fider wrote:
Legat de sistemul de informare a calatorilor, a existat si pe linia 32 dar nici macar pentru cele 2 statii (pana la piata Regina Maria) nu i-a interesat vreodata sa il faca functional.
Sistem care merge perfect in alte orase, desigur sincronizat cu instalatiile GPS de pe vehicule: Ploiesti, Cluj, Timisoara, Arad, la care se adauga Oradea, Bacau s.a. care folosesc doar GPS-ul (fara afisaje).
fider wrote:
Sunt orase cum este Ploiesti si altele care au un buget mult mai mic decat capitala si totusi isi permit sa aiba macar o linie cu acest sistem.
2, 2b, 30, 44 (30 si 44 complet)... deci 4 trasee + toate vehiculele sunt monitorizate prin GPS (inclusiv tramvaiele si troleibuzele) + au fost montate panouri electronice de informare a calatorilor in TOATE (da, TOATE) statiile din oras, care, in curand vor afisa numarul de minute ramas pana la sosirea urmatorului vehicul. Deci... se poate. Daca adaugam numarul mare de autobuze
articulate (cum naibii nu incurca traficul la ei? Ca au strazi mai inguste decat burestenii) ale R.A.T.P. obtinem ingredientele necesare unui transport in comun bine pus la punct. Dar Bucurestiul nu e Ploiesti.
fider wrote:
Dar, am uitat iarasi: se doreste sa mentinem stilul istoric si autentic cu tablite de metal vopsite cu trasee trecute cu pensula rosie cum era pe traseele preorasenesti. Oare nu suntem mandri ca avem tablite de statie ce sunt absolut similare cu cele din anii '30? Mai ne putem dori altceva?
Si in Viena se mentin aceleasi indcatoare de statii de multi ani... dar sunt insotite de panouri electronice (bine... sunt cateva statii fara panou), iar graficele de circulatie sunt afisate in FIECARE statie.