rocar_ud117 wrote:
247 l-am vazut la inceputul anului91 pe liniile dudestului in culoarea galbena proaspat iesit de la urac.deci sigur nici acesta nu a fost siamez.si cand toate siamezele au venit la depoul alexandria erau unele chiar cu ,culoarea rosie a itbului #4040,#4042.poate #247 a fost incurcat cu#237.
Interesanta polemica despre "siameze"...
Despre 247 sunt sigur ca a fost bidirectional cel putin in 1990-1991. Locuiam in cartierul Dristor pe atunci si chiar am circulat cu el pe linia 50. Daca in 1991 a aparut un vagon V3A normal proaspat vopsit in schema noua RATB, este posibil ca siamezul 247 sa fi fost casat, iar din el sa se fi pastrat doar numarul...
rocar_ud117 wrote:
236 nu a fost niciodata vagon bidirectional asta o stiu sigur doar era la depoul alexandria si a stat acolo pana la modernizare cand a fost arondat depoului victoria
Da, pe 236 V3A clasic nemodernizat il stiu si eu... Totusi, imi amintesc - destul de vag, e adevarat - de un vagon bidirectional cu numarul 236 circuland pe linia-naveta 55 pe traseul Piata Galati - Baneasa (am amintit de ea la topicul "Istorie"). Vagonul nu l-am vazut decat de vreo 2 ori - nu prea aveam treaba cu zona respectiva - dar cred ca apartinea, macar temporar, de depoul Victoria.
Totusi, nu sunt singurul care sustine ca 236 a fost V3A-2s. Ia uite ce scrie Tom:
Tom wrote:
De 236 scrie S'B-Atlas
.
Poate cineva care are acces la "inside information" din RATB ne lamureste si pe noi cate vagoane bidirectionale s-au fabricat, ce numere au avut, daca au avut loc renumerotari etc. , ca asa nu ajungem la nici o concluzie...