produse undeva spre sfarsitul anilor '60 si nu mai guita pane doktore Arabella Rumburaku ca sunt prea vechi. Doar videanu schimba tramvaiele si bordurile ca pe sosete.
Nu stiu daca o comparatie cu Cehia e potrivita. In Bucuresti nu exista nici banii, nici infrastructura de acolo. E adevarat ca Tatrele lor sunt la fel de vechi ca ale noastre, dar macar acolo au avut parte de o intretinere buna, si nu au avut parte de carpelelile celor din Bucuresti. Chiar daca se liciteaza vagoanele noi in septembrie - Doamne ajuta - tot vor trece 1-2 ani pana se va livra un numar semnificativ. Daca nu se mai face RK la T4R, cum vor mai rezista inca 3-4 ani de acum incolo, cand alte proiecte ca Bucur LF sunt in pom?
Si inca ceva: pana la urma ce se face la un RK la Tatra? E o cosmetizare sau se umbla si la partea tehnica (innoirea motoarelor electrice, pantografe noi etc.)?

Brassovia wrote:
Deci, ce spuneam si cu alte ocazii, fiind banuit ca as avea mania conspiratiilor... Daca vor veni tramvaie noi, obligatoriu trebuie casate si mai multe din cele vechi. Nici macar "modernizarile" nu mai sunt dorite, ca probabil s-a constatat ca totusi sunt prea temeinic facute si deci nepermis de longevive.

Eu nu inteleg politica asta. Daca intr-adevar se vrea diminuarea ponderii transportului electric, atunci cine da asemenea directive? Si de ce? Pana la urma daca sunt bani de tramvaie/troleibuze noi - si se pare ca sunt - se pot scoate comisioane bune si din asemenea achizitii , chiar mai bune decat la cumpararea de autobuze. Si la fel si cu construirea/modernizarea de garaje si depouri.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 23:26 
Ce scriu eu si ce intelege lumea....nu se taie nici o tatra pana cand nu se definitiveaza licitatia si tot. In dep militari sunt cateva T4R retrase cu probleme la sasiu, dar sunt donatoare de piese.

Off topic - la T4R s-au facut RKuri, la Rathgeber nu s-a investit nimic de cand au venit la noi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 May 2008 00:54 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
Marian Andrei wrote:
la Rathgeber nu s-a investit nimic de cand au venit la noi.

Sa inteleg ca schimbarea rotilor originale cu boghiuri nu a costat nimic? Oricum, mare pacat ca, prin casarea Rathgeber, parcul de tramvaie a ajuns sa nu mai fie suficient nici macar pe cele 50% din liniile ramase nesuspendate in urma diverselor lucrari.

Chiar daca vor veni cele 100 tramvaie noi (in cel mai optimist scenariu, intr-un interval de doi ani), ele vor putea circula doar pe anumite linii modernizate adecvat. De unde se vor taia Tatrele, se vor pune PPC-uri, de care se va alege praful in scurt timp. Tot nu vad posibila o mentinere a capacitatii parcului altfel decat printr-un import rapid de second-hand, care sa ofere ragazul necesar pentru o innoire adevarata si substantiala, eventual o asociere dintre URAC si un producator extern, in scopul fabricarii unor modele adecvate cu conditiile reale din Bucuresti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 May 2008 07:55 
Brassovia wrote:
eventual o asociere dintre URAC si un producator extern, in scopul fabricarii unor modele adecvate cu conditiile reale din Bucuresti.


Asta s-a vrut la RATB, dar tot din cauza primariei nu s-a putut.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 May 2008 08:04 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 93
Dupa "micul si votul" acum urmeaza "tramvaiul si votul". Si-au adus brusc aminte de tramvaie inainte de vot dupa ce 4 ani nu i-a interesat problema. Daca ar fi vrut tramvaie noi, acum aveam deja 50 din lotul de 100 si nu ne mai radea in nas Oradea.
Stati linistiti, ca Tatre vor mai merge cel putin inca 5 ani prin Bucuresti, pana se vor rupe toate pe traseu, murind la datorie ca niste eroi.
Votul va trece iar ei se vor intoarce repede la ceea ce stiu sa faca cel mai bine de 18 ani incoace, uitand complet ca mai exista si tramvai in Bucuresti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 May 2008 08:17 
calatorul wrote:
pana se vor rupe toate pe traseu, murind la datorie ca niste eroi.


Eu cred ca din cauza asta se grabesc, sau se fac ca se grabesc, in Dep. Militari sunt deja tatre moarte care foarte posibil nu mai ies in traseu. Daca nu se aduce repede ceva aici in 2-3 ani ramanem doar cu cele 10 bucur. :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 May 2008 12:14 
Offline

Joined: Tue 01 Nov 2005 12:41
Posts: 148
Location: Bucuresti
e clar ca nu sint tramvaie suficiente in momemtul de fata, dar nici politica RATB nu straluceste prin inteligenta; sa tii tramvaie in conservare in depou cind e nevoie de ele pe alte linii din alta zona a orasului mi se pare o adevarata bataie de joc la adresa calatorilor/contribuabililor totusi


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 May 2008 17:11 
Azi am dat si de 3010.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Jun 2008 14:48 
Am dat si de 3009 azi. Acesta nu prea a circulat pentru ca titularii au fost in concediu. Mai este de venit 3011.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jun 2008 15:53 
#3011 ultimul Bucur 1 din serie ajunge saptamana viitoare la depou.

