TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 25 Sep 2017 16:28

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 373 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 19:28 
Avansam pe langa lacul Tei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 19:30 
Statia Lacul Tei


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 19:32 
Zona capatului Lacul Tei (nu mai este utilizat din 2007 cand linia 34 a intors acolo o perioada)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 19:37 
Bd. Lacul Tei

Date tehnice:
Lungime: 0,6 Km
Intersectii cu linie de tramvai: -
Numar de statii: 2
Terminale: -
Tipuri de linie: inglobata in dale de beton, Otelul Rosu


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 20:08 
Statia Grigore Moisil (sens centru)
In aceasta zona facem stanga si intram pe Maica Domnului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 20:17 
Strada Maica Domnului

Date tehnice:
Lungime: 0,75 Km
Intersectii cu linie de tramvai: Strada Reinvierii si intrarea in RATB-URAC
Numar de statii: 3
Terminale: -
Tipuri de linie: inglobata in dale de beton, Otelul Rosu


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 20:18 
Statia Bd. Lacul Tei


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 20:21 
Statia Alexandru cel Bun


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 20:24 
Statia Reinvierii

Intesectia cu Strada Reinvierii si mai incolo iesirea din URAC (doar spre Lizeanu). Conditiile de trafic nu au permis sa pozez mai bine, revin intr-o zi de duminica cu trafic lejer.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 20:31 
Strada Lizeanu
Date tehnice:
Lungime: 0,36 km
Intersectii cu linie de tramvai: intrare in RATB-URAC dinspre Stefan Cel Mare, Sos Stefan Cel Mare, Viitorului
Numar de statii: 2
Terminale: -
Tipuri de linie: inglobata in dale de beton, Otelul Rosu. Macaze noi la intersectia cu Stefan Cel Mare.

In prima poza intrarea spre RATB-URAC. Nici aici conditiile de poze nu au fost bune, incerc sa revin in weekend.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 20:38 
Strada Viitorului

Date tehnice:
Lungime: 1,0 Km
Intersectii cu linie de tramvai: - Piata Galati, Stefan cel Mare
Numar de statii: -
Terminale: -
Tipuri de linie: modernizata in 2009, cu canal inglobata de beton

Evolutia lucrarilor de modernizare:
http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=3209
Pozele de prezentare peste o luna la punerea in functiune !


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
PostPosted: Sat 31 Oct 2009 21:01 
Primaria Capitalei, prin Administratia Strazilor, va incepe maine, 31 octombrie 2009, incapand cu ora 9:00, lucrarile de reabilitare la Podul Lacul Tei de pe Strada Barbu Vacarescu din sectorul 2.

Se vor executa lucrari de reparatii si consolidare atat la nivelul suprastructurii cat si la cel al infrastructurii si la calea podului.
Lucrarile se vor executa in doua etape dupa cum urmeaza:

In perioada 31 octombrie -18 decembrie se vor efectua lucrari pe sensul de circulatie dinspre Sos. Pipera spre Sos. Stefan cel Mare si se va crea, pentru traficul rutier, o banda de circulatie de 3,5m in dreptul fiecarui punct de lucru.

A doua etapa vizeaza cealalta jumatate a podului, iar reparatiile vor fi demarate in functie de conditiile meteorologice.

Primaria Municipiului Bucuresti multumeste riveranilor si participantilor la trafic pentru intelegerea fata de disconfortul creat pe timpul executarii lucrarilor.

NOTA:

Podul Lacul Tei a fost construit in anul 1988 cand s-a realizat amenajarea Raului Dambovita. Pana acum la acest pod nu s-au executat lucrari de reparatii sau lucrari de reabilitare. In urma expertizei tehnice comandata de Administratia Strazilor si realizata conform normativelor in vigoare s-a constatat ca Podul Lacul Tei se incadreaza in clasa starii tehnice IV-(stare nesatisfacatoare), fapt ce impune executarea de urgenta a lucrarilor de reparatii si consolidare.
Tipuri specifice de lucrari
-- la nivelul suprastructurii:

- curatarea, degajarea rosturilor si a zonelor de beton;
- aplicarea de mortare speciale;
- lucrari de protectie anticoroziva a suprafetelor de beton;

-- la nivelul infrastructurii:

- lucrari de sablare, curatare, injectare;
- lucrari de refacere a hidroizolatiilor;

-- la calea podului:

- lucrari de reabilitare cale pod si trotuare cu mixturi asfaltice;
- lucrari la zona RATB;
- lucrari de refacere parapeti.

http://www.pmb.ro/index.htm


Top
  
 
PostPosted: Wed 25 Nov 2009 20:58 
Cateva poze din zona.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Mar 2010 04:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8347
In pasajul Lujerului s-a instituit o restrictie de 30 km/h de cand au inceput lucrarile (care lucrari... deocamdata au dus doar la ,,raderea" peretilor si atat) de reabilitare (a se citi ,,carpire" in loc de ,,reabilitare"). 2min si 14 secunde pentru exact 1km... jenant.



