TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Tue 21 Nov 2017 00:08

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 221 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Mar 2009 23:19 
S-a discutat si asta si exista un proiect, nu stiu daca se va pune si in practica.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Apr 2009 14:26 
Inafara de 3001 care asteapta RKul si 3002 care este la RK toate tramvaiele din serie circula, in general pe linia 8.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Apr 2009 15:30 
A inceput lucrul la 3002, cei din URAC doresc ca aceasta realizare sa ramana in aceeasi forma in care a fost prezentata, adica cu 2 capete si sistemul de trape de la usi care se muta automat la schimbarea sensului. RKul cel mai serios va fi la partea electronica - choppere, sistem de diagnoza. La caroserie si interior nu este mare lucru de facut fiind tramvai de noua generatie la care uzura in timp este minima (caroserie de aluminiu cu elemente din fibra). Schema de vopsire ramane la fel, doar in interior barele vor fi portocalii. Ambele capete vor fi functionale si sigilate toate carcasele pentru a nu se utiliza piese de schimb de la un capat pentru celalalt.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Apr 2009 21:02 
Offline

Joined: Sun 11 Nov 2007 11:16
Posts: 281
Location: Bucuresti, s. 1
Nu mi se pare o abordare buna, daca tin minte chiar aceste trape au ingropat acest vagon. Adica daca vagonul ar circula pe Giulesti, in capul de la Orhidea vatmanul ar trebuii sa treaca prin vagon sa mute trapele de pe o parte pe cealalta, sau sunt antrenate de niste motoare de stergator de parbriz?
Daca tot il baga in RK, sa faca si ei un sistem in care vatmanul valideaza pe care parte se deschid usile, ca la metrou, castigandu-se astfel flexibilitate, si asa ar putea sa circule si pe trasee de 3-4 statii pe care a ramas sina doar pe o parte.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Apr 2009 21:09 
Sistemul este bine gandit, dar acele trape trebuiesc curatate destul de des pentru a functiona, altfel se blocheaza din cauza mizeriei care intra sub ele. Din cauza faptului ca nu se curata des este stricata si rampa de la usa 2 a vagonului 3004. Deci cand faci ceva mai special trebuie sa fie si intretinut.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Apr 2009 21:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 13 Mar 2007 18:49
Posts: 45
Location: Bucurest. S6 Militari
Puteti explica ce este cu aceste trape? Nu am inteles si nu am circulat niciodata cu un astfel de tramvai. Singurele tramvaie cu usi pe ambele parti cu care am circulat sunt cele dupa linia 44 si nu am remarcat nici un fel de trapa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Apr 2009 21:28 
silviu_alex wrote:
Puteti explica ce este cu aceste trape? Nu am inteles si nu am circulat niciodata cu un astfel de tramvai. Singurele tramvaie cu usi pe ambele parti cu care am circulat sunt cele dupa linia 44 si nu am remarcat nici un fel de trapa.


Aceste trape au rolul de a astupa scarile pe partea cu usile care nu sunt folosite si trec comandate automat pe partea unde este nevoie de ele. Cele de pe linia 44 nu au aceste trape.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Apr 2009 21:33 
Offline

Joined: Sun 11 Nov 2007 11:16
Posts: 281
Location: Bucuresti, s. 1
Mie mi se pare o complicatie fara sens. In Franta chiar am patit-o, am mers o statie mai mult cu tramvaiul pentru ca m-am asezat pe partea gresita (acolo tramvaiul era ca metroul, erau si statii cu peron central si cu peron pe margini), asa ca m-am invatat minte si am retinut, fara sa mai gresesc pe viitor. Si nu era nimeni care sa fie stresat ca nu o sa stie pe ce parte o sa coboare (nu se anunta nici statia nici partea peronului, chestie care am patit-o si in Metroul si Rer-ul din Paris).
Deci nu inteleg de ce acele trape, mai ales ca un calator care merge mai mult ar putea sa stea in picioare bine mersi in spatiul acoperit de trapa (banuiesc ca se strica daca se urca cu picioarele pe ele).
Daca ne gandim ca acest tramvai ar fi folosit pe linii provizorii sau afectate de lucrari, cum e pe Giulesti, ne dam seama ca acest sistem, care ese foarte vulnerabil la murdarie, ruleaza pe sina cu cele mai murdare statii din retea, deci cum e mai rau.
Apoi la implementarea acestei "inovatii" cel putin discutabile, in loc sa se aplice un sistem hidraulic sau pneumatic (cum era mai potrivit pentru cupluri mari si curse scurte) s-a ales implementarea electrica, deci cea mai slaba ca, cuplu si cea mai afectata de murdarie. Si lucrurile nu s-au oprit aici, in loc sa se faca un studiu ca sa se vada care este cuplul si cursa necesara, pentru a se gasi motoare potrivite, s-au folosit direct motoare de stergatoare. Adica pentru o aplicatie care necesita cuplu mare si cursa mica, s-au ales niste motoare gandite pentru un cuplu de cateva ori mai mic si o cursa de cateva ori mai mare, deci exact pe dos, deci acele motoare vor functiona incinse in cel mai fericit caz.

