TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Wed 21 Oct 2020 04:40

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 696 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Jun 2008 13:14 
Dupa ce in ultimii 2 ani a fost restrans de 2 ori azi a fost demolat si TipTopul de la Crangasi care incurca destul de mult zona. :twisted:


Top
  
 
PostPosted: Fri 20 Jun 2008 19:33 
Linia pe Bd. Gloriei este inaugurata dupa cum scrie cu sudura pe una din sine pe data de 15 Februarie 1970 :!: . La ora actuala pe aici circula linia 24, pana in 2007 deservita in general de tramvaie V2A, acum ca tramvaiele V2A au inceput sa fie modernizate s-a trecut si pe aceasta linie la trimiterea frecvent de tramvaie V3A. Sa vedem cateva poze cu aceasta linie.

Pentru inceput capatul de la Cartier Damaroaia (in aceasta zona intoarce si linia 331 de autobuz).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Jun 2008 19:34 
Bulevardul Gloriei se intinde intre capatul de la Cartier Damaroaia si Bulevardul Bucurestii Noi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Jun 2008 19:40 
Sa vedem si capatul celalalt al Bd. Gloriei, in zona unde se intalneste cu Bucurestii Noi. Si in final o poza care a ramas amintire, V2A #4003 pe bulevardul in cauza...

La adresa de mai jos gasiti si un film cu V2A #4016 intorcand in capatul de la cartier Damaroaia.
http://ratb.metrouusor.com/filme/Intoar ... loriei.MPG


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Jun 2008 10:32 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 100
Location: BUCURESTI
Apropo, un V2A din acesta cu turela la numar 4029 circula pe linia 23. Credeam ca nu mai exista din acestea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Jun 2008 10:36 
Singurul cu turela e 4029 care deja are pregatita modernizarea, deci nu mai sta mult.

Tin minte ca inainte de 2000 circulau si EP pe 24 ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Jun 2008 11:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
Marian Andrei wrote:
Tin minte ca inainte de 2000 circulau si EP pe 24 ?


Da,au circulat pe 24 si 45. Prima linie care a fost "modernizata" cu V2A a fost 20.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Jun 2008 23:47 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 609
Location: Bucuresti, Militari
Linia de pe Gloriei este mult mai veche ca traseu, data inscrisa pe sine fiind cea cand au fost produse si cand a avut ultima inlocuire de linii - singura linie care nu a vazut pana acum longrine sau alte modernizari, acum - dupa cum se vede intr-o poza - au aparut niste refugii mai noi, cu pavaj modular. Aspectul ei se datoreaza fie faptului ca era o ramura secundara a liniei din Bucurestii Noi fara trafic prea mare, fie ca se pregatea desfiintarea ei candva si nu se justifica o investitie majora (amintiti-va lucrarile de modernizare a liniei de tramvai din Militari pe la jumatatea lui 1986, pentru ca dupa cateva luni sa fie desfiintata). Ramura spre Chitila avea inainte de ultima modernizare longrine sau arata la fel ca si cea de pe Gloriei?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Jun 2008 01:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
rosetti61 wrote:
Ramura spre Chitila avea inainte de ultima modernizare longrine sau arata la fel ca si cea de pe Gloriei?


