TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 25 Sep 2017 16:22

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 107 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Mar 2008 23:35 
Vorbim despre o lampa facuta la ELBA, nu despre o lampa "de VxA". Seamana cu modelul nemtesc, ca si multe altele... se mai intampla :twisted:
In schimb in poza lui Marian Andrei nu cred ca e o asemenea lampa fara ornamentul metalic pentru ca intre dispersoare e o distanta mai mare. Uite despre ce spuneam eu si calatorul (poza originala tot de Marian Andrei).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Mar 2008 23:50 
Imi parea mie de Tatra de la inceput...iata si un zoom.
Dar care e faza ? Pe VxA incep sa puna lampi de Tatra iar pe tatre am vazut lampi de VxA :lol:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 15:00 
Sa il admiram si pe epocalul #4029, fabricat in 1982, sigurul ramas cu schema originala de constructie. Orice zi pentru el acum poate fi ultima...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Aug 2008 23:59 
Surprinzator 4029 inca mai exista. Intre timp au mai disparut cateva V2A pe care le vedem in pozele urmatoare...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 01:20 
Sa vedem un detaliu cu usa 3 a lui 4029, dintr-o poza a lui Andrei... Mai exact, jumatatea stanga. Mie totusi mi se pare o usa de Tatra, dar oare ar putea fi o usa originala? (in ambele cazuri modificata sa se 'asorteze' cu celelalte usi).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 02:50 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8347
Hmm... s-ar putea. Jumatatea cu pricina a fost la usa 1 pana de curand.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 15:52 
Si totusi se pare ca e o usa de Tatra. In poza lui Dragos se vede ca usa are o margine in relief, specifica Tatrelor :) In orice caz e un semn al varstei lui 4029. Ca o parere personala, ultimele CH-PPCuri vori fi 4033 si 4029 :twisted:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 18:28 
4033 si 4045 sunt trase de luni bune pe dreapta si cred ca le vedem curand.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 18:39 
4033 a avut o scurta revenire luna trecuta (parca), dupa mai multa vreme de stat defect, sa inteleg ca a picat definitiv... cat despre 4045, acesta nu e ultimul V2A in 4 usi? Mai dispare un "model istoric" :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 18:41 
4047 si 4048 mai sunt in 4 usi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Aug 2008 00:03 
Voi face o lista cu V2Aurile ramase, cele cu RK (interior portocaliu) si cele cu RK facut mai demult (interior alb, scaune verzi) care dispar complet inainte de a se intra in cele cu RK recent.

- 4010, 4029, 4031, 4034, 4045
- 4012, 4015, 4016, 4017, 4019, 4022, 4024, 4026, 4027, 4032, 4035, 4046, 4047, 4048, 4049.

Dupa primele enumerate alergati (exceptie cele trase pe dreapta) sa le pozati ca dispar in cel mult 3 luni.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Aug 2008 13:31 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 673
Location: Bucuresti, Militari
Usile de Tatra cu care au iesit primele V2Ae posibil sa fi fost originale (venite cumva ca piese de schimb pentru T4R) sau au fost realizate in URAC prin copiere, pentru ca nu cred ca se casau Tatre in anii 80. Ce era specific (si la V#A cu usi pliante) ca dupa ceva timp usile erau impanate cu puncte de sudura si aratau jalnic cu vopsea julita. Care a fost motivul pentru care au folosit usi Tatra si nu usi Ep de la inceput?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Sep 2008 14:46 
Si un remember 4033, in cel mult 2 saptamani apare CH PPC :P
Era singurul tramvai cu aer conditionat :twisted:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Oct 2008 17:02 
La data de 25 Octombrie 2008 au ramas urmatoarele V2A (primele sunt cele in schema veche de culoare iar celelalte sunt cele in schema portocalie). Primele dispar anul acesta.

- 4010, 4031, 4034
- 4012, 4015, 4016, 4017, 4019, 4022, 4024, 4026, 4027, 4032, 4035, 4046, 4047, 4048, 4049

Sa vedem si poze cu 4029 si 4045 disparute recent...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Nov 2008 17:00 
4017, impreuna cu 4016 sunt ultimele V2A de la Bucurestii Noi. Ambele dispar pana in vara.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Nov 2008 17:25 
La data de 27 Noiembrie 2008 au ramas urmatoarele V2A (primele sunt cele in schema veche de culoare iar celelalte sunt cele in schema portocalie). Primele dispar anul acesta.

- 4010, 4034
- 4015, 4016, 4017, 4019, 4022, 4024, 4026, 4027, 4032, 4035, 4046, 4047, 4048, 4049

Sa le vedem si pe 4031 si 4012 aparute recent in varianta noua.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 05 Dec 2008 15:47 
Sa le vedem si pe 4010 si 4034 ultimele V2A clasice cu interior vechi. Pe 4034 de miercuri nu l-am mai vazut deci foarte posibil sa fi ajuns deja in URAC.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Dec 2008 16:08 
La data de 20 Ianuarie 2008 au ramas urmatoarele V2A (primul este in schema veche de culoare iar celelalte sunt cele in schema portocalie).

- 4034
- 4015, 4019, 4022, 4024, 4026, 4027, 4032, 4035, 4046, 4047, 4048, 4049

Alergati dupa ele si plimbati-va, la micsorarea de parc de la 15 iunie 2009 dispar de tot din transportul in comun din Bucuresti.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Jan 2009 23:03 
4034 pe linia 27 ultimul V2A in schema clasica ramas.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Jan 2009 13:54 
Sa ne amintim de V2Aurile de la Bucurestii Noi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Jan 2009 13:54 
4016


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Jan 2009 13:55 
4017


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Feb 2009 18:07 
Mai multe V2Auri de Titan printre care si unul pe linia 40, vehicul rar intalnit pe aceasta linie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Feb 2009 18:00 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8347
Marian Andrei wrote:
4024 in 2006 cand inca avea fata clasica, apoi a avut reparatie capitala iar zilele astea a intrat la reconstructia in varianta CH PPC.


La ce sa intre? Nu a fost luat.
Sa-l vedem dupa RK:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Feb 2009 18:01 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8347
Si sa il vedem acum cateva ore :shock:
Numarul de pe bot e scris cu alt font... ii lipsesc numerele de inmatriculare de pe bot si partea din spate. Sa fi primit alta sectiune A? Ca a stata cam multicel prin URAC.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Feb 2009 18:19 
A stat cam o luna prin URAC, cand l-am vazut prima data acum 3 saptamani in URAC nu mai avea pantograf, luneta si o parte din componente. Ma gandesc ca o fi picat cu ceva mai grav si fiind destul de recent cu RK au luat piese de pe 4047 sa il repare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Feb 2009 18:40 
Un font mai deosebit a avut si 4019 inainte de RK pe numarul din fata. Poza este din martie 2007


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Mar 2009 22:30 
Ultima poza existenta cu 4034 inainte de intrarea in URAC.

V2A-uri ramase
Titan - 4024, 4026, 4027, 4032, 4046, 4048
Giurgiu - 4015, 4019, 4022, 4035, 4049


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Mar 2009 21:17 
Ultimele poze cu 4027 inainte de intrarea in URAC.

V2A-uri ramase
Titan - 4024, 4026, 4032, 4046, 4048
Giurgiu - 4015, 4019, 4022, 4035, 4049


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Apr 2009 15:11 
4035 cu vechiul look.

V2A-uri ramase
Titan - 4024, 4026, 4032, 4046, 4048
Giurgiu - 4015, 4019, 4022, 4049


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 107 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group