Mult mai simplu era un comutator cu 3 pozitii: "stanga", "dreapta", "comanda in celalalt capat" si pe usi butoane inconjurate de led-uri, care sa se aprinda atunci cand calatorul poate comanda deschiderea usii.

Edit: acum am vazut si pozele, groaznic, deci daca ai fi la Orhideea ar trebuii sa caboare pasagerii, sa urce noii pasageri, sa inchizi usile si apoi sa le zici sa se dea toti laoparte de pe masti ca sa se poata muta in pozitia cealalta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Apr 2009 17:06 
3008 si 3011 in statia Cesarom, inafara de 3001 si 3002 toate vagoanele din serie circula, zilnic se gasesc in traseu cel putin 6.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 May 2009 00:25 
Cateva poze cu echipamentele lui 3002 - bloc de racire pentru unul din choppere, contactori de tractiune si pompa hidraulica de sub vagon.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 May 2009 20:15 
3005 la aproape 3 ani de la iesirea din fabrica, in primele luni de circulatie a avut ceva probleme cu pompele hidraulice dar de atunci circula in regim normal.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 May 2009 17:27 
Poze din timpul constructiei lui 3001, atunci inca nu era botezat Bucur si...nici macar nu avea numarul de parc 3001.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 May 2009 17:30 
3001 ajuns in URAC in martie 2000 cu prima tamponare, observati tipul experimental de rezistente montat pe vagon cat si unul din taxatoarele electronice montat in salon.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 May 2009 17:35 
Pe 3001 a fost initial instalat un boghiu diferit de cel de Tatra, doar motoarele si sistemul de prindere de caroserie erau la fel, in rest cadrul si suspensiile erau asemanatoare cu cele de V3A. S-a renuntat la acesta din cauza ca nu a dat rezultatele dorite si s-au montat boghiuri T4R modernizate.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 May 2009 17:37 
A urmat 3002...in 2000.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 May 2009 17:39 
Si 3003 in 2001-2002.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 May 2009 20:55 
3001 a avut initial numarul de parc 3394, dar din dorinta de a avea o serie au fost redenumite de la 3001 la 3063...din care s-au construit numai pana la 3011 :(


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 May 2009 23:32 
3003, la exterior este cam cojit in urma reclamei avute si nu ii merg firmele, in rest circula zilnic, anul acesta va avea si el o cosmetizare.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 May 2009 23:33 
Si cateva poze cu interiorul lui 3003.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 May 2009 16:03 
3002 cand era aproape nou si V09.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Jun 2009 14:37 
3002 a intrat astazi in vopsitorie unde va sta cam 1-2 saptamani apoi va fi asamblat si finalizat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Jun 2009 15:10 
Offline
User avatar

Joined: Sat 31 May 2008 16:27
Posts: 69
Location: Bucuresti, Sector 6 - Crangasi
Marian Andrei wrote:
3002 a intrat astazi in vopsitorie unde va sta cam 1-2 saptamani apoi va fi asamblat si finalizat.

Va ramane in schema initiala sau va fi facut albastru ca si celelalte 8 vagoane?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Jun 2009 15:24 
Schema initiala, a fost luata in vedere si schema albastra dar nu se potriveste cu designul general.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Jun 2009 17:56 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 94
Location: Bucuresti
Pana la urma a ramas acelasi sistem cu trape care se muta de pe o parte pe alta in functie de capatul de la care este condus tramvaiul? S-a gasit ceva care da rezultate mai bune?
#3001 cand vine la RK, dupa ce iese #3002?
Multumesc!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Jun 2009 14:36 
3002 a intrat la asamblare dupa vopsire.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 15:53 
3001 asteptand sa aiba parte de tratamentul avut si de 3002.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Jul 2009 12:11 
Au fost upgradate si firmele tramvaielor Bucur 1.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Jul 2009 11:53 
Offline

Joined: Tue 21 Jul 2009 22:30
Posts: 11
Marian Andrei wrote:
3001 a avut initial numarul de parc 3394, dar din dorinta de a avea o serie au fost redenumite de la 3001 la 3063...din care s-au construit numai pana la 3011 :(


Pe tabla laterala de pe acoperis apare GILDUSh Design. Cu ce a contribuit acesta la acest model?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Jul 2009 11:55 
Chiar cu partea de design... :wink:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Jul 2009 13:39 
Offline

Joined: Tue 21 Jul 2009 22:30
Posts: 11
Marian Andrei wrote:
Chiar cu partea de design... :wink:


Asta a rezultat din http://www.ghildush.com/images/portfoli ... atb_05.htm ? :lol:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 221 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group