TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 25 Sep 2017 16:22

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 107 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Apr 2009 15:22 
Primele 2 poze - intrerupatorul automat de la tramvaiele V2A si ultimele 2 poze - contactorii si legaturile din spatele cabinei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Apr 2009 15:31 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8347
#4035 cel original e casat din 2006. Ce a fost dus acum e fostul V3A #131, scurtat si reparat capital spre sfarsitul lui 2006. S-a muncit mult la el atunci, cu fonduri destul de grase din bani publici, probabil suficiente sa contruiasca un V2A nou de la zero. Dar nu stiu de ce ma mai mir... din '90 incoace RATB doar a casat V3A-uri s.a. si a construit ceva in locul lor... desigur ca vehiculele pentru casare se alegeau, intotdeauna, dintre cele trecute recent prin RK, ca apoi sa se argumenteze ca se ,,modernizeaza" ca urmare a starii precare a vehiculelor inca aflate la strada, vehicule care ajungeau asa din lipsa de intretinere.
Ca fapt divers, era ultimul tramvai din lume cu usi precum V3A-urile. Cele de pe seria 4045-4049 (ce a mai ramas din ea) sunt diferite dpdv tehnic, desi estetic arata la fel.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Apr 2009 16:31 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 198
Location: Bucuresti, sector 3
Foarte probabil si actualele #4046 si #4049 sunt tot foste V3A-uri scurtate, care au inlocuit vagoanele originale.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 May 2009 16:52 
Urmatorul V2A care pleaca de la Titan este 4046, se trimit cate unul de la fiecare depou (Giurgiu si Titan), cum Giurgiu l-a dat pe 4035, urmeaza CH PPCul 4046.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 May 2009 23:49 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 198
Location: Bucuresti, sector 3
Inseamna ca #4049 (ex #249 zic unii) e ultima particica de clona LHB ramasa in traseu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 May 2009 12:26 
bogdan71 wrote:
Inseamna ca #4049 (ex #249 zic unii) e ultima particica de clona LHB ramasa in traseu.


Deocamdata mai ramane 4046, el fiind urmatorul dupa 4049, a trimis intai Giurgiu deoarece 4049 a picat zilele trecute.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 May 2009 22:52 
4022 impreuna cu 4015 si 4019 ramase la Giurgiu au fost repartizate in general pe linia 4.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Jun 2009 16:17 
Azi toate V2Aurile de Titan - 4024, 4026, 4032, 4048 erau la lucru pe linia 27.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 22:08 
Si o plimbare cu 4026 cateva statii pana la RATB Titan

[youtube]jmzJUdPgPXQ[/youtube]


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Jun 2009 19:56 
4022, de data asta in URAC sa duca piese la depou.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Aug 2009 16:04 
4015 tranzitand linia 41


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Aug 2009 20:29 
Offline
User avatar

Joined: Sun 26 Jul 2009 23:06
Posts: 2
Legat de #4015, astazi era in Depoul Bucurestii Noi :!: :!: :!: .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Aug 2009 20:38 
Cel mai probabil a fost dus acolo pentru rectificarea bandajelor la strung.
Desi ar fi o idee buna ca Giurgiu sa doneze toate V2A la B Noi pentru 24, pentru cateva luni cat mai exista aceste modele in circulatie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Sep 2009 13:32 
Giulesti il mai are doar pe 4042 in traseu, restul de 3 V2A-2S sunt in conservare, la nevoie 4038 mai poate fi pus in functiune. V2Auri incep sa fie luate din nou in vreo 2 saptamani, se estimeaza ca pana in luna ianuarie acest tip de tramvai dispare din circulatie, urmat pana in iunie si de versiunea 2S.

V2A-uri ramase
Titan - 4024, 4026, 4032, 4048
Giurgiu - 4015, 4019, 4022
Giulesti - 4038, 4039, 4040, 4042


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Oct 2009 19:08 
O poza mai deosebita, 4036 la Sf. Gheorghe in 2007 cand o perioada cand pe liniile 16/56 au circulat V2Auri.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Oct 2009 19:01 
V2A-uri ramase
Titan - 4024, 4026, 4032
Giurgiu - 4015, 4019

Ordinea in care dispar este cam urmatoarea (daca nu pica vreunul mai devreme decat este programat) - 4015 (noiembrie), 4026 (noiembrie), 4019 (decembrie), 4024 (ianuarie), 4032 (ianuarie).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Oct 2009 19:37 
Observ ca Giurgiu foloseste V2A-urile doar pe 4 cel putin de vreo 2 luni incoace. Macar unii gandesc cu capul, spre deosebire de colegii lor de la Titan care se incapataneaza sa le trimita in 27...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Oct 2009 19:42 
RobertC wrote:
Titan care se incapataneaza sa le trimita in 27...