Avea longrine ce nu erau puse pe axa drumului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Jun 2008 01:36 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7833
... ci pe banda a 2a. Frecvent erau blocaje, pentru ca dubele si camioanele cu materiale de constructii erau parcate prea aproape de linie.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 26 Jun 2008 23:38 
Bulevardul Expozitiei porneste din Piata Presei (terminal 41) si se intinde pe distanta a 3 statii de tramvai. Pana in 2002 capatul de aici era folosit de linia 42 si provizoriu de linia 41 cand au inceput lucrarile in capatul de la Piata Presei. La ora actuala linia in aceasta zona este folosita de tramvaiele care fac accesul pe linia 41 de la Dep. B Noi si de linia 42 pe care circula doar un tramvai. Capatul este in conservare, aici intrand rar cate un tramvai in probe sau tramvaiele de scoala. Capatul este inconjurat de pomi si are un aspect de capat din afara orasului. Din pacate sunt prezente si traditionalele gunoaie :( . Va pun cateva poze...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jun 2008 23:39 
Din cauza macazelor care sunt intr-o stare destul de proasta exista limitarea de 10kmh in zona capatului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jun 2008 23:43 
Isi face aparitia si tramvaiul 42 deservit de un vagon V3A de la Dep. Bucurestii Noi. Tot in aceasta zona circula si autobuzul 105. Pana la sfarsitul lui 2007 linia a fost deservita in general de vagonul V2A #4007.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jun 2008 23:45 
Ca tot e canicula afara sa ne racorim cu un peisaj de iarna in zona capatului...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Jun 2008 02:04 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 609
Location: Bucuresti, Militari
Bulevardul a fost taiat in paralel cu lucrarile de constructie a viitorului cimplex expositional al economie nationale, in 1960. initial s-a numit bulevardul Telegrafiei Fara Fir (denumire existenta in Ghidful publicat in 1962), mai tarziu primind numele de Expozitiei, cand s-a dat in folosinta si linia de tramvai, folosita mai ales pentru facilitarea accesului catre EREN (cum se numea initial Romexpo = Expozitia Realizarilor Economiei Nationale). In afara de tramvaiul 3, prelungit la inceputul anilor 70 catre Mezes, toate celelalte linii "locale" care au functiionat pe acest bulevard au avut o existenta efemera, din lipsa cererii de transport. Linii care au circulat in zona (in afara de tramvaiul 3, care era un traseu prelungit, ulteriot scurta la Piata Scanteii): linia inagurala a fost 9 intre Mezes si Piata Scanteii (prin anii 60), a urmat 3 prelungit, spart dupa aceea in 3 barat, viitorul 31 de la inceputul anilor 80; a urmat linia 55 in a doua jumatate a anilor 80 - Pta Scanteii - Plevnei. DUpa 1990 liniilecda re au circulat pe bd Expozitiei au avut terminusul in bucla de la Romexpo - 6 si 42, temporar 41 in timpul lucrariulor de modernizare a terminalului de la Piata Presei.
In nici un ghid de dinainte de 1990 nu este specificat acest pucnt de intoarcere din apropierea complexului expozitional - toate liniile speciale infiintate cu ocazia vreunei expozitii sau de agrement aveau captul la Piata Scanteii/Presei.
Dupa modul de realizare bucla a luat fiinta in a doua jumatate a anilor 80, ca o zona de garare a vehiculelor in zilele de sarbatoare, atunci cand se infiintau trasee speciale.
Linia de pe bd Expozitiei ramane in continuare doar o relatie de legatura si de acces depou, fara a putea sustine o linie permanenta cu frecventa acceptabila (in prezent este folosita de linia 42, cu 1-2 vagoane pe traseu); in paralel circula linia 105 de autobuze, obiectivele importante deservite fiind Romexpo, Universitatea Romano-Americana si caminele de la Agronomie.
Va reusi vredata Bd Expozitiei sa aibe o linie cu frecventa apropiata de cea a lui 41? Ce se va alege de bucla de la Romexpo?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Jun 2008 12:06 
Problema e ca atunci cand au un tramvai care vine o data pe ora ca 42, el este ignorat ca alternativa, este practic inexistent. Studentii din Agronomie o iau pe jos pana la Strandului sau pe Mihalache. Cei de la Romano-Americana vin cu masina proprie sau cu 41. Poate acum, cu ocazia noului cartier de vile din zona sa se faca ceva. Iar acel teren viran de langa bucla, de pe care au demontat sina spre Romexpo, oare cati se judeca pe el?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Jun 2008 17:36 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Jun 2008 17:37 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Jun 2008 17:38 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Linia de tramvai intre fostul capat al linie 42 si Strada Aviator Popisteanu:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Jun 2008 17:40 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Atata atentzie pun cei de la RATB pe aceasta linie incat nu au modificat tabla cu statzia "Grivitza S.A." din martie(atunci linia 20 circula de la Piata Presei Libere la Laromet S.A.).
Acelasi lucru l-am remarcat si intr-o poza a lui Marian Andrei. :roll:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Jun 2008 18:37 
rosetti61 wrote:
Dupa modul de realizare bucla la luat fiinta in adual jumatate a anilor 80, ca o zona de garare a vehiculelor in zilele de sarbatoare, atunci cand se infiintau trasee speciale.
In 1995 linia era desfiintata, macazurile dela Clabucet erau scoase, iar linia pe bulevard era ocupata de parcari ale firmelor din zona. Reteaua mai exista partial, pe langa cea de troleibuz, care atarna foarte mult in jos. In acea vreme bucla respectiva era cel mult in constructie, desi nu-mi amintesc s'o fi vazut, dar e adevarat ca in zona totul era ocupat de TIR'uri si de alte masini.
Am vazut bucla respectiva in constructie cateva luni mai tarziu si deja disparusera masinile de pe linie, dar si reteaua de troleibuz. Cam atunci a fost infiintata linia 6 si mai tarziu si 31. Pana cand linia 42 a fost mutata acolo, portiunea intre rond si Piata Presei nu a fost folosita, desi a fost modernizata.
In dreptul spitalului CFR, ca sa nu spun porcaria fraceza de sofitel, linia dinspre Expozitiei spre Maresal Averescu nu a fost folosita deloc pana la introducerea pe acolo a liniei 42. Ea fusese modernizata odata cu linia 41, dar reteaua nu fusese montata.
Linia dinspre Expozitiei spre rondul din piata Presei n'a fost folosita niciodata dela modernizare pana la aparitia actualei linii 42. E posibil ca rareori sa fi trecut pe acolo vreun plug sau vreun vagon de scoala, dar altfel, dupa cum arata linia, nu cred ca a mers ceva.
In hartile mai vechi n'am vazut vreo bucla pe bd Expozitiei, deci nu stiu si nu cred sa fi existat inainte de 1995.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Jun 2008 22:39 
A existat si mai inainte insa era plasata mai la dreapta, intre remiza pompierilor si acele bazine/rezervoare, avea legatura cu sina de cf care intra in Romexpo.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Jun 2008 23:42 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 609
Location: Bucuresti, Militari
Linia are potential si e pacat sa fie lasata in degradare sau folosita ca acces retragere sau numai de "fantome" (cum e si portiunea de linie dintre Ghencea si Progresului, folosita tot de o linie ce nu exceleaza prin prezenta). Majoritatea celor care stau in cartierul de vile probabil au masina, la fel si cei care vin la UNAR (Univ Rom-Amer) sau lucreaza in firmele din zona - doar restul, in procentaj mic fata de cei cu masina, sa foloseasca transportul in comun din zona.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Jun 2008 01:59 
Poate cineva sa spuna daca ar fi posibila (cel putin teoretic) construirea unui depou pe terenul din spatele acestei bucle, in cazul in care depoul Victoria dispare?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Jun 2008 02:13 
Acel teren avea si paznic la intrare, deci apartine unui particular.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jul 2008 21:38 
V3A-93
#201


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jul 2008 21:38 
V3A-93
#202


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jul 2008 21:38 
V3A-93
#203


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jul 2008 21:38 
V3A-93
#204


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jul 2008 21:38 
V3A-93-CA
#205


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 696 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group