You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Mar 2010 23:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 340
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Restrictia de viteza nu s-a aplicat de la inceperea lucrarilor in mod efectiv, ci, mai degraba incepand cu sfarsitul de Februarie inceputul lunii Martie. Oricum, la halul in care se lucreaza pentru ceea ce inseamna, de fapt, o evaluare preliminara, spune mult despre cat va dura aceasta lucrare absolut banala de reparatii la un pasaj rutier. Si asa, acum este inca bine: cand se va circula la paleta va fi cu adevarat distractiv mai ales ca se va merge cateva luni bune asa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Mar 2010 11:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:13
Posts: 336
Location: Bucuresti 4, Berceni
Dr2005 wrote:
In intersectia Bd. Nicolae Grigorescu cu Str. Liviu Rebreanu a fost montat un model nou de separator tramvai-troleu. Desigur, doar unul din cele 2 separatoare din intersectie a fost inlocuit... desi, dupa cat de negru este acesta la ,,-" nu stiu daca a fost o alegere prea inspirata.

Este vorba de modelul asta: http://www.elektroline.cz/cat1.php?id=2 ... =6&search=


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Mar 2010 18:47 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8347
Au fost inlocuite piesele de separatie din zona statiei de la Piata Sergiu Celibidache. Pe acestea se poate accelera... ramane sa se obisnuiasca si vatmanii (mai ales cei de Alexandria, care smucesc vagoanele sa apuce sa decupleze disjunctorul).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Mar 2010 21:31 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8347
A dat iarba pe green-track-ul de pe Bd. Ghencea:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Mar 2010 00:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 340
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Legat de separatoarele de la Piata Sergiu Celibidache, au fost montate acum aproximativ 2 saptamani si jumatate. Curios este insa ca nu au fost schimbate cele de pe alte portiuni mai dificile de traseu (Pasaj Lujerului, Pasaj Grant) avand in vedere ca, acolo, intr-adevar, este cel mai stupid sa acelerezi, treci prin punctul mort si apoi iarasi sa accelerezi. Legat de vatmanii de la depoul Alexandria, sunt intru totul de acord ca sunt foarte precauti cu vagoanele la separatoare. Grija nu este rea in sine, dar ar fi mai bine daca s-ar rezolva problema cu separatoarele obisnuite de retea nemaifiind nevoie sa se piarda timp pe acele portiuni si sa se resimta acele socuri in mers.

Daca tot a venit vorba de reteaua de contact, sunt de parere ca la modernizarea pasajului Lujerului ar putea monta si console orientabile care sa mentina optim intinderea firului in pasaj. Solutia aplicata in prezent cu prinderi alunecatoare nu mi se pare tocmai fezabila. O varianta buna pentru retea este cea din pasajul Marasesti. In pasajul Lujerului, in mod frecvent, se poate remarca intinderea, leganarea si curbarea firului retelei de contact fapt ce duce la nu tocmai placutul rezultat al uzarii si mai rapide a patinei pantografului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 May 2011 17:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8347
Nu strica si un drum pe 24, nu?



Si retur:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Jun 2011 22:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:13
Posts: 336
Location: Bucuresti 4, Berceni
Piata Sudului privind spre Constantin Brancoveanu pe Sos. Oltenitei.

...in HD...



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 13:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44618
Pasaj Basarab.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 14:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44618
Pasaj Basarab.

4027



You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 14:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44618
Pasaj Basarab.

184, 165



You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 14:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44618
Pasaj Basarab.

304


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 14:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44618
Piata Sf. Vineri.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 14:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44618
Piata Sf. Vineri.

056



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 15:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44618
Piata Sf. Vineri.

222



You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 15:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44618
Piata Sf. Vineri.

294, 091



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 17:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44618
Bul. Corneliu Coposu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 373 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group