Titan ar avea linia 40 unde sa le trimita, nu este chiar atat de aglomerata, dar oricum pe alta linie de Titan nu am mai vazut V2A din februarie cand era unul pe 40, este o poza mai sus in topicul asta.
Oricum in Titan se tot duc vagoane din toate partile pentru a inlocui pe cele care zac moarte pe acolo. :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Oct 2009 19:45 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8347
Marian Andrei wrote:
Titan ar avea linia 40 unde sa le trimita, nu este chiar atat de aglomerata,


Nu, deloc... ia mergi pe la 6 seara sa vezi cum merg tramvaiele pe 40.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Oct 2009 16:47 
Offline

Joined: Fri 30 Jun 2006 09:53
Posts: 173
RobertC wrote:
Observ ca Giurgiu foloseste V2A-urile doar pe 4 cel putin de vreo 2 luni incoace.


Au mai fost si pe 23 in special in week-end.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Oct 2009 17:21 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 198
Location: Bucuresti, sector 3
#4048 era ultimul V2A cu 4 usi ramas in circulatie. Nu ma asteptam sa reziste atit de mult, il vedeam taiat inainte de #4010, #4012 si #4027, care aveau RK-uri mai recente.

Liniile cele mai OK pentru acoperirea cu V2A erau 24 si 42. Iar vagoanele puteau fi duse bine mersi la Victoria sau Bucurestii Noi pentru asta. Din pacate, nu s-a vrut, iar problema cea mare pare sa fie proasta administrare a depoului Titan. Numar mare de accidente, orare nerespectate, multe vagoane pictate cu graffitti chiar in interiorul depoului, curatenie in interior facuta rar si de mintuiala. De cite motive mai are nevoie conducerea regiei ca sa ia masurile care se impun acolo ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Nov 2009 23:54 
Din aceasta seara Giurgiu a ramas cu un singur V2A.
4015 (fara pantograf) era tractat catre URAC la ora 22:40.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Dec 2009 16:18 
Offline
User avatar

Joined: Sat 31 May 2008 16:27
Posts: 82
Location: Bucuresti, Sector 6 - Crangasi
Astazi se afla in curs de casare la URAC #4024. A fost trimis de Titan deoarece a suferit un mic accident. Probabil #4019 de la Giurgiu impreuna cu #4032 de la Titan sa prinda cateva zile in anul 2010 (azi #4019 circula pe linia 23).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Dec 2009 19:38 
Offline
User avatar

Joined: Sat 31 May 2008 16:27
Posts: 82
Location: Bucuresti, Sector 6 - Crangasi
#4032 si #4019 isi traiesc ultima lor iarna in aceste zile. Azi erau la datorie :D


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Feb 2010 20:26 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8347
#4019 este deja in curs de casare in URAC. #4032 a circulat azi-dimineata ca ranforsare pe linia 27, dar la schimbul doi nu a mai iesit.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Jul 2010 08:43 
#4032 era tractat ieri noapte de utilitarul "Rathgeber" M 6.65 #2523 către U.R.A.C. Nu mai avea pantograf şi nici geamul din spate. Deci cred că îi vine sfârşitul :cry:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Jul 2010 12:18 
Offline

Joined: Wed 29 Apr 2009 19:38
Posts: 47
Cele mai proaste tramvaie din istoria RATB, si lipsite de orice confort si fiabilitate, erau puse pe linii aglomerate pe care nu faceau deloc fata (11, 27...), si in plus, iarna, in ele era mai frig decat afara, majoritatea erau/sunt cu componente lipsa si cu usi prin care intra tot praful si frigul... Bine ca se caseaza toate, in sfarsit ...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Jul 2010 14:46 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3531
Roberto wrote:
Bine ca se caseaza toate, in sfarsit ...
Ai uitat pesemne ca in locul lor nu se va pune NIMIC. Nici mai rau, nici mai bun. Aici este problema.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Jul 2010 15:20 
Aia e problema mare. S-au tot casat fara cap si in acest moment suferim rau la dimensiunea parcului.
Partea buna e ca macar V2A-urile au fost inlocuite cu V3A-uri, astfel obtinandu-se o capacitate de transport mai mare.
Ce ne facem insa cu restul?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Jul 2010 16:42 
Offline

Joined: Wed 29 Apr 2009 19:38
Posts: 47
Sustin transportul ecologic, insa acele tramvaie erau o rusine la adresa calatorilor, prefer un Citaro care polueaza decat un tramvai care se descompune.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 107 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group