rosetti61 wrote:
Dupa modul de realizare bucla la luat fiinta in adual jumatate a anilor 80, ca o zona de garare a vehiculelor in zilele de sarbatoare, atunci cand se infiintau trasee speciale.
In 1995 linia era desfiintata, macazurile dela Clabucet erau scoase, iar linia pe bulevard era ocupata de parcari ale firmelor din zona. Reteaua mai exista partial, pe langa cea de troleibuz, care atarna foarte mult in jos. In acea vreme bucla respectiva era cel mult in constructie, desi nu-mi amintesc s'o fi vazut, dar e adevarat ca in zona totul era ocupat de TIR'uri si de alte masini.
Am vazut bucla respectiva in constructie cateva luni mai tarziu si deja disparusera masinile de pe linie, dar si reteaua de troleibuz. Cam atunci a fost infiintata linia 6 si mai tarziu si 31. Pana cand linia 42 a fost mutata acolo, portiunea intre rond si Piata Presei nu a fost folosita, desi a fost modernizata.
In dreptul spitalului CFR, ca sa nu spun porcaria fraceza de sofitel, linia dinspre Expozitiei spre Maresal Averescu nu a fost folosita deloc pana la introducerea pe acolo a liniei 42. Ea fusese modernizata odata cu linia 41, dar reteaua nu fusese montata.
Linia dinspre Expozitiei spre rondul din piata Presei n'a fost folosita niciodata dela modernizare pana la aparitia actualei linii 42. E posibil ca rareori sa fi trecut pe acolo vreun plug sau vreun vagon de scoala, dar altfel, dupa cum arata linia, nu cred ca a mers ceva.
In hartile mai vechi n'am vazut vreo bucla pe bd Expozitiei, deci nu stiu si nu cred sa fi existat inainte de 1995.