In alta ordine de idei se pare ca lumea s-a invatat cu vagoanele, cam toate circula zilnic, inclusiv 3003,3004,3005 care la inceput au avut probleme mari. Iar primul din seria 2008 - 3006 a ajuns deja la 10.500 km.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Jun 2008 13:31 
3011 ajunge zilele astea la depou, a fost vopsit, mai ramane sa primeasca SAT si sa faca probele.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 15:05 
#3011 si-a facut probele, azi mai erau de fixat capacele din interior si probabil pana sambata este la depou. Cu acesta punem capat seriei Bucur 1, urmeaza Bucur LF :P


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Jul 2008 16:14 
Abia azi a ajuns 3011 la depou din cauza ca sursa a venit cu defect de fabricatie si a trebuit inlocuita. Probele s-au facut cu o sursa de test.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Jul 2008 16:16 
Parca mai viu colorat interiorul cu scaune portocalii.... :roll:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Sep 2008 15:21 
La ora actuala inafara de 3001, 3002, 3010 toate vagoanele circula. Azi dimineata erau in traseu 3004, 3005, 3006, 3007, 3008, 3011. 3003 si 3009 sunt in stare de functionare dar nu circulau azi. 3001 si 3002 asteapta sa plece foarte curand la un RK (probabil in octombrie cand ies 361 si 205). 3010 este tamponat de vreo 2 saptamani si trebuie sa ii fie schimbata masca fata.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Sep 2008 14:58 
3004 a fost trimis in URAC unde a avut parte de retusuri in zonele cojite dupa reclama.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Sep 2008 01:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 238
Bucur 1 3004 in nocturna.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Nov 2008 23:52 
#3005 plecand din capatul de la Zetari. Observ ca poporul din Ferentari este chiar mai civilizat decat cel din Rahova (linia 32). Inafara de traditionalele taguri prezente pe toate liniile din Bucuresti si mizeria omniprezenta nu am vazut geamuri zgariate, melamina sparta sau vandalism pe vagoanele care circula in Ferentari. Pe 32 in schimb 4021 a circulat doar o zi si s-a ales cu melamina sparta si un validator rupt :evil:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Nov 2008 13:59 
S-au montat placutele de inmatriculare pe Bucur 1. Sunt placute identice cu cele de pe troleibuze si au fost comandate special pentru Bucur, CH PPC si in general vagoanele cu masca la tampoane, cred ca si pe vagoanele clasice de 41 vor apare ca nu au mai fost lipite/vopsite dupa RK.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Nov 2008 23:09 
A venit si 3010 de la reparat (a fost tamponat). Astfel in afara de 3001 si 3002 restul seriei este in traseu. 3003 iese destul de rar pentru ca asteapta sa intre la revopsire (dupa ce a avut reclama a ramas intr-o stare cam urata).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Feb 2009 20:45 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 94
Location: Bucuresti
Ce se mai intampla cu acest proiect? Se va mai continua modernizarea Tatrelor, sau asta este toata seria Bucur 1? :?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Feb 2009 21:04 
Proiectul este oprit deocamdata din cauza faptului ca vagoanele nu au podea coborata. La depoul Militari vor fi duse vagane cu podea coborata.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Feb 2009 22:07 
Offline
User avatar

Joined: Sat 31 May 2008 16:27
Posts: 69
Location: Bucuresti, Sector 6 - Crangasi
Pentru 3001 si 3002 isi mai face URAC-ul timp sa le repare sau zilele lor sunt numarate si le asteapta autogenul :roll: Chiar atat de rau sunt avariate cele doua vagoane incat sa nu poata fi reparate? :(


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Mar 2009 19:12 
3002 a fost dus la URAC si urmeaza sa intre in RK, va dura cel putin 4 luni deoarece va fi facut in sectia prototipuri. Sa va inlocui toata partea electrica si se vor pune choppere produse se URAC identice cu cele de pe ch ppc si bucur incepand cu 3004.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Mar 2009 19:57 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 94
Location: Bucuresti
Aspectul exterior va ramane la fel?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Mar 2009 20:17 
Inca nu stiu ce modificari se vor aduce la aspect dar este foarte posibil sa se renunte la sistemul bidirectional iar in locul usilor sa apara geamuri iar vagonul sa ajunga la un aspect asemanator cu seria incepand cu 3004, albastru normal :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Mar 2009 22:40 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 79
Este oare imposibila adoptarea unei sectiuni centrale low floor?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 